|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 05 Iun 2012, 23:32 | |
| - DUAL a scris:
- Eu sper sa se termine prostia asta 22-96 pe REGIO.Sunt trenuri in tara pe care inca sunt 20-49 si 20-54 si in Bucuresti isi permit sa bage 22-96 pe regio ..
Sa ai 22-96 pe regio (vagon de 200km/h) este ca si cand ai avea deja Maglev-uri pe post de intercity |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 05 Iun 2012, 23:41 | |
| Care prinzi 22-96 pe R 3005/3004 si ai parte de liniste 4 ore pana la Brasov fara galagie, scandaluri, tiganii, fum de tigara si manele si nasii civilizati cum sunt unii si mai ales cei de pe Bv va zic eu ca nu ati mai zice nimic de Cfr, mai ales daca esti student sau elev sa platesti pe jumatate si sa ai conditii de Interregio, si iar ajung la vorba mea daca ma duc 8 km cu taxiul la munca dau undeva la 18 lei pe cand cu 18 lei merg cu Regio pana la Brasov 107 km dus-intors ca elev/student si tot mai imi ramane de un suc.
Ultima editare efectuata de catre paall in Mar 05 Iun 2012, 23:48, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 05 Iun 2012, 23:46 | |
| - paall a scris:
- Care prinzi 22-96 pe R 3005/3002
Sa inteleg ca este doar un vagon la fiecare garnitura si restul etajate? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 05 Iun 2012, 23:51 | |
| scuze popovici era vorba de 3004 nu de 3002 caci 3005 se intoarce ca 3004 iar 3003 si 3007 se intoarce ca 3002.
3005 are 3 etajate zilnic, dar sunt 2-3 zile din 7 cand are fie un vagon 22-96 fie 2 vagoane la inceput erau la 3005 dupa locomotiva apoi urmau etajatele, apoi le-au pus la coada trenului, intr-o zi cele 2 vag 22-96 erau primul si ultimul cu etajatele la mijloc. 2-3 zile in locul celor 22-96 a circulat un 20-55.
Ideea e ca Joia, Vinerea si Lunea pe 3005 gasiti 22-96 iar pe 3004 Vinerea, Sambata si Martea dar nu e exlus sa apara si in alte zile. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 06 Iun 2012, 00:56 | |
| Putine regiouri din tara au asa dotari. Uite spre exemplu comparatie intre 2 alegeri ale mele: regio Bucuresti Basarab - Craiova sau Regiotrans Bucuresti Nord - Craiova, regio Bucuresti Basarab - Craiova e mare parte din calatorie plin, cu vagoane etajate 26-16, lucru bun cat e aeru conditionat functional, uneori mai e si ala defect, prize fie nu au fie nu sunt functionale/sunt vandalizate deregula (rar prinzi prize functionale pe aceste regiouri), calatorii aia multi care sunt, peste 50 la suta nu circula cu bilet sau legitimatie de calatorie de vreun fel, deseori prinzi si scaune cu cotierele/foarte murdare, pe jos mizerie, seminte, apa la baie rar, deseori lipsesc si robinetii, sa nu mai zic de curatenie. Regiotrans Bucuresti Nord - Craiova insa, are sa zic in medie cam 20-30 de calatori per vagon, rama avand 3 vagoane, are spatiu destul si pentru bagaje, are geamurile ce se deschid, si inca bine, nu doar umpic, are apa mereu la baie, curatenie, un public mai select as zice. Toti calatorii sunt biletariti, rar scapa vreunu, am vazut emitandu-se zeci de bilete cu suprataxa chiar, timpu de deplasare e mai scurt (asta ma intereseaza mai putin personal), vagoane vandalizate insa nu am prins. Ca si minusuri ar fi ca nu am nici macar speranta sa gasesc prize, si nici aer conditionat.
Pe ruta Brasov - Bucuresti Nord unde la CFR exista si vagoane 22-96 e alta treaba, la fel pe aceea ruta si vagoanele 26-16, 36-16 sau 84-16 sunt mereu ingrjite, de cele mai multe ori au functional atat aeru conditionat cat si prizele, apa la wc. Acolo chiar castiga CFR-ul la confort. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 06 Iun 2012, 13:12 | |
| Exceptie facand vagonul de tip 84-16 si mai exact 002 care de multe ori in loc sa bage aer rece baga aer cald, iar usile se deshid in timpul mersului, fara sa mai "tipe", de altfel nici prizele nu functioneaza in acest vagon. De fiecare data cand l-am prins pe 002 mereu am mers cu usile deshise pe Valea.Prahovei si Predeal-Brasov. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 06 Iun 2012, 14:14 | |
| http://www.publika.md/imagini-video-exclusive-primul-tren-european-a-ajuns-la-chisinau_877611.html http://www.publika.md/video-primul-tren-modernizat-in-romania-a-fost-prezentat-oficial_880301.html
2 milioane de euro si la romani luam si pielea de pe ei pentru un vagon 26-26 modernizat au incasat 3 mil de euro
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mier 06 Iun 2012, 14:35, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 06 Iun 2012, 14:25 | |
| - adrian78 a scris:
- si la romanii luam si pielea de pe ei pentru un vagon 26-26 modernizat au incasat 3 mil de euro
Mi-e greu sa cred ca modernizarea unui 26 a costat 3 milioane de E , cam atat a costat un vagon de Railjet |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 06 Iun 2012, 14:42 | |
| CFR Calatori va aloca aproximativ 510 milioane de lei (144 milioane de euro) in urmatorii patru ani pentru modernizeze unui numarul de 46 de vagoane etajate.
In medie, modernizarea fiecarui vagon va costa compania 3,13 milioane de euro.
Investitia va fi sustinuta integral de la bugetul de stat, licitatia pentru desemnarea firmei care se va ocupa de modernizarea vagoanelor urmand sa fie organizata in octombrie.
Garantia de participare la licitatie este de 4,2 milioane de lei, iar oferte pot fi depuse pana la 9 octombrie.
In poza apare un 36-16 dar cred ca e vorba de rame TE care se modernizeaza in rame Acvila
http://www.ziare.com/afaceri/firma/cfr-modernizeaza-cu-3-milioane-de-euro-fiecare-vagon-390739
Din ce stiu eu Cehia urmeaza sa plateasca peste 200 mil de euro pentru 16 rame RailJet dar fara locomotive comanda pentru Austria prima a fost la 10.8 mil de euro iar a doua la 12.3mil de euro |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 06 Iun 2012, 16:05 | |
| - adrian78 a scris:
- CFR Calatori va aloca aproximativ 510 milioane de lei (144 milioane de euro) in urmatorii patru ani pentru modernizeze unui numarul de 46 de vagoane etajate.
In medie, modernizarea fiecarui vagon va costa compania 3,13 milioane de euro.
Investitia va fi sustinuta integral de la bugetul de stat, licitatia pentru desemnarea firmei care se va ocupa de modernizarea vagoanelor urmand sa fie organizata in octombrie. Pai nu prea are logica , eu cred ca este o greseala ziaristica cum au mai fost si altele ... Modernizarea lui 26 a costat sub 1 milion/vagon dar daca tot vorbim de rame Acvila la pretul astronomic de 3milioane E am uitat cumva ca vagoanele noi de la Astra au costat doar 600000/E bucata deci mai intreb o data care este logica ? Eu cred ca este un articol facut la norma si atata tot , mai ales ca este din 2008 si cu siguranta se vorbea despre 26 si nu Acvile... - adrian78 a scris:
- Din ce stiu eu Cehia urmeaza sa plateasca peste 200 mil de euro pentru 16 rame RailJet dar fara locomotive comanda pentru Austria prima a fost la 10.8 mil de euro iar a doua la 12.3mil de euro
O rama Railjet are 7 vagoane (ma rog , impropriu zis vagoane) deci vine sub 2000000E/vagon eu am pus la calcul si locomotivele ca sa fac calculul la toata garnitura si asa iesea 3000000 pentru ca un Taurus e cam 3,5mil E/bucata . Deci daca Acvila ar fi 3000000E/vagon un Railjet ar fi 2000000E/vagon deci cam imposibil ca Acvila sa coste asa mult... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 06 Iun 2012, 16:27 | |
| Da la vagoanele 36-16 pretul a fost undeva la 2.5mil de lei fara TVA deci undeva la 3 mil lei cu 3.5 euro cat era atuncea undeva la 700000-800000euro cam scump zic eu!!
Nu e ziaristica stirea uite aici alt articol si dai cautare pe google mai gasesti o gramada la fel http://www.zf.ro/companii/cfr-calatori-va-moderniza-46-de-trenuri-contract-de-144-mil-euro-3179571/ Cel mai trist e ca in banii astiau le puteau realiza cu un vagon cu post de conducere si realizau o rama push-pull |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 06 Iun 2012, 16:43 | |
| - adrian78 a scris:
- Da la vagoanele 36-16 pretul a fost undeva la 2.5mil de lei fara TVA deci undeva la 3 mil lei cu 3.5 euro cat era atuncea undeva la 700000-800000euro cam scump zic eu!!
Deci am avut dreptate , iar la 26 pretul era chiar mai mic , nu-i asa ? - adrian78 a scris:
- Nu e ziaristica stirea uite aici alt articol si dai cautare pe google mai gasesti o gramada la fel
http://www.zf.ro/companii/cfr-calatori-va-moderniza-46-de-trenuri-contract-de-144-mil-euro-3179571/
Pai tu te cam contrazici singur in ceea ce afirmi , 3000000 lei nu e totuna cu 3000000E deci un prost care face ziaristica de doi bani a scris in loc de lei euro si ceilalti au tras stirea la xerox asa cum se intampla in Romania . Eu stiam ca nu are cum sa fie 3000000E deoarece am citit despre licitatie pe un site in 2008 si pretul mediu per vagon era sub 1000000 E cu tot cu TVA inclus ... - adrian78 a scris:
- Cel mai trist e ca in banii astiau le puteau realiza cu un vagon cu post de conducere si realizau o rama push-pull
Sau mai asteptau un pic si luau vagoane noi de la Astra , poate nici nu mai intrau in insolventa insa interesele politice se schimba precum guvernele , azi ii favorizeaza pe Astra , maine pe Remarul iar poimaine mai stiu eu pe cine... Oricum , din toate astea Astra se detaseaza din toate punctele de vedere , au traditie , au design , au performanta , au tot cele trebuie inclusiv preturi competitive , despre Remar nu pot sa zic acelasi lucru ... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 06 Iun 2012, 16:51 | |
| Da mea culpa stirea se referea la cuplurile TE etajate nu vagoane 26-26 dar pretul de 3 mil de euro tot ramane pentru ramele Acvila |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 06 Iun 2012, 16:56 | |
| - adrian78 a scris:
- dar pretul de 3 mil de euro tot ramane pentru ramele Acvila
Nu cred Unde ? Ma faci sa caut sa vad cat ar costa un TGV duplex reconditionat Banuiesc ca vorbesti de toata rama (4 vagoane) deci asta vine cam 750000E/vagon , pai atunci am cam luat teapa cu 26 si 36 , mai bine cumparau Acvile si eventual le puneau push-pull cum zisesi... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 06 Iun 2012, 17:21 | |
| Pe mine ma omoara boghiurile alea in 3 osii, fratilor nicaieri in lume nu se mai foloseste asa ceva. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |