Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

In jos 
+100
EuroNight
andreiutzu
huiu_goe
Norbi
PrisecaruFlorin
Andrey_tm
Kriszti219
ANDU2100HP
Goanga
daniel_c
Rarau
discoid21
bybyutza
Nk11
mureseanu_976
costi_dumitru
bostanesku gigel
Volk
cortexedge
bogdan srl
Teodor
ionutz85
get.
Razvan
Karl
cfr500
kristi kkk
Adisoft1991s
Radu Tudor
raoul
cnusi
rich1974
KQQ
stefan_br
alinx3330
Raduku09
andrei florin
Stratan-Tttggvv
DAS 2011
buldozer2
membru inactiv
laur 133
riciu
Desiro256
Razvan Tudor
cardinal
Silver
060-EA078
bostanescu gigel
George33
The Legend
Cito
tuborgtnp
dany90
TVlad
didinul
Vale
Vlad
Costin.H
AMX 97-0548-4
R936
TonyGFR
vanchorusebulgaria
Hurricane
manuela
halmarius
razvan - trenuri
ionutz72
Amiralul
ldh80
redeme
popovici
Ionutz
IonutCFR2009
rizelgeorgel2004
Luna
ravers75
eu
traian
pannonia express
decward
Marius Iulian
Caravelle_Zg
AndiCFR
Nesebar
DPS
Dr2005
COSTACHE MIHAIL
Balto
nenuandrei
M.I.C.I.
Vitosa
DUAL
AlexD
Adrian78
cont dezactivat .
Cobra
cont inactiv
lovekomotive
ATM
104 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMier 14 Mar 2012, 19:36

stie cineva, exista un interval minim de schimbare a doua trenuri pentru care se emite bilet?
adica daca intre sosirea primului si plecarea celui. al doilea, sunt doar 5 minute, ti se vinde un bilet?
Sus In jos
Marius Iulian

Marius Iulian


Numarul mesajelor : 323
Varsta : 35
Localizare : Brasov / Galati
Reputatie : 6287
Data de inscriere : 29/08/2008

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 15 Mar 2012, 00:15

Intervalul minim între două trenuri, de legătură, emise pe o legitimație de călătorie este de 5 minute.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 15 Mar 2012, 01:11

mersi de info
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5495
Data de inscriere : 23/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: sal   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMar 20 Mar 2012, 23:22

eu am o curiozitate mai mare ca sa zic asa se foloseste acum in prezent cu noile viteze de pe linia 300 bucuresti ploiesti si linie 800 bucuresti constanta schimbatorul de regim in pozitia SS? se foloseste aceasta pozitie la locomotivele electrice clasa 47? mai au aceasta pozitie la schimbator de regim aceasta clasa?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMar 20 Mar 2012, 23:39

Regim ss pentru vagoanele de marfă înseamnă că ele sunt apte de 120 km/h. Asta implică folosirea frânei cu aţiune rapidă (distribuitoarele oricum ,,ştiu" să facă şi asta, că de aia au schimbătoare de regim), dar mai înseamnă şi că garniturile trebuie să fie mai scurte (de aia se şi foloseşte frână cu acţiune înceată la trenurile de marfă, pentru că au multe osii şi până sesizează distribuitorul de pe ultimul vagon scăderea presiunii în conducta generală, primul ar fi deja cu roţile blocate dacă ar fi frână cu acţiune rapidă), ceea ce nu prea îi văd eu pe operatorii noştrii făcând, mai ales că e mai rentabil să cari un tren cu 30 de vagoane decât 3 trenuri cu câte 10. Mai e şi problema livretelor... nu ştiu dacă sunt trenuri de marfă care au în livret mai mult de 80 km/h, d'apoi 120.

N-am auzit până acum de regim ss pentru locomotivă... toate distribuitoarele de aer au schimbătoare de regim.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8389
Data de inscriere : 03/09/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 06:41

Regim SS este la vagoane . La locomotiva G-P-R-Mg
Nu exista tren de marfa sa circule cu mai mult de 80km/h in Romania.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 08:35

Probabil ca acum nu exista, dar inainte, marsrutele goale circulau cu 100.

Tot cu viteze mari circulau trenurile de transconteinere.O sa aduc o poza dintr-un livret vechi.
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5495
Data de inscriere : 23/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: sal   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 10:12

pozitia SS este trecuta in cartea tehnica a locomotivei LDE2100 cp cea scoasa de acel inginer de la depoul dej
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 18:09

Văd în carte...
De fapt, uitându-mă la echipoamentul în cauză, chiar are o poziţie SS:
INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Tn_60-1501-0-BucN-168

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5495
Data de inscriere : 23/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: sal   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 21:20

ma bucur ca ai dus orice dubiu asupra acestei cauze acum revin la intrebarea de baza aceasta pozitie SS este folosita la locomotivele clasa 47 sau 45 sau mai bine zis la oricare din ele atunci cand circula pe m300 intre bucuresti si ploiesti si pe m 800 intre bucuresti si constanta. dat fiind faptul ca vitezele is de 140 ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 21:35

Ce am gasit eu la schimbatorul de regim
Pozitii M P R
-pozitia SS (sau R+Mg) trenuri de mare viteza (blocata sau desfiintata pe locomotivele noastre)

Pentru pozitia SS timpul de franare este de 1-2 secunde si timpul de slabire de 6 secunde fata de regimul P R unde timpul de slabire este de 3-8 secunde si timpul de slabire 10 secunde!!

Probabil SS sa se foloseasca doar la teste de viteza cele pe inelul de la Faurei !!!
Sus In jos
Adisoft1991s
V.I.P Member
V.I.P Member
Adisoft1991s


Numarul mesajelor : 1133
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5995
Data de inscriere : 30/09/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 22:10

Are cineva ideie ce se afla in acele cutii la ambele picioare a unui pod cfr ?

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Img0023br
Sus In jos
http://Www.Depozituldereduceri.Blogspot.RO
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 22:41

Sunt camere de mina in care se punea explozibil.
Se foloseau pentru demolarea podului in caz de razboi. In ziua de azi sunt putine poduri care mai au asa ceva, la multe fiind astupate.


Ultima editare efectuata de catre Vlad in Mier 21 Mar 2012, 22:54, editata de 1 ori
Sus In jos
Adisoft1991s
V.I.P Member
V.I.P Member
Adisoft1991s


Numarul mesajelor : 1133
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5995
Data de inscriere : 30/09/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 22:49

Multumesc pentru informatie.
Am observat ca se mai umbla din cand in cand la acele cutii. se si vede ca cimentul e mai proaspat Very Happy
Sus In jos
http://Www.Depozituldereduceri.Blogspot.RO
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13809
Data de inscriere : 08/04/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 22:54

Probabil au fost astupate.
Sus In jos
Continut sponsorizat





INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
INTREBARI SI RASPUNSURI
Sus 
Pagina 34 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: