|
| dfdggg | |
|
+18laurentzu ldh80 riciu Adrian78 bubu marius664 Katalyn alliens 92Dragos IonutCFR2009 mielutu zburator Nesebar Adirmvl Dr2005 Sabik Warrington dan tm Czirjak Arpad 22 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4825 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: . Joi 24 Aug 2017, 17:06 | |
| Începând cu noul Mers... din 10 decembrie anul curent, MÁV-START va scoate din compunerea trenurilor IR Budapesta – Braşov şi retur toate vagoanele restaurant, bufet ş. a. m. d., respectiv toate vagoanele de dormit şi cuşetă. Vor rămâne doar vagoane de clasa 1 şi clasa 2. Varianta Cluj – Tg. Mureş la fel se va scoate din Mers..., astfel doar Târgu Mureşul va fi izolat de Budapesta atât aerian (lucrările de reabilitare a aeroportului nu vor începe nici anul acesta, deşi WizzAir tot aşteaptă să-şi reia cursele), cât şi feroviar, iar din autostrada A 3 (Bucureşti - Ploieşti - Braşov - Tg. Mureş - Cluj - Zalău - Oradea anul acesta nu s-a finalizat niciun km nou, deşi ici-colo se tot lucrează câte ceva... Doar nişte autobuze dacă mai găseşti din Tg. Mureş spre Budapesta... Deciziile au fost luate deja. Motivul? Nu sunt rentabile. La capitolul infrastructură stăm prost, dar foarte prost. Pe multe căi ferate se circulă cu viteze mai mici decât cele de acum 100 de ani!!! Proiecte avem, banii sunt gata, cu găleata, la Bruxelles. Firme dornice să lucreze, la fel. Din 1989 încoace nu s-a dat spre folosinţă niciun km de cale ferată electrificată (mă rog, în afară de cel dintre Mărăşeşti - Barboşi), şi niciun km de autostradă. Meşterul Manole: ce lucră ziua, noaptea în timpul somnului se dărâmă... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: dfdggg Joi 24 Aug 2017, 19:04 | |
| Si care e problema? Daca si MAV care tinea grupele si vagoanele doar pentru fa mergeu in maghiarime, le scoate inseama ca nu sint rentabile nici macar din motive nationaliste. le scoate si gata. trebuie sa plinga restul Romaniei ca MAV scoate vagoanele restaurant si cuseta din Romania?
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3788 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: dfdggg Joi 24 Aug 2017, 19:17 | |
| Realitatea obiectivă (fie ea agreabilă sau nu) este că pentru România contactul cu Budapesta reprezintă contactul cu civilizația. În lipsa condițiilor asigurate până acum de MAV (egal care erau motivele MAV) conexiunea României cu civilizația va fi de calitate mai modestă. Naționalismul românesc nu e cu nimic mai breaz decât cel maghiar, iar poziția pe hartă a propriei țări nu și-o alege nimeni. Ultima țară care se învecina cu cine voia ea a fost Uniunea Sovietică |
| | | Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4691 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: dfdggg Joi 24 Aug 2017, 19:34 | |
| acest subiect s-a mai discutat la topicul dedicat, ce legatura are M400 cu trenurile internationale formate de MAV?
for your information (@Czirjak Arpad): cuseta ramane la Corona |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: dfdggg Joi 24 Aug 2017, 20:36 | |
| - Warrington a scris:
- Realitatea obiectivă (fie ea agreabilă sau nu) este că pentru România contactul cu Budapesta reprezintă contactul cu civilizația.
Da, contact cu civilizaţia, care până acum câţiva ani se făcea cu nişte Y-uri cu banchete de muşama cum nici la CFR Călători nu mai erau. Ca să nu mai vorbesc de vagoanele de dormit ale MAV, multe din ele nişte vechituri neclimatizate care doar spre noi şi, poate, spre sârbi mai mergeau. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: dfdggg Joi 24 Aug 2017, 20:37 | |
| - Czirjak Arpad a scris:
- Din 1989 încoace nu s-a dat spre folosinţă [...] niciun km de autostradă. Meşterul Manole: ce lucră ziua, noaptea în timpul somnului se dărâmă...
În 1989 exista doar Bucureşti - Piteşti, care oricum era cam ca un DJ mai lat. Cred că de atunci s-au mai schimbat lucrurile. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: dfdggg Joi 24 Aug 2017, 21:39 | |
| 230 de kilometri in 4 ore e motiv de lauda, Arpad? De Rusalii atat am facut de la Episcopia la Budapesta. Sau tot CFR e de vina ca toate trenurile CFR-ului pe care le-am vazut din Corona si Ady Endre aveau la coada vagoane de naveta? Mari domni astia de la MAV! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: dfdggg Joi 24 Aug 2017, 23:06 | |
| Vagoanele de dormit si cuseta de pe Corona nu au clima si nici prize, sunt Y-uri vechi si lipsite de dotari moderne, nu e tragedie ca le scoate atata timp cat confortul era 0. Vagonul restaurant spre Romania circula gol ca la noi inca se pleaca de acasa cu pachetul, sa mergi sa iei masa la un restaurant pentru un roman care merge cu trenul e ceva cam mult. Vagonul de clasa 1 circula cam gol, calatori pe trafic international nu exista, cel mult pe intern cei cu gratuitati si cfr-isti merg cu el, in rest bate vantul ceea ce rezulta ca nu este rentabil. Grupa de Mures era slab utilizata. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3788 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: dfdggg Vin 25 Aug 2017, 00:11 | |
| - Dr2005 a scris:
- vagoanele de dormit ale MAV, multe din ele nişte vechituri neclimatizate care doar spre noi şi, poate, spre sârbi mai mergeau.
Pentru MAV lucrurile stau în mod diferit, conexiunea Ungariei cu civilizația e spre Viena, nu spre România. În Europa există o regulă nescrisă (mă rog, acum e scrisă de mine în topicul ăsta ). A descoperit-o un tip prin 1990 și de-atunci s-a confirmat mereu: civilizația și bunăstarea materială a unei regiuni sau a unei țări europene depind de distanța față de Frankfurt. Pentru că de-acolo vin și acolo se duc banii. Este versiunea modernă a zicalei antice ”toate drumurile duc la Roma”. Interesant e că în 1990, sediul Băncii Centrale Europene nu era la Frankfurt fiindcă banca nu exista încă, dar se vede treaba bancherii știau ei ce știau. Prin urmare, Budapesta se află pe drumul României spre civilizație și bunăstare materială, dar reciproca nu e valabilă. Așa e viața.
Ultima editare efectuata de catre Warrington in Vin 25 Aug 2017, 00:14, editata de 1 ori |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6985 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: dfdggg Vin 25 Aug 2017, 00:13 | |
| Dacă dispar astea măcar să bage compartimentatele alea mișto pentru care îi invidiez atât. O fi 21-90 un vagon excelent dar alea-s și mai și. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12454 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: dfdggg Vin 25 Aug 2017, 08:44 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dacă dispar astea măcar să bage compartimentatele alea mișto pentru care îi invidiez atât. O fi 21-90 un vagon excelent dar alea-s și mai și.
21-90 intra la modernizare si devine salon. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8370 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: dfdggg Vin 25 Aug 2017, 09:10 | |
| - dan tm a scris:
- Si care e problema?
Daca si MAV care tinea grupele si vagoanele doar pentru fa mergeu in maghiarime, le scoate inseama ca nu sint rentabile nici macar din motive nationaliste. le scoate si gata. trebuie sa plinga restul Romaniei ca MAV scoate vagoanele restaurant si cuseta din Romania?
Ba tu ce ai fumat? Cuseta si dormitorul circula PLIN, am mai zis, in ce limba vrei sa mai repet? Maghiara? engleza? este FULL. Daca mie nu crezi intra pe pagina lor si vezi comentarile cu google translate. Ce-i drept la clasa I bate vantul pana-n decembrie o scoate si pe ala. @Si nu, NU SE SCOATE VAGONUL CUSETA domnul Arpad ci doar dormitorul si vagonul restaurant, iar pana la noul mers ramane in 3 vagoane B,B,C apoi cel mai probabil ca va reveni la 4 - C,A,B,B. Grupa Mures a lui 367 nu ma interseaza pana la Cluj trebuie sa existe tren dimineata si plecare seara de-acolo. Sper sa introduca CFR alt tren international de noapte in locul trenului 468/469. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: dfdggg Vin 25 Aug 2017, 13:20 | |
| ember, am fumat ca ca t de gisca uscat invelit in frunze de porumb ca e seceta la noi, ramine sa imi raspunzi ce ai fumat tu?
daca cuseta si dormitoarele circula pline atunci de ce se scot? eu am raspuns unei postari in care scria ca se scot. oricum e greu de inteles pentru mine de ce Corona stirneste atitea trairi printre unii useri de parca s-ar numi Cocaina.Nu trebuie sa imi scrii in maghiara ci trebuie sa va puneti de acord cu ce scrieti userii de limba maghiara de pe forum.
am mincat in vagonul restaurant MAV cind circula la Sighetul Marmatiei, la pret de 50 lei /persoana deci e destul de firesc ca oamenii sa nu il foloseasca cel putin nu romanii.
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8370 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: dfdggg Vin 25 Aug 2017, 14:53 | |
| Eh.. Cu sighetul era alta treaba dar karpaty l-a prins aglomerat. S-a scos chiar inaintea timpurilor de vara fara sa ii ofere vreo sansa..Trebuie sa vedeti ce se intempla la cale ferata se anuleaza trenuri pe motiv ca nu are calatori dar asta nu ii adevarat. Vreau sa inteleaga toata lumea acest fapt. Scopul lor este falimentarea CFR-ului, iar ceea ce ma face trist e ca nu exista nici-o diferinta intre cfr,mav,zs,bdz toate reprezinta aceeasi politica "antipasager".
Ultima editare efectuata de catre 92Dragos in Sam 26 Aug 2017, 09:41, editata de 1 ori |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5429 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: dfdggg Vin 25 Aug 2017, 17:30 | |
| - dan tm a scris:
- Si care e problema?
Daca si MAV care tinea grupele si vagoanele doar pentru fa mergeu in maghiarime, le scoate inseama ca nu sint rentabile nici macar din motive nationaliste. le scoate si gata. trebuie sa plinga restul Romaniei ca MAV scoate vagoanele restaurant si cuseta din Romania?
nu cred ca ai circulat vreopdata cu Corona...eu de cate ori am fost, la cuseta era aproape plin, iar la vagonuld e dormit peste 50% ocupat....si asta cam in ambele sensuri....e drept ca la Brasov ajungeau putini, dar pana la Sf Gheorghe urcau/coborau multi |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: dfdggg | |
| |
| | | | dfdggg | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |