| IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|
+91ALEXCFR Vale_ntin cfr500 ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai laurentzu miguel1975 alex.alexus.tm ciprian71 Ovidiu Andrei billy752-istu Simo1971 sorinache96 Ayumi teoiasi decward CristianSM alex1987 baiazid COSTACHE MIHAIL Luna claudiubycn DPS alinutz23 marius664 traian ANDU2100HP AlexandruC Jurnal Feroviar nenuandrei florin.lifticariu ldh.ro TVlad riciu mielutu zburator bobi mariuscfrbucuresti Katalyn cristy79 Alextasy florin29sv Mihay dan tm @ndrey cortexedge afrodita.popescu.7 IonutChircu lapsanszkitamas NicuS kristi kkk Grigor cristi CFR bubu cardinal Balto Alex Avram allred razvan - trenuri Adrian78 rizelgeorgel2004 cristi ar sibiustation stefan_br TonyGFR AndiCFR KOSTYK dan_dinamo_bm Shinkasen Sabik phnegativ cont dezactivat . mureseanu_976 Norbi didinul Katalin4653 ATM AlexD Adirmvl IonutCFR2009 AndreiStefan DUAL Spartan1948 Dr2005 Andrey_tm 92Dragos ravers75 Vitosa Nesebar Vlad Ionutz myster2008 95 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 28 Iul 2013, 20:23 | |
| Nu m-am prins care e problema ca a oprit in dreptul repetitorului? precizez ca sa fie clar ca am inteles doar ca pozarul nu a putut evita semnalul. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 28 Iul 2013, 20:38 | |
| Doar din perspectiva fotografului e o problemă, atât. |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 28 Iul 2013, 22:17 | |
| Mai este o problema.Este greu sa cuplezi\decuplezi o locomotiva la un tren cand el/ea este in curba.Si aici ma refer la cupla in sine.
Ultima editare efectuata de catre AndreiStefan in Dum 28 Iul 2013, 22:42, editata de 1 ori |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Dum 28 Iul 2013, 22:28 | |
| Tot timpul au fost probleme in Constanta Oras cu de/cuplatul la tren datorita curbelor stranse. Cat ai da masina inapoi tot trebuie desurubata cupla. Iar problema asta persista numai la trenurile lungi. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Mier 31 Iul 2013, 22:05 | |
|
Ultima editare efectuata de catre 92Dragos in Vin 13 Mar 2015, 19:42, editata de 1 ori |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Joi 01 Aug 2013, 19:55 | |
| ...ala dupa locomotiva e un vagon 20-55? Cred c-au suferit nitel de caldura oamenii care au trecut Baraganul cu el. Mi-i si inchipui pela 14.30, la Tandarei, calare pe geam... In rest, vagon confortabil, nimic de zis, dar lipsa AC-ului pe canicula asta e cam...hm...
Partea cu Buzaul e intotdeauna o problema cand se restrang sezonierele (si mai ales c-au retezat si personalele buzioene doar pana la Fetesti). Se putea face o ramura de 2-3 vagoane Ploiesti-Faurei care sa se ataseze IR-ului de Galati dar nu....lasa-i sa se inghesuiasca, exact ca-n vremurile bine, prin anii 90. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Joi 01 Aug 2013, 19:59 | |
| Da, primul vagon de dupa locomotiva e vagon 20-55. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Vin 02 Aug 2013, 00:57 | |
| |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun 05 Aug 2013, 20:27 | |
| Azi a fost 0331 cu 1944/5. |
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Lun 05 Aug 2013, 21:04 | |
| Astazi, 05.08.2013 grupa de Cluj a trenului avea urmatoarea compunere: EA + 20-55 + 20-55 + 20-55 + 44-31 + 44-31 |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Vin 09 Aug 2013, 12:46 | |
| Ramura de CJ umba cu tot mai multe vagoane deci clar clujenii care doresc sa ajunga la Mangalia,Neptun,Ef Sud etc primesc bilet la acest tren nicidecum 1632 sa speram ca primul dar nu ultimul an in care circula ramura aceasta. Imi pare rau de tot doar de Oradea care a ramas fara vreun sezonier ei au doar trenul groazei alias 1632. Trenul 11410 putea sa inlocuieasca fostul bihor daca il duceau pana la Oradea si retur cu mers RE si o compunere de D,C,C,B,A,B,B , opriri in satiile Gherla,Cluj,Huedin,Ciucea,Alesd. |
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Vin 09 Aug 2013, 13:05 | |
| În data de 09.08.2013 trenul RE 11411 a ajuns la Cluj Napoca cu următoarea compunere: EA + 21-31 + 20-55 + 20-55 + 20-55 + 44-31 + 44-31. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Vin 09 Aug 2013, 18:30 | |
| Acel 21-31 a fost atasat ieri in Mangalia, a sosit cu IR 1962. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 10 Aug 2013, 08:41 | |
| sa speram ca primul dar nu ultimul an in care circula ramura aceasta. Imi pare rau de tot doar de Oradea care a ramas fara vreun sezonier ei au doar trenul groazei alias 1632. - dragos92 a scris:
Dar ramura asta de Cluj ii plimba pe oameni de le sar ochii. 1632 era mult mai direct. In plus, fiind format din Oradea, oradenii au mai multe sanse (cred eu) sa primeasca locuri decat un om din Aiud, sau Blaj. Presupun ca au mai multe locuri rezervate in diagrama. Mai corect ar fi fost, din punctul meu de vedere, prelungirea lui 1742 pana la Mangalia. Sau macar ca trenul asta sa fi dus o grupa Oradea-Mangalia pana la Bucuresti, de unde sa fi fost preluata la sincronizare de vreun IR Bucuresti-Mangalia. Impuscai mai multi iepuri deodata: nu mai aveai nevoie de locomotiva/partida pentru Cluj-Dej, nu mai mergeai cu oamenii pe ruta ocolitoare (...sau poate CFR asta si vrea, sa ocoleasca pentru a le lua mai multi bani??), distributie mai buna in timp (mai multe variante de grafic...) . Dar nah, decat nimic...bun si asa. Oricum , poate treaba asta le arata celor de la MT ca nu se poate taia chiar asa din sezoniere, iar la anul poate fac iar vreun IR Cluj-Mangalia cu vagoane de Tg Mures. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia Sam 10 Aug 2013, 16:41 | |
| @ATM Teoretic (nu si practic!) se putea prelungi IR1742 Bucuresti-Mangalia in trasa lui IR1987 (care nu circula!) si rezulta Buc Nord sos 8.47 pl 9.00 Constanta sos 11.39 pl 11.52 Mangalia sos 13.14, tren fara alte grupe ca sa nu ocoleasca de la Palas prin Ramificatia Medeea si sa respecte strict graficul lui IR1987 si sa nu fie nevoie sa se schimbe si circulatia trenurilor IR1945 si IR1984. Dar ce te faci ca aproape zilnic IR1742 intarzie la sosirea in Bucuresti cate 90 minute! La fel ca si celelalte trenuri de la Oradea si Cluj Napoca! Si cine sa preia acea grupa propusa de tine in aste conditii? IR1681? IR1683? Cum mai aduceai garnitura inapoi la Bucuresti sa plece la Satu Mare la 18.30? Aa cu o modificare de grafic la IR1741 sa plece mult mai tarziu din Bucuresti este alta problema. Ramane discutabila rentabilitatea lui dupa ora 7 din Oradea spre Satu Mare ca de cand il stiu eu numai in graficul asta a circulat cu modificarile anuale de +/- min. O dovada si comunicatul de presa al cfr calatori: calatorii ce-l folosesc pe segmentul Oradea-Satu Mare (si retur, IR1742) beneficiaza de reducere de 40% la achizitionarea legitimatiilor de calatorie! Mai e mult pana la finalizarea 100% a intregului coridor! Ce grafice vor rezulta dupa vom vedea, pana atunci va mai curge multa cerneala si se vor mai scrie sute de pagini pe ici pe colo...
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Sam 10 Aug 2013, 17:22, editata de 1 ori |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR1944/45 Satu M-Baia M./Tg Mures-M.Ciuc-Brasov-Buc. Baneasa-Mangalia | |
|