|
| IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|
+91ALEXCFR Vale_ntin cfr500 ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai laurentzu miguel1975 alex.alexus.tm ciprian71 Ovidiu Andrei billy752-istu Simo1971 sorinache96 Ayumi teoiasi decward CristianSM alex1987 baiazid COSTACHE MIHAIL Luna claudiubycn DPS alinutz23 marius664 traian ANDU2100HP AlexandruC Jurnal Feroviar nenuandrei florin.lifticariu ldh.ro TVlad riciu mielutu zburator bobi mariuscfrbucuresti Katalyn cristy79 Alextasy florin29sv Mihay dan tm @ndrey cortexedge afrodita.popescu.7 IonutChircu lapsanszkitamas NicuS kristi kkk Grigor cristi CFR bubu cardinal Balto Alex Avram allred razvan - trenuri Adrian78 rizelgeorgel2004 cristi ar sibiustation stefan_br TonyGFR AndiCFR KOSTYK dan_dinamo_bm Shinkasen Sabik phnegativ cont dezactivat . mureseanu_976 Norbi didinul Katalin4653 ATM AlexD Adirmvl IonutCFR2009 AndreiStefan DUAL Spartan1948 Dr2005 Andrey_tm 92Dragos ravers75 Vitosa Nesebar Vlad Ionutz myster2008 95 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 19:23 | |
| Pai nu numai ca ai face 100 de ani,ar fi si degeaba,ca ai trenuri de la SM/Sighet/Tg Mures care merg la Bucuresti. De ce sa-l mai bagi si pe 1944 acolo ?! In plus cand ma refeream la ocol, ma refeream la Ploiesti Vest 3:00~Fetesti 07:10.. Deci 4h10min... Daca ar circula cum ai spus tu are face un 45 min pana in Baneasa+1:30.. sa zicem niste timpi asa .. mai umflat dar total 2h:15 min.. Te intrebi cum ai putea sa scoti intarzierile .. Pai uite asa! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 21:59 | |
| IR 1945 Mangalia-Satu.Mare/TG.Mures in seara asta la PL.Sud ( vine si filmarea in 1-2 ore )
40-0002 + 40-31, 19-54 009, 20-49 219, 20-49 210, 21-86 025, 21-86 011 + 44-31, Dormitor, 20-49 226, 20-49 224, 20-49 022, 20-49 222, 20-49 230.
primele 6 vagoane sunt de TG.Mures si ultimile 7 de Satu Mare. Numerotarea vagoanelor e una aiurea de genul 1Bis, 1, 2Bis, 2 si 2D daca am vazut bine ce era pe tabela.
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 22:14 | |
| Mai rau ! 1A, 1B, 1C, 2A, 2B, 2C Chiar ii durea capul sa atribuie niste numere mai normale gen 1 - 6 sau 10 - 15 ? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 23:11 | |
| @Dual Mda, observ ca voua va place ce va ofera cfr-calatori, 948 km in 21 de ore pentru un pumn de bani. Basca ieri 1944 a sosit in Constanta la 8.40 pl 9.20 si sosirea in Mangalia la 11.13 altele fiind cauzele dar ce mai conteaza o ora in plus. Si vad ca ocolul prin Bucuresti Baneasa va creeaza o oarecare repulsie in loc sa va bucurati ca ajungeti la destinatie cu doua ore mai devreme. Credeam ca ma lupt (prin mailuri) doar cu cfr-calatori pentru trenuri mai bune si calitativ din punct de vedere al graficului de mers dar observ ca si pe aici ma lupt cu morile de vant si (mai) nimeni nu ma sustine. Macar acum mai am satisfactia ca Germania favorita mea la acest Mondial a deschis scorul 1-0 contra Ghanei |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 22 Iun 2014, 01:50 | |
| Nup .. cred ca ai inteles gresit.Era punctat faptul ca tocmai situatia tragicomica cu ocolit,se reduc 2 ore din mers .. Eu sunt foarte mahnit ca la 21 de ore si o caruta de bani,se vin cu idei gen , bagat in Bucuresti Nord,care nu are nici in clin nici in maneca cu mersul trenului ! E sezonier=Merge la Marea Neagra! Ar trebuii facut mersul cat mai strans,caci se circula noaptea! Adica nici scuza cu caldura nu tine!Dar la noi ca la tarile bananiere. E ca si cum Nessebarul ar fi bagat prin Bucuresti Nord,doar ca nah, e Bucuresti. Intrebarea de milioane e : de ce e grupa de Brasov la mijlocu trenului =)) in filmarea de mai de sus ??!
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Dum 22 Iun 2014, 01:52, editata de 1 ori |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 22 Iun 2014, 01:51 | |
| CFR CALATORI se face si de rusine in fata romanilor cand se observa durata asa de mare si tariful ridicat la acest sezonier. Pentru majoritatea frumusetea peisajelor pe unde trece sau pasiunea de a calatori se "evapora" sau chiar nu exista. Via Bucuresti Baneasa este ca mai buna varianta. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 22 Iun 2014, 01:56 | |
| Raspunsul la intrebarea de milioane : Grupa de Brasov nu exista. In filmarea de mai sus sunt primele 6 vagoane grupa de TG.Mures si ultimile 7 vagoane grupa de Satu.Mare. La lungimea care o are acum si la nr de vagoane de clasa nu va mai avea grupa de Brasov anul asta, spre bucuria lui murii. Trenul asta va mai primi 1-2 Cusete/Dormitor si gata asta e compunerea pana la toamna.
L.E : 1944 din noaptea asta are 10 vagoane cu totul. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 22 Iun 2014, 11:36 | |
| Salonul 21-86 011 (vagon 2C) e in curs de returnare cu tren 4508 Tirgu Mures - Brasov. Grupa de Tirgu Mures a ramas cu 5 vagoane... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 22 Iun 2014, 12:00 | |
| @Dual Eu vorbesc despre trasa Ploiesti Vest - Chitila - Pajura Hm - Ramificatia Pajura - Bucuresti Baneasa - Mangalia si tu o tii intruna cu intrarea in Bucuresti Nord ! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 22 Iun 2014, 14:23 | |
| Iar nu ai citit cum trebuie ..Nu eu , ci astia mai "specialisti" .. .Eu sunt un simplu pasionat care nu vrea sa faca 2 zile pana la mare,si vrea un pret acceptabil,mai ales ca trenul respectiv nu cara aer. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 22 Iun 2014, 16:52 | |
| Dacă trenul nu se umple suficient din provincie, intrarea în Bucureşti Nord sigur o să îl umple. O să dau câteva telefoane pentru ca trenul să fie modificat şi să treacă prin Bucureşti Nord [P.S.: acest mesaj este un pamflet] _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 22 Iun 2014, 17:01 | |
| Acum sincer ? Crezi ca lumea din provincie la o comparatie 1944 vs 1642 se inghesuie sa mearga la Bucuresti sau la Mare ?! Daca un tren ca 1642 supravietuieste ,iti garantez ca unul ca 1944 va circula plin la refuz,si fara sa intre in Bucuresti. Intr-un fel e bine ca vagoanele de BV circula la Tg Mures,dar macar sa le fi schimbat tablitele.. Si repet,s-ar fi putut deservii mai multe orase cu aceste trenuri,pentru ca daca sa zicem pleaca cele 5 vagoane pline din SM+BM+Zalau,cele 4 sau 5 de la Tg Mures vor mai prelua ocupanti de pe traseu de la Mirecurea Ciuc,Sf Gheorghe,BV.... etc.Dar in general nu prea se mai apuca locurile respective,doar daca se iau biletele cu anticipatie. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar 24 Iun 2014, 16:51 | |
| Deci la revedere compunere mare la acest tren pentru inceput ramane la 4 vagoane grupa de TG.Mures si 5 vagoane grupa de Satu.Mare. |
| | | afrodita.popescu.7
Numarul mesajelor : 20 Localizare : Baia Mare Reputatie : 3823 Data de inscriere : 25/06/2014
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 25 Iun 2014, 10:59 | |
| Cam vechi postările aici. Anul ăsta (2014) IR 1944 pleacă din Satu Mare la ora 13:15 și ajunge în Mangalia la ora 10:15, deci 21 de ore (fără a lua în calcul întâzierile).
1. De ce așa de mult? 2. De cât timp e nevoie pentru a schimba locomotiva la garnitură (rambursări, trecerea de la diesel la electric și invers)? 3. De ce peste 15 minute staționare la Dej (16), Beclean (17), Deda (27), Constanța (25)? Timpii ăști nu pot fi reduși pentru a scăderea durata călătoriei? 4. Anul ăsta e cam târziu, dar măcar pentru 2015, nu poate fi recalculată circulația trenului (altă oră de plecare / altă oră de sosire / schimbarea traseului / altă variantă) a.î. durata călătoriei să fie una acceptabiă (max. 15 ore de ex.) fără opriri exagerate și viteză mai mare de circulație. 5. De când mă știu trenul ăsta e full mereu. Niște vagoane cușetă cu 4 locuri sau reducerea tarifelor la vagonul de dormit se poate? 6. Suplimentarea numărului de vagoane pe când? Dacă adăugăm 2 de la punctul 5 ar fi ok. Pentru 40/43 de stații când te gândești că 75% din ocupanții de la cușetă merg până la Constanța și alți 13% până la Mangalia (diferența se împarte pe relația Buzău - Constanța), iar majoritatea sunt familii cu 1-2 copii care au strâns banii 10 luni/an pentru 4-5 zile la mare. 7. În formula actuală, poate n-ar strica și un vagon restaurant, unde să poți lua cina (în jurul orelor 18 - 21), micul dejun (6 - 9), o cafea sau o gustare. Nu vă povestesc ce se întâmplă într-un compartiment după ce 6+ persoane iau masa. Dacă nu cuplate la capetele de linii măcar la Dej/Constanța. 8. Există posibilitatea de a se afla gradul de ocupare al unui tren (oficial, după biletele vândute prin sistemul informatizat)? 9. Dacă DA, mai ales cu sistemul de vânzare cu anticipație, nu se poate lua o decizie de suplimentare a numărului de vagoane în cazul în care trenul a ajuns la capacitate maximă?
Acestea sunt doar câteva întrebări care îmi vin acum în minte. Poate se găsește cineva amabil și avizat să-mi răspundă. Vă mulțumesc. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 25 Iun 2014, 11:43 | |
| Bun... Sa le luam pe rand:
1. Infrastructura proasta. 2. Pentru rebrusare sau schimbarea tractiunii normal se folosesc vreo 15 minute, desi, in functie si de statie, 10 sint suficiente. Daca ti se par mari timpii pentru rebrusari la trenul asta, in Pitesti sta Sibiu-Mangalia o jumatate de ora pentru asta!!! 3. In Dej nu vad sa ataseze vagoane, nici in Jibou sau Beclean. In Deda, in schimb, i se ataseaza grupa de Mures. Plecand la ora 13, nu ar fi exclus ca opririle astea sa ia mult timp ca sa recupereze din intarzierile cauzate de canicula. 4. Eu zic ca e imposibil. 5. In cel mai bun caz, daca este posibil, poti avea pretentia la mai multe vagoane cuseta. De ce sa scada CFR-ul preturile pentru cusete si dormitoare cand are clienti garla pentru sezoniere? Practic ei din asta fac o parte foarte importanta din incasari. 6. Mai asteapta macar o saptamana pentru suplimentare. Inca nu s-a terminat cu Bacu', cu exemenele, licentele, etc. 7. Ar fi foarte bine, dar nu stiu daca au vagoan restaurant disponibile. 8. Da. 9. Aici e vorba de doua aspecte: unele trenuri isi depasesc tonajul (nu stiu daca e vorba de asta in cazul trenului asta) si lipsa de vagoane a CFR-ului. Nu doar trenul asta e foarte solicitat pentru Marea Neagra.
Stiu ca multe din raspunsuri, daca nu chiar toate, te dezamagesc, dar sper ca am reusit sa te lamuresc. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
| |
| | | | IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |