Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeLun 04 Iun 2012, 13:56

paall a scris:
la clasa 1-a sunt scaune cum sunt la 36-16 la noi iar la clasa a 2-a sunt ca la 26-16 ca parca asa se vede in videoclip ??

Da , asa este . Wink

_________________
595423Revista presei (partea III) - Pagina 12 Bdeem_8496_aRevista presei (partea III) - Pagina 12 Bdeem_8496_aRevista presei (partea III) - Pagina 12 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeLun 04 Iun 2012, 14:20

Clasa a 2 a e cam echivalentul 26-16,ceea ce pe distante lungi iti cam rupe spatele.Noroc ca nu merge 8 ore.Dar per totat e foarte ok.
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5552
Data de inscriere : 28/06/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeLun 04 Iun 2012, 17:05

razvan - trenuri a scris:
Poate peste scurt timp vom avea vagoane moderne intre Chisinau si Romania.
Mai ales ca si Romania a contribuit :


Cititi aici : http://unimedia.md/?mod=news&id=48455

http://www.publika.md/imagini-exclusive-primul-tren-european-a-ajuns-la-chisinau_877611.html
Ecartamentul e pe larg, ca sa poata circula in Ro trebuie schimbare de boghiuri ceea ce la boghiuri motoare dureaza mult(schimbarea la granita) pe deasupra sunt si scumpe boghiurile motoare, concluzia nu se practica nicaieri in lumea asta schimbarea boghiurilor motoare la granita!
Banuiesc ca ai observat faptul ca e tren automotor!
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5552
Data de inscriere : 28/06/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeLun 04 Iun 2012, 17:08

cristi CFR a scris:
Vai ce hidos e vagonul motor...
Nu numai hidos dar emite si un nivel de zgomot infiorator, de zici ca nu au schimbat motorul unguresc Ganz! E un Desiro mai zgomotos! Pe deasupra are si 3 clase ca in perioada interbelica la Romanica! Very Happy
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5552
Data de inscriere : 28/06/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeLun 04 Iun 2012, 17:30

http://www.evz.ro/detalii/stiri/ministrul-transporturilor-ovidiu-silaghi-privatizarea-cea-mai-buna-solutie-pentru-cfr-c-984882.html
Asta da stire si nu as zice ca e foarte buna! Nici pentru angajati si nici pentru publicul larg asa cum ar crede unii dintre voi!
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6552
Data de inscriere : 10/10/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeLun 04 Iun 2012, 21:13

halmarius a scris:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/ministrul-transporturilor-ovidiu-silaghi-privatizarea-cea-mai-buna-solutie-pentru-cfr-c-984882.html
Asta da stire si nu as zice ca e foarte buna! Nici pentru angajati si nici pentru publicul larg asa cum ar crede unii dintre voi!

Serios??? Nu dau doi bani pe prostiile ,,scribolosite" in aceasta fituica basista!!! Daca ar fi sa citesc toate ,,balivernele" acestui ziar basisto -oficios, as iesi la pensie inainte de termen! In alta ordine de idei, are perfecta dreptate ministrul transporturilor actual. Vrei exemple de revitalizari de rute ,,falimentare" ale CFR de catre privati??? Una este aici in zona mea: Galati --- Tg.-Bujor---- Beresti --- Barlad!!! Inainte erau 6 amarate de perechi de trenuri care circulau mai mult goale dar...,,pline" de blatisti! Azi avem 9! Si toate aproape pline, dar cu calatori corecti, platitori de bilet!!! Pai daca statul roman ( in mod expre' am scris cu litere mici caci nu merita!) nu este in stare sa-si mentina in viata transportul pe calea ferata sa o dea la privati!! Acolo nu se mai merge pe principiu: ,,merg cu nasu' "! Nu mai sunt blatisti ca la CFR. Privatul nu-si permite sa care ,,moaca" marlanetul-manelist si sa mearga in pierdere. Pierdere, inseamna sa anuleze trenuri, care trenuri sunt folosite de mii de calatori. Ce-ar insemna ca atunci cand calatorii din oarecare oras/statie de pe traseu constata ca trenul le-a fost anulat...??? Nu tocmai bine!!!

Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeLun 04 Iun 2012, 21:21

Inca un exemplu, TFC care astazi a venit de la Buzau cu automotorul aproape plin si sa nu mai vorbim de ruta Buc-Oltenita care banuiesc ca e cea mai profitabila ruta a lor, asta daca nu o s-o intreaca Buzau-Buc.
Eu imi mentin parerea, daca maine CFR ar fi preluat de un investitor privat in secunda 2 are profit maxim. Iar conditiile de calatorie se vor schimba mult in bine deoarece un privat nu isi poate permite sa-si bata joc de calatori si din nou dau exemplu TFC care are trenurile mereu pline si RT care le are mereu goale, de ce? Conditiile de calatorie intre cei 2 operatori privati difera de la cer la pamant, cu un mare + pentru TFC.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeLun 04 Iun 2012, 21:52

Daca se vor mari numarul trenurilor si vagoanelor de pasageri acolo unde este nevoie, tarifele si ofertele la calatorie sa fie decente iar conditile mai bune decat in prezent eu sunt pentru management privat sau vanzarea unor parti din CFR CALATORI. Vom ajunge sa ne invidieze si tari ca Ungaria si Polonia dupa o perioada de la efectuarea acestor masuri.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeLun 04 Iun 2012, 22:50

AlexD a scris:
Inca un exemplu, TFC care astazi a venit de la Buzau cu automotorul aproape plin si sa nu mai vorbim de ruta Buc-Oltenita care banuiesc ca e cea mai profitabila ruta a lor, asta daca nu o s-o intreaca Buzau-Buc.
Eu imi mentin parerea, daca maine CFR ar fi preluat de un investitor privat in secunda 2 are profit maxim. Iar conditiile de calatorie se vor schimba mult in bine deoarece un privat nu isi poate permite sa-si bata joc de calatori si din nou dau exemplu TFC care are trenurile mereu pline si RT care le are mereu goale, de ce? Conditiile de calatorie intre cei 2 operatori privati difera de la cer la pamant, cu un mare + pentru TFC.
Subscriu, insa cu precizarea ca nici Regiotrans nu e chiar asa rau, e drept ca nu sunt asa comunicativi ca TFC, insa pe multe rute au conditii si mers ok, nu permit nici ei calatoria fara bilet stai linistit. Au si material rulant electric, si automotoare, toaletele in general curate, rareori intarzieri, asa ca sunt de parere ca dupa mine TFC ar fi pe primu loc in topul celor mai buni transportatori feroviari privati, apoi pe locu 2 la ceva distanta Regiotrans. CFR e mult mai jos decat RegioTrans dupa mine, oricand as prefera sa vina RegioTrans in loc de CFR pe rutele unde sunt nevoit sa merg cu CFR. Sau daca e posibil sa se schimbe CFR in bine, dar pana acum doar ceva modernizari de vagoane sunt cam singura schimbare in bine din ultimii 10 ani la CFR.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeMar 05 Iun 2012, 11:59

TFC se promovează... pe site, pe Facebook, în presa locală...
Dacă şi RT ar face la fel, ar merge cu trenurile pline.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kriszti219

Kriszti219


Numarul mesajelor : 386
Varsta : 28
Reputatie : 5044
Data de inscriere : 29/02/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeMar 05 Iun 2012, 16:33

Cred ca mai bine ar fi privatizarea CFR, trist dar adevarat ...
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeMar 05 Iun 2012, 23:04

In anul 1872, un tanar inginer de mine, de origine belgiana, a efectuat, la varsta de 27 de ani, o calatorie in Statele Unite, unde a ramas impresionat de reteaua feroviara americana, precum si de indraznetele interioare ale vagoanelor Pullman. Astfel, tanarul, pe numele sau Georges Nagelmackers, a pus bazele trenului viitorului, cunoscut ulterior ca Orient Express.

Scurt istoric

Primul tren Orient Express a fost pus in circulatie pe 5 iunie 1883, unind Parisul de Constantinopol, intr-o ruta de 2.627 de kilometri (Nancy - Strasbourg - Munchen - Viena - Budapesta - Szeged - Jimbolia - Timisoara - Caransebes - Varciorova - Craiova - Piatra Olt - Pitesti - Bucuresti - Giurgiu - Smardan).

Trenul, fiind la vremea aceea cel mai luxos din Europa, era echipat cu vagoane de dormit, vagon salon-bar, restaurant cu preparate gastronomice speciale, bauturi costisitoare, precum si o muzica oferita intr-un piano bar.



Nagelmackers, cel care a pus bazele acestui concept, a dorit, inca de la inceput, sa ofere Orient Express-ului titlul de "trenul Europei", care sa uneasca Estul cu Vestul continentului. Insa cele doua Razboaie Mondiale au transformat celebrul tren in mijloc de transport pentru soldati sau in bordeluri pentru acestia.

Orient Express in Romania
Prima r*gina a Romaniei, Elisabeta, renumita si ca poeta cu pseudonimul Carmen Sylva, isi citea poemele in fata distinsilor pasageri, care se opreau si la Bucuresti, in gara regala de la Baneasa sau in gara regala de la Sinaia.


http://m.a1.ro/family/206495.html
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeMar 05 Iun 2012, 23:17

Iar dati cu pietre in CFR zi si noapte, cu ce e mai presus RT decat CFR la anumite trenuri/rute ? cu simplul fapt ca poti merge mai rapid cu Regio fata de Regio al Cfr care opreste in toate statiile si faptul ca RT circula gol si se poate sta 1 calator pe 4 scaune mai lejer ca acasa, pe cand la Cfr in 26-16 stai decat pe locul tau, Ce e mai bine 22-96 cu prize si AC pe Regio sau jafurile alea de rame luate de la gunoi din Franta fara prize si AC.

La Regio CFR ptr o bicicleta se plateste bilet de 5 lei indiferent de distanta, la RT de exemplu vi cu bicla in motorul de Iasi pana la Brasov mai platesti un bilet in plus, numai tot laudati atata RT ca in afara faptului ca au programele bune pe 203, 403 si alte sectii si cele cateva Regio cu mers de Interregio in rest e sub CFR, si app se merge cu nasul si la RT, cu 60 de lei 4 vecini au venit cu Acc CT-BV in august de la mare.





Ultima editare efectuata de catre paall in Mar 05 Iun 2012, 23:24, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeMar 05 Iun 2012, 23:23

Eu sper sa se termine prostia asta 22-96 pe REGIO.Sunt trenuri in tara pe care inca sunt 20-49 si 20-54 si in Bucuresti isi permit sa bage 22-96 pe regio ..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitimeMar 05 Iun 2012, 23:26

Pai sa stii ca la servicii si curatenie privatii ii baga in buzunar pe cei de la CFR sa nu mai vorbim de marketingul celor de la TFC deci se vede managementul mai bun organizare mai buna mai putini oameni care si isi fac treaba ca asa e la patron ai simtul raspunderii nu ca la stat frecat ciocanul si la propiu si la figurat!!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 12 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: