| IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|
+91ALEXCFR Vale_ntin cfr500 ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai laurentzu miguel1975 alex.alexus.tm ciprian71 Ovidiu Andrei billy752-istu Simo1971 sorinache96 Ayumi teoiasi decward CristianSM alex1987 baiazid COSTACHE MIHAIL Luna claudiubycn DPS alinutz23 marius664 traian ANDU2100HP AlexandruC Jurnal Feroviar nenuandrei florin.lifticariu ldh.ro TVlad riciu mielutu zburator bobi mariuscfrbucuresti Katalyn cristy79 Alextasy florin29sv Mihay dan tm @ndrey cortexedge afrodita.popescu.7 IonutChircu lapsanszkitamas NicuS kristi kkk Grigor cristi CFR bubu cardinal Balto Alex Avram allred razvan - trenuri Adrian78 rizelgeorgel2004 cristi ar sibiustation stefan_br TonyGFR AndiCFR KOSTYK dan_dinamo_bm Shinkasen Sabik phnegativ cont dezactivat . mureseanu_976 Norbi didinul Katalin4653 ATM AlexD Adirmvl IonutCFR2009 AndreiStefan DUAL Spartan1948 Dr2005 Andrey_tm 92Dragos ravers75 Vitosa Nesebar Vlad Ionutz myster2008 95 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ldh.ro
Numarul mesajelor : 116 Varsta : 47 Localizare : Baia Mare Reputatie : 3932 Data de inscriere : 24/06/2014
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 15:33 | |
| toate bune și frumoase, dar de ce 33 de minute staționare în Deda? |
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 16:16 | |
| @ldh.ro Staţionarea aia este pentru cuplarea grupei de Târgu Mureş care circulă de ieri, 22.06.2015. RE 4544 Târgu Mureş (18:58) - Dumbrăvioara (19:17 - 19:22) - Reghin (19:40 - 19:42) - Deda (20:01), ramură pentru IR 1944. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 18:57 | |
| - ldh.ro a scris:
- toate bune și frumoase, dar de ce 33 de minute staționare în Deda?
Se scoate locomotiva electrica pe o linie de tragere, cupleaza cu dieselul grupa sosita de la Targu Mures, iese dieselul si intra inapoi electrica. |
|
| |
florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5148 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 19:41 | |
| Si toata manevra dureaza 33 minute ? daca-mi amintesc bine ..acum x ani, rebrusarea trenului in Pitesti dura 8 minute ? mai are cineva un mers de acum vreo 30 de ani sa poata infirma/confirma ? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 20:01 | |
| Teoretic se poate si in 28 minute, asta daca nu ne minte IRISUL cu privire la situatia lui IR1644 de azi-noapte. Te mira stationarea lui IR1944 din Deda de 33 minute ? De IR1644 cu 37 minute nu zici nimic ? "Vinovata" de acesti timpi umflati se face CNCF CFR SA si tot de la ei, cu putin noroc, poti afla motivele.
Acum x ani in alea 8 minute se scotea locomotiva la un capat si se cupla alta la celalalt capat al trenului. In niciun caz nu continua drumul aceeasi locomotiva ! Nu avea timp sa de-a locomotiva imprejur apoi formalitatile de alimentare tren cu aer...
Ultima editare efectuata de catre Mario 076 in 23.06.15 20:06, editata de 1 ori |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 20:05 | |
| Pai la Pitesti in ani x nu se facea manevra cum e cea de acum de la Deda unde trebuie sa scoti electrica, apoi sa vi cu dieselul prin impingere cu vagoanele sa le cuplezi, scoti dieselul si apoi bagi electrica aici e nevoie de minute mai multe chiar daca s-ar manevra la secunda pe cand la Pitesti fie locomotiva care venea de la Bucuresti ramanea in Pitesti si la capatul celalalt venea o alta locomotiva si da se poate realiza in 8 minute fie e vorba de mai multe minute in cazul locomotivei care se muta in Pitesti in celalalt capat decuplarea, manevra peste macaze apoi fuga pana in capatul celalalt si inapoi la tren cu tot cu proba nu cred ca se putea realiza in doar 8 minute ori erau timpi umflati si trenul ajungea mereu timpuriu cu cateva minute. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 20:07 | |
| Rebrusarea e ceva, toate manevrele explicate de Mario mai sus consumă mai mult timp. Deși puteau gândi mai simplu manevra asta (cum se întâmplă în Bacău la trenurile care vin de la Suceava și au grupă de la Piatra Neamț: grupa de Piatra ajunge în Bacău, o LDE sau LDH vine la urmă, se cuplează și atunci când vine și trenul de la Suceava, LDE-ul trage grupa peste macazuri și apoi împinge trenul pe linie ocupată). Din varii motive, grupa de Tg Mureș trebuie să fie în fața trenului . Plus că durează ceva șî proba aia de continuitate (și revizia în tranzit, cred). |
|
| |
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7936 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 20:25 | |
| S-ar putea rezolva in jumatate acest timp...insa asa e la CFR uneori...
Imi amintesc acum 6 ani, grupa de Mangalia din Sighet, statea in Beclean pe Somes o ora si 34 de minute. (in prima pagina la acest topic apare acel mers)
Ultima editare efectuata de catre Ionutz in 23.06.15 20:57, editata de 1 ori |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 20:43 | |
| Asa se leaga acuma in Caransebes, sosete grupa de la Resita si LDH-ul de manevra trage grupa spre Timisoara. 1696 trece pe linga ea si apoi este impinsa la urma lui. Daca Deda nu are locomotiva de manevra atunci diselul sosit cu grupa ar putea face manevrele astea pina la sosirea trenului. |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 20:46 | |
| Manevra este efectuata de partida trenului! Adica nasi trec la tinuta de ,,scandal'' si incep efectuarea manevrei, dezlega electrica, leaga vagoanele de Mures dupa care lega electrica, iar dupa egalizarea conductei generale efectueaza proba franei. Toate aceste miscari iau timp. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 20:52 | |
| Nu conteaza pentru ca sint mai multe partizi, una ar putea lega grupa si cealalta dezlega locomotiva.
Daca trebuie musai sa fie la siguranta grupa, atunci grupa sa ajunga mai repede in Deda, dezleaga locomotiva si vine imprejur. impinge grupa spre macaz, in calea electricei, vine electrica si ia grupa , o duce la tren.
dar de ce e musai sa fie grupa la siguranta de ce nu poate fi la urma, la semnal?
|
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 21:32 | |
| - dan tm a scris:
- Nu conteaza pentru ca sint mai multe partizi, una ar putea lega grupa si cealalta dezlega locomotiva.
Daca trebuie musai sa fie la siguranta grupa, atunci grupa sa ajunga mai repede in Deda, dezleaga locomotiva si vine imprejur. impinge grupa spre macaz, in calea electricei, vine electrica si ia grupa , o duce la tren.
dar de ce e musai sa fie grupa la siguranta de ce nu poate fi la urma, la semnal?
La intorcerea garniturii de la Mangalia grupa de Mures sa fie la semnal, astfel evitandu-se si manevrarea garniturii in Mangalia. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 21:54 | |
| - bubu a scris:
- dan tm a scris:
- Nu conteaza pentru ca sint mai multe partizi, una ar putea lega grupa si cealalta dezlega locomotiva.
Daca trebuie musai sa fie la siguranta grupa, atunci grupa sa ajunga mai repede in Deda, dezleaga locomotiva si vine imprejur. impinge grupa spre macaz, in calea electricei, vine electrica si ia grupa , o duce la tren.
dar de ce e musai sa fie grupa la siguranta de ce nu poate fi la urma, la semnal?
La intorcerea garniturii de la Mangalia grupa de Mures sa fie la semnal, astfel evitandu-se si manevrarea garniturii in Mangalia. Chestie care se putea evita dacă intra trenul prin Ram. Medeea. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 22:07 | |
| @dan tm Atatea manevre...ca nu se mai incadreaza nici in cele 33 minute programate acum Lasa asa cum e acum ca e mai bine asa. Parca in mersurile vechi apare cu vreo 20-24 minute stationare in Deda. Erau alte vremuri, alti oameni la butoanele cfr-ului... |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia 23.06.15 23:07 | |
| De ce nu pot folosi configuratia statiei Constanta ca sa intoarca garniturile?
Atitea probleme s-ar elimina, atitea stationari, manevre, etc ca si celelelate garnituri trebuie manevrate in statiile de formare ca sa aiba o anumita asezare in tren. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|