|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 04 Iun 2012, 13:56 | |
| - paall a scris:
- la clasa 1-a sunt scaune cum sunt la 36-16 la noi iar la clasa a 2-a sunt ca la 26-16 ca parca asa se vede in videoclip ??
Da , asa este . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 04 Iun 2012, 14:20 | |
| Clasa a 2 a e cam echivalentul 26-16,ceea ce pe distante lungi iti cam rupe spatele.Noroc ca nu merge 8 ore.Dar per totat e foarte ok. |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 04 Iun 2012, 17:05 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Poate peste scurt timp vom avea vagoane moderne intre Chisinau si Romania.
Mai ales ca si Romania a contribuit :
Cititi aici : http://unimedia.md/?mod=news&id=48455
http://www.publika.md/imagini-exclusive-primul-tren-european-a-ajuns-la-chisinau_877611.html Ecartamentul e pe larg, ca sa poata circula in Ro trebuie schimbare de boghiuri ceea ce la boghiuri motoare dureaza mult(schimbarea la granita) pe deasupra sunt si scumpe boghiurile motoare, concluzia nu se practica nicaieri in lumea asta schimbarea boghiurilor motoare la granita! Banuiesc ca ai observat faptul ca e tren automotor! |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 04 Iun 2012, 17:08 | |
| - cristi CFR a scris:
- Vai ce hidos e vagonul motor...
Nu numai hidos dar emite si un nivel de zgomot infiorator, de zici ca nu au schimbat motorul unguresc Ganz! E un Desiro mai zgomotos! Pe deasupra are si 3 clase ca in perioada interbelica la Romanica! |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 04 Iun 2012, 17:30 | |
| http://www.evz.ro/detalii/stiri/ministrul-transporturilor-ovidiu-silaghi-privatizarea-cea-mai-buna-solutie-pentru-cfr-c-984882.html Asta da stire si nu as zice ca e foarte buna! Nici pentru angajati si nici pentru publicul larg asa cum ar crede unii dintre voi! |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6552 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 04 Iun 2012, 21:13 | |
| - halmarius a scris:
- http://www.evz.ro/detalii/stiri/ministrul-transporturilor-ovidiu-silaghi-privatizarea-cea-mai-buna-solutie-pentru-cfr-c-984882.html
Asta da stire si nu as zice ca e foarte buna! Nici pentru angajati si nici pentru publicul larg asa cum ar crede unii dintre voi! Serios??? Nu dau doi bani pe prostiile ,,scribolosite" in aceasta fituica basista!!! Daca ar fi sa citesc toate ,,balivernele" acestui ziar basisto -oficios, as iesi la pensie inainte de termen! In alta ordine de idei, are perfecta dreptate ministrul transporturilor actual. Vrei exemple de revitalizari de rute ,,falimentare" ale CFR de catre privati??? Una este aici in zona mea: Galati --- Tg.-Bujor---- Beresti --- Barlad!!! Inainte erau 6 amarate de perechi de trenuri care circulau mai mult goale dar...,,pline" de blatisti! Azi avem 9! Si toate aproape pline, dar cu calatori corecti, platitori de bilet!!! Pai daca statul roman ( in mod expre' am scris cu litere mici caci nu merita!) nu este in stare sa-si mentina in viata transportul pe calea ferata sa o dea la privati!! Acolo nu se mai merge pe principiu: ,,merg cu nasu' "! Nu mai sunt blatisti ca la CFR. Privatul nu-si permite sa care ,,moaca" marlanetul-manelist si sa mearga in pierdere. Pierdere, inseamna sa anuleze trenuri, care trenuri sunt folosite de mii de calatori. Ce-ar insemna ca atunci cand calatorii din oarecare oras/statie de pe traseu constata ca trenul le-a fost anulat...??? Nu tocmai bine!!! |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 04 Iun 2012, 21:21 | |
| Inca un exemplu, TFC care astazi a venit de la Buzau cu automotorul aproape plin si sa nu mai vorbim de ruta Buc-Oltenita care banuiesc ca e cea mai profitabila ruta a lor, asta daca nu o s-o intreaca Buzau-Buc. Eu imi mentin parerea, daca maine CFR ar fi preluat de un investitor privat in secunda 2 are profit maxim. Iar conditiile de calatorie se vor schimba mult in bine deoarece un privat nu isi poate permite sa-si bata joc de calatori si din nou dau exemplu TFC care are trenurile mereu pline si RT care le are mereu goale, de ce? Conditiile de calatorie intre cei 2 operatori privati difera de la cer la pamant, cu un mare + pentru TFC. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 04 Iun 2012, 21:52 | |
| Daca se vor mari numarul trenurilor si vagoanelor de pasageri acolo unde este nevoie, tarifele si ofertele la calatorie sa fie decente iar conditile mai bune decat in prezent eu sunt pentru management privat sau vanzarea unor parti din CFR CALATORI. Vom ajunge sa ne invidieze si tari ca Ungaria si Polonia dupa o perioada de la efectuarea acestor masuri. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 04 Iun 2012, 22:50 | |
| - AlexD a scris:
- Inca un exemplu, TFC care astazi a venit de la Buzau cu automotorul aproape plin si sa nu mai vorbim de ruta Buc-Oltenita care banuiesc ca e cea mai profitabila ruta a lor, asta daca nu o s-o intreaca Buzau-Buc.
Eu imi mentin parerea, daca maine CFR ar fi preluat de un investitor privat in secunda 2 are profit maxim. Iar conditiile de calatorie se vor schimba mult in bine deoarece un privat nu isi poate permite sa-si bata joc de calatori si din nou dau exemplu TFC care are trenurile mereu pline si RT care le are mereu goale, de ce? Conditiile de calatorie intre cei 2 operatori privati difera de la cer la pamant, cu un mare + pentru TFC. Subscriu, insa cu precizarea ca nici Regiotrans nu e chiar asa rau, e drept ca nu sunt asa comunicativi ca TFC, insa pe multe rute au conditii si mers ok, nu permit nici ei calatoria fara bilet stai linistit. Au si material rulant electric, si automotoare, toaletele in general curate, rareori intarzieri, asa ca sunt de parere ca dupa mine TFC ar fi pe primu loc in topul celor mai buni transportatori feroviari privati, apoi pe locu 2 la ceva distanta Regiotrans. CFR e mult mai jos decat RegioTrans dupa mine, oricand as prefera sa vina RegioTrans in loc de CFR pe rutele unde sunt nevoit sa merg cu CFR. Sau daca e posibil sa se schimbe CFR in bine, dar pana acum doar ceva modernizari de vagoane sunt cam singura schimbare in bine din ultimii 10 ani la CFR. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 05 Iun 2012, 11:59 | |
| TFC se promovează... pe site, pe Facebook, în presa locală... Dacă şi RT ar face la fel, ar merge cu trenurile pline. _________________ :TTT:
|
| | | Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5044 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 05 Iun 2012, 16:33 | |
| Cred ca mai bine ar fi privatizarea CFR, trist dar adevarat ... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 05 Iun 2012, 23:04 | |
| In anul 1872, un tanar inginer de mine, de origine belgiana, a efectuat, la varsta de 27 de ani, o calatorie in Statele Unite, unde a ramas impresionat de reteaua feroviara americana, precum si de indraznetele interioare ale vagoanelor Pullman. Astfel, tanarul, pe numele sau Georges Nagelmackers, a pus bazele trenului viitorului, cunoscut ulterior ca Orient Express.
Scurt istoric
Primul tren Orient Express a fost pus in circulatie pe 5 iunie 1883, unind Parisul de Constantinopol, intr-o ruta de 2.627 de kilometri (Nancy - Strasbourg - Munchen - Viena - Budapesta - Szeged - Jimbolia - Timisoara - Caransebes - Varciorova - Craiova - Piatra Olt - Pitesti - Bucuresti - Giurgiu - Smardan).
Trenul, fiind la vremea aceea cel mai luxos din Europa, era echipat cu vagoane de dormit, vagon salon-bar, restaurant cu preparate gastronomice speciale, bauturi costisitoare, precum si o muzica oferita intr-un piano bar.
Nagelmackers, cel care a pus bazele acestui concept, a dorit, inca de la inceput, sa ofere Orient Express-ului titlul de "trenul Europei", care sa uneasca Estul cu Vestul continentului. Insa cele doua Razboaie Mondiale au transformat celebrul tren in mijloc de transport pentru soldati sau in bordeluri pentru acestia.
Orient Express in Romania Prima r*gina a Romaniei, Elisabeta, renumita si ca poeta cu pseudonimul Carmen Sylva, isi citea poemele in fata distinsilor pasageri, care se opreau si la Bucuresti, in gara regala de la Baneasa sau in gara regala de la Sinaia.
http://m.a1.ro/family/206495.html |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 05 Iun 2012, 23:17 | |
| Iar dati cu pietre in CFR zi si noapte, cu ce e mai presus RT decat CFR la anumite trenuri/rute ? cu simplul fapt ca poti merge mai rapid cu Regio fata de Regio al Cfr care opreste in toate statiile si faptul ca RT circula gol si se poate sta 1 calator pe 4 scaune mai lejer ca acasa, pe cand la Cfr in 26-16 stai decat pe locul tau, Ce e mai bine 22-96 cu prize si AC pe Regio sau jafurile alea de rame luate de la gunoi din Franta fara prize si AC.
La Regio CFR ptr o bicicleta se plateste bilet de 5 lei indiferent de distanta, la RT de exemplu vi cu bicla in motorul de Iasi pana la Brasov mai platesti un bilet in plus, numai tot laudati atata RT ca in afara faptului ca au programele bune pe 203, 403 si alte sectii si cele cateva Regio cu mers de Interregio in rest e sub CFR, si app se merge cu nasul si la RT, cu 60 de lei 4 vecini au venit cu Acc CT-BV in august de la mare.
Ultima editare efectuata de catre paall in Mar 05 Iun 2012, 23:24, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 05 Iun 2012, 23:23 | |
| Eu sper sa se termine prostia asta 22-96 pe REGIO.Sunt trenuri in tara pe care inca sunt 20-49 si 20-54 si in Bucuresti isi permit sa bage 22-96 pe regio .. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 05 Iun 2012, 23:26 | |
| Pai sa stii ca la servicii si curatenie privatii ii baga in buzunar pe cei de la CFR sa nu mai vorbim de marketingul celor de la TFC deci se vede managementul mai bun organizare mai buna mai putini oameni care si isi fac treaba ca asa e la patron ai simtul raspunderii nu ca la stat frecat ciocanul si la propiu si la figurat!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |