| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+100EuroNight andreiutzu huiu_goe Norbi PrisecaruFlorin Andrey_tm Kriszti219 ANDU2100HP Goanga daniel_c Rarau discoid21 bybyutza Nk11 mureseanu_976 costi_dumitru bostanesku gigel Volk cortexedge bogdan srl Teodor ionutz85 get. Razvan Karl cfr500 kristi kkk Adisoft1991s Radu Tudor raoul cnusi rich1974 KQQ stefan_br alinx3330 Raduku09 andrei florin Stratan-Tttggvv DAS 2011 buldozer2 membru inactiv laur 133 riciu Desiro256 Razvan Tudor cardinal Silver 060-EA078 bostanescu gigel George33 The Legend Cito tuborgtnp dany90 TVlad didinul Vale Vlad Costin.H AMX 97-0548-4 R936 TonyGFR vanchorusebulgaria Hurricane manuela halmarius razvan - trenuri ionutz72 Amiralul ldh80 redeme popovici Ionutz IonutCFR2009 rizelgeorgel2004 Luna ravers75 eu traian pannonia express decward Marius Iulian Caravelle_Zg AndiCFR Nesebar DPS Dr2005 COSTACHE MIHAIL Balto nenuandrei M.I.C.I. Vitosa DUAL AlexD Adrian78 cont dezactivat . Cobra cont inactiv lovekomotive ATM 104 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 14 Mar 2012, 19:36 | |
| stie cineva, exista un interval minim de schimbare a doua trenuri pentru care se emite bilet? adica daca intre sosirea primului si plecarea celui. al doilea, sunt doar 5 minute, ti se vinde un bilet?
|
|
| |
Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6287 Data de inscriere : 29/08/2008
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 15 Mar 2012, 00:15 | |
| Intervalul minim între două trenuri, de legătură, emise pe o legitimație de călătorie este de 5 minute. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 15 Mar 2012, 01:11 | |
| |
|
| |
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Mar 20 Mar 2012, 23:22 | |
| eu am o curiozitate mai mare ca sa zic asa se foloseste acum in prezent cu noile viteze de pe linia 300 bucuresti ploiesti si linie 800 bucuresti constanta schimbatorul de regim in pozitia SS? se foloseste aceasta pozitie la locomotivele electrice clasa 47? mai au aceasta pozitie la schimbator de regim aceasta clasa? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 20 Mar 2012, 23:39 | |
| Regim ss pentru vagoanele de marfă înseamnă că ele sunt apte de 120 km/h. Asta implică folosirea frânei cu aţiune rapidă (distribuitoarele oricum ,,ştiu" să facă şi asta, că de aia au schimbătoare de regim), dar mai înseamnă şi că garniturile trebuie să fie mai scurte (de aia se şi foloseşte frână cu acţiune înceată la trenurile de marfă, pentru că au multe osii şi până sesizează distribuitorul de pe ultimul vagon scăderea presiunii în conducta generală, primul ar fi deja cu roţile blocate dacă ar fi frână cu acţiune rapidă), ceea ce nu prea îi văd eu pe operatorii noştrii făcând, mai ales că e mai rentabil să cari un tren cu 30 de vagoane decât 3 trenuri cu câte 10. Mai e şi problema livretelor... nu ştiu dacă sunt trenuri de marfă care au în livret mai mult de 80 km/h, d'apoi 120.
N-am auzit până acum de regim ss pentru locomotivă... toate distribuitoarele de aer au schimbătoare de regim. _________________ :TTT:
|
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8389 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 21 Mar 2012, 06:41 | |
| Regim SS este la vagoane . La locomotiva G-P-R-Mg Nu exista tren de marfa sa circule cu mai mult de 80km/h in Romania. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 21 Mar 2012, 08:35 | |
| Probabil ca acum nu exista, dar inainte, marsrutele goale circulau cu 100.
Tot cu viteze mari circulau trenurile de transconteinere.O sa aduc o poza dintr-un livret vechi. |
|
| |
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Mier 21 Mar 2012, 10:12 | |
| pozitia SS este trecuta in cartea tehnica a locomotivei LDE2100 cp cea scoasa de acel inginer de la depoul dej |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 21 Mar 2012, 18:09 | |
| Văd în carte... De fapt, uitându-mă la echipoamentul în cauză, chiar are o poziţie SS: _________________ :TTT:
|
|
| |
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Mier 21 Mar 2012, 21:20 | |
| ma bucur ca ai dus orice dubiu asupra acestei cauze acum revin la intrebarea de baza aceasta pozitie SS este folosita la locomotivele clasa 47 sau 45 sau mai bine zis la oricare din ele atunci cand circula pe m300 intre bucuresti si ploiesti si pe m 800 intre bucuresti si constanta. dat fiind faptul ca vitezele is de 140 ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 21 Mar 2012, 21:35 | |
| Ce am gasit eu la schimbatorul de regim Pozitii M P R -pozitia SS (sau R+Mg) trenuri de mare viteza (blocata sau desfiintata pe locomotivele noastre)
Pentru pozitia SS timpul de franare este de 1-2 secunde si timpul de slabire de 6 secunde fata de regimul P R unde timpul de slabire este de 3-8 secunde si timpul de slabire 10 secunde!!
Probabil SS sa se foloseasca doar la teste de viteza cele pe inelul de la Faurei !!! |
|
| |
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5995 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 21 Mar 2012, 22:10 | |
| Are cineva ideie ce se afla in acele cutii la ambele picioare a unui pod cfr ? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 21 Mar 2012, 22:41 | |
| Sunt camere de mina in care se punea explozibil. Se foloseau pentru demolarea podului in caz de razboi. In ziua de azi sunt putine poduri care mai au asa ceva, la multe fiind astupate.
Ultima editare efectuata de catre Vlad in Mier 21 Mar 2012, 22:54, editata de 1 ori |
|
| |
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5995 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 21 Mar 2012, 22:49 | |
| Multumesc pentru informatie. Am observat ca se mai umbla din cand in cand la acele cutii. se si vede ca cimentul e mai proaspat |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 21 Mar 2012, 22:54 | |
| Probabil au fost astupate. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|