|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+100EuroNight andreiutzu huiu_goe Norbi PrisecaruFlorin Andrey_tm Kriszti219 ANDU2100HP Goanga daniel_c Rarau discoid21 bybyutza Nk11 mureseanu_976 costi_dumitru bostanesku gigel Volk cortexedge bogdan srl Teodor ionutz85 get. Razvan Karl cfr500 kristi kkk Adisoft1991s Radu Tudor raoul cnusi rich1974 KQQ stefan_br alinx3330 Raduku09 andrei florin Stratan-Tttggvv DAS 2011 buldozer2 membru inactiv laur 133 riciu Desiro256 Razvan Tudor cardinal Silver 060-EA078 bostanescu gigel George33 The Legend Cito tuborgtnp dany90 TVlad didinul Vale Vlad Costin.H AMX 97-0548-4 R936 TonyGFR vanchorusebulgaria Hurricane manuela halmarius razvan - trenuri ionutz72 Amiralul ldh80 redeme popovici Ionutz IonutCFR2009 rizelgeorgel2004 Luna ravers75 eu traian pannonia express decward Marius Iulian Caravelle_Zg AndiCFR Nesebar DPS Dr2005 COSTACHE MIHAIL Balto nenuandrei M.I.C.I. Vitosa DUAL AlexD Adrian78 cont dezactivat . Cobra cont inactiv lovekomotive ATM 104 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 02:24 | |
| Aş putea să îmi cumpăr în tren, unde aş plăti mai mult şi aş apuca şi loc, iar sărăntocii care abia îşi permit bilet la preţ de casă să stea în picioare, dă-i încolo _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 08:14 | |
| Practica asta cu 50 % mai mult e mai mult ca sa i forteze pe oameni sa cumpere bilet .. Cel putin in Romania a functionat o vreme ,acum insa nici asta nu mai da roade .. si se merge cu nasul,eventual la intrebarile nasului zici ca te-ai urcat intr o statie fara casa de bilete. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 11:02 | |
| Corect, renuntarea la biletele mult mai scumpe in tren ar duce la amplificarea mersului cu nasu, oricine ar incerc mereu, ca practic nu ar avea nimic de pierdut in caz ca nu ar merge ar trebui sa isi ia bilet, nimic mai mult. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 11:08 | |
| Şi va mai duce şi la amplificarea numărului de călători care merg gratis, că dacă trenul e full şi mergi o staţie - două, ai toate şansele să nu ajungă naşul la tine. Ar trebui ca măcar la trenurile scurte (1 - 2 vagoane, că avem multe), măcar în staţia de formare să fie încuiate uşile şi să se permită accesul doar pe la uşile unde stă naşul, pe baza biletului, iar cine nu are ori fuge la casă şi ia, ori plăteşte tarif de tren. Am înţeles că la Regiotrans se practică (dar acolo sunt doar 3 uşi, din care două una lângă alta, deci un şef de tren şi un conductor pot face treaba asta) pe unele rute. _________________ :TTT:
|
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 11:19 | |
| - Dr2005 a scris:
- Aşa e şi în afară, dacă urci dintr-o staţie cu case de bilete şi vrei bilet în tren, acesta e mai scump. Mi se pare logic, adică eu stau juma' de oră la coadă la casă şi când ajung în tren stau în picioare că au urcat cei fără bilet şi au plătit la naş.
Doctore , ai uitat sa specifici cat de scump este afara :shock: dupa cate stiu eu afara (Germania , Austria , Elvetia) se plateste o taxa fixa de cativa euro deranjul . Nimeni nu-ti cere 50% din valoarea biletului (sau cat o fi) , lumea asteapta linistita sa vina nasul si cand vine acesta taie bilet pe loc plus acea taxa . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 11:51 | |
| Nu mi s-a întâmplat asta... toate staţiile aveau un număr suficient de mare de automate de bilete şi casierii, astfel că nu a fost nevoie să apelez la naş. Oricum, erau super-oferte la transport chiar şi cu 5 minute înainte de tren. De exemplu, de la Seefeld la Innsbruck (Austria), 24 km, era biletul 4,5 euro, dar cu 5,3 euro puteam lua (reţineţi, cu 5 minute înainte de tren) bilet dus + abonament de 24 de ore pentru Innsbruck. Biletul nu era nominalizat pentru un tren, aveam tren din oră în oră şi puteam să aleg orice tren. La întoarcere am plătit 4,5 euro, dar biletul era valabil mai multe zile (deci nu era musai să plec în seara aia înapoi). De fiecare dată am nimerit tren format de DB cu partidă DB, nu OBB. Din Innsbruck până la graniţa cu Germania erau trenuri din oră în oră, după principiul: o dată ramă electrică OBB, odată garnitură push-pull DB (preferată de turişti, pentru că se puteau deschide geamurile... şi când ai 20 de tuneluri mici şi 30 de viaducte în 24 de km, vrei să stai pe geam). Trenurile DB mergeau până la Muenchen (159 km, mare parte prin munte, trenuri Regio, total 3h 15min, cam cât făcea atunci IC-ul Bucureşti - Braşov), cele OBB se limitau la staţia de frontieră (vorba vine frontieră, e doar o linie pe asfalt şi o plăcuţă, că e spaţiul Schengen). _________________ :TTT:
|
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 12:18 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu mi s-a întâmplat asta... toate staţiile aveau un număr suficient de mare de automate de bilete şi casierii, astfel că nu a fost nevoie să apelez la naş. Oricum, erau super-oferte la transport chiar şi cu 5 minute înainte de tren. De exemplu, de la Seefeld la Innsbruck (Austria), 24 km, era biletul 4,5 euro, dar cu 5,3 euro puteam lua (reţineţi, cu 5 minute înainte de tren) bilet dus + abonament de 24 de ore pentru Innsbruck. Biletul nu era nominalizat pentru un tren, aveam tren din oră în oră şi puteam să aleg orice tren. La întoarcere am plătit 4,5 euro, dar biletul era valabil mai multe zile (deci nu era musai să plec în seara aia înapoi). De fiecare dată am nimerit tren format de DB cu partidă DB, nu OBB. Din Innsbruck până la graniţa cu Germania erau trenuri din oră în oră, după principiul: o dată ramă electrică OBB, odată garnitură push-pull DB (preferată de turişti, pentru că se puteau deschide geamurile... şi când ai 20 de tuneluri mici şi 30 de viaducte în 24 de km, vrei să stai pe geam). Trenurile DB mergeau până la Muenchen (159 km, mare parte prin munte, trenuri Regio, total 3h 15min, cam cât făcea atunci IC-ul Bucureşti - Braşov), cele OBB se limitau la staţia de frontieră (vorba vine frontieră, e doar o linie pe asfalt şi o plăcuţă, că e spaţiul Schengen).
Ca veni vorbi de Innsbruck sau Tirol in general , eu cam pe-aicea stau cel mai mult dintr-un an Nu am inteles insa ce abonament de 24 de ore ai luat tu pentru Innsbruck ca daca te referi la transportul comun probabil vorbesti de un combi-ticket , bilet combinat de transport tren-mijloace de transport din oras . Oricum , ma bucur ca ai vizitat zona si in special linia Innsbruck-Munchen care este din punctul meu de vedere una dintre cele mai frumoase din Europa , eu am mers de vreo 10 ori pe ea si tot mai vreau , este mai interesanta si mai frumoasa decat linia noastra din Valea Prahovei si mai dificila deoarece mare parte (80% din drum) este construita poe marginea prapastiei , merge si prin padure , urca , coboara si urca iara este splendida . Eu am folosit-o cel mai des spre Garmisch - Partenchirchen (Germania) unde s-au tinut Jocurile Olimpice si unde se urca cu trenul turistic la Zugspitze adica pana la vreo 2800m altitudine si se poate cobora apoi cu telecabina la Eibsee .Sus, la aproape 3000m este o panorama superba , un restaurant unde se manaca bine totul pe o platforma ce arata ca in filmele s.f. din anii 50'-60' . Recomand toata treaba asta macar o data in viata desi nu este ieftin deloc , 2 persoane intre 80E-100E return ticket functie de anotimp sau oferta . |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: 4012 Vin 25 Mai 2012, 18:21 | |
| Exista vreo sansa ca trenul R4012 de la Tg. Mures-Brasov sa circule de 1 iunie??? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 19:38 | |
| - Costin.H a scris:
- Exista vreo sansa ca trenul R4012 de la Tg. Mures-Brasov sa circule de 1 iunie???
Conform infofer nu circula dar poti merge cu schimb in Deda , Tg.Mures R-4534 pl.7:26 - Deda sos-8:49 unde schimbi cu R 4014 pl-12:13 si soseste in Brasov 18:16 . |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 22:07 | |
| Stie cineva de cand este mersul asta http://www.eghid.ro/MersulTrenurilor/PlecariBucuresti.aspx ? |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 22:16 | |
| - popovici a scris:
- Stie cineva de cand este mersul asta http://www.eghid.ro/MersulTrenurilor/PlecariBucuresti.aspx ?
Sezonul feroviar 2003-2004 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 22:33 | |
| Cum poti sa numesti un tren RE (8809) si sa-i pui numai clasa a 2-a? daca te uiti pe site mai amanuntit observi ca celelalte trenuri regio de pe Constanta-Mangalia au trecute aceeasi numai clasa a 2-a, cam bate la ochi ca sunt automotoare (dupa timpii de mers) si nu continuarea lui 1632-1 la Mangalia, parerea mea, adica calatorii transilvaneni in cele 13 min diferenta (daca mai si intarzie...pa) se trambaleaza cu bagaje la automotor si continua drumul la Mangalia :shock: |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 22:35 | |
| Nu e problema daca intarzie , vine imediat la 30 de minute Timisoara-Mangalia , iar in sezon pe Constanta-Mangalia nu circula motoarele , trenurile vor fi facute cu 2 sau 3 etajate . |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 22:44 | |
| Merci, ciudata politica la cfr calatori, te dai jos dintr-unul te urci intr-altul , chiar nu puteau sa-l continue pe 1632-1 la Mangalia? Vai mama lor, chiar nu-i inteleg. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 25 Mai 2012, 22:56 | |
| - didinul a scris:
- popovici a scris:
- Stie cineva de cand este mersul asta http://www.eghid.ro/MersulTrenurilor/PlecariBucuresti.aspx ?
Sezonul feroviar 2003-2004 Mersi , pe-acolo ma gandeam si eu , pe la 2004 , am vazut timpii de 38' de pe Bucuresti-Ploiesti si am recunoscut si niste trenuri insa nu eram 100% sigur . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |