|
| IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|
+91ALEXCFR Vale_ntin cfr500 ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai laurentzu miguel1975 alex.alexus.tm ciprian71 Ovidiu Andrei billy752-istu Simo1971 sorinache96 Ayumi teoiasi decward CristianSM alex1987 baiazid COSTACHE MIHAIL Luna claudiubycn DPS alinutz23 marius664 traian ANDU2100HP AlexandruC Jurnal Feroviar nenuandrei florin.lifticariu ldh.ro TVlad riciu mielutu zburator bobi mariuscfrbucuresti Katalyn cristy79 Alextasy florin29sv Mihay dan tm @ndrey cortexedge afrodita.popescu.7 IonutChircu lapsanszkitamas NicuS kristi kkk Grigor cristi CFR bubu cardinal Balto Alex Avram allred razvan - trenuri Adrian78 rizelgeorgel2004 cristi ar sibiustation stefan_br TonyGFR AndiCFR KOSTYK dan_dinamo_bm Shinkasen Sabik phnegativ cont dezactivat . mureseanu_976 Norbi didinul Katalin4653 ATM AlexD Adirmvl IonutCFR2009 AndreiStefan DUAL Spartan1948 Dr2005 Andrey_tm 92Dragos ravers75 Vitosa Nesebar Vlad Ionutz myster2008 95 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Vin 20 Iun 2014, 18:40 | |
| Si care-i problema voastra ca are 5-6 vagoane incepand din Tirgu Mures ? Chiar daca-s mai mult goale pana la Brasov, nu se prostesc de cap sa puna la lucru 2 echipe de manevranti in toiul noptii la Brasov, una pentru cuplarea electricei si una pentru cuplarea a 2-3 vagoane din urma. Doar nu credeati ca s-ar fi bagat electrica direct cu vagoanele in fata ? Nu nu..
E mult mai buna masura. In caz de intarzieri, la Brasov iasa electrica de la Dej si intra cea pentru Constanta, sau vice-versa. Nu mai trebuie sa aiba de grija pentru 2-3 vagoane care trebuie impinse de electrica inapoi in revizia de vagoane Brasov. Mecanicul merge direct cu electrica in depou si isi ia mult asteptata odihna. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Vin 20 Iun 2014, 19:43 | |
| cu ce te incalzeste ca ai 5 vagoane si calatori de 2 ? Oricum pana la Brasov are destui "infrigurati" de pe Toplita-Sf.Ghe care sa urce in tren sa meargâ la mare. Important e ca exista tren direct Tg.Mureş-Mangalia nu conteaza ca are 3 sau 5 vagoane.
Iar la Brasov la manevre da-mi voie sa te contrazic, manevre mai rapide ca la Brasov pe unde am fost prin tara eu nu am mai vazut. La IC 347 de cand a oprit trenul in gara si pana a plecat au trecut fix 7 minute in conditile in care s-au schimbat locomotivele.
3003 sambata trecuta sosise la 18.02 iar la 18.09 H-ul cu vagoanele trenului erau deja iesite din gara.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Vin 20 Iun 2014, 22:12 | |
| Orice vagon care cară aer produce pagubă... costul transportării acelor vagoane de la Tg. Mureş la Braşov s-ar putea să fie mai mare decât motorina H-ului de la Braşov şi salariile personalului.
De fiecare dată când mă înghesui în 3001 sau pe vremea când exista 1631/2 şi mergeam în picioare de la Bucureşti până după Mediaş (asta după ce mă rugăm o juma' de oră pe la toate casele de bilete ca să mi se dea bilet, că îmi zicea că nu mai sunt locuri şi că nu poate să îmi dea) îi înjuram pe ăia care au vagoane multe doar pe criterii politice sau ca să îţi facă orele manevranţii din staţii. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 11:13 | |
| IR 1944 Satu.Mare-Mangalia azi dimineata la PL.Est :
EA Coca-Cola + 20-49, 20-49 200, 20-49 200, 20-49 200, 20-49 200, 20-49 200, Cuseta si Dormitor + 21-86, 21-86, 20-49 200, 20-49 200, 19-54, Cuseta.
Diseara o sa pun varianta corecta si poza cand se va intoarce IR 1945 ca e posibil sa fi pus un 20-49 200 in plus aflat in primele vagoane ( din cauza unui marfar care facea manevre la PL.Est )
La asa compunere nu va mai avea grupa de Brasov sezonul asta |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 11:22 | |
| Whoa, deja 13 (sau 14) vagoane, asa de repede? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 13:09 | |
| Ceea ce spui tu Dr2005 e total eronat,cel putin din punctul meu de vedere. Un tren Timisoara-Dr.Turnu Severin-Craiova-Bucuresti Nord-Constanta,ar fi problematic si-ar face 500 de ore tocmai pentru niste reguli idioate.In cazul in care trenul ar fi ideal,si nu ar prelua grupe... tu zici ca nu plecam cu 9 vagoane din Timisoara la Bucuresti,care ar deservii sa zicem zona pana la Craiova,ci plecam cu 5..urmand sa-i mai adaug la Drobeta inca 2,si inca 2 sa zicem la Craiova..Sa-l bagai in Bucuresti sa pierzi cel putin jumatate de ora,sa lasi 3 vagoane care vin de la TM si sa bagi inca 5 in spate pentru Bucuresteni,care oricum vor fi mai multi de alea 5. In realitate nu e atat de mare diferenta la curent ca pleci cu 9 vagoane si nu cu 5.. dar e mare diferenta ca trenul tau face 16 ore in loc de 12/13 si tu nu reusesti sa atragi calatori si sa umplii trenul. Nu uitati,ca trenurile sezoniere,au rol de a te duce la mare.. iar daca nu reusesc sa faca asta intr-un timp scurt si la bani acceptabil,poti sa-l tai si sa-l rupi in 1 milion de bucati ca tot gol iti circula si-ti bagi picioarele in ea logica. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 13:13 | |
| Nu e ceva senzational cu atatea vagoane. Exista cerere, mai umbla grupuri de copii spre litoral. Cele doua-trei 21-86 care trebuia sa-le ataseze din Brasov acuma le trimit pe toata distanta adica pana la Mures si retur. Bine au facut, anul trecut au fost niste exemple ca a trebuit sa trimita grupa de BV mai departe fiind ca avea un grad de ocupare care trecea capacitatea vagoanelor de Satu Mare/Cluj. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 13:35 | |
| Evident ca apar situatii in care e nevoie de mai mult de 1 B si 1 A,ca oricum AcBcmee va circula plin la refuz.E tren de litoral,si evident ca e super plin !!! Mai lipsea sa-l bage prin Bucuresti,sa-l mai umple un pic si sa faca 1 milion de ore.. sa ajungi la iarna la mare. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 14:58 | |
| Mai baga 1 vagon de la Sighetul Marmatiei si gata s-a completat garnitura la maxim. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 15:52 | |
| Astazi a avut 13 vagoane, 7 de la Satu Mare + 6 de la Targu Mures iar la Constanta a lasat un vagon. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 16:06 | |
| Ar fi fost apreciat 7+4+2 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 16:20 | |
| @Dual Avand in vedere infrastructura feroviara degradata pe portiunea Ploiesti Sud - Faurei acest sezonier 1944 trebuia mutat si tractat de mecanici bucuresteni de la Brasov la Constanta si invers prin Bucuresti Baneasa cum era cu ani in urma si dau exemplu anul 1997 cand masinile de Bucuresti tractau Buc Nord-Constanta-Buc Baneasa-Brasov-Buc Nord/Basarab trenurile 353/386/386-1/2006 respectiv 3001/387-2/387/1782. Mecanicii aveau alt program decat al masinii 353/8016 la Cta fara odihna si se schimbau la Obor, 8011/386/386-1/regie 1624, 3001/2006, regie 380-1/387-2/387/1782. Poate citesc si specialistii nostrii pe aici si ne mai slabesc cu placa aia ca ei fac dreg cand colo sunt praf!
IR1944 Pana la Campina porcaria din mersul actual apoi pl 2.45 Ploiesti Vest 3.10-3.12 Bucuresti Baneasa 4.02-4.04 Fetesti 5.23-5.25 Constanta 6.30-6.45 Eforie Nord 7.09 Eforie Sud 7.18 Costinesti 7.40 Costinesti Tabara hc 7.45 Neptun hc 7.58 Mangalia sos 8.07 fata de 10.15 in prezent! IR1945 ar fi plecat din Mangalia la 15.15 (nu la 12.42!) ar fi facut in mersul actual o cruce 15.23-15.30 cu R8801 la Neptun, Neptun hc 15.36, Costinesti Tabara hc 15.47, Costinesti 15.54, Eforie Sud 16.15, Eforie Nord 16.23, Constanta 16.47-17.10, Bucuresti Baneasa sos 19.39 pl 19.41 Ploiesti Vest sos 20.31 pl 20.34 Campina 20.59-21.04 iar de aici mersul actual.
Imi cer scuze ca va tot plictisesc an de an cu posibile grafice, uneori aceleasi trenuri, dar constat cu stupoare ca de la an la an involuam ca timp de mers desi e loc de mai bine in ciuda infrastructurii feroviare asa cum e ea in prezent. Solutii sunt dar la Companiile astea de Stat domneste incompetenta!
Ultima editare efectuata de catre Mario 076 in Sam 21 Iun 2014, 16:46, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 16:45 | |
| Eu nu am nimic impotriva mutarii lui pe M300-ramificatie-M800 .. Ba chiar am ajuns in situatia, tragicomica, ca trenul ajunge mai repede la destinatie ocolind ).. Intre noi fie vorba, nu-mi surade ideea de a le da buzoienilor spre Constanta un IR .. Pentru ei si pentru Galati/Braila ar trebuii un REX,care sa se uneasca undeva si sa mearga la Mangalia. Mie mi-e indiferent cine face trenul, atat timp cat nu il pun pe un mecanic sa astepte prin depouri doar sa isi faca orele.. sau ca sa se faca cu material preferential un tren .. Daca as fi eu la conducere,as pune garniturile la snur,si nu ar exista,ca ala e vagonul lu Grivita si ala e a lu Timisoara/Iasi/Suceava. Intre noi fie vorba,nu prea ai ce sa faci cu sicriele 20-49 2xx.. Daca asa le-au comandat trebuie sa le amortizezi.. dar in timpul anului as face si regio cu ele sa le amortizez... Nu le-as amortiza odata in an pe sezoniere.. mai bine faceam RG la 20-76 decat la 20-49 astea.. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 17:15 | |
| Pai spunea-i mai devreme ca faci mult pana la mare daca treci prin Bucuresti Nord. Solutia ti-am dat-o dar prin Baneasa. Apoi ne lovim de faptul ca mecanicul brasovean/buzoian nu cunoaste sectia Chitila-Baneasa-Fetesti. Am argumentat si solutia asta. Pentru locuitorii buzoieni s-ar putea infiinta un sezonier Buzau pl ~ 7.40 iar in Faurei sa fuzioneze cu IR1870 ca ma indoiesc sa puna specialistii trenuri REX. Returul Constanta pl 16.00 Faurei 19.07-19.15 Buzau sos 20.45. S-or gasi ceva vagoane pe la Revizia Galati. Plus ca mai au alternative la sezonierul iesean/sucevean respectiv combinatiile de trenuri regio din Tandarei 8201/8033, 8203/8035, 8030/8202 si 8034/8204. Deci pe masura buzunarului fiecaruia |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 21 Iun 2014, 18:26 | |
| In Buzau ambele sezoniere ajung cam in acelasi timp: 1861 de la Suceava/Iasi pleaca la 3:38 si 1944 pleaca la 4:22. Avand in vedere ora extrem de matinala la care tranziteaza statia, e cam acelasi lucru pentru un calator normal care se urca din Buzau. Nu prea vad un motiv intemeiat pentru care 1944 are trasa asta.
Am fost acum ceva timp cu 1861 (intarziat) la Buzau si de acolo, din niste motive tehnice, am schimbat cu 1944 (aproape la fel de intarziat). La intrarea in Fetesti ne-au tinut la semnal, iar in curba se vedea frumos trenul de la Suceava. Frumos pentru calatorii din zona: le vin trenurile mai rapid decat metrourile. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
| |
| | | | IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |