| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+100EuroNight andreiutzu huiu_goe Norbi PrisecaruFlorin Andrey_tm Kriszti219 ANDU2100HP Goanga daniel_c Rarau discoid21 bybyutza Nk11 mureseanu_976 costi_dumitru bostanesku gigel Volk cortexedge bogdan srl Teodor ionutz85 get. Razvan Karl cfr500 kristi kkk Adisoft1991s Radu Tudor raoul cnusi rich1974 KQQ stefan_br alinx3330 Raduku09 andrei florin Stratan-Tttggvv DAS 2011 buldozer2 membru inactiv laur 133 riciu Desiro256 Razvan Tudor cardinal Silver 060-EA078 bostanescu gigel George33 The Legend Cito tuborgtnp dany90 TVlad didinul Vale Vlad Costin.H AMX 97-0548-4 R936 TonyGFR vanchorusebulgaria Hurricane manuela halmarius razvan - trenuri ionutz72 Amiralul ldh80 redeme popovici Ionutz IonutCFR2009 rizelgeorgel2004 Luna ravers75 eu traian pannonia express decward Marius Iulian Caravelle_Zg AndiCFR Nesebar DPS Dr2005 COSTACHE MIHAIL Balto nenuandrei M.I.C.I. Vitosa DUAL AlexD Adrian78 cont dezactivat . Cobra cont inactiv lovekomotive ATM 104 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 22 Mar 2012, 16:47 | |
| - Vlad a scris:
- Sunt camere de mina in care se punea explozibil.
Se foloseau pentru demolarea podului in caz de razboi. In ziua de azi sunt putine poduri care mai au asa ceva, la multe fiind astupate. Interesant. De ce s-ar fi demolat intentionat de catre proprietar podu si nu de catre inamic ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 22 Mar 2012, 21:22 | |
| Stie cineva mai multe despre noul proiect Softronic EMU Hyperion/Angelo ?
http://www.softronic.ro/index1.php#distantor
|
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 22 Mar 2012, 21:30 | |
| Ce sa stim ca abia le-a venit si lor ideea, poate se desteapta si nu mai modernizeaza 477 degeaba. Raman cu Hannah Banana pe marfa si Angelo asta pe calatori... |
|
| |
Vale
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4988 Data de inscriere : 08/12/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 23 Mar 2012, 09:16 | |
| - Luna a scris:
- Vlad a scris:
- Sunt camere de mina in care se punea explozibil.
Se foloseau pentru demolarea podului in caz de razboi. In ziua de azi sunt putine poduri care mai au asa ceva, la multe fiind astupate. Interesant. De ce s-ar fi demolat intentionat de catre proprietar podu si nu de catre inamic ? Ca sa nu lasi inamicului infrastructura cand te retragi... |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 23 Mar 2012, 09:35 | |
| Specific poporului roman, parjolesti totul sa nu gaseasca inamicul nimic. Metoda a fost folosita cu succes si de armata tarista in 1812 in timpul invaziei napoleonene cand acesta a pierdut razboiul din cauze de cu totul diferite decat tactica militara. Reversul medaliei, cand se termina razboiul nu mai ai pod. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 23 Mar 2012, 14:42 | |
| Specific tuturor,nu doar romanilor,defapt diferenta de ecartament intre noi si rusi e de la faptul ca ei incercau sa opreasca invaziile care evident erau transportate via calea ferata, ca altfel te-ar costa motorina pentru tancuri,prin diferenta de ecartament.Asta pana venit Bautzen si le-a stricat planu ca a invetat vagoanele la care boghiurile pot fi schimbate =)).1-0 pentru Germania |
|
| |
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5551 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 23 Mar 2012, 14:48 | |
| - DUAL a scris:
- Specific tuturor,nu doar romanilor,defapt diferenta de ecartament intre noi si rusi e de la faptul ca ei incercau sa opreasca invaziile care evident erau transportate via calea ferata, ca altfel te-ar costa motorina pentru tancuri,prin diferenta de ecartament.Asta pana venit Bautzen si le-a stricat planu ca a invetat vagoanele la care boghiurile pot fi schimbate =)).1-0 pentru Germania
Aivrut sa spui osii cu ecartament variabil! |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 24 Mar 2012, 13:42 | |
| bobocicile in schema de culori rosu cu alb, ca la delfini, se cheama tot delfine ? |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 24 Mar 2012, 21:59 | |
| De ce se coboara pantograful atunci cand se cupleaza/ decupleaza vagoane din garnitura trenului? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 24 Mar 2012, 22:06 | |
| - ctln1991 a scris:
- De ce se coboara pantograful atunci cand se cupleaza/ decupleaza vagoane din garnitura trenului?
Pentru a se deconecta locomotiva de la retea si a manipula cupla electrica care are 1500V
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Sam 24 Mar 2012, 22:08, editata de 1 ori |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 24 Mar 2012, 22:07 | |
| Pentru ca exista si o cupla electrica intre vagoane care trebuie cuplata/decuplata care se alimenteaza de la locomotiva. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 25 Mar 2012, 00:18 | |
| Si nu s-ar putea pune/scoate cupla electrica fara a se coborii pantograful ? La locomotive diesel din cate am vazut nu se opreste motoru deregula la dezlegarea/legarea unor vagoane desii cupla . |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 25 Mar 2012, 00:34 | |
| - Citat :
- (12) Cuplarea sau decuplarea fişei electrice de înaltă tensiune a trenului la şi respectiv de la priza de încălzire tren a locomotivei de remorcare se execută cu respectarea normelor de securitate şi protecţie a muncii în vigoare.
(13) La trenurile de călători remorcate cu locomotive electrice, legarea şi dezlegarea cuplelor la vagoane se execută de către agentul OTF, numai după ce revizorul tehnic de vagoane, electricianul de vagoane sau în lipsa acestuia şeful de tren, care execută legarea, respectiv dezlegarea fişelor electrice a primit de la mecanicul de locomotivă maneta inversorului de mers, maneta de încălzire şi cheia de la cupla electrică şi a confirmat verbal că a fost deconectată conducta generală de înaltă tensiune a trenului şi întreruptă la locul unde trebuie să se execute legarea sau dezlegarea vagoanelor. (14) La trenurile remorcate cu locomotive de tipul LDE 2100 CP, DHE sau GM, legarea şi dezlegarea cuplelor la vagoane se execută de către agentul OTF numai după ce revizorul tehnic de vagoane, electricianul de vagoane sau în lipsa acestora şeful de tren, care execută legarea, respectiv dezlegarea fişelor electrice a primit de la mecanicul de locomotivă cheia de la cupla electrică (numai pentru LDE şi GM), cheia de încălzire tren şi cheia de pupitru şi a confirmat verbal că a fost deconectată conducta generală de înaltă tensiune a trenului şi întreruptă la locul unde trebuie să se execute legarea sau dezlegarea vagoanelor. (15) Cele trei chei prevăzute la alin.(13) şi (14) vor fi păstrate de către revizorul tehnic de vagoane, electricianul de vagoane sau şeful de tren asupra sa pe toată durata conectării, respectiv deconectării fişelor electrice de înaltă tensiune, după care vor fi înapoiate mecanicului de locomotivă.
Un mecanic poate intra in amanunte, care sunt normele de securitate, si mai ales cum rezulta acele manete si chei.. Sper ca am putut ajuta |
|
| |
Karl
Numarul mesajelor : 55 Localizare : England Reputatie : 5300 Data de inscriere : 24/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 26 Mar 2012, 23:32 | |
| Hello,
IR1822 (Arad) - Constanta - Mangalia
IR1821 Mangalia - Constanta - (Arad)
are these hauled by a GM or a DA between Constanta and Mangalia
Thanks Karl
Buna ziua,
IR1822 (Arad) - Constanţa - Mangalia
IR1821 Mangalia - Constanta - (Arad)
Acestea sunt tractat de un GM sau de un DA între Constanţa şi Mangalia
Multumesc Karl |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 27 Mar 2012, 00:09 | |
| - Karl a scris:
- Hello,
Multumesc Karl Every train that runs between Constanta and Mangalia is pulled by a DA,or a GM. At the moment there are a few Regio trains and the only IR 1822 that runs between the two stations,but in summer time as the seazon comes , we'll have there many trains that come from within Romania's bigest cities and go to Mantagalia.At the moment the trains are pulled mostly by DA locomotives but in the season as many season trains have AC cars we'll need to bring GM from adjacent sections and pull trains there ,and supply power to the cars. http://infofer.ro/PlSo.asp?idsta=81183&tip=0&cboData=3/27/2012&lng=1 Oh almost forgot,the third and foutrh types of diesel locos are this one. http://www.forumtrenuri.com/t154p40-locomotive-seria-89 http://www.forumtrenuri.com/t151p170-locomotive-seria-82-ldh-1500 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|