Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMar Iun 19, 2012 7:11 pm

Multumesc! S-a rasturnat inainte de trecere si plus ca pe acolo nu prea e trafic.. dar e bine ca n-a fost nimeni ranit Smile
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMar Iun 19, 2012 9:50 pm

Iata si parcursul locomotivei precum si locul deraierii acesteia.

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Parcurs1531

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Loculfaptei
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMar Iun 19, 2012 10:00 pm

Navigand pe internet am gasit si ceva interesant/frumos la o revista care se respecta. Este un lucru pozitiv :

http://www.askmen.ro/Calatorii_inedite_cu_trenul_5_rute_spectaculoase-a11295.html
Sus In jos
alex1987




Numarul mesajelor : 283
Reputatie : 4850
Data de inscriere : 28/05/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMier Iun 20, 2012 12:16 am

Bine ca n-a iesit la prima curba... mai rau de-atat nu se putea decat daca intra la calatori.... 15 ani puscarie e putin, desi e trist sa vezi cum se poate narui o viata de om, o meserie pt o singura gresala.
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6551
Data de inscriere : 10/10/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMier Iun 20, 2012 12:29 am

alex1987 a scris:
Bine ca n-a iesit la prima curba... mai rau de-atat nu se putea decat daca intra la calatori.... 15 ani puscarie e putin, desi e trist sa vezi cum se poate narui o viata de om, o meserie pt o singura gresala.

Si inca ce greseala frate! Sa fereasca Dumnezeu,...numai in pielea lui sa nu fii!! Sincer,...stau si ma gandesc,...canicula sa fie de vina??? Si ma exemplific pe mine... Vin din calatorie, opresc ,,farasul" ( Dacia-1300 din '70) in fata garajului si cu cheile balanganindu-le pe degete ( am la un loc cheile masinii si ale garajului),..am stat aproape o ora cautandu-le: am mers acasa, le-am cautat acolo: NU-S! Ma intorc inapoi la prietena mea acasa: NU-S! Ma foiesc in stanga, ma foiesc in dreapta...ca sa constat ca PROSTUL ( nu mi-e greu sa recunosc asta, la naiba, odata si-o data toti o dam in bara sau ni ,,se inteapa ,,windowsul") ca toate astea le faceam...avand cheile in mana!!! Asa si cu nenea mecanicul...Bun, s-o fi dus ,,sa-si satisfaca necesitatile fiziologice" ( termen imprumutat din armata:))) ) il credem, e normal,...dar cum mama naibii sa lasi neasigurata ,,masina" si mai al dracului ea sa ,,fuga la vale"??? Sincer, sa stiti ca si canicula poate influenta anumite corelari in logica faptelor intreprinse de creierul uman. Sa nu uitam la caldura de afara care inregistreaza valori de peste 30-35 grade Celsius, intr-un Sulzer DA-060 este crima si pedeapsa...Credeti-ma,..IADUL este frigider pe langa caldura degajata in cabinele de comanda din DA...Si daca nu are AC sau daca are si nu functioneaza este acelasi lucru: JALE!
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7010
Data de inscriere : 25/04/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMier Iun 20, 2012 12:48 am

Onofrei Sergiu Gabriel'76 a scris:
alex1987 a scris:
Bine ca n-a iesit la prima curba... mai rau de-atat nu se putea decat daca intra la calatori.... 15 ani puscarie e putin, desi e trist sa vezi cum se poate narui o viata de om, o meserie pt o singura gresala.

Si inca ce greseala frate! Sa fereasca Dumnezeu,...numai in pielea lui sa nu fii!! Sincer,...stau si ma gandesc,...canicula sa fie de vina??? Si ma exemplific pe mine... Vin din calatorie, opresc ,,farasul" ( Dacia-1300 din '70) in fata garajului si cu cheile balanganindu-le pe degete ( am la un loc cheile masinii si ale garajului),..am stat aproape o ora cautandu-le: am mers acasa, le-am cautat acolo: NU-S! Ma intorc inapoi la prietena mea acasa: NU-S! Ma foiesc in stanga, ma foiesc in dreapta...ca sa constat ca PROSTUL ( nu mi-e greu sa recunosc asta, la naiba, odata si-o data toti o dam in bara sau ni ,,se inteapa ,,windowsul") ca toate astea le faceam...avand cheile in mana!!! Asa si cu nenea mecanicul...Bun, s-o fi dus ,,sa-si satisfaca necesitatile fiziologice" ( termen imprumutat din armata:))) ) il credem, e normal,...dar cum mama naibii sa lasi neasigurata ,,masina" si mai al dracului ea sa ,,fuga la vale"??? Sincer, sa stiti ca si canicula poate influenta anumite corelari in logica faptelor intreprinse de creierul uman. Sa nu uitam la caldura de afara care inregistreaza valori de peste 30-35 grade Celsius, intr-un Sulzer DA-060 este crima si pedeapsa...Credeti-ma,..IADUL este frigider pe langa caldura degajata in cabinele de comanda din DA...Si daca nu are AC sau daca are si nu functioneaza este acelasi lucru: JALE!

Am mers pe 20 iulie pe 060 DA in plina amiaza, senina, torida, cum e o zi de iulie, fara AC pe locomotiva, iti spun eu ca nu e crima si pedeapsa, crima si pedeapsa e in sala masinilor, dar la posturi e mai moderata temperatura, mai deschizi un geam pe jumate, se mai destinde un pic atmosfera, dar nu e crima si pedeapsa vara, iarna e crima si pedeapsa, cand ai oprit motorul esti pe copca, se raceste saracia de masina imediat chit ca motorul se incinge undeva peste 90 de grade uleiul si apa, stiu ca am mers si cu masina cu motorul supraincalzit, avand temperaturi de peste 100 de grade la fluidele din el, deci in sala daca intri, iesi apa de acolo chiar de stai numai un minut, dar in posturi daca esti destept si inchizi usa de acces de la sala motoarelor n-ai probleme chiar si fara AC.
Deci o zic fiindca am mers si in iulie, si in octombrie si in decembrie, aaaa, si am prins februarie dar la calatori, acolo sunt alte conditii.
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6551
Data de inscriere : 10/10/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMier Iun 20, 2012 1:00 am

Eduard,...nu zic....Depinde si cat de bine se inchidea usa aia la locomotiva in cauza. Sau poate a lasat-o intentionat deschisa sa ,,auda" motorul ( sic!), cine Dumnezeului stie ce a gandit el in acel moment??? Dat fiind ca era singur...Cum asa a gandit un fost ministru al transporturilor prin 1999, azi poreclit/ investit, PRESedintele Romaniei: sa se desfiinteze postul/functia de mecanic-ajutor! O tampenie cat nu se poate mai oribila. Sa conduci un mastodont, ore si ore intregi fie pe canicula fie pe viscol, fie noapte fie zi, SINGUR CUC!!! Sincer la un moment dat poti sa te ,,carauiezi",...pe bune!!!
Sus In jos
EuroNight
V.I.P Member
V.I.P Member
EuroNight


Numarul mesajelor : 328
Varsta : 33
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 4921
Data de inscriere : 04/05/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMier Iun 20, 2012 1:11 am

COSTACHE MIHAIL a scris:
Bravo Andi CFR si EuroNight ca ati fost pe faza!
Am vazut si o sosea in apropiere , a trecut cumva locomotiva pe acolo, sau s-a rasturnat inainte de a ajunge la trecerea cu drumul? Putea sa treaca vreo masina pe acolo si vai si amar ce ar fi putut urma!!
Multumesc Very Happy Nu sunt ele asa spectaculoase precum sunt pozele altor membrii dar sunt la inceput Very Happy
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMier Iun 20, 2012 6:47 am

Nu este prima data cand lasa trenul neasigurat .
Cat despre 1531 am de spus atat:
-mecanicul a schimbat postul si a ramas curentul de comanda pe 0 si s-au anulat toate comenziile locomotivei.
-ori erau izolati INDUSI + DSV .
A II-a variata e mai plauzibila deoarece ei obisnuiau sa circule asa cu locomotivele.


Ultima editare efectuata de catre MariusD in Mier Iun 20, 2012 8:55 am, editata de 1 ori
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMier Iun 20, 2012 7:39 am

MariusD a scris:
Nu este prima data cand lasa trenul neasigurat .
Cat despre 1531 am de spus atat:
-mecanicul a schimbat postul si a ramas curentul de comanda pe 0 si s-au anulat toate comenziile locomotivei.
-ori erau izolati INDUSI + DSV .
A II-a variata e mai plauzibila deoarece ei obisnuiau sa circule asa cu locomotivele.

Vezi similar.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMier Iun 20, 2012 11:19 am

Eddye la 2 vagoane cat are un tren de calatori acolo masina aia nu :se incalzeste nici cat sa se automentina lansata ",ii faci viteza si apoi dai jos ventilatia fortata,dupa care mai poti lasa geamurile deschise, dar un tren de marfa unde tragi de el de te saturi, nu prea poti sa lasi geamurile jos cate ia naiba de curent,mai ales la postul I. pale
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7010
Data de inscriere : 25/04/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMier Iun 20, 2012 12:04 pm

Onofrei Sergiu Gabriel'76 a scris:
Eduard,...nu zic....Depinde si cat de bine se inchidea usa aia la locomotiva in cauza. Sau poate a lasat-o intentionat deschisa sa ,,auda" motorul ( sic!), cine Dumnezeului stie ce a gandit el in acel moment??? Dat fiind ca era singur...Cum asa a gandit un fost ministru al transporturilor prin 1999, azi poreclit/ investit, PRESedintele Romaniei: sa se desfiinteze postul/functia de mecanic-ajutor! O tampenie cat nu se poate mai oribila. Sa conduci un mastodont, ore si ore intregi fie pe canicula fie pe viscol, fie noapte fie zi, SINGUR CUC!!! Sincer la un moment dat poti sa te ,,carauiezi",...pe bune!!!

Avand in vedere ca locomotiva era izolata nu era strict necesar nevoie pe parcurs de mecanic ajutor, la izolata se poate doar cu mecanicul pe locomotiva, la calatori e rau fara mecanic ajutor dar ai seful de tren care face treaba ajutorului, decupleaza, cupleaza, motoarele se lanseaza de la pupitru, si nu din sala.
Am mers in plina canicula, la marfa, cu 12 Fals-uri pline respectiv alta data 24 Eacs-uri tot incarcate cu un diesel in capul trenului, fara sa ma prinda curentul de la geamul deschis avand in vedere ca se fuma in post, desi eu eram destul de sensibil pe atunci la curenti n-am avut probleme, mai tarziu am rezolvat problema. Partea proasta e sa ai amandoua geamurile deschise, atunci ai noroc sa te prinda si sa te tina de numa', de nu mai dormi nopti la rand. Dar cu un geam deschis la jumate, la viteza, e destula circulatie a aerului in postul de comanda, ca idee, am mers cam in jur de 4-5 ore pe cursa deci nu 5-10 minute intre 2 statii. Am vazut oameni coboarand din electrice, apa curgand de pe ei dar pe diesel eu n-am avut asemenea probleme. La calatori, adevarul e ca e mai lejer, ai 60 de tone dupa locomotiva, demarezi si apoi o lasi libera sa curga lin, nu se incalzeste asa generatorul diesel, n-ai mari probleme, plus daca nici nu fumezi, si masina are prizele de aer in nas descoperite, deschizi prizele din pupitru si aia e, nici n-ai nevoie de geamuri deschise, fluxul de aer e suficient. Referitor la caldura si neasigurarea locomotivei din cauza caniculei, mi se pare o tampenie, mi s-ar parea plauzibila greseala facuta de un mecanic ajutor, dar de mecanicul care o manevreaza pe traseu.... zic asta fiindca seful de tren, ajutorul, si toti ceilalti din echipa in afara de mecanicul de la controler, pe traseu pot fi luati de somn, din cauza ca e destul de mare plictiseala, dar mecanicul care trebuie sa fie atent la fiecare comanda, la semnale, la restrictii, la pupitru, e tot timpul in priza oricat de obosit ar fi, mai greu te prinde somnul, deci cred ca si oboseala cauzata de caldura tot mai greu te ia.
Domnule Marius, sa spunem ca a schimbat postul de conducere, de ce a coborat din locomotiva, nu putea sa schimbe postul trecand prin sala masinilor? Adica eu asa stiu ca se face, si la Calatori la fel procedeaza mecanicul, nu am vazut pe nimeni coborand din postul 1 sa intre in postul 2 sau invers. App de indusi, la locomotivele izolate se procedeaza prin izolarea lor, exista alti parametri de circulatie, respectiv fara indusi ? Multumesc!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMier Iun 20, 2012 7:08 pm

CFR SA, prin Sucursala Regională CREIR Iaşi, va organiza o licitaţie deschisă pentru efectuarea lucrărilor de reparaţii curente la linia de cale ferată, în vederea ridicării restricţiilor de viteză şi creşterea vitezei de circulaţie, pe cinci intervale de staţie, aflate pe raza de activitate a Regionalei CF Iaşi.
Lucrările de reparaţii curente se vor desfăşura pe cinci loturi în staţia Vereşti, pe secţia de circulaţie Zorleni – Banca, secţia de circulaţie Crasna – Munteni, secţia de circulaţie Zorleni – Murgeni şi secţia de circulaţie Roznov – Dumbrava. Durata de valabilitate a contractului este de 3 luni de la atribuire, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Valoarea estimată a achiziţiei este de 1, 42 mil lei fără TVA (319 mii euro), iar sursa de finanţare este asigurată din fonduri de la bugetul de stat. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 10 iulie 2012, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/36841?lang=ro
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMier Iun 20, 2012 8:54 pm

AlexD a scris:


Ar fi fost interesant dar in purul stil romanesc se punea batista pe tambal asa cum s-a pus si asta iarna cand erau sa moara 600 de calatori la Faurei din cauza ciisternelor smechere ale GFR.
Ghinionul celor de la GFR e ca acum e vara si a ajuns presa imediat.

Ai nu zau, a intarziat trenu si era sa moara calatorii ? Smile) Nu neg ca nu e de vina gfr, dar nicidecum nu erau sa moara acei calatori, cel mult sa aiba nevoie de ingrijiri medicale.
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6551
Data de inscriere : 10/10/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitimeMier Iun 20, 2012 10:16 pm

Luna a scris:
AlexD a scris:


Ar fi fost interesant dar in purul stil romanesc se punea batista pe tambal asa cum s-a pus si asta iarna cand erau sa moara 600 de calatori la Faurei din cauza ciisternelor smechere ale GFR.
Ghinionul celor de la GFR e ca acum e vara si a ajuns presa imediat.

Ai nu zau, a intarziat trenu si era sa moara calatorii ? Smile) Nu neg ca nu e de vina gfr, dar nicidecum nu erau sa moara acei calatori, cel mult sa aiba nevoie de ingrijiri medicale.

Serios nu puteau sa moara??? Nu toti dar cu cateva decese se putea lasa daca acel tren incremenea undeva in plin camp deci in plin viscol. Am trait momente din astea prin 2003, pe un ger de -25 grade Celsius, cand din cauza chiciurei de pe fir locomotiva electrica a cedat si trenul a ramas incremenit intre Faurei si Braila in plin camp la o temperatura extrema... Compunerea trenului era din IVA-Modernizate: 19-55 si 20-55. In 15-20 minute deja inghetai in compartimente. Noroc ca de la Braila a venit in timp util, un 060-DA si ne-a remorcat. Asa ca nu ai de unde sa fii sigur ca nu se lasa cu victime aceste nenorociri.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 22 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 22 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: