Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

In jos 
+100
EuroNight
andreiutzu
huiu_goe
Norbi
PrisecaruFlorin
Andrey_tm
Kriszti219
ANDU2100HP
Goanga
daniel_c
Rarau
discoid21
bybyutza
Nk11
mureseanu_976
costi_dumitru
bostanesku gigel
Volk
cortexedge
bogdan srl
Teodor
ionutz85
get.
Razvan
Karl
cfr500
kristi kkk
Adisoft1991s
Radu Tudor
raoul
cnusi
rich1974
KQQ
stefan_br
alinx3330
Raduku09
andrei florin
Stratan-Tttggvv
DAS 2011
buldozer2
membru inactiv
laur 133
riciu
Desiro256
Razvan Tudor
cardinal
Silver
060-EA078
bostanescu gigel
George33
The Legend
Cito
tuborgtnp
dany90
TVlad
didinul
Vale
Vlad
Costin.H
AMX 97-0548-4
R936
TonyGFR
vanchorusebulgaria
Hurricane
manuela
halmarius
razvan - trenuri
ionutz72
Amiralul
ldh80
redeme
popovici
Ionutz
IonutCFR2009
rizelgeorgel2004
Luna
ravers75
eu
traian
pannonia express
decward
Marius Iulian
Caravelle_Zg
AndiCFR
Nesebar
DPS
Dr2005
COSTACHE MIHAIL
Balto
nenuandrei
M.I.C.I.
Vitosa
DUAL
AlexD
Adrian78
cont dezactivat .
Cobra
cont inactiv
lovekomotive
ATM
104 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 21:31

Singura solutie este privatizarea si atunci sa-i ia Twisted Evil pe toti incepand de la mecanicii care fura motorina, nasii care fac spune dupa cea mai mica spaga si cretinoizii de asa zisi directori care nu stiu sa deosebeasca o locomotiva electrica de una diesel-electrica.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 21:43

riciu a scris:
Si... inca o intrebare: exista un motiv anume pentru care locomotivele folosesc al doilea pantograf -in raport cu directia de mers (in majoritatea cazurilor (cu mult peste 50%+1))?

Da riciu pentru ca daca ar folosi primul pantograf in caz de rupere al pantografului ar produce distrugerea izolatorilor barelor de curent chiar si disjunctorul!!

O intrebare ?Plugurile sunt la Infra nu?In acest caz operatorii feroviari nu pot cere daune pentru imposibilitatea utilizarii infrastructurii feroviare?Mi-a zis un fost mecanic pe vremuri plugurile interveneau numai la interventia CFR Calatori si CFR Marfa iara costurile ajungeau la 1mil lei/km
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 21:49

Daca in complexul Bucuresti Nord (cel mai aglomerat) exista probleme cu macazurile...ce pretentii sa mai avem in teritoriu ? Plugurile alea trimise pe teren sunt toate in stare ok ? Ma indoiesc...
Daca am fi avut 2-3 utilaje adevarate, se croia drum indiferent de ce intensitate are viscolul...se trimitea cate unul pe M500, M700 si M800 si in 24 de ore facea traseul dus-intors de cel putin 2-3 ori...mai ales ca problemele serioase nu sunt pe toata distanta...vorba cuiva...sapau tunel prin zapada Smile

Evident ca dupa ce trece plugul, in spate se formeaza iar troiene imense...dar mi-e greu sa cred ca situatia nu poate fi gestionata...fortand nota putin: inainte de '89 nu-mi aduc aminte de situatii asa grave si totusi au fost destule ierni si mai grele ca aceasta...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 22:11

Trimiteau plugul si trenul la sectorul lui si tot nu acumulau intarzierile din zilele de azi, dar deh alte vremuri alti oameni (ce sigur sunt pensionari azi si nici nu vor sa mai auda de cfr, ,,mananca,, pensia linistiti).
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5656
Data de inscriere : 04/05/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 22:32

Nu cred ca e vorba de performanta utilajelor cat de incompetenta celor care le exploateaza. Cei de la Interventii CFR, unitate desprinsa din Infra in general nu fac altceva decat sa bata cartile de 66 si alte chestii de genul atunci cand nu ninge. Nici sa nu se gandeasca la cum sa imbunatateasca eficienta unei interventii, macar asa la misto...De aia rezultatele sunt pe masura. PZH-ul de la Adjud e curios ca n-a iesit din "barlog". Din ce stiu doar ala de Fetesti si ala de BCT sunt folosite. La Galati sunt probleme mari dar PZH-ul sta la caldura in hala...
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5204
Data de inscriere : 18/09/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 22:34

Si inainte de "89 erau probleme cu zapada, dar informatiile circulau mult mai greu. Diferenta este ca atunci existau de 5 ori mai multi lucratori la linii si reuseau sa gestioneze mult mai bine problema aparatelor de cale.In ceea ce priveste plugurile, cum a spus si Gigel, ele sunt aceleasi, vechi de zeci de ani. Toti ne dorim privatizarea, sa vedem care operator privat se va dota cu pluguri de zapada, utilaje de care ai nevoie maxim 2 saptamani pe an.
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5656
Data de inscriere : 04/05/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 22:48

Eficientizarea si rentabilizarea ar putea fi facute si de stat nu neaparat de sectorul privat. Ca e mai simplu sa dam la altii sa se ocupe penru ca noi NU VREM sa fim in stare, e si asta adevarat...

Pai eu din cate stiu S.C. Interventii C.F.R. este societate comerciala cu capital privat, si tot la fel stiu ca plugurile si macaralele sunt la ei ( sau erau daca nu s-au mai facut alte manarii - o macara ajunsese la GFR parca ). Deci chiar si privata, cand nu vrem..nu vrem... Plugurile sunt foarte bune, pot sa fie si ale lui Iisus Hristos. Daca baietii "destepti" au interes ca roata sa nu se invarta, pot sa ai ce pluguri vrei tu...tot doar atunci cand vor vrea unii vor iesi...
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6119
Data de inscriere : 06/03/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 22:50

La București au ajuns o grămadă de PZH-uri, s-au văzut poze cu 001, 005, 010 și chiar 015 de Iași.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 22:56

Degeaba au venit daca nu exista oameni suficienti si calificati care sa le asigure permanenta in functionare.
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5656
Data de inscriere : 04/05/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 22:57

Posibil...adjudeanul 002 statea cuminte in hala radiala in timp ce prin gara Adjud mai e putin si nu se mai vad nici peroanele...ca sa nu mai vorbesc de iesirea spre Pascani unde sunt portiuni de 1-2 m in linie curenta.... In conditiile astea sa nu ne miram ca nu se invarte roata...plus ca personalul de exploatare al lor este.......mai bine nu !
Sus In jos
Stratan-Tttggvv
V.I.P Member
V.I.P Member
Stratan-Tttggvv


Numarul mesajelor : 100
Varsta : 35
Localizare : Constanta
Reputatie : 5851
Data de inscriere : 23/02/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 23:49

Totusi puteti sa ganditi putin inainte .
Bun ,se stia ca e viscol si cod Portocaliu , care au mai fost ..
De unde vrei sa stie un operator si un impegat daca sunt sau nu troiene pe linia ferata ?
Fiecare mecanic apreciaza riscul de a trece sau nu printr-un banc de zapada .
Si acuma oprim toata Romania ca ninge afara ?
S-a intamplat sa fie o problema dar se putea remedia daca erau si utilaje performante .
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5204
Data de inscriere : 18/09/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMier 08 Feb 2012, 07:04

SC Interventii Feroviare SA este o felie desprinsa din marele CFR, ca multe alte filiale si este cu capital de stat. Ei nu au avut niciodata plugurile de zapada in obiectul de activitate, se ocupa doar de macaralele de interventie. Marea parte a plugurilor sunt ale Infrastructurii insa sunt deservite prin conventii de mecanici de la CFR Calatori, CFR Infrastructura nu are mecanici de locomotiva pentru toate PZH-urile. Este adevarat ca si statul se poate organiza pentru o activitate eficienta, insa un copil cu mai multe moase cum a fost transformat CFR-ul de catre Base este greu sa functioneze. Sa nu mai vorbim de dezinteresul si amatorismul celor din conducere !!! Operatorii privati se organizeaza dupa modelul CFR-ului de pana in 1998, cu toti angajatii sub acelasi act decizional. Dar cum am mai spus, nu cred ca privatii se vor inghesui sa se doteze cu pluguri de zapada, care sunt o investitie cu amortizare foarte lenta.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMier 08 Feb 2012, 09:40

sunt curios, de unde se incalzeste un tren electric ? direct de la retea ? eu credeam ca au dinamuri
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMier 08 Feb 2012, 09:51

pai si cine sa invirta dinamurile in stationare?

Dimitrovurile aveau dinam actionat cu curea, sub sasiu, ai apucat sa vezi?
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitimeMier 08 Feb 2012, 10:07

pai tocmai asta este, ca spun ca trenul ala care sta de doua zile, are caldura
Sus In jos
Continut sponsorizat





INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 25 Icon_minitime

Sus In jos
 
INTREBARI SI RASPUNSURI
Sus 
Pagina 25 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: