@Ionut Desteptii astia din cfr pe fondul intrarii in reparatii a buclei Medeea de la Constanta s-au gandit ca e mai bine sa stea trenul in Deda o juma' de ora sa scoata electrica din capul trenului sa rebruseze la linia alaturata sa ia grupa de Targu Mures iar sa rebruseze pe cap Toplita si sa cupleze grupa la trenul de baza, deci n'spe manevre inutile cand se putea in maxim 12 min atasarea grupei prin celalalt cap cu locom diesel apoi proba trenului si continuarea calatoriei.
Alt tren ce sta aceeasi juma' de ora in Deda pentru aceleasi motive IR1644 desi acesta circula la Capitala iar Grivita aia e mare si are atatea linii de manevre dar daca asta e solutia gasita de specialistii nostrii in loc sa reduca durata calatoriei, ca se poate, ei mai rau o lungesc dand vina pe infrastructura feroviara pe alocuri subreda desi trenurile circula binisor si stau minute bune prin gari fata de graficul stabilit. Dar poate ca e si asta o solutie pentru pauza de tigara
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Liniile din Griviţa sunt praf, iar Nordul e gară înfundată... până manevrezi cu 5 km/h în toată Griviţa... păi ar trebui să stea trenurile 2 ore în Bucureşti pentru manevre
Dar ce se intimpla in Bucuresti Nord, am vazut un tren care intra in gara din parcurs(remorcat) care a fost depasit de un tren G(impins) la peron. Cum naiba e posibil?
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
Dar ce se intimpla in Bucuresti Nord, am vazut un tren care intra in gara din parcurs(remorcat) care a fost depasit de un tren G(impins) la peron. Cum naiba e posibil?
Nu se uita bine cand dadea cu spatele In primul rand sunt cateva linii (I-IV) la care se poate intra fizic cu 30 (15 in realitate pentru ca asa prevede regulamentul referitor la accesul pe o linie infundata) si restul de linii pana la 14 la care se intra cu 10 obligatoriu deoarece sunt restrictii peste macazuri. O data poate fi vorba de diferenta asta de 5 km/h care se simte, dar eu zic ca mai curand e mana mecanicului. In functie de experienta, chef, tonaj si cum stie ca ii tine frana, difera de la om la om.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Am vazut si eu intra lejer cu 25 km/h cu garnitura la peron
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5791 Data de inscriere : 21/07/2012
Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar 17 Iun 2014, 10:05
presupun ca grupele pentru 1944 se posteaza aici... daca nu e locul potrivit, rog un moderator sa mute mesakul
IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6220 Data de inscriere : 05/05/2010
Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar 17 Iun 2014, 11:16
adirmvl a scris:
Pe bune? Inca mai sint trenuri de noapte cu toate vagoanele de clasa compartimentate?! :shock:
Pai si foarte bine fac ... Poti sta linistit in compartiment fara sa fi nevoit sa suporti galagia dintr-un vagon intreg, te poti dezmorti plimbandu-te frumos pe hol...eventual poti deschide si un geam daca vrei sa te aerisesti cu adevarat, nu sa inghiti aerul conditionat, asta in cazul in care functioneaza acel aer conditionat...Dupa mine toate conservele ar trebui casate
Cumpararea de catre CFR Calatori a acestor vagoane noi a fost un fel de "tichie de margaritar pentru chel"...infrastructura e vai de mama ei si calatorii din ce in ce mai putini, dar avem vagoane cu AC, prize, usi glisante si afisaj cu beculete...
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar 17 Iun 2014, 11:54
Te-ai putea dezmorti si pe astea daca ar avea loc de pus bagajele. oare cine le-a proiactat asa ca un idiot? sau aia care fac trolerele sint nebuni? niste sarsanale si niste trolere cit o masina de mic litraj stau pe culoar ca nu ai unde sa le pui.
E criminal sa mergi cu vagoanele astea .
Cele mai practice vagoane ,,fara compartimente sint 20 49 200, stai ca in compartiment dar nu e compartiment, ai si culoar sa te plimbi. Impaca si capra si varza adica un fel de compartimentare dar totusi la comun.
IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6220 Data de inscriere : 05/05/2010
Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar 17 Iun 2014, 16:12
dan tm a scris:
Te-ai putea dezmorti si pe astea daca ar avea loc de pus bagajele. oare cine le-a proiactat asa ca un idiot? sau aia care fac trolerele sint nebuni? niste sarsanale si niste trolere cit o masina de mic litraj stau pe culoar ca nu ai unde sa le pui.
E criminal sa mergi cu vagoanele astea .
Cele mai practice vagoane ,,fara compartimente sint 20 49 200, stai ca in compartiment dar nu e compartiment, ai si culoar sa te plimbi. Impaca si capra si varza adica un fel de compartimentare dar totusi la comun.
Nu degeaba exista acest termen peiorativ in DEX referitor la vagoanele necompartimentate
bou-vagon, bou-vagoane s. n. (peiorativ) - vagon necompartimentat, incomod, aflat în componența trenurilor personale și a celor care circulă pe distanțe scurte.
Bou-vagoane in care inghesui boii platitori de bilete indiferent de distanta parcursa
Later edit: gata, am terminat cu off-topicul, scuze
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mar 17 Iun 2014, 16:49
LIKE ptr acest comentariu
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009