|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+100EuroNight andreiutzu huiu_goe Norbi PrisecaruFlorin Andrey_tm Kriszti219 ANDU2100HP Goanga daniel_c Rarau discoid21 bybyutza Nk11 mureseanu_976 costi_dumitru bostanesku gigel Volk cortexedge bogdan srl Teodor ionutz85 get. Razvan Karl cfr500 kristi kkk Adisoft1991s Radu Tudor raoul cnusi rich1974 KQQ stefan_br alinx3330 Raduku09 andrei florin Stratan-Tttggvv DAS 2011 buldozer2 membru inactiv laur 133 riciu Desiro256 Razvan Tudor cardinal Silver 060-EA078 bostanescu gigel George33 The Legend Cito tuborgtnp dany90 TVlad didinul Vale Vlad Costin.H AMX 97-0548-4 R936 TonyGFR vanchorusebulgaria Hurricane manuela halmarius razvan - trenuri ionutz72 Amiralul ldh80 redeme popovici Ionutz IonutCFR2009 rizelgeorgel2004 Luna ravers75 eu traian pannonia express decward Marius Iulian Caravelle_Zg AndiCFR Nesebar DPS Dr2005 COSTACHE MIHAIL Balto nenuandrei M.I.C.I. Vitosa DUAL AlexD Adrian78 cont dezactivat . Cobra cont inactiv lovekomotive ATM 104 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 12:11 | |
| Sa il trimita pe mortii aia de Dinu si Molea pensionari de lux fosti sindicalisti de cacao sa controleze biletele pe Oltenita sa vada cum a ajuns CFR din complicitatea lor!!
Ministrul transporturilor, Anca Boagiu, pare a avea mâinile legate când e vorba de a scăpa de „baronii” sindicali din sistemul feroviar. Astfel, doi dintre cei mai importanţi lideri de sindicat din CFR, Ion Molea şi Victor Dinu, încasează şi pensii, şi salarii de la stat, fără ca cineva să se sesizeze. „Ion Molea şi Valentin Dinu ocupă două posturi călduţe bine plătite de stat. Molea este revizor central la CFR Călători, iar Valentin Dinu este revizor central la CFR Infrastructură. Listele cu ceferiştii concediaţi sunt aprobate de liderii de sindicat. Salariul unui revizor central este de aproximativ 4.000 de lei pe lună”, ne-au explicat sursele citate.
|
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 12:26 | |
| Cum rezolvi sa nu urce in tren cei fara bilet? Razie cu jandarmeria, fara sa stie nimeni unde urca echipajul de jandarmi si ca pe timpul lu' Ceausescu, fiecare pe pielea lui o ia si gata... de cateva ori asa si se potoleste lumea, si zic jandarmi fiindca am vazut Politia TF ca stie ce e ala mersul cu nasul si inchide ochii la asa ceva... Alta metoda de a restrictiona intrarea in vagoane a celor fara bilet, senzor laser, cum e la unele supermarket-uri, pe la Altex si altele, daca e greu cu usa pneumatica actionata de cititorul de cod de bare, deschizi usa pneumatic, scanezi biletul intr-o zona speciala, te lasa sa treci cat timp tii biletul acolo si e bilet activ pentru trenul respectiv, daca n-ai scanat si treci pe acolo incepe sa urle, sunt sistemele astea adoptate de zeci de ani, aeroporturi samd...si daca a trecut fara bilet cineva se inchid usile de acces pe culoarul vagonului sau in salonul vagonului instant, e greu in loc de 5 bar sau cat e presiunea la usile automate, un senzor sa elibereze dublu si sa nu fie timp necesar pentru a trece inainte de inchiderea usii? Daca s-ar vrea s-ar face chestia asta ca nu e super mare filosofie dar eu cred ca nu se vrea momentan... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 12:42 | |
| Dacă uşa are presiune prea mare, rişit să se închidă prea repede şi să prindă un călător mai lent ori cu bagaj mai mare. Iar dacă se blochează uşile, le vor deschide cei din interior, eventual cu piciorul, extinctorul sau ce mai au la îndemână. Sistemele astea sunt prea complicate... cel mult poţi să pui control de bilete la intrarea pe peron (prin India se face aşa, că la ăia se merge şi pe acoperiş şi nu are loc naşul acolo) sau să trimiţi un miliţian cu fiecare naş. Dar asta costă... Prin urmare, măcar la trenurile scurte (cum sunt 99% din cele de la noi) poţi să permiţi urcarea pe la o singură uşă, unde să fie naşul. Nu ai nevoie de personal suplimentar, nu ai nevoie de sisteme electronice complicate şi scumpe (şi licitaţiile trucate de rigoare). _________________ :TTT:
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 12:46 | |
| - adrian78 a scris:
- Sa il trimita pe mortii aia de Dinu si Molea pensionari de lux fosti sindicalisti de cacao sa controleze biletele pe Oltenita sa vada cum a ajuns CFR din complicitatea lor!!
Neahhh, lasa Oltenita ca aia e la privati acum, sa vina pe Pietrosita macar asta pleaca din Gara de Nord plin cu d'astia colorati/pirande/florarese si asa mai departe. |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 13:03 | |
| - AlexD a scris:
- Toate R de la CFR pe Bucuresti-Brasov sunt arhipline deoarece nimeni nu plateste biletul. Si cam asta e realitatea cu toate R de la CFR, maxim 10-20% au bilet daca au. Si din cauza asta e numai galagie, mizerie, inghesiuala si alte disconforturi. Asta pe M800 si M1000/M300 pana la Brasov.
Nu mai bagati toate trenurile in aceeasi oala. Pe R de pe Bucuresti - Brasov chiar se cumpara bilete. Am fost acum o saptamana cu R 3001 pana la Predeal si pot spune ca peste 95% din calatori au avut bilet. Doar o singura persoana am vazut sa dea 1 leu la nas (de la Brazi la Ploiesti). Si inca o chestie. De la Ploiesti s-au urcat 3 elevi care aveau biletele cumparate pe acelasi carnet, iar nasii le-au taiat la 2 dintre ei bilete de 18 lei. La intors (R 3008), din ce am vazut eu, toti calatorii aveau bilet. Trenurile regio de pe Bucuresti - Brasov chiar nu trebuie comparate cu cele de pe Bucuresti - Rosiori sau Pitesti. Diferentele sunt enorme! R 3001 - 6 etajate - gradul de ocupare cam 70% R 3008 - 4 etajate - gragul de ocupare 100% |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 13:12 | |
| - edward_w92 a scris:
- Cum rezolvi sa nu urce in tren cei fara bilet? Razie cu jandarmeria, fara sa stie nimeni unde urca echipajul de jandarmi si ca pe timpul lu' Ceausescu, fiecare pe pielea lui o ia si gata... de cateva ori asa si se potoleste lumea, si zic jandarmi fiindca am vazut Politia TF ca stie ce e ala mersul cu nasul si inchide ochii la asa ceva...
Total de acord, si se pare ca e singura solutie valabila...chiar si prin anii '90 venea duba cu jandarmi pe shosea (DN3A e paralel cu M800 in mare parte) si oprea trenul accelerat/rapid de 7 vagoane in plin Baragan, cate un jandarm la fiecare usha si civil + politie in tren, controlau tot (bilete, autorizatii, carnete de elev/student, tichete de pensie), facea trenul 20 de minute intarziere si rezolvau problema. Nu "scapa" nimeni, nu avea unde. Era o solutie nepopulara dar singura care ar fi avut efect. Nu o data am stationat in camp cu acceleratul pe motiv de control cu jandarmi iar pe firul din stanga ne-a depasit tren rapid. Personal consider ca "zonele rosii" sunt primii 50 de km ai magistralelor 800, 900 si 901 (asta vizavi de zona in care locuiesc eu si pe unde am circulat, sigur si in provincie sunt astfel de zone). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 14:23 | |
| - AlexD a scris:
- Dr2005 a scris:
- Evident, blatiştii reprezintă un procent important din nr. de călători...
Din cauza asta nu am mai circulat cu trenul de mai bine de 12 ani de zile, daca pana in anul 2000 bagam la greu pe tren, dupa 2000 nu am mai calatorit decat de 2 ori. Mi-am propus sa calatoresc din nou cu trenul atunci cand numarul blatistilor nu depaseste 5%(adica niciodata) din calatori sau la privati. Atata timp cat platesc bilet vreau sa am liniste, curatenie si civilizatie iar din pacate lucrurile astea la privati se mai gasesc la CFR e dezastru, compunere facuta aiurea, vagoane foarte proaste ca interior , mersul trenurilor mai stricat ca asta nu cred ca poate sa fie, mizerie, tarani/ciobani/rromi le greu si asa mai departe. Un pasionat adevarat nu renunta la tren indiferent ca se merge sau nu cu nasu , pur si simplu te faci ca nu vezi ce se intampla in tren si te bucuri de calatoria cu trenu , sa mergi cu masina si sa te uiti cum trec trenurile pe langa tine eu nu zic ca te numesti pasionat . Eu nu renunt la tren indiferent daca : 1-trenul face mai mult decat alt mijloc de transport 2-trebuie sa astept dupa un tren si 5 ore intr-o gara 3-chiar daca trenul e mai scump decat alt mijloc de transport 4-chiar daca schimb mai multe trenuri intre statia de plecare si statia de destinatie 5-concluzia e ca nu renunt la tren indiferent de situatie! |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 14:56 | |
| 6. chiar daca stai cu soarecii in compartiment si miroase de mori 7. chiar daca e mizerabil |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 15:04 | |
| Si daca tinem cont de astea 7 puncte unde ajungem? |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 15:25 | |
| Chiar daca faci hepatita, iei SIDA, TBC, te bati cu stiu eu ce fel de colorati, cum mai mai era s-o fac eu in Bacau si cu tot biletul nu aveam nici cea mai mica importanta pentru cei din gara, referitor la personalul CFR, chiar daca stai in picioare, intarzii la o intalnire de afaceri bla bla bla, stai 3 zile pe drum cand poti face 2 cu alt mijloc de transport, ca-ti rupi gatul iarna pe gresia de pe peroane samd, ajungi la destinatie cu -4 lei:)) cum radeau astia la Kiss FM cu Unguru Bulan in ultimul video publicat saptamana trecuta, chit ca se intampla sa iasa un meltean cu masina in fata trenului si mai intarzii 2 ore si alte chestii cum la noi in Romania se intampla, esti pasionat de tren, mergi cu trenul....n-am nimic cu nimeni, dar daca totusi cineva face otita, lombosciatita si mai stiu eu ce de la un vagon 20-49 seria 200, cum spunea cineva pe aici, si ala merge iar cu trenul ca e pasionat, serios ca ala chiar reprezinta definitia pasionatului de trenuri samd... Daca esti pasionat de tren nu e exclus alt tip de transport din itinerariu, in cazul in care CFR ar tine pasul cu concurenta, ar avea cu ce sa concureze pe piata, referitor la preturi, siguranta, bla bla bla, da, eu in calitate de pasionat as alege doar trenul ca si mijloc de transport insa fiecare e liber sa aleaga singur ce-i mai convenabil. Dar stim toti despre ce e vorba acum in CFR, vor urma ceva momente mai bune in viitorul apropiat, asteptati un pic sa termine cu Marfa si veti vedea mai bine. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 16:37 | |
| edward , astea sunt scuze de 2 bani ca la vagonu 20-49 200 faci otita , lombosciatita , ca racesti , etc , bla bla bla , eu am mers din Satu Mare la Mangalia cu acest vagon 22 de ore si nu am avut nimic , sa fim seriosi cine afirma chestiile astea le afirma pentru ca nu mai se poate dormi in astfel de vagoane cum se dormea inainte pe bancheta de vinilin din vechile vagoane si asa mai departe . |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 16:46 | |
| am dat cateva motive, printre care unele postate pe aici pe forum, n-am zis-o doar s-o spun asa. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 16:48 | |
| - edward_w92 a scris:
- Chiar daca faci hepatita, iei SIDA, TBC, te bati cu stiu eu ce fel de colorati, cum mai mai era s-o fac eu in Bacau si cu tot biletul nu aveam nici cea mai mica importanta pentru cei din gara, referitor la personalul CFR, chiar daca stai in picioare, intarzii la o intalnire de afaceri bla bla bla, stai 3 zile pe drum cand poti face 2 cu alt mijloc de transport, ca-ti rupi gatul iarna pe gresia de pe peroane samd, ajungi la destinatie cu -4 lei:)) cum radeau astia la Kiss FM cu Unguru Bulan in ultimul video publicat saptamana trecuta, chit ca se intampla sa iasa un meltean cu masina in fata trenului si mai intarzii 2 ore si alte chestii cum la noi in Romania se intampla, esti pasionat de tren, mergi cu trenul....n-am nimic cu nimeni, dar daca totusi cineva face otita, lombosciatita si mai stiu eu ce de la un vagon 20-49 seria 200, cum spunea cineva pe aici, si ala merge iar cu trenul ca e pasionat, serios ca ala chiar reprezinta definitia pasionatului de trenuri samd...
Daca esti pasionat de tren nu e exclus alt tip de transport din itinerariu, in cazul in care CFR ar tine pasul cu concurenta, ar avea cu ce sa concureze pe piata, referitor la preturi, siguranta, bla bla bla, da, eu in calitate de pasionat as alege doar trenul ca si mijloc de transport insa fiecare e liber sa aleaga singur ce-i mai convenabil. Dar stim toti despre ce e vorba acum in CFR, vor urma ceva momente mai bune in viitorul apropiat, asteptati un pic sa termine cu Marfa si veti vedea mai bine. Fiecare cu pretentiile lui. Oricum romanii au niste pretentii in general si in special pentru trenuri mai mari decat este statutul nostru de popor sarac dar CARE DORIM SA NE IMBOGATIM RAPID, VREM SA FIM CA VEST EUROPENII DESI NOI AVEM COMPORTAMENTUL POPOARELOR DIN ESTUL EUROPEI. ROMANII POT DOAR SA VISEZE LA CEEA CE AU VEST EUROPENII PE CARE I TRATAM CA NISTE SUPERIORI FATA DE NOI. NOI VREM MAI MULT DECAT NE PUTEM PERMITE, MAI MULT DECAT ESTE PLAPUMA. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 18:53 | |
| Eu raman la parerea ca trenul si avionul sunt cele mai sigure mijloace de transport care exista pana in prezent. Cel putin la cate am vazut ( si am vazut multe !), nu ma convinge nimeni sa iau duba in loc de tren. Desigur, intotdeauna exista si exceptii. Am fost nevoit o singura data sa iau duba pana la Bucuresti deoarece pierdeam avionul daca luam trenul, deci cumva nu am avut de ales. Singurul avantaj al dubei este ca IN UNELE CAZURI este ceva mai flexibil, respectiv te aduce oarecum mai aproape de destinatia la care doresti sa ajungi. Acest lucru ar putea fi asigurat insa si de tren, daca :
s-ar crea legaturi eficiente intre GARA si principalele "porti" ale orasului : autogari, aeroport, etc. Aceste legaturi s-ar putea asigura pe termen scurt cu mijoace de transport gen autobuze/troleibuze/tramvaie, respectiv pe termen lung prin extinderea retelei de metrou cum se doreste la Bucuresti.
Ca siguranta, cateva intrebari de bun simt se cad, iar rapsunsul la ele ma confirma cel putin la capitolul siguranta :
1. Cate incidente au avut ca implicare mijloacele de transport pe calea ferata si aeriene in raport cu cele rutiere ? 2. Care este rata mortalitatii pe aceste mijloace de transport in comun raportate la rata mortalitatii la tren si avion ? 3. Care sunt conditiile de transport asigurate in tren/avion, in raport cu cele asigurate in autocar/duba ? 4. Care este nivelul de confort asigurat in tren/avion, in raport cu cel asigurat de autocar/duba ? 5. Care mijloc de transport ofera o tinuta de calatorie mai decenta intre avion/tren si autocar/duba ? 6. Care sunt facilitatile oferite in mijloacele de transport feroviar/aerian in raport cu cele rutiere ?
Si desigur...multe alte intrebari. Am inclus si avionul,deoarece repet, mi se pare un mijloc de transport la fel de sigur ca si trenul. Desigur ca este oarecum mai riscant, insa chiar si asa rata mortalitatii in Romania cel putin, este infinit mai mica decat in cazul dubelor. Deci da, merita inclus si avionul in discutie.
Sunt multe intrebari si multe variabile. Eu personal inclin si voi inclina intotdeauna spre ceva mai confortabil, mai sigur si de ce nu, mai ieftin. Sigur ca pentru multi masina personala este cea mai buna solutie. Este adevarat. Insa cand vorbim de costuri, clar nu este cea mai buna solutie. Iar daca e sa merg la plimbare, prefer sa stau confortabil in tren, sa am o buda, un vagon bar si posibilitatea de a sta intr-un spatiu mai aerisit, decat intr-o duba inghesuita, cu 35, in loc de 28 de oameni in ea, si cu sentimentul ca ESTE POSIBIL, daca nu chiar FOARTE, sa nu mai cobor din duba in aceeasi forma in care am urcat ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Ian 2012, 19:51 | |
| Statistic vorbind, cel mai sigur mijloc de transport e avionul.
Costurile maşinii personale sunt discutabile. Dacă în ea sunt 4 persoane, deja e mai atractivă dpdv financiar decât trenul, duba sau altceva. Siguranaţa... da, trenul e mai sigur. Cu maşina oricât de bine şi corect conduci, tot se poate găsi un tâmpit care să intre în tine, ori să-şi lase căruţa nesemnalizată în mijlocul drumului. Problema e că, la salariile de la noi, mulţi pun în faţă preţul. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |