Personal iti inteleg nemultumirea ca nu sint, momentan, cusete de 4 locuri. Dar eu sa fiu in postul din care sa decid daca sa se puna si cusete cu 4 locuri as zice clar nu. Nu ca nu as mai putea de grija oamenilor ci din ratiuni pur economice. Un compartiment de 6 paturi sau unul de 4 cu toate ocupare aduce CFR-ului cam aceeasi suma de bani: 210 lei pentru 6 si 208 pentru un compartiment cu 4 paturi. Dar CFR-ul incaseaza bani pentru drum pentru cele doua paturi in plus. Iar diferenta asta nu e mica la final de sezon.
Cabine de dormitor cu trei paturi nu sint pentru trenul asta? Ca locul in cabina cu 4 paturi e 52 de lei iar cel in cabina cu 3 e 60 de lei, deci 8 lei in plus de persoana pe sens, deci 32 de lei in plus.
Vagoane de dormit în trenul ăsta sunt doar cu 1 și 2 paturi, din câte am înțeles. 223,65 lei (303,65) cu reducerea de anticipație / persoană. La două salarii de 800 și un pic e cam mult, plus că anul ăsta trebuie bilet și la copil.
Prin urmare nu vroiam înlocuirea unei cușete de 6 ci suplimentarea cu una de 4. Nu știu dacă în august SM-București are full toate cușetele de 4. N-ar putea renunța la una și atașarea ei la 1944?
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Cum a scris si Dr2005, cusetele de 6 se pot modifica sa ai locuri. Si daca ar fi suplimentat trenul cu cusete de 4, cum spui tu, tot nu ar renta pentru CFR. Sfatul meu e sa incerci cu o luna inainte sa pleci sa iei la dormitor cu 3 locuri in cabina. Poate ai noroc. Asta daca nu cumva o sa prinzi cabina de 4.
afrodita.popescu.7
Numarul mesajelor : 20 Localizare : Baia Mare Reputatie : 3823 Data de inscriere : 25/06/2014
Cum a scris si Dr2005, cusetele de 6 se pot modifica sa ai locuri. Si daca ar fi suplimentat trenul cu cusete de 4, cum spui tu, tot nu ar renta pentru CFR. Sfatul meu e sa incerci cu o luna inainte sa pleci sa iei la dormitor cu 3 locuri in cabina. Poate ai noroc. Asta daca nu cumva o sa prinzi cabina de 4.
Dormitor cu 3 și 4? de unde? că pe 1944 cu plecare din SM mi-au zis că n-au numai cu 1 și 2.
Vă promisesem un studiu, iată-l (în paranteze am pus timpi estimați de deplasare de la o stație la alta): Problema timpilor e una chinuitoare.
Nu înțeleg de ce IR 1944 pleacă din Baia Mare la 15.07 în direcția când cu 22 de minute înainte, pe aceași relație pleacă R 4046? Nu-i poate culege ăsta pe toți și 1944 să circule fără oprire până la Jibou, iar cele 13 minute între sosiri (Jibou) să fie decalate (cică marjă de siguranță din cauza caniculei) plin plecarea IR-ului la ora 16.20 din Baia Mare (poate chiar mai târziu)? Asta ar presupune ca el să pornească mai târziu din SM și să facă cruce cu R 4316 la Seini sau Apa. După părerea mea, întârzierea plecării și renunțarea la opririle de 1 - 2 minute în stațiile în care urcă / coboară 0-1-2 călători, ar reduce timpii de deplasare și evitarea dilatării liniei datorită caniculei. Cu atât mai mult cu cât anterior lui 1944 există câte un R care-i poate culege până la cea mai apropiată stație mare sau de manevră. Iată cum aș vedea eu 1944 (cu orele de plecare și staționare - unde-i necesar specificați menevrele ce trebuies întreprinse, ajutați-mă voi): Satu Mare 14.21 (49 min) Seini 15:10 - 15.15 (48 min) Baia Mare 16:03 - 16.20 - rebrusare (58 min) Jibou 17:18 - 17:28 (1.04 h) Dej Călători 18:32 - 18:46 - schimbare loco diesel - electric (26 min) Beclean pe Someș 19.12 - 19.14 - din câte știu anul acesta nu mai avem ramura de Sighet, mi se pare inutilă o staționare mai mare, după mine aș elimina și această oprire (1.16 h) Deda 20.30 - 20.45 - primește grupa de Mureș Și de aici își continuă traseul actual, cu eliminare stațiilor: Izvorul Mureșului, Siculeni, Făurei și Cernavodă Pod. Și astfel am avea un timp pornire amânat și aceeași oră de sosire și o durată de parcurs reducă cu o oră și 16 minute. Și optimizări cred că s-ar mai putea face, astfel încât să scoatem trenul ăsta sub 19 ore. Ce zicei?
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Pai .. este cuseta cu 6 locuri . Ca ai luat si copilul si au dormit 2 intr-un pat,care oricum e ingust,e problema personala .. Pentru a sporii confortul,poti sa cumperi bilet copil 100 lei... 165 dus-intors.Avand in vedere cat platesti suplimentul de la Bc6 la Bc4 penru 2 persoane..cam tot pe acolo iesi. ===================== Personal sunt de acord cu politica CFR Calatori de a nu baga cusete cu 4 locuri! Asta pentru ca,trebuie sa beneficieze cat mai multi calatori de un pret decent la paturi in cuseta(pentru un drum de 21 de ore)...ca evident, ca sunt putini care-si permit dormitorul. 9x6=54 , 9x4=36 .. Daca CFR'ul ar da locuri intr-u vagon cuseta doar 4/cabina,ar cara cu 33% mai putini calatori. Anul asta CFR'ul chiar a scos mai multe cusete de la naftalina .. Cand se baga si restul de cusete,probabil va exista si-o jumate de cuseta Bc4,iar una+jumatatea cealalta Bc6.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Cum a scris si Dr2005, cusetele de 6 se pot modifica sa ai locuri. Si daca ar fi suplimentat trenul cu cusete de 4, cum spui tu, tot nu ar renta pentru CFR. Sfatul meu e sa incerci cu o luna inainte sa pleci sa iei la dormitor cu 3 locuri in cabina. Poate ai noroc. Asta daca nu cumva o sa prinzi cabina de 4.
Locuri la vagon de dormit clasa a IIa (3 paturi) nu se vând în trafic local. Uneori, când nu se umple vagonul de dormit, câteva compartimente cu 3 paturi se vând la preţ de cuşetă cu 4 locuri.
_________________ :TTT:
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Dormitorul T3 la pret de cuseta Bc4 e cea mai buna oferta ever! Dar nu ti-o nici dracu la agentie .. Asta e ca trebuie sa te duci tu la nasul de la dormitor si se vor elibera biletele pe loc.. Cum aproape nimeni nu stie de chestia asta .. e explicabil .. Totusi daca e sa o luam la cum arata 1944,greu de crezut ca nu se vor vinde si locurile la dormitoare .. Cam toata lumea fuge de acele 21 de ore in vagon cls a 2'a..
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Poţi să iei şi de la casă... de obicei trenurile care au vagoane 71-70 (că 71-31 are doar 2 paturi) au şi compartimente vândute la preţ de B4. Parcă pe Tg. Mureş - Bucureşti era aşa... trenul apărea pe Infofer doar cu dormitor şi Bc4.
_________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 28 Iun 2014, 20:28
1945 in seara asta cu EA 331 + 40-31, 19-54 011, 20-49 213 + 44-31, 71-70 001, 20-49.2, 20-49.2. Grad de ocupare la vagoanele de clasa. 90%.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 29 Iun 2014, 22:33
@afrodita.popescu.7 Mai degraba apelezi la varianta 4091/1642/1981 si ajungi la destinatie in 19 ore si 29 min Categoric sezonierul 1944/1945 trebuia incadrat la rang de REX. Aluzie la 2802/2801 dar vorba aia nu e prost cine cere...
dan_dinamo_bm
Numarul mesajelor : 76 Varsta : 49 Localizare : Baia Mare, M400 Reputatie : 4496 Data de inscriere : 22/10/2012
Are careva livretele actualizate pentru perechea 1944/1945?
dan_dinamo_bm
Numarul mesajelor : 76 Varsta : 49 Localizare : Baia Mare, M400 Reputatie : 4496 Data de inscriere : 22/10/2012
Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 05 Iul 2014, 15:48
Compunerea trenului IR 1944, aflat la linia 1, in gara din Baia Mare, in data de 05.07.2014 (are in compunere 3 cusete): dupa locomotiva: vagonul 9 - 20-49 (compartimentat), vagonul 8 - 20-49, vagonul 7 - 20-49, vagonul 4 - dormitor 71-70, vagonul 3bis - cuseta 44-31, vagonul 3 - cuseta 44-31, , vagonul 2 - cuseta 44-31.
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 05 Iul 2014, 16:54
1944 (+11444) plecat de ieri (04.07.2014) a avut un total de 16 vagoane, dupa cum urmeaza :