|
| IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|
+91ALEXCFR Vale_ntin cfr500 ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai laurentzu miguel1975 alex.alexus.tm ciprian71 Ovidiu Andrei billy752-istu Simo1971 sorinache96 Ayumi teoiasi decward CristianSM alex1987 baiazid COSTACHE MIHAIL Luna claudiubycn DPS alinutz23 marius664 traian ANDU2100HP AlexandruC Jurnal Feroviar nenuandrei florin.lifticariu ldh.ro TVlad riciu mielutu zburator bobi mariuscfrbucuresti Katalyn cristy79 Alextasy florin29sv Mihay dan tm @ndrey cortexedge afrodita.popescu.7 IonutChircu lapsanszkitamas NicuS kristi kkk Grigor cristi CFR bubu cardinal Balto Alex Avram allred razvan - trenuri Adrian78 rizelgeorgel2004 cristi ar sibiustation stefan_br TonyGFR AndiCFR KOSTYK dan_dinamo_bm Shinkasen Sabik phnegativ cont dezactivat . mureseanu_976 Norbi didinul Katalin4653 ATM AlexD Adirmvl IonutCFR2009 AndreiStefan DUAL Spartan1948 Dr2005 Andrey_tm 92Dragos ravers75 Vitosa Nesebar Vlad Ionutz myster2008 95 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar 23 Iun 2015, 23:21 | |
| - dan tm a scris:
- Daca trebuie musai sa fie la siguranta grupa, atunci grupa sa ajunga mai repede in Deda, dezleaga locomotiva si vine imprejur. impinge grupa spre macaz, in calea electricei, vine electrica si ia grupa , o duce la tren.
Stai s-o vezi si pe asta. Pentru ca cineva a blestemat depoul Sibiu (sau SELC Tirgu Mures...sau amandoua) caci deja la 2 zile crapa masina in parcurs (in ziua inaugurala DHC 498, remediata in curenta Alunis Mures) si azi DA1-759 taman la Dumbravioara |
| | | ldh.ro
Numarul mesajelor : 116 Varsta : 47 Localizare : Baia Mare Reputatie : 3932 Data de inscriere : 24/06/2014
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 24 Iun 2015, 10:26 | |
| - Mario 076 a scris:
- @dan tm
Atatea manevre...ca nu se mai incadreaza nici in cele 33 minute programate acum Lasa asa cum e acum ca e mai bine asa. Parca in mersurile vechi apare cu vreo 20-24 minute stationare in Deda. Erau alte vremuri, alti oameni la butoanele cfr-ului... Corecte explicațiile voastre și vă mulțumesc pentru răspunsuri. Însă în atâția ani de zile de când circul cu trenul, nu pot să nu observ că mergem din rău în mai rău. După părerea mea, 22 de minute (cu indulgență 25) pentru toate manevrele explicate sunt arhisuficiente. Am ajuns să stăm mai mult prin gări decât pe parcurs. Față de anul trecut, recunosc, s-a scurtat cu aproape 2 ore parcursul (are cineva o statistică pe ultimii xx ani cât făcea trenul ăsta cap-coadă?), însă tot avem timpi umflați de staționare, iar dacă și anul ăsta avem cușete cu scări rupte (lipsă trepte intermediare sau prinderi) și vagoane murdare la stația de plecare (mai ales din Mangalia - că tot vorbea cineva că se curăță garniturile la capăt de linie - cel puțin pentru sezonul de anul trecut aceasta s-a dovedit o minciună - am circulat o jumătate de lună august pe relația Mangalia - Constanța și retur, la diferite ore aproape zilnic: supraetajatele nici n-au cunoscut mătura sau cârpa umedă). În ceea ce-i privește pe cei de la butoane (că or fi a CFR-ului sau a altor firme de transport), în perioada în care mi-am făcut documentarea la lucrarea de master (în managementul transporturilor de călători) am rămas cu un gust amar că n-au habar de situația din teren și totul e burtologie. În ceea ce privește 1944, ramura ajunge în Deda înaintea sătămăreanului, iar încălecările puteau fi evitate după cum spunea și un antevorbitor. Timpii umflați s-ar putea reduce liniștit după cum urmează (și sunt indulgent): Baia Mare: 15 min, Jibou (5), Dej (12 - presupunând că electrica așteaptă înainte de macaj și cuplează în celălat capăt), Beclean pe Someș (15 - și e mult), Deda (22), Izvoru Oltului (5), Miercurea Ciuc (5), Brașov (11 - felicitări echipei de acolo, mereu operativi, harnici și se mișcă repede), Predeal (3 - de ce stă 9 minute la 2 dimineața? să decupleze loco suplimentar ce ajută din Brașov nu are nevoie de mai mult de 3 min.), Constanța (5 - dacă intră astfel încât să cupleze diesel-ul în partea cealaltă a convoiului, presupunând că e așteptat), Eforie Sud (5 - în vârf de sezon). Poate părerea celor din teren, care operează efectiv manevrele ar mai putea reduce (adăuga) pe alocuri din timpi. Eu unul vreau să circul cu trenul nu să stau prin gări. Sper că nu sunt singurul. Și pentru asta prefer să dau drumu trenului mai târziu din stația de plecare, dacă acest lucru ar reduce timpii de staționare (umflați și uneori inutili). Am prins anul trecut o întârziere din cauza staționării în câmp la un semnal de aproape 30 min. care nu au fost recuperați. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 24 Iun 2015, 11:25 | |
| Rebrusare cu atasarea locomotivei la capatul opus in timp mai mic de 8 minute nu cred ca se poate. * minute era si in epoca de aur a cailor ferate pentru trenuri internationale. Dar vorba celui de mai sus, alte vremuri, alti oameni la butoane. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 24 Iun 2015, 11:53 | |
| De cate ori fac ruta asta ori cu 1644 ori cu sezonier, chiar am studiat fiecare data in 15 minute era gata toata cuplarea... apoi mai faci proba de frana si administratia, sa fie 15+5 in total. Trenul trebuia sa mearga prin Medea sa iasa ordinea vagoanelor la intoarcere si aia e. |
| | | ldh.ro
Numarul mesajelor : 116 Varsta : 47 Localizare : Baia Mare Reputatie : 3932 Data de inscriere : 24/06/2014
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 24 Iun 2015, 13:10 | |
| - 92Dragos a scris:
- De cate ori fac ruta asta ori cu 1644 ori cu sezonier, chiar am studiat fiecare data in 15 minute era gata toata cuplarea...
Și-n ultimii ani am făcut și eu măsurători de timp, și nici mie nu mi-a ieșit mai mult de 15 min cele mai complicate manevre. După care am stat... doar ca să stăm ... că așa era în MT. Chestia asta n-am s-o înțeleg, scoate-ți oamenii de la butoane pe teren să vadă cât timp ia o manevră și pe urmă să butoneze! În altă ordine de idei, am început să sap prin arhive și am obținut următoarele date (incomplete - puțin ajutor ar fi binevenit). Iată o istorie a călătoriei din ultimii ani (durată). (cine are informații mai vechi îi rog să completeze) Satu Mare - Mangalia 2009 - 20h34 2010 - 21h07 2011 - 21h09 2012 - ? 2013 - ? 2014 - 21h00 2015 - 19h29 (nu neg că e un progres față de 2009) |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 24 Iun 2015, 13:21 | |
| 1995
Satu Mare 13.03-Mangalia 07.37 |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7936 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 24 Iun 2015, 17:41 | |
| Pai timpul mai scurt din pacate, nu e dat de imbunatatirea infrastructurii, sau a stationarilor, ci de mutarea rutei prin Bucuresti Baneasa, din cauza (cred) a lucrarilor de pe Buzau-Faurei. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 24 Iun 2015, 17:57 | |
| Nu erau lucrări. Cel puțin nu săptămâna trecuta. Pentru cine e curios de VS: Buzau - C.A. Roseti: 30 C.A. Roseti - Faurei: 30 fir II, 50 fir I Faurei - Tandarei: 50 fir II, 120 fir I
Bonus: intre Murgeanca și Spicu, respectiv între Spicu și Dudești nu mai exista BLA; releele sunt furate, iar cei de la infra au facut o invenție și se circulă la interval de stație (sunt inclusiv repere corespunzătoare secțiilor fără BLA la semnalele prevestitoare). Nu știu de cât timp este linia în starea asta, dar promite. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 24 Iun 2015, 18:04 | |
| Cat petrece anul aceasta 1944 la incrucisari si aiurea prin gari, se putea face tot parcursul in 18h30 |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 24 Iun 2015, 18:15 | |
| - ldh.ro a scris:
- Și-n ultimii ani am făcut și eu măsurători de timp, și nici mie nu mi-a ieșit mai mult de 15 min cele mai complicate manevre. După care am stat... doar ca să stăm ... că așa era în MT. Chestia asta n-am s-o înțeleg, scoate-ți oamenii de la butoane pe teren să vadă cât timp ia o manevră și pe urmă să butoneze!
În altă ordine de idei, am început să sap prin arhive și am obținut următoarele date (incomplete - puțin ajutor ar fi binevenit). Iată o istorie a călătoriei din ultimii ani (durată).
(cine are informații mai vechi îi rog să completeze) Spre comparatie: MT 1990/1991: A 443/442/841 Satu Mare (09:55) - Mangalia (04:00) > 18h05min MT 1991/1992: A 443/442/841 Satu Mare (09:43) - Mangalia (04:00) > 18h17min MT 1992/1993: A 443/442/841 Satu Mare (18:57) - Mangalia (14:08) > 19h11min MT 1993/1994: A 443/442/841 Satu Mare (18:47) - Mangalia (14:55) > 20h08min MT 1994/1995: A 443/442/841 Satu Mare (11:25) - Mangalia (06:25) > 19h00min MT 1995/1996: A 443/442/841 Satu Mare (13:03) - Mangalia (07:37) > 18h34min MT 1996/1997: A 1843/1842 Satu Mare (12:56) - Mangalia (07:50) > 18h54min MT 1997/1998: A 1843/1842 Satu Mare (13:25) - Mangalia (07:35) > 18h10min MT 1998/1999: A 1843/1842 Satu Mare (13:00) - Mangalia (07:55) > 18h55min MT 1999/2000: R 943/942 Satu Mare (12:22) - Mangalia (07:46) > 19h24min (rapid...) MT 2000/2001: R 943/942 Satu Mare (12:25) - Mangalia (07:40) > 19h15min *Multumiri pentru suportul informativ, echipei transira - arhiva mersul trenurilor de calatori* |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 24 Iun 2015, 23:00 | |
| - NicuS a scris:
- Nu erau lucrări. Cel puțin nu săptămâna trecuta. Pentru cine e curios de VS:
Buzau - C.A. Roseti: 30 C.A. Roseti - Faurei: 30 fir II, 50 fir I Faurei - Tandarei: 50 fir II, 120 fir I
Bonus: intre Murgeanca și Spicu, respectiv între Spicu și Dudești nu mai exista BLA; releele sunt furate, iar cei de la infra au facut o invenție și se circulă la interval de stație (sunt inclusiv repere corespunzătoare secțiilor fără BLA la semnalele prevestitoare). Nu știu de cât timp este linia în starea asta, dar promite. Mai ai Buzău - Buzău Sud cu 50 km/h, acolo recuperează 5105 faptul că la rebrusare echipa se mișcă mai încet ca melcul, deseori nu le-ajung 16 minute să rebruseze (dacă nu primește altă locomotivă din Buzău). Și pe C.a Rosetti - Făurei când treci de 30 km/h începi să te rogi, face ca toate visele. Când am fost ultima oară, Făurei - Țăndărei era 100 km.h pe firul 1, au ridicat la 120? |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun 29 Iun 2015, 22:06 | |
| 41-0105-1 cu IR1945 Mangalia-Satu Mare 29.052015 Gara Baneasa P.S. Trenul a ajuns timpuriu in Gara Baneasa la ora 19:24 |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar 30 Iun 2015, 21:30 | |
| Asadar, deocamdata avem identificati suspectii de serviciu, 331 si 105 la executie...sunt curios sa vad dac-or scapa si vreun delfin brasovean odata si-odata. Sau 004, 240, 250, 387...pe astea parca sa zic ca nu le-am vazut pe satmarean in anii recenti. Nu pe M300, oricum. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar 30 Iun 2015, 23:34 | |
| Toata lumea asteapta delfinii la tractiunea acestui tren. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar 30 Iun 2015, 23:40 | |
| Mai repede o vad pe 387 decat vreun delfin de BV pe trenul asta. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
| |
| | | | IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |