| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier Mai 16, 2012 3:00 pm | |
| - laur 133 a scris:
- Cum sa fie la sezoniere viteza max 120km/h? Deja au venit prevederi pt respectarea procentului de masa franata in functie de viteza.Max va fi 140,dar posibil sa urmeze si alte ordine.
Mai citeste odata ce-am scris... Cine a zis ca la sezoniere viteza maxima este 120 ? Eu am zis ca vor circula cu maxim 120 trenurile care vor avea vagoane auto. |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier Mai 16, 2012 3:49 pm | |
| Vitezele maxime pot varia intre 120 si 160 km/h, asta e sigur! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| |
| |
Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5044 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier Mai 16, 2012 7:28 pm | |
| Interesanta stirea, ar fi bine si daca ar functiona aceasta idee si despre vagoanele RO-LA ce se mai stie? |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier Mai 16, 2012 8:10 pm | |
| Compania SYSTRA SA FRANTA Sucursala Bucuresti angaja 2 ingineri ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR),deci se incepe centralizarea probabil pe M800. http://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/expert-ertms-etcs-nivel-2-gsmr-centralizare-electronica-semnalizare-experienta-fidic/513473 Mai jos puteti vedea clasamentul de km de cale ferata echipata cu ERTMS/ETCS ,China fiind in frunte cu cca 6000km in 2010. http://www.railwaypro.com/wp/ro/?p=8485 Deasemenea CFR a facut o licittie publica pe 03.05.12. pt exectutare lucrari instalatii ERTMS, GSM-reabilitarea liniei c.f.Simeria-Brasov,Simeria-Brasov pt circulatie cu max 160km/h. Sectiunea Calafat Vidin ar trebui sa fie echipata cu ETCS la receptionarea podului,urmand ca pana in 2020 toata sectia Craiova-Calafat sa fie echipata cu ETCS nivel 2. CFR SA a semnat contractul privind execuţia proiectului de instalare a sistemului ERTMS nivel 2 pe secţiunea de cale ferată Chitila – Crivina, co consorţiul Thales – Siemens – Nokia Siemens Networks care a avut o ofertă în valoare de 38,2 milioane euro.24 luni pentru lucrări de proiectare, execuţie lucrări şi punere în funcţie), la care se adaugă 30 de luni perioadă de garanţie. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier Mai 16, 2012 8:37 pm | |
| - laur 133 a scris:
- Compania SYSTRA SA FRANTA Sucursala Bucuresti angaja 2 ingineri ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR),deci se incepe centralizarea probabil pe M800.
Pe M800 s-a instalat doar nivelul 1 , dupa cum pe Bucuresti-Campina tot nivelul 1 pentru circulatia comerciala. Nivelul 2 de pe Chitila - Crivina se va instala si va functiona experimental , tot nivelul 1 va fi de baza si aici... |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier Mai 16, 2012 9:17 pm | |
| - laur 133 a scris:
- Compania SYSTRA SA FRANTA Sucursala Bucuresti angaja 2 ingineri ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR),deci se incepe centralizarea probabil pe M800.
http://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/expert-ertms-etcs-nivel-2-gsmr-centralizare-electronica-semnalizare-experienta-fidic/513473
nu cred ca neaparat se angajeaza pt Romania. ca fapt divers ERTMS pe Buftea-Crivina e facut de Siemens-Thales, iar Frontiera-Curtici-Arad-km614 e facuta de Alstom (http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0CFsQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.mt.ro%2Fnou%2F_img%2Fdocumente%2FPrezentare%2520proiect%2520Frontiera%2520-Km%2520614-modificat.ppt&ei=Pu6zT-GwDsvT4QS4urCjDg&usg=AFQjCNFk1XwReUhk_8VRkRHPIbrpa7suCw). |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Mai 17, 2012 10:17 am | |
| - Rarau a scris:
Românii care călătoresc cu trenul ar putea in *urând sa-si transporte si maşinile personale pe şine. CFR Călători a ataşat unui tren un vagon special pentru autoturisme. Garnitura a ajuns cu bine la Arad iar primele astfel de transporturi vor fi realizate pe rutele interne.
Compania CFR Călători a pus la cale un experiment prin care, la tren, să ataşeze şi un vagon pentru platformă pe care călătorii îşi pot urca maşinile pentru a le lua cu ei în excursie. Şi cum vine vara, decât sa faci plinul până la Budapesta, de exemplu, mai bine plateşti un bilet si pentru maşina ta, şi pleci cu trenul.
sa fie vorba de IC 472/473 ISTER ?? Tocmai a trecut IC 473 Budapesta-Buc.Nord cu garnitura de baza D,C,R,2,2 apoi vagonul ptr masini iar la urma un vagon 19-50 proaspat vopsit. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Mai 17, 2012 2:46 pm | |
| - popovici a scris:
- laur 133 a scris:
- Compania SYSTRA SA FRANTA Sucursala Bucuresti angaja 2 ingineri ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR),deci se incepe centralizarea probabil pe M800.
Pe M800 s-a instalat doar nivelul 1 , dupa cum pe Bucuresti-Campina tot nivelul 1 pentru circulatia comerciala. Nivelul 2 de pe Chitila - Crivina se va instala si va functiona experimental , tot nivelul 1 va fi de baza si aici... Pe Bucuresti - Cimpina s-a instalat nivelul 1 ? |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Mai 17, 2012 2:53 pm | |
| - Dragos a scris:
- popovici a scris:
- laur 133 a scris:
- Compania SYSTRA SA FRANTA Sucursala Bucuresti angaja 2 ingineri ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR),deci se incepe centralizarea probabil pe M800.
Pe M800 s-a instalat doar nivelul 1 , dupa cum pe Bucuresti-Campina tot nivelul 1 pentru circulatia comerciala. Nivelul 2 de pe Chitila - Crivina se va instala si va functiona experimental , tot nivelul 1 va fi de baza si aici... Pe Bucuresti - Cimpina s-a instalat nivelul 1 ? Cine mai stie daca mai este instalat sau nu ? Din cate am auzit echpamentul de la sol a fost instalat si dezinstalat mai apoi de frica hotilor (cica pus la conservare) , in esenta ramane nivelul 1 care va functiona la un moment dat . Pe Chitila-Crivina cele doua niveluri vor functiona in paralel dar sa vedem cum si cand .
Ultima editare efectuata de catre popovici in Joi Mai 17, 2012 3:37 pm, editata de 2 ori |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Mai 17, 2012 3:15 pm | |
| - popovici a scris:
- Dragos a scris:
- popovici a scris:
- laur 133 a scris:
- Compania SYSTRA SA FRANTA Sucursala Bucuresti angaja 2 ingineri ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR),deci se incepe centralizarea probabil pe M800.
Pe M800 s-a instalat doar nivelul 1 , dupa cum pe Bucuresti-Campina tot nivelul 1 pentru circulatia comerciala. Nivelul 2 de pe Chitila - Crivina se va instala si va functiona experimental , tot nivelul 1 va fi de baza si aici... Pe Bucuresti - Cimpina s-a instalat nivelul 1 ? Cine mai stie daca este instalat sau nu ? Din cate am auzit echpamentul de la sol a fost instalat si dezinstalat mai apoi de frica hotilor , in esenta ramane nivelul 1 care va functiona la un moment dat . Pe Chitila-Crivina cele doua niveluri vor functiona in paralel dar sa vedem cum si cand . Din ultimele mele "vizite" si filmari prin zona, nu se vede nicio baliza de infill (ETCS1) pe M1000...pe M800 insa da. Nu vad prea curand functional ETCS1 in Romania...dapai nivelul 2... Ma mir totusi ca, desi primul reabilitat, tronsonul Bucuresti - Cimpina nu beneficiaza de aceste dotari, iar M800 care e reabilitata mai recent, da. Probabil va fi dotata si ramura spre nord a coridorului 4 dupa reabilitarea completa Bucuresti - Arad, peste multi ani... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Mai 17, 2012 5:11 pm | |
| http://www.puterea.ro/articol/pnl_si_psd_se_bat_pe_cfr |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Mai 17, 2012 5:32 pm | |
| - Dragos a scris:
- [
Din ultimele mele "vizite" si filmari prin zona, nu se vede nicio baliza de infill (ETCS1) pe M1000...pe M800 insa da. Nu vad prea curand functional ETCS1 in Romania...dapai nivelul 2...
Ma mir totusi ca, desi primul reabilitat, tronsonul Bucuresti - Cimpina nu beneficiaza de aceste dotari, iar M800 care e reabilitata mai recent, da. Probabil va fi dotata si ramura spre nord a coridorului 4 dupa reabilitarea completa Bucuresti - Arad, peste multi ani... Pai tocmai ca a beneficiat daca se poate spune asa insa a fost scos si pus la conservare vezi pagina 19 http://www.romkatel.ro/arhiva_news/prezentari_transport_fero/CFR%20Interop%20si%20introd%20ETCS.pdf Mai scrie ceva important in acest document din 2009 si anume ca nu se poate 160 fara ETCS cel putin in Romania ... In alta ordine de idei , desi nu inteleg de ce s-a achizitionat echipamentul ETCS pentru Bucuresti - Cimpina de atat amar de timp daca tot sta pe bara (probabil era o conditie pentru dosarul de reabilitare) , trebuie sa spun ca testele pentru linia Bucuresti - Constanta vor incepe in curand iar incepand cu anul 2014 vom circula cu 160 km/h si cu ETCS . |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Mai 17, 2012 6:44 pm | |
| "Echipament testat static, este in conservare" nu ma face sa inteleg ca a fost montat pe traseu si a fost demontat ulterior...Daca stie cineva totusi daca vreodata pe M1000 s-a trecut cu vreo locomotiva echipata corespunzator peste vreo baliza de infill, sa ne spuna si noua anul si locul unde s-a intamplat...
Vizavi de M800 si mai mult de 140 km/h am alta parere pe care o pastrez pentru mine, din lipsa de dovezi concrete |
|
| |
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5797 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Mai 17, 2012 7:23 pm | |
| Da... numai in Romania se intampla asa ceva. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea III) | |
|