| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 17 Mai 2012, 19:56 | |
| Poate a vrut sa se spuna ca nu se poate mai mult de 160 fara ETCS! Oricum abia astept sa se sparga gheata si sa se merga oficial si in livret cu 160! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 17 Mai 2012, 19:59 | |
| - Dragos a scris:
- "Echipament testat static, este in conservare" nu ma face sa inteleg ca a fost montat pe traseu si a fost demontat ulterior...Daca stie cineva totusi daca vreodata pe M1000 s-a trecut cu vreo locomotiva echipata corespunzator peste vreo baliza de infill, sa ne spuna si noua anul si locul unde s-a intamplat...
Poate asta te face sa intelegi Aici: http://catalog.club-feroviar.ro/images/infrastructure%20market%20RO.pdf la pagina 22 scrie ca Pe linia Bucureşti – Câmpina a fost montat sistemul ETCS – nivel 1 şi este în curs de implementare pe Câmpina – Predeal Poate fara balize Eu imi mentin parerea ca echipamentul ETCS de cale a fost instalat demult , scos si pus la magazie pentru a nu fi distrus deoarece costa o caruta de bani ! Motivul ? Unul dintre ele si cel mai important , intarzierea foarte mare in inceperea lucrarilor pe Bucuresti - Constanta (trebuia sa fie gata in acelasi timp sau chiar mai devreme decat Bucuresti-Campina conform tuturor programelor MT din anii 90') pentru ca vrand-nevrand lucrurile (rutele) se cam leaga si e nevoie de mai mult ETCS decat are M1000 plus pana la Campina pentru a fi necesara investitia de a echipa locomotivele si de a ridica viteza de circulatie... Am vazut poze cu balizele de pe M1000 pe net , daca le gasesc le pun aici , O.K.? Daca a trecut vreo locomotiva echipata cu ETCS peste baliza nu stiu , si daca trecea nu trebuia sa fie si baliza functionala ? - ravers75 a scris:
- Poate a vrut sa se spuna ca nu se poate mai mult de 160 fara ETCS! Oricum abia astept sa se sparga gheata si sa se merga oficial si in livret cu 160!
Nu , dincolo de normele feroviare care spun exact ca tine , autorul articolului are perfecta dreptate insa a uitat sa precizeze doua lucruri importante: a) se aplica astfel si pentru a justifica investitiile costisitoare in ETCS b) se aplica in cazul Romaniei care nu este capabila de a lansa trenuri la 160 fara ETCS din ,,n'' motive |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5705 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 17 Mai 2012, 21:17 | |
| Din pacate o parte dintre angajati si conducatorii CFR nu vor sa se mandreasca cu trenuri care circula fara intarziere si cu timpi cat mai mici de mers.Atata timp cat sunt sefi care fac exces de zel,nepasandu+i de calatori mereu vor fi intarzieri. De ex un tren IR a avut semnale fine de tren aprinse in corpul trenului,astfel conform instructiei trenul a fost oprit pt verificare,intarziind cca 50 min desi urmatoarea statie avea oprire. Alt ex:un tren trebuia sa primeasca locomotiva dubla,insa locomotiva circula inactiva ,deci ca vagon si nu respecta procentul de masa franata .Degeaba a sunat mecanicul la nu stiu cati sefi motivand ca locomotiva este funtionabila si cu mecanic ,astfel ca a fost nevoie de manevra care a intarziat trenul.Alt ex: un tr de marfa international nu avea cupla la urma ,iar IDM nu a vrut sa dea drumul trenului,op RC nu a vrut sa de-a dispozitie decat dupa ce tr a acumulat cateva ore intarziere. |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6161 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 17 Mai 2012, 22:13 | |
| - laur 133 a scris:
- Din pacate o parte dintre angajati si conducatorii CFR nu vor sa se mandreasca cu trenuri care circula fara intarziere si cu timpi cat mai mici de mers.Atata timp cat sunt sefi care fac exces de zel,nepasandu+i de calatori mereu vor fi intarzieri. De ex un tren IR a avut semnale fine de tren aprinse in corpul trenului,astfel conform instructiei trenul a fost oprit pt verificare,intarziind cca 50 min desi urmatoarea statie avea oprire. Alt ex:un tren trebuia sa primeasca locomotiva dubla,insa locomotiva circula inactiva ,deci ca vagon si nu respecta procentul de masa franata .Degeaba a sunat mecanicul la nu stiu cati sefi motivand ca locomotiva este funtionabila si cu mecanic ,astfel ca a fost nevoie de manevra care a intarziat trenul.Alt ex: un tr de marfa international nu avea cupla la urma ,iar IDM nu a vrut sa dea drumul trenului,op RC nu a vrut sa de-a dispozitie decat dupa ce tr a acumulat cateva ore intarziere.
si solutia la toate aceste probleme enumerate de tine care ar fi? |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 17 Mai 2012, 22:16 | |
| - Costin.H a scris:
si solutia la toate aceste probleme enumerate de tine care ar fi? Die Bahn ? |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 17 Mai 2012, 22:20 | |
| - adrian78 a scris:
- http://www.puterea.ro/articol/pnl_si_psd_se_bat_pe_cfr
Deci, este probabil ca Razvan Stoica sa fie director la CFR CALATORI (ceea ce ne intereseaza pe noi). El a mai fost director din ce stiu eu. A facut ceva util? |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6161 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 17 Mai 2012, 22:22 | |
| - popovici a scris:
- Costin.H a scris:
si solutia la toate aceste probleme enumerate de tine care ar fi? Die Bahn ? Die Bahn este o corporatie!!! nu mai are foarte mari legaturi cu statul! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 17 Mai 2012, 22:27 | |
| - Costin.H a scris:
- popovici a scris:
- Costin.H a scris:
si solutia la toate aceste probleme enumerate de tine care ar fi? Die Bahn ? Die Bahn este o corporatie!!! nu mai are foarte mari legaturi cu statul! Esti sigur ? Ai cumva idee cu cate zerouri este subventionat transportul feroviar din Germania ca banuiesc ca esti din zona ...Dar stii cumva si cum se numeste institutia care subventioneaza masiv ? |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6161 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 17 Mai 2012, 22:30 | |
| - popovici a scris:
- Costin.H a scris:
- popovici a scris:
- Costin.H a scris:
si solutia la toate aceste probleme enumerate de tine care ar fi? Die Bahn ? Die Bahn este o corporatie!!! nu mai are foarte mari legaturi cu statul! Esti sigur ? Ai cumva idee cu cate zerouri este subventionat transportul feroviar din Germania ca banuiesc ca esti din zona ...Dar stii cumva si cum se numeste institutia care subventioneaza masiv ? stau in bucuresti! stiu ca guvernul german mai investeste pana in 2015 inca 2mld EUR in infrastructura feroviara. Dar in legatura cu DB AG: Investor Relations - Deutsche Bahn AG You may access Deutsche Bahn AG’s Investor Relations portal here. Deutsche Bahn AG (DB AG) has been a stock corporation incorporated under German law since it was founded in 1994, and as such has a dual level management and supervisory structure. The DB Group’s business portfolio mainly consists of nine business units. Following the restructuring that took place in 2008, DB AG directly manages the DB Netze Track, DB Netze Energy and DB Netze Station business units. The remaining business units are bundled under the management of our fully owned subsidiary DB Mobility Logistics AG (DB ML AG). Within the DB Group, both DB AG and DB ML AG function as management holding companies for a group of companies. The DB Group primarily obtains long-term capital via the Group’s financing company, Deutsche Bahn Finance B.V. (DB Finance), Amsterdam/Netherlands. A debt issuance program of over € 15 billion is available via DB Finance. In the short-term segment the DB Group has a multi-currency multi-issuer Commercial Paper program of over € 2 billion available. DB AG’s creditwortiness is currently rated by rating agencies as follows: AA (Standard&Poors’s), Aa1 (Moody’s) and AA (Fitch). sursa: http://www.deutschebahn.com/en/investor_relations/ir_tochtersite_dbag.html Acum nu vreau sa te contrazic in niciun fel, presupun ca si ei sunt subventionati ca daca statul nu sustine infrastructura feroviara, privatul oricum nu are de gand e prea scump! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 17 Mai 2012, 22:53 | |
| - Costin.H a scris:
Die Bahn este o corporatie!!! nu mai are foarte mari legaturi cu statul! Stiu ca este o corporatie insa cum adica nu mai are legaturi cu statul daca detinatorul companiei Die Bahn este 100% insusi statul federal german , ce-ai vrut sa spui cu asta ? S-a incercat intr-adevar vanzarea unui pachet de actiuni acum cativa ani insa nu s-a reusit... Singura privatizare si chiar reusita in final a avut loc in Anglia in rest nu prea stiu ce exemplu sa-ti dau daca vorbim de transport de calatori... |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6161 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 17 Mai 2012, 23:14 | |
| - popovici a scris:
- Costin.H a scris:
Die Bahn este o corporatie!!! nu mai are foarte mari legaturi cu statul! Stiu ca este o corporatie insa cum adica nu mai are legaturi cu statul daca detinatorul companiei Die Bahn este 100% insusi statul federal german , ce-ai vrut sa spui cu asta ? S-a incercat intr-adevar vanzarea unui pachet de actiuni acum cativa ani insa nu s-a reusit... Singura privatizare si chiar reusita in final a avut loc in Anglia in rest nu prea stiu ce exemplu sa-ti dau daca vorbim de transport de calatori... ma uit si pe site-ul lor si pe wikipedia in acelasi timp sunt o corporatie "a private joint-stock company" - cum scrie pe wikipedia. Si nu e singura corporatie la care statul are actiuni. sper ca zic bine daca nu, corecteaza-ma te rog! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| |
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 18 Mai 2012, 01:34 | |
| - popovici a scris:
- la pagina 22 scrie ca
Pe linia Bucureşti – Câmpina a fost montat sistemul ETCS – nivel 1
Am vazut poze cu balizele de pe M1000 pe net , daca le gasesc le pun aici , O.K.? Am citit articolul, asa scrie, desi eu nu le-am vazut. Chiar as ramane dator celui care posteaza o poza cu o baliza macar pe M1000, eu nu le-am vazut niciodata. Mersi de lamurire. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 18 Mai 2012, 19:52 | |
| http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/datoriile-cfr-calatori-s-au-dublat-in-primul-trimestru-al-lui-2012.html
Au redus subventile la CFR sa le dea la particulari sa le mearga bine!!
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 18 Mai 2012, 23:00 | |
| Valorile subvenţiilor sunt asemănătoare pentru toţi operatorii! De ce ar trebui CFR Călători să primească dublu sau triplu? Doar ca să acopere incompetenţa managerilor? Mă uitam azi că Dep. Tecuci are 14 perechi de trenuri şi 23 de vehicule... evident, 50% din ele sunt defecte, retrase ş.a.m.d.. Între timp R Galaţi - Constanţa e EA+2 vagoane, iar pe Galaţi - Mărăşeşti în loc să se bage motoare de la Tecuci, circulă LDH sau Sulzer cu 2 - 3 vagoane. Păi asta-i risipă! _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea III) | |
|