Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeMier Mai 16, 2012 3:00 pm

laur 133 a scris:
Cum sa fie la sezoniere viteza max 120km/h? Deja au venit prevederi pt respectarea procentului de masa franata in functie de viteza.Max va fi 140,dar posibil sa urmeze si alte ordine.

Mai citeste odata ce-am scris... Cine a zis ca la sezoniere viteza maxima este 120 ? Eu am zis ca vor circula cu maxim 120 trenurile care vor avea vagoane auto.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5521
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeMier Mai 16, 2012 3:49 pm

Vitezele maxime pot varia intre 120 si 160 km/h, asta e sigur! Laughing
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeMier Mai 16, 2012 4:16 pm

ravers75 a scris:
Vitezele maxime pot varia intre 120 si 160 km/h, asta e sigur! Laughing

160 maybe in your dreams Laughing Maximum 140 Wink
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Kriszti219

Kriszti219


Numarul mesajelor : 386
Varsta : 28
Reputatie : 5044
Data de inscriere : 29/02/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeMier Mai 16, 2012 7:28 pm

Interesanta stirea, ar fi bine si daca ar functiona aceasta idee Smile si despre vagoanele RO-LA ce se mai stie?
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5702
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeMier Mai 16, 2012 8:10 pm

Compania SYSTRA SA FRANTA Sucursala Bucuresti angaja 2 ingineri ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR),deci se incepe centralizarea probabil pe M800.
http://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/expert-ertms-etcs-nivel-2-gsmr-centralizare-electronica-semnalizare-experienta-fidic/513473
Mai jos puteti vedea clasamentul de km de cale ferata echipata cu ERTMS/ETCS ,China fiind in frunte cu cca 6000km in 2010.
http://www.railwaypro.com/wp/ro/?p=8485
Deasemenea CFR a facut o licittie publica pe 03.05.12. pt exectutare lucrari instalatii ERTMS, GSM-reabilitarea liniei c.f.Simeria-Brasov,Simeria-Brasov pt circulatie cu max 160km/h.
Sectiunea Calafat Vidin ar trebui sa fie echipata cu ETCS la receptionarea podului,urmand ca pana in 2020 toata sectia Craiova-Calafat sa fie echipata cu ETCS nivel 2.
CFR SA a semnat contractul privind execuţia proiectului de instalare a sistemului ERTMS nivel 2 pe secţiunea de cale ferată Chitila – Crivina, co consorţiul Thales – Siemens – Nokia Siemens Networks care a avut o ofertă în valoare de 38,2 milioane euro.24 luni pentru lucrări de proiectare, execuţie lucrări şi punere în funcţie), la care se adaugă 30 de luni perioadă de garanţie.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeMier Mai 16, 2012 8:37 pm

laur 133 a scris:
Compania SYSTRA SA FRANTA Sucursala Bucuresti angaja 2 ingineri ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR),deci se incepe centralizarea probabil pe M800.

Pe M800 s-a instalat doar nivelul 1 , dupa cum pe Bucuresti-Campina tot nivelul 1 pentru circulatia comerciala. Nivelul 2 de pe Chitila - Crivina se va instala si va functiona experimental , tot nivelul 1 va fi de baza si aici...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6158
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeMier Mai 16, 2012 9:17 pm

laur 133 a scris:
Compania SYSTRA SA FRANTA Sucursala Bucuresti angaja 2 ingineri ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR),deci se incepe centralizarea probabil pe M800.
http://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/expert-ertms-etcs-nivel-2-gsmr-centralizare-electronica-semnalizare-experienta-fidic/513473

nu cred ca neaparat se angajeaza pt Romania.
ca fapt divers ERTMS pe Buftea-Crivina e facut de Siemens-Thales, iar Frontiera-Curtici-Arad-km614 e facuta de Alstom (http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0CFsQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.mt.ro%2Fnou%2F_img%2Fdocumente%2FPrezentare%2520proiect%2520Frontiera%2520-Km%2520614-modificat.ppt&ei=Pu6zT-GwDsvT4QS4urCjDg&usg=AFQjCNFk1XwReUhk_8VRkRHPIbrpa7suCw).
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeJoi Mai 17, 2012 10:17 am

Rarau a scris:


Românii care călătoresc cu trenul ar putea in *urând sa-si transporte si maşinile personale pe şine. CFR Călători a ataşat unui tren un vagon special pentru autoturisme. Garnitura a ajuns cu bine la Arad iar primele astfel de transporturi vor fi realizate pe rutele interne.

Compania CFR Călători a pus la cale un experiment prin care, la tren, să ataşeze şi un vagon pentru platformă pe care călătorii îşi pot urca maşinile pentru a le lua cu ei în excursie. Şi cum vine vara, decât sa faci plinul până la Budapesta, de exemplu, mai bine plateşti un bilet si pentru maşina ta, şi pleci cu trenul.



sa fie vorba de IC 472/473 ISTER ??

Tocmai a trecut IC 473 Budapesta-Buc.Nord cu garnitura de baza D,C,R,2,2 apoi vagonul ptr masini iar la urma un vagon 19-50 proaspat vopsit.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeJoi Mai 17, 2012 2:46 pm

popovici a scris:
laur 133 a scris:
Compania SYSTRA SA FRANTA Sucursala Bucuresti angaja 2 ingineri ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR),deci se incepe centralizarea probabil pe M800.

Pe M800 s-a instalat doar nivelul 1 , dupa cum pe Bucuresti-Campina tot nivelul 1 pentru circulatia comerciala. Nivelul 2 de pe Chitila - Crivina se va instala si va functiona experimental , tot nivelul 1 va fi de baza si aici...

Pe Bucuresti - Cimpina s-a instalat nivelul 1 ? Smile
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeJoi Mai 17, 2012 2:53 pm

Dragos a scris:
popovici a scris:
laur 133 a scris:
Compania SYSTRA SA FRANTA Sucursala Bucuresti angaja 2 ingineri ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR),deci se incepe centralizarea probabil pe M800.

Pe M800 s-a instalat doar nivelul 1 , dupa cum pe Bucuresti-Campina tot nivelul 1 pentru circulatia comerciala. Nivelul 2 de pe Chitila - Crivina se va instala si va functiona experimental , tot nivelul 1 va fi de baza si aici...

Pe Bucuresti - Cimpina s-a instalat nivelul 1 ? Smile

Cine mai stie daca mai este instalat sau nu ? Din cate am auzit echpamentul de la sol a fost instalat si dezinstalat mai apoi de frica hotilor (cica pus la conservare) , in esenta ramane nivelul 1 care va functiona la un moment dat . Pe Chitila-Crivina cele doua niveluri vor functiona in paralel dar sa vedem cum si cand .


Ultima editare efectuata de catre popovici in Joi Mai 17, 2012 3:37 pm, editata de 2 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeJoi Mai 17, 2012 3:15 pm

popovici a scris:
Dragos a scris:
popovici a scris:
laur 133 a scris:
Compania SYSTRA SA FRANTA Sucursala Bucuresti angaja 2 ingineri ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR),deci se incepe centralizarea probabil pe M800.

Pe M800 s-a instalat doar nivelul 1 , dupa cum pe Bucuresti-Campina tot nivelul 1 pentru circulatia comerciala. Nivelul 2 de pe Chitila - Crivina se va instala si va functiona experimental , tot nivelul 1 va fi de baza si aici...

Pe Bucuresti - Cimpina s-a instalat nivelul 1 ? Smile

Cine mai stie daca este instalat sau nu ? Din cate am auzit echpamentul de la sol a fost instalat si dezinstalat mai apoi de frica hotilor , in esenta ramane nivelul 1 care va functiona la un moment dat . Pe Chitila-Crivina cele doua niveluri vor functiona in paralel dar sa vedem cum si cand .

Din ultimele mele "vizite" si filmari prin zona, nu se vede nicio baliza de infill (ETCS1) pe M1000...pe M800 insa da. Nu vad prea curand functional ETCS1 in Romania...dapai nivelul 2...

Ma mir totusi ca, desi primul reabilitat, tronsonul Bucuresti - Cimpina nu beneficiaza de aceste dotari, iar M800 care e reabilitata mai recent, da. Probabil va fi dotata si ramura spre nord a coridorului 4 dupa reabilitarea completa Bucuresti - Arad, peste multi ani...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeJoi Mai 17, 2012 5:11 pm

http://www.puterea.ro/articol/pnl_si_psd_se_bat_pe_cfr
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeJoi Mai 17, 2012 5:32 pm

Dragos a scris:
[
Din ultimele mele "vizite" si filmari prin zona, nu se vede nicio baliza de infill (ETCS1) pe M1000...pe M800 insa da. Nu vad prea curand functional ETCS1 in Romania...dapai nivelul 2...

Ma mir totusi ca, desi primul reabilitat, tronsonul Bucuresti - Cimpina nu beneficiaza de aceste dotari, iar M800 care e reabilitata mai recent, da. Probabil va fi dotata si ramura spre nord a coridorului 4 dupa reabilitarea completa Bucuresti - Arad, peste multi ani...

Pai tocmai ca a beneficiat daca se poate spune asa insa a fost scos si pus la conservare vezi pagina 19 http://www.romkatel.ro/arhiva_news/prezentari_transport_fero/CFR%20Interop%20si%20introd%20ETCS.pdf

Mai scrie ceva important in acest document din 2009 si anume ca nu se poate 160 fara ETCS cel putin in Romania ...

In alta ordine de idei , desi nu inteleg de ce s-a achizitionat echipamentul ETCS pentru Bucuresti - Cimpina de atat amar de timp daca tot sta pe bara (probabil era o conditie pentru dosarul de reabilitare) , trebuie sa spun ca testele pentru linia Bucuresti - Constanta vor incepe in curand iar incepand cu anul 2014 vom circula cu 160 km/h si cu ETCS .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeJoi Mai 17, 2012 6:44 pm

"Echipament testat static, este in conservare" nu ma face sa inteleg ca a fost montat pe traseu si a fost demontat ulterior...Daca stie cineva totusi daca vreodata pe M1000 s-a trecut cu vreo locomotiva echipata corespunzator peste vreo baliza de infill, sa ne spuna si noua anul si locul unde s-a intamplat...

Vizavi de M800 si mai mult de 140 km/h am alta parere pe care o pastrez pentru mine, din lipsa de dovezi concrete
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5797
Data de inscriere : 06/02/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitimeJoi Mai 17, 2012 7:23 pm

Da... numai in Romania se intampla asa ceva.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 7 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: