Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5524
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 19:56

Poate a vrut sa se spuna ca nu se poate mai mult de 160 fara ETCS! Oricum abia astept sa se sparga gheata si sa se merga oficial si in livret cu 160!
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 19:59

Dragos a scris:
"Echipament testat static, este in conservare" nu ma face sa inteleg ca a fost montat pe traseu si a fost demontat ulterior...Daca stie cineva totusi daca vreodata pe M1000 s-a trecut cu vreo locomotiva echipata corespunzator peste vreo baliza de infill, sa ne spuna si noua anul si locul unde s-a intamplat...

Poate asta te face sa intelegi Wink Aici: http://catalog.club-feroviar.ro/images/infrastructure%20market%20RO.pdf la pagina 22 scrie ca
Pe linia Bucureşti – Câmpina a fost montat sistemul ETCS – nivel 1 şi este în curs de implementare pe Câmpina – Predeal Laughing Poate fara balize Laughing

Eu imi mentin parerea ca echipamentul ETCS de cale a fost instalat demult , scos si pus la magazie pentru a nu fi distrus deoarece costa o caruta de bani ! Motivul ? Unul dintre ele si cel mai important , intarzierea foarte mare in inceperea lucrarilor pe Bucuresti - Constanta (trebuia sa fie gata in acelasi timp sau chiar mai devreme decat Bucuresti-Campina conform tuturor programelor MT din anii 90') pentru ca vrand-nevrand lucrurile (rutele) se cam leaga si e nevoie de mai mult ETCS decat are M1000 plus pana la Campina pentru a fi necesara investitia de a echipa locomotivele si de a ridica viteza de circulatie... Am vazut poze cu balizele de pe M1000 pe net , daca le gasesc le pun aici , O.K.?

Daca a trecut vreo locomotiva echipata cu ETCS peste baliza nu stiu , si daca trecea nu trebuia sa fie si baliza functionala ? Wink


ravers75 a scris:
Poate a vrut sa se spuna ca nu se poate mai mult de 160 fara ETCS! Oricum abia astept sa se sparga gheata si sa se merga oficial si in livret cu 160!

Nu , dincolo de normele feroviare care spun exact ca tine , autorul articolului are perfecta dreptate insa a uitat sa precizeze doua lucruri importante:

a) se aplica astfel si pentru a justifica investitiile costisitoare in ETCS
b) se aplica in cazul Romaniei care nu este capabila de a lansa trenuri la 160 fara ETCS din ,,n'' motive
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5705
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 21:17

Din pacate o parte dintre angajati si conducatorii CFR nu vor sa se mandreasca cu trenuri care circula fara intarziere si cu timpi cat mai mici de mers.Atata timp cat sunt sefi care fac exces de zel,nepasandu+i de calatori mereu vor fi intarzieri. De ex un tren IR a avut semnale fine de tren aprinse in corpul trenului,astfel conform instructiei trenul a fost oprit pt verificare,intarziind cca 50 min desi urmatoarea statie avea oprire. Alt ex:un tren trebuia sa primeasca locomotiva dubla,insa locomotiva circula inactiva ,deci ca vagon si nu respecta procentul de masa franata .Degeaba a sunat mecanicul la nu stiu cati sefi motivand ca locomotiva este funtionabila si cu mecanic ,astfel ca a fost nevoie de manevra care a intarziat trenul.Alt ex: un tr de marfa international nu avea cupla la urma ,iar IDM nu a vrut sa dea drumul trenului,op RC nu a vrut sa de-a dispozitie decat dupa ce tr a acumulat cateva ore intarziere.
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6161
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 22:13

laur 133 a scris:
Din pacate o parte dintre angajati si conducatorii CFR nu vor sa se mandreasca cu trenuri care circula fara intarziere si cu timpi cat mai mici de mers.Atata timp cat sunt sefi care fac exces de zel,nepasandu+i de calatori mereu vor fi intarzieri. De ex un tren IR a avut semnale fine de tren aprinse in corpul trenului,astfel conform instructiei trenul a fost oprit pt verificare,intarziind cca 50 min desi urmatoarea statie avea oprire. Alt ex:un tren trebuia sa primeasca locomotiva dubla,insa locomotiva circula inactiva ,deci ca vagon si nu respecta procentul de masa franata .Degeaba a sunat mecanicul la nu stiu cati sefi motivand ca locomotiva este funtionabila si cu mecanic ,astfel ca a fost nevoie de manevra care a intarziat trenul.Alt ex: un tr de marfa international nu avea cupla la urma ,iar IDM nu a vrut sa dea drumul trenului,op RC nu a vrut sa de-a dispozitie decat dupa ce tr a acumulat cateva ore intarziere.

si solutia la toate aceste probleme enumerate de tine care ar fi?
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 22:16

Costin.H a scris:

si solutia la toate aceste probleme enumerate de tine care ar fi?

scratch Die Bahn ?
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3356
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8370
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 22:20

adrian78 a scris:
http://www.puterea.ro/articol/pnl_si_psd_se_bat_pe_cfr

Deci, este probabil ca Razvan Stoica sa fie director la CFR CALATORI (ceea ce ne intereseaza pe noi). El a mai fost director din ce stiu eu. A facut ceva util?
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6161
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 22:22

popovici a scris:
Costin.H a scris:

si solutia la toate aceste probleme enumerate de tine care ar fi?

scratch Die Bahn ?

Die Bahn este o corporatie!!! nu mai are foarte mari legaturi cu statul!
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 22:27

Costin.H a scris:
popovici a scris:
Costin.H a scris:

si solutia la toate aceste probleme enumerate de tine care ar fi?

scratch Die Bahn ?

Die Bahn este o corporatie!!! nu mai are foarte mari legaturi cu statul!

Esti sigur ? Ai cumva idee cu cate zerouri este subventionat transportul feroviar din Germania ca banuiesc ca esti din zona ...Dar stii cumva si cum se numeste institutia care subventioneaza masiv ?
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6161
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 22:30

popovici a scris:
Costin.H a scris:
popovici a scris:
Costin.H a scris:

si solutia la toate aceste probleme enumerate de tine care ar fi?

scratch Die Bahn ?

Die Bahn este o corporatie!!! nu mai are foarte mari legaturi cu statul!

Esti sigur ? Ai cumva idee cu cate zerouri este subventionat transportul feroviar din Germania ca banuiesc ca esti din zona ...Dar stii cumva si cum se numeste institutia care subventioneaza masiv ?

stau in bucuresti! stiu ca guvernul german mai investeste pana in 2015 inca 2mld EUR in infrastructura feroviara.

Dar in legatura cu DB AG:

Investor Relations - Deutsche Bahn AG

You may access Deutsche Bahn AG’s Investor Relations portal here.

Deutsche Bahn AG (DB AG) has been a stock corporation incorporated under German law since it was founded in 1994, and as such has a dual level management and supervisory structure.

The DB Group’s business portfolio mainly consists of nine business units. Following the restructuring that took place in 2008, DB AG directly manages the DB Netze Track, DB Netze Energy and DB Netze Station business units. The remaining business units are bundled under the management of our fully owned subsidiary DB Mobility Logistics AG (DB ML AG). Within the DB Group, both DB AG and DB ML AG function as management holding companies for a group of companies.

The DB Group primarily obtains long-term capital via the Group’s financing company, Deutsche Bahn Finance B.V. (DB Finance), Amsterdam/Netherlands. A debt issuance program of over € 15 billion is available via DB Finance.

In the short-term segment the DB Group has a multi-currency multi-issuer Commercial Paper program of over € 2 billion available.

DB AG’s creditwortiness is currently rated by rating agencies as follows: AA (Standard&Poors’s), Aa1 (Moody’s) and AA (Fitch).

sursa: http://www.deutschebahn.com/en/investor_relations/ir_tochtersite_dbag.html



Acum nu vreau sa te contrazic in niciun fel, presupun ca si ei sunt subventionati Smile ca daca statul nu sustine infrastructura feroviara, privatul oricum nu are de gand Smile e prea scump!
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 22:53

Costin.H a scris:


Die Bahn este o corporatie!!! nu mai are foarte mari legaturi cu statul!

Stiu ca este o corporatie insa cum adica nu mai are legaturi cu statul daca detinatorul companiei Die Bahn este 100% insusi statul federal german , ce-ai vrut sa spui cu asta ? S-a incercat intr-adevar vanzarea unui pachet de actiuni acum cativa ani insa nu s-a reusit... Singura privatizare si chiar reusita in final a avut loc in Anglia in rest nu prea stiu ce exemplu sa-ti dau daca vorbim de transport de calatori...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6161
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 23:14

popovici a scris:
Costin.H a scris:


Die Bahn este o corporatie!!! nu mai are foarte mari legaturi cu statul!

Stiu ca este o corporatie insa cum adica nu mai are legaturi cu statul daca detinatorul companiei Die Bahn este 100% insusi statul federal german , ce-ai vrut sa spui cu asta ? S-a incercat intr-adevar vanzarea unui pachet de actiuni acum cativa ani insa nu s-a reusit... Singura privatizare si chiar reusita in final a avut loc in Anglia in rest nu prea stiu ce exemplu sa-ti dau daca vorbim de transport de calatori...

ma uit si pe site-ul lor si pe wikipedia in acelasi timp Smile sunt o corporatie "a private joint-stock company" - cum scrie pe wikipedia. Si nu e singura corporatie la care statul are actiuni.

sper ca zic bine Smile daca nu, corecteaza-ma te rog!
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 17 Mai 2012, 23:59

Costin.H a scris:
popovici a scris:
Costin.H a scris:


Die Bahn este o corporatie!!! nu mai are foarte mari legaturi cu statul!

Stiu ca este o corporatie insa cum adica nu mai are legaturi cu statul daca detinatorul companiei Die Bahn este 100% insusi statul federal german , ce-ai vrut sa spui cu asta ? S-a incercat intr-adevar vanzarea unui pachet de actiuni acum cativa ani insa nu s-a reusit... Singura privatizare si chiar reusita in final a avut loc in Anglia in rest nu prea stiu ce exemplu sa-ti dau daca vorbim de transport de calatori...

ma uit si pe site-ul lor si pe wikipedia in acelasi timp Smile sunt o corporatie "a private joint-stock company" - cum scrie pe wikipedia. Si nu e singura corporatie la care statul are actiuni.

sper ca zic bine Smile daca nu, corecteaza-ma te rog!

Daca tot te uiti pe wikipedia , desi in general nu te-as sfatui , vezi ca este un chenar dreptunghiular in dreapta ecranului si undeva scrie cine este proprietarul . Ei au facut o companie pe actiuni deschisa catre un joint cu privati intr-adevar dar nu au vandut inca nici o actiune si oricum chiar daca vindeau tot statul detinea controlul companiei . Este posibil ca managementul sa fie privat , cum s-a propus dealtfel la noi insa asta este o alta poveste...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeVin 18 Mai 2012, 01:34

popovici a scris:
la pagina 22 scrie ca
Pe linia Bucureşti – Câmpina a fost montat sistemul ETCS – nivel 1

Am vazut poze cu balizele de pe M1000 pe net , daca le gasesc le pun aici , O.K.?

Am citit articolul, asa scrie, desi eu nu le-am vazut. Chiar as ramane dator celui care posteaza o poza cu o baliza macar pe M1000, eu nu le-am vazut niciodata.

Mersi de lamurire.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeVin 18 Mai 2012, 19:52

http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/datoriile-cfr-calatori-s-au-dublat-in-primul-trimestru-al-lui-2012.html

Au redus subventile la CFR sa le dea la particulari sa le mearga bine!!

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitimeVin 18 Mai 2012, 23:00

Valorile subvenţiilor sunt asemănătoare pentru toţi operatorii! De ce ar trebui CFR Călători să primească dublu sau triplu? Doar ca să acopere incompetenţa managerilor?
Mă uitam azi că Dep. Tecuci are 14 perechi de trenuri şi 23 de vehicule... evident, 50% din ele sunt defecte, retrase ş.a.m.d.. Între timp R Galaţi - Constanţa e EA+2 vagoane, iar pe Galaţi - Mărăşeşti în loc să se bage motoare de la Tecuci, circulă LDH sau Sulzer cu 2 - 3 vagoane. Păi asta-i risipă!

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 8 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: