| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+100EuroNight andreiutzu huiu_goe Norbi PrisecaruFlorin Andrey_tm Kriszti219 ANDU2100HP Goanga daniel_c Rarau discoid21 bybyutza Nk11 mureseanu_976 costi_dumitru bostanesku gigel Volk cortexedge bogdan srl Teodor ionutz85 get. Razvan Karl cfr500 kristi kkk Adisoft1991s Radu Tudor raoul cnusi rich1974 KQQ stefan_br alinx3330 Raduku09 andrei florin Stratan-Tttggvv DAS 2011 buldozer2 membru inactiv laur 133 riciu Desiro256 Razvan Tudor cardinal Silver 060-EA078 bostanescu gigel George33 The Legend Cito tuborgtnp dany90 TVlad didinul Vale Vlad Costin.H AMX 97-0548-4 R936 TonyGFR vanchorusebulgaria Hurricane manuela halmarius razvan - trenuri ionutz72 Amiralul ldh80 redeme popovici Ionutz IonutCFR2009 rizelgeorgel2004 Luna ravers75 eu traian pannonia express decward Marius Iulian Caravelle_Zg AndiCFR Nesebar DPS Dr2005 COSTACHE MIHAIL Balto nenuandrei M.I.C.I. Vitosa DUAL AlexD Adrian78 cont dezactivat . Cobra cont inactiv lovekomotive ATM 104 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 07 Feb 2012, 21:31 | |
| Singura solutie este privatizarea si atunci sa-i ia pe toti incepand de la mecanicii care fura motorina, nasii care fac spune dupa cea mai mica spaga si cretinoizii de asa zisi directori care nu stiu sa deosebeasca o locomotiva electrica de una diesel-electrica. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 07 Feb 2012, 21:43 | |
| - riciu a scris:
- Si... inca o intrebare: exista un motiv anume pentru care locomotivele folosesc al doilea pantograf -in raport cu directia de mers (in majoritatea cazurilor (cu mult peste 50%+1))?
Da riciu pentru ca daca ar folosi primul pantograf in caz de rupere al pantografului ar produce distrugerea izolatorilor barelor de curent chiar si disjunctorul!! O intrebare ?Plugurile sunt la Infra nu?In acest caz operatorii feroviari nu pot cere daune pentru imposibilitatea utilizarii infrastructurii feroviare?Mi-a zis un fost mecanic pe vremuri plugurile interveneau numai la interventia CFR Calatori si CFR Marfa iara costurile ajungeau la 1mil lei/km |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 07 Feb 2012, 21:49 | |
| Daca in complexul Bucuresti Nord (cel mai aglomerat) exista probleme cu macazurile...ce pretentii sa mai avem in teritoriu ? Plugurile alea trimise pe teren sunt toate in stare ok ? Ma indoiesc... Daca am fi avut 2-3 utilaje adevarate, se croia drum indiferent de ce intensitate are viscolul...se trimitea cate unul pe M500, M700 si M800 si in 24 de ore facea traseul dus-intors de cel putin 2-3 ori...mai ales ca problemele serioase nu sunt pe toata distanta...vorba cuiva...sapau tunel prin zapada Evident ca dupa ce trece plugul, in spate se formeaza iar troiene imense...dar mi-e greu sa cred ca situatia nu poate fi gestionata...fortand nota putin: inainte de '89 nu-mi aduc aminte de situatii asa grave si totusi au fost destule ierni si mai grele ca aceasta... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 07 Feb 2012, 22:11 | |
| Trimiteau plugul si trenul la sectorul lui si tot nu acumulau intarzierile din zilele de azi, dar deh alte vremuri alti oameni (ce sigur sunt pensionari azi si nici nu vor sa mai auda de cfr, ,,mananca,, pensia linistiti). |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5656 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 07 Feb 2012, 22:32 | |
| Nu cred ca e vorba de performanta utilajelor cat de incompetenta celor care le exploateaza. Cei de la Interventii CFR, unitate desprinsa din Infra in general nu fac altceva decat sa bata cartile de 66 si alte chestii de genul atunci cand nu ninge. Nici sa nu se gandeasca la cum sa imbunatateasca eficienta unei interventii, macar asa la misto...De aia rezultatele sunt pe masura. PZH-ul de la Adjud e curios ca n-a iesit din "barlog". Din ce stiu doar ala de Fetesti si ala de BCT sunt folosite. La Galati sunt probleme mari dar PZH-ul sta la caldura in hala... |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 07 Feb 2012, 22:34 | |
| Si inainte de "89 erau probleme cu zapada, dar informatiile circulau mult mai greu. Diferenta este ca atunci existau de 5 ori mai multi lucratori la linii si reuseau sa gestioneze mult mai bine problema aparatelor de cale.In ceea ce priveste plugurile, cum a spus si Gigel, ele sunt aceleasi, vechi de zeci de ani. Toti ne dorim privatizarea, sa vedem care operator privat se va dota cu pluguri de zapada, utilaje de care ai nevoie maxim 2 saptamani pe an. |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5656 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 07 Feb 2012, 22:48 | |
| Eficientizarea si rentabilizarea ar putea fi facute si de stat nu neaparat de sectorul privat. Ca e mai simplu sa dam la altii sa se ocupe penru ca noi NU VREM sa fim in stare, e si asta adevarat...
Pai eu din cate stiu S.C. Interventii C.F.R. este societate comerciala cu capital privat, si tot la fel stiu ca plugurile si macaralele sunt la ei ( sau erau daca nu s-au mai facut alte manarii - o macara ajunsese la GFR parca ). Deci chiar si privata, cand nu vrem..nu vrem... Plugurile sunt foarte bune, pot sa fie si ale lui Iisus Hristos. Daca baietii "destepti" au interes ca roata sa nu se invarta, pot sa ai ce pluguri vrei tu...tot doar atunci cand vor vrea unii vor iesi... |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 07 Feb 2012, 22:50 | |
| La București au ajuns o grămadă de PZH-uri, s-au văzut poze cu 001, 005, 010 și chiar 015 de Iași. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 07 Feb 2012, 22:56 | |
| Degeaba au venit daca nu exista oameni suficienti si calificati care sa le asigure permanenta in functionare. |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5656 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 07 Feb 2012, 22:57 | |
| Posibil...adjudeanul 002 statea cuminte in hala radiala in timp ce prin gara Adjud mai e putin si nu se mai vad nici peroanele...ca sa nu mai vorbesc de iesirea spre Pascani unde sunt portiuni de 1-2 m in linie curenta.... In conditiile astea sa nu ne miram ca nu se invarte roata...plus ca personalul de exploatare al lor este.......mai bine nu ! |
|
| |
Stratan-Tttggvv V.I.P Member
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 35 Localizare : Constanta Reputatie : 5851 Data de inscriere : 23/02/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 07 Feb 2012, 23:49 | |
| Totusi puteti sa ganditi putin inainte . Bun ,se stia ca e viscol si cod Portocaliu , care au mai fost .. De unde vrei sa stie un operator si un impegat daca sunt sau nu troiene pe linia ferata ? Fiecare mecanic apreciaza riscul de a trece sau nu printr-un banc de zapada . Si acuma oprim toata Romania ca ninge afara ? S-a intamplat sa fie o problema dar se putea remedia daca erau si utilaje performante . |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 08 Feb 2012, 07:04 | |
| SC Interventii Feroviare SA este o felie desprinsa din marele CFR, ca multe alte filiale si este cu capital de stat. Ei nu au avut niciodata plugurile de zapada in obiectul de activitate, se ocupa doar de macaralele de interventie. Marea parte a plugurilor sunt ale Infrastructurii insa sunt deservite prin conventii de mecanici de la CFR Calatori, CFR Infrastructura nu are mecanici de locomotiva pentru toate PZH-urile. Este adevarat ca si statul se poate organiza pentru o activitate eficienta, insa un copil cu mai multe moase cum a fost transformat CFR-ul de catre Base este greu sa functioneze. Sa nu mai vorbim de dezinteresul si amatorismul celor din conducere !!! Operatorii privati se organizeaza dupa modelul CFR-ului de pana in 1998, cu toti angajatii sub acelasi act decizional. Dar cum am mai spus, nu cred ca privatii se vor inghesui sa se doteze cu pluguri de zapada, care sunt o investitie cu amortizare foarte lenta. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 08 Feb 2012, 09:40 | |
| sunt curios, de unde se incalzeste un tren electric ? direct de la retea ? eu credeam ca au dinamuri
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 08 Feb 2012, 09:51 | |
| pai si cine sa invirta dinamurile in stationare?
Dimitrovurile aveau dinam actionat cu curea, sub sasiu, ai apucat sa vezi? |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mier 08 Feb 2012, 10:07 | |
| pai tocmai asta este, ca spun ca trenul ala care sta de doua zile, are caldura |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|