Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMar 05 Iun 2012, 23:32

DUAL a scris:
Eu sper sa se termine prostia asta 22-96 pe REGIO.Sunt trenuri in tara pe care inca sunt 20-49 si 20-54 si in Bucuresti isi permit sa bage 22-96 pe regio ..

Sa ai 22-96 pe regio (vagon de 200km/h) este ca si cand ai avea deja Maglev-uri pe post de intercity Laughing
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMar 05 Iun 2012, 23:41

Care prinzi 22-96 pe R 3005/3004 si ai parte de liniste 4 ore pana la Brasov fara galagie, scandaluri, tiganii, fum de tigara si manele si nasii civilizati cum sunt unii si mai ales cei de pe Bv va zic eu ca nu ati mai zice nimic de Cfr, mai ales daca esti student sau elev sa platesti pe jumatate si sa ai conditii de Interregio, si iar ajung la vorba mea daca ma duc 8 km cu taxiul la munca dau undeva la 18 lei pe cand cu 18 lei merg cu Regio pana la Brasov 107 km dus-intors ca elev/student si tot mai imi ramane de un suc.


Ultima editare efectuata de catre paall in Mar 05 Iun 2012, 23:48, editata de 1 ori
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMar 05 Iun 2012, 23:46

paall a scris:
Care prinzi 22-96 pe R 3005/3002

Sa inteleg ca este doar un vagon la fiecare garnitura si restul etajate?
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMar 05 Iun 2012, 23:51

scuze popovici era vorba de 3004 nu de 3002 caci 3005 se intoarce ca 3004 iar 3003 si 3007 se intoarce ca 3002.

3005 are 3 etajate zilnic, dar sunt 2-3 zile din 7 cand are fie un vagon 22-96 fie 2 vagoane la inceput erau la 3005 dupa locomotiva apoi urmau etajatele, apoi le-au pus la coada trenului, intr-o zi cele 2 vag 22-96 erau primul si ultimul cu etajatele la mijloc. 2-3 zile in locul celor 22-96 a circulat un 20-55.

Ideea e ca Joia, Vinerea si Lunea pe 3005 gasiti 22-96 iar pe 3004 Vinerea, Sambata si Martea dar nu e exlus sa apara si in alte zile.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMier 06 Iun 2012, 00:56

Putine regiouri din tara au asa dotari. Uite spre exemplu comparatie intre 2 alegeri ale mele: regio Bucuresti Basarab - Craiova sau Regiotrans Bucuresti Nord - Craiova, regio Bucuresti Basarab - Craiova e mare parte din calatorie plin, cu vagoane etajate 26-16, lucru bun cat e aeru conditionat functional, uneori mai e si ala defect, prize fie nu au fie nu sunt functionale/sunt vandalizate deregula (rar prinzi prize functionale pe aceste regiouri), calatorii aia multi care sunt, peste 50 la suta nu circula cu bilet sau legitimatie de calatorie de vreun fel, deseori prinzi si scaune cu cotierele/foarte murdare, pe jos mizerie, seminte, apa la baie rar, deseori lipsesc si robinetii, sa nu mai zic de curatenie. Regiotrans Bucuresti Nord - Craiova insa, are sa zic in medie cam 20-30 de calatori per vagon, rama avand 3 vagoane, are spatiu destul si pentru bagaje, are geamurile ce se deschid, si inca bine, nu doar umpic, are apa mereu la baie, curatenie, un public mai select as zice. Toti calatorii sunt biletariti, rar scapa vreunu, am vazut emitandu-se zeci de bilete cu suprataxa chiar, timpu de deplasare e mai scurt (asta ma intereseaza mai putin personal), vagoane vandalizate insa nu am prins. Ca si minusuri ar fi ca nu am nici macar speranta sa gasesc prize, si nici aer conditionat.

Pe ruta Brasov - Bucuresti Nord unde la CFR exista si vagoane 22-96 e alta treaba, la fel pe aceea ruta si vagoanele 26-16, 36-16 sau 84-16 sunt mereu ingrjite, de cele mai multe ori au functional atat aeru conditionat cat si prizele, apa la wc. Acolo chiar castiga CFR-ul la confort.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMier 06 Iun 2012, 13:12

Exceptie facand vagonul de tip 84-16 si mai exact 002 care de multe ori in loc sa bage aer rece baga aer cald, iar usile se deshid in timpul mersului, fara sa mai "tipe", de altfel nici prizele nu functioneaza in acest vagon. De fiecare data cand l-am prins pe 002 mereu am mers cu usile deshise pe Valea.Prahovei si Predeal-Brasov.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMier 06 Iun 2012, 14:14

http://www.publika.md/imagini-video-exclusive-primul-tren-european-a-ajuns-la-chisinau_877611.html
http://www.publika.md/video-primul-tren-modernizat-in-romania-a-fost-prezentat-oficial_880301.html

2 milioane de euro si la romani luam si pielea de pe ei pentru un vagon 26-26 modernizat au incasat 3 mil de euro


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mier 06 Iun 2012, 14:35, editata de 1 ori
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMier 06 Iun 2012, 14:25

adrian78 a scris:
si la romanii luam si pielea de pe ei pentru un vagon 26-26 modernizat au incasat 3 mil de euro

Mi-e greu sa cred ca modernizarea unui 26 a costat 3 milioane de E , cam atat a costat un vagon de Railjet
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMier 06 Iun 2012, 14:42

CFR Calatori va aloca aproximativ 510 milioane de lei (144 milioane de euro) in urmatorii patru ani pentru modernizeze unui numarul de 46 de vagoane etajate.

In medie, modernizarea fiecarui vagon va costa compania 3,13 milioane de euro.

Investitia va fi sustinuta integral de la bugetul de stat, licitatia pentru desemnarea firmei care se va ocupa de modernizarea vagoanelor urmand sa fie organizata in octombrie.

Garantia de participare la licitatie este de 4,2 milioane de lei, iar oferte pot fi depuse pana la 9 octombrie.

In poza apare un 36-16 dar cred ca e vorba de rame TE care se modernizeaza in rame Acvila

http://www.ziare.com/afaceri/firma/cfr-modernizeaza-cu-3-milioane-de-euro-fiecare-vagon-390739

Din ce stiu eu Cehia urmeaza sa plateasca peste 200 mil de euro pentru 16 rame RailJet dar fara locomotive comanda pentru Austria prima a fost la 10.8 mil de euro iar a doua la 12.3mil de euro
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMier 06 Iun 2012, 16:05

adrian78 a scris:
CFR Calatori va aloca aproximativ 510 milioane de lei (144 milioane de euro) in urmatorii patru ani pentru modernizeze unui numarul de 46 de vagoane etajate.

In medie, modernizarea fiecarui vagon va costa compania 3,13 milioane de euro.

Investitia va fi sustinuta integral de la bugetul de stat, licitatia pentru desemnarea firmei care se va ocupa de modernizarea vagoanelor urmand sa fie organizata in octombrie.

Pai nu prea are logica , eu cred ca este o greseala ziaristica cum au mai fost si altele ... Modernizarea lui 26 a costat sub 1 milion/vagon dar daca tot vorbim de rame Acvila la pretul astronomic de 3milioane E am uitat cumva ca vagoanele noi de la Astra au costat doar 600000/E bucata deci mai intreb o data care este logica ? Eu cred ca este un articol facut la norma si atata tot , mai ales ca este din 2008 si cu siguranta se vorbea despre 26 si nu Acvile...

adrian78 a scris:
Din ce stiu eu Cehia urmeaza sa plateasca peste 200 mil de euro pentru 16 rame RailJet dar fara locomotive comanda pentru Austria prima a fost la 10.8 mil de euro iar a doua la 12.3mil de euro

O rama Railjet are 7 vagoane (ma rog , impropriu zis vagoane) deci vine sub 2000000E/vagon eu am pus la calcul si locomotivele ca sa fac calculul la toata garnitura si asa iesea 3000000 pentru ca un Taurus e cam 3,5mil E/bucata . Deci daca Acvila ar fi 3000000E/vagon un Railjet ar fi 2000000E/vagon deci cam imposibil ca Acvila sa coste asa mult...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMier 06 Iun 2012, 16:27

Da la vagoanele 36-16 pretul a fost undeva la 2.5mil de lei fara TVA deci undeva la 3 mil lei cu 3.5 euro cat era atuncea undeva la 700000-800000euro cam scump zic eu!!

Nu e ziaristica stirea uite aici alt articol si dai cautare pe google mai gasesti o gramada la fel
http://www.zf.ro/companii/cfr-calatori-va-moderniza-46-de-trenuri-contract-de-144-mil-euro-3179571/
Cel mai trist e ca in banii astiau le puteau realiza cu un vagon cu post de conducere si realizau o rama push-pull
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMier 06 Iun 2012, 16:43

adrian78 a scris:
Da la vagoanele 36-16 pretul a fost undeva la 2.5mil de lei fara TVA deci undeva la 3 mil lei cu 3.5 euro cat era atuncea undeva la 700000-800000euro cam scump zic eu!!

Deci am avut dreptate , iar la 26 pretul era chiar mai mic , nu-i asa ?

adrian78 a scris:
Nu e ziaristica stirea uite aici alt articol si dai cautare pe google mai gasesti o gramada la fel
http://www.zf.ro/companii/cfr-calatori-va-moderniza-46-de-trenuri-contract-de-144-mil-euro-3179571/

Pai tu te cam contrazici singur in ceea ce afirmi , 3000000 lei nu e totuna cu 3000000E deci un prost care face ziaristica de doi bani a scris in loc de lei euro si ceilalti au tras stirea la xerox asa cum se intampla in Romania . Eu stiam ca nu are cum sa fie 3000000E deoarece am citit despre licitatie pe un site in 2008 si pretul mediu per vagon era sub 1000000 E cu tot cu TVA inclus ...

adrian78 a scris:
Cel mai trist e ca in banii astiau le puteau realiza cu un vagon cu post de conducere si realizau o rama push-pull

Sau mai asteptau un pic si luau vagoane noi de la Astra , poate nici nu mai intrau in insolventa insa interesele politice se schimba precum guvernele , azi ii favorizeaza pe Astra , maine pe Remarul iar poimaine mai stiu eu pe cine... Oricum , din toate astea Astra se detaseaza din toate punctele de vedere , au traditie , au design , au performanta , au tot cele trebuie inclusiv preturi competitive , despre Remar nu pot sa zic acelasi lucru ...

Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMier 06 Iun 2012, 16:51

Da mea culpa stirea se referea la cuplurile TE etajate nu vagoane 26-26 dar pretul de 3 mil de euro tot ramane pentru ramele Acvila Very Happy
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMier 06 Iun 2012, 16:56

adrian78 a scris:
dar pretul de 3 mil de euro tot ramane pentru ramele Acvila Very Happy

Nu cred Laughing Unde ? Ma faci sa caut sa vad cat ar costa un TGV duplex reconditionat Wink Banuiesc ca vorbesti de toata rama (4 vagoane) deci asta vine cam 750000E/vagon , pai atunci am cam luat teapa cu 26 si 36 , mai bine cumparau Acvile si eventual le puneau push-pull cum zisesi...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitimeMier 06 Iun 2012, 17:21

Pe mine ma omoara boghiurile alea in 3 osii, fratilor nicaieri in lume nu se mai foloseste asa ceva.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 13 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: