| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 02 Aug 2012, 18:00 | |
| Numai companii de STAT in lista aia, isi permite statul sa fie dator lui insasi, mediul privat care e rupt de taxe duce economia in spate. Pe stat il doare la basca de companiile proprii. E bine la STAT, timpul trece, leafa merge. Sa vedem ce se va intampla cand mediul privat va spune stop joc, o s-o ia in bot statul la greu. |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5462 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 02 Aug 2012, 18:17 | |
| La Stat se fura cel mai bine de aia fug de privatizare ca de dracu.Eu am lucrat si la Stat si la privat,toti salariatii de la Stat se plang ca au salarii mici dar nu fac nimic toata ziulica.In schimb la privat muncesti de te ia naiba cam pe aceiasi bani,ore suplimentare week end-uri sacrificate si lista poate continua.Huila si CFR-ul sunt 2 gauri negre unde e JAF NATIONAL.Desfintarea lor ar fi benefica Romaniei din punct de vedere economic.Iar angajatii ramasi fara munca sa se intoarca de unde au venit,adica in agricultura.Prea vor toti sa frece pisoiul,iar odraslele lor vor diplome de la facultati particulare inutile |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 02 Aug 2012, 18:46 | |
| Pai huila e gaura neagra dar sponsorizeaza echipa de fotbal, misto nu? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 02 Aug 2012, 19:37 | |
| Din cate stiu Condescu are grija ca minele din zona aia sa sponsorizeze toate echipele "de mineri", nu doar pe Pandurii... :roll: |
|
| |
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 04 Aug 2012, 16:33 | |
| În picioare, în drum spre mare: În plin sezon, românii se îmbulzesc în trenurile spre litoral
În plin sezon, românii au mai puţine trenuri spre mare. Unul din trei a fost scos din circulaţie, iar cele care mai ajung la Constanţa au mai puţine vagoane.
Aşa se face că, la sfârşit de săptămână, peroanele sunt pline şi mulţi călători ajung să circule în picioare.
Doar luna trecută s-au vândut peste 35.000 de bilete fără locuri. Pasagerii nu prea au alte soluţii, întrucât numărul de trenuri spre mare a scăzut drastic faţă de anul trecut.
Dacă, în 2011, în sezon estival, erau 36 de garnituri, anul acesta mai sunt doar 26. Nici încasările nu prea ajută CFR-ul.
58 de lei costă un bilet la clasa a doua pe ruta Bucureşti-Constanţa, iar pentru clasa superioară, tichetul ajunge la 86 de lei.
Faţă de anul trecut, numărul călătorilor din trenurile estivale a scăzut cu 10%. Per total, numărul pasagerilor care călătoresc cu trenul s-a redus cu 10 milioane în perioada 2009-2011.
http://www.antena3.ro/romania/in-picioare-in-drum-spre-mare-in-plin-sezon-romanii-se-imbulzesc-in-trenurile-spre-litoral-178762.html |
|
| |
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 06 Aug 2012, 23:00 | |
| Scuter spulberat de tren în judeţul Bistriţa Năsăud Un scuter pe care erau un băiat şi o fată a fost spulberat aseară de un tren, în judeţul Bistriţa Năsăud. Mare minune că cei doi au supravieţuit impactului, iar rănile pe care le-au suferit nu le pun în pericol viaţa. Scuterul pe care se aflau tinerii a fost târât sub roţile trenului câteva zeci de metri şi din cauza scânteilor produse locomotiva s-a aprins.
http://videonews.antena3.ro/video/romania/scuter-spulberat-de-tren-in-judetul-bistrita-nasaud.html
REGIONAL |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 06 Aug 2012, 23:09 | |
| Macar de-i felia dracu .. 2 prosti mai putin in lumea asta .. astia cu scuterele lor n-au habar de regulile de circulatie .. daca 1 trotineta de aia nu esti in stare sa o opresti la o trecere de nivel ,ca franezi cu ea in maxim 2 metrii .. atunci meriti frate acolo la 2 metrii la racoare.Problema e ca daca ii loveste un sofer cu permis,acte in regula si e tot vina cretinului .. il platesti ca nou si iei si dosar penal cu posibilitate inchisoare daca ala iti cheama PROVTu in cap |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 06 Aug 2012, 23:11 | |
| Din ianuarie 2013 se zvoneste ca trebuie legislatie si ptr scutierii, daca ar fi dupa mine un mic examen n-ar strica si ptr carutasi si ptr biciclisti, daca se urca Gheorghe beat pe bicicleta si provoaca un accident rutier... |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 06 Aug 2012, 23:28 | |
| Si sa nu imi fi placut trenurile as fi zis "saracul tren... ". Totusi, e in regula ca din cauza scanteilor s-a aprins garnitura? Sau exista posibilitatea sa fi luat foc scuteru' si de acolo garnitura? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 07 Aug 2012, 16:30 | |
| Chiar acum e pe Transilvania Live o stire despre combinatu de la Campia Turzii. Conducerea de acolo a propus sau va propune CFR-ului sa ii furnizeze sine de cale ferata. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 07 Aug 2012, 17:36 | |
| Degeaba propun ei, CFR nu poate cumpăra fără licitaţie. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 07 Aug 2012, 18:02 | |
| Cred ca mai corect e "degeaba propun ei, CFR-ul oricum nu va moderniza nici o linie... ". :roll: Si cand spun modernizata ma refer de facto, nu cum e cazul lui M800... |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 07 Aug 2012, 20:52 | |
| Daca nu ma insel, Combinatul dela Campia Turzii nici nu produce sina, nici nu are ca obiect de activitate importul de sina CF. Mai ramane varianta de a vinde sina provenind dela demontarea propriilor linii uzinale. Liniile uzinale au fost construite in marea lor majoritate cu sina tip 34 sau 40, materiale de cale de cat. II si III, cu defecte de fabricatie, care se pretau la viteza mica de circulatie. Ce sa faca CFR-ul cu sina ? |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 07 Aug 2012, 23:42 | |
| - adirmvl a scris:
- Cred ca mai corect e "degeaba propun ei, CFR-ul oricum nu va moderniza nici o linie... ". :roll: Si cand spun modernizata ma refer de facto, nu cum e cazul lui M800...
halal modernizari! cum vine caldura, cum nu se mai poate circula dupa program. abia astept sa vina toamna sa fie sina uda. atunci vor spune ca nu are locomotiva aderenta, patineaza! |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 08 Aug 2012, 00:50 | |
| Bravo, oltene! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea III) | |
|