Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

In jos 
+100
EuroNight
andreiutzu
huiu_goe
Norbi
PrisecaruFlorin
Andrey_tm
Kriszti219
ANDU2100HP
Goanga
daniel_c
Rarau
discoid21
bybyutza
Nk11
mureseanu_976
costi_dumitru
bostanesku gigel
Volk
cortexedge
bogdan srl
Teodor
ionutz85
get.
Razvan
Karl
cfr500
kristi kkk
Adisoft1991s
Radu Tudor
raoul
cnusi
rich1974
KQQ
stefan_br
alinx3330
Raduku09
andrei florin
Stratan-Tttggvv
DAS 2011
buldozer2
membru inactiv
laur 133
riciu
Desiro256
Razvan Tudor
cardinal
Silver
060-EA078
bostanescu gigel
George33
The Legend
Cito
tuborgtnp
dany90
TVlad
didinul
Vale
Vlad
Costin.H
AMX 97-0548-4
R936
TonyGFR
vanchorusebulgaria
Hurricane
manuela
halmarius
razvan - trenuri
ionutz72
Amiralul
ldh80
redeme
popovici
Ionutz
IonutCFR2009
rizelgeorgel2004
Luna
ravers75
eu
traian
pannonia express
decward
Marius Iulian
Caravelle_Zg
AndiCFR
Nesebar
DPS
Dr2005
COSTACHE MIHAIL
Balto
nenuandrei
M.I.C.I.
Vitosa
DUAL
AlexD
Adrian78
cont dezactivat .
Cobra
cont inactiv
lovekomotive
ATM
104 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6552
Data de inscriere : 10/10/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeDum 05 Feb 2012, 14:48

laur 133 a scris:
Dar cred ca exista riscul ca pantograful din fata sa se rupa. In plus ai sanse sa te reclame DEF-ul ,pt ca vede anomalie pe luminoschema,s-a mai intamplat sa zica DEF ca locomotiva x sa coboare pantograful pt ca inchide substatia.

Nu exista niciun risc de rupere!!! Locomotivele Bo-Bo au pantografele orientate cu varfurile catre mijlocul locomotivei. Deci insasi ele, ,,Bobicele", de drept si de fapt asa merg cu pantografele si nu am auzit sa se rupa.Cu atat mai mult la EA-uri care le folosesc (sau cel putin ar trebui sa le foloseasca!) DOAR pe perioada iernii, deci sporadic!
Referitor la luminoschema si inchiderea substatiei...aici depinde de abilitatea mecanicului de a efectua cateva manevre in acest sens in timp foarte scurt la trecere in viteza mare peste ,,neutra", astfel. La apropierea de neutra, coboara unul din pantografe -de regula pe cel care razuie- deconecteaza disjunctorul izoland dpdv. electric locomotiva, iar dupa trecerea peste zona neutra, reia conexiunea electrica la disjunctor inchizand circuitul electric doar prin pantograful din spate si ridica primul pantograf pe post de ,,razuitor" dar ramanand izolat dpdv. electric!! I se mai spunea si ,,pantograf rece" pe la noi prin zona. Unchiul meu fost mecanic pe locomotiva ( actualmente pensionar), in ultimele lui curse pe fosta EA 41-0535-9 ( actualmente 40-0535-1), pe vreme de iarna, cand avea de-aface cu chiciura si alte fenomene specifice sezonului rece, mergea neconditionat cu ambele pantografe, iar la neutre, efectua manevrele de mai sus. Dar, repet, conectat electric era doar pantograful din spate.


Ultima editare efectuata de catre Onofrei Sergiu Gabriel'76 in Dum 05 Feb 2012, 14:54, editata de 1 ori
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5702
Data de inscriere : 01/06/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeDum 05 Feb 2012, 14:53

Daca totusi pantograful s-ar rupe ar cadea pe instalatie,si ar produce daune foarte mari.
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6552
Data de inscriere : 10/10/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeDum 05 Feb 2012, 14:56

laur 133 a scris:
Daca totusi pantograful s-ar rupe ar cadea pe instalatie,si ar produce daune foarte mari.
Aici ai dreptate...dar...depinde si de cat de groasa este gheata de pe fir raportat la viteza mare a trenului ( IC, IR). Pana la urma este un risc destul de mare.
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeDum 05 Feb 2012, 15:09

a trecut acum 1 ora locomotiva 2004 cu ambele pantografe pe fir,ala din fatza sigur era izolat pt ca nu flama deloc.Cel din spate lucra
Sus In jos
Hurricane
V.I.P Member
V.I.P Member
Hurricane


Numarul mesajelor : 509
Localizare : Iasi
Reputatie : 6260
Data de inscriere : 27/04/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeDum 05 Feb 2012, 15:39

Pana apare un film si cu tren dupa locomotiva.



Sus In jos
TonyGFR




Numarul mesajelor : 1198
Varsta : 27
Localizare : Breaza
Reputatie : 6381
Data de inscriere : 24/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeDum 05 Feb 2012, 15:59

Uite-aici. De remarcat ca a plecat cu pantograful lasat.

Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeDum 05 Feb 2012, 17:54

@Sergiu : Din mers, mai ales la viteza mare, nu e recomandat sa ridici/cobori pantograful, risti ruperea lui, eu am venit cu 383-2 care nu avea oprire in Marasesti mecanicul a primit prin statie ordin de ridicare pantograf fata pe distanta Marasesti-Buzau inainte de a intra in statie iar acesta a cerut in mod expres sa-i puna semnal pe oprire in statie (galben la intrare) si Ordin de Circulatie scris, a oprit a ridicat pantograful din fata care e inactiv si a plecat mai departe. Tatal meu actualmente pensionar din 1998 a fost mecanic electrice la Bucuresti Calatori 24 de ani (anterior are 10 ani de marfa la BcT) si stiu ce zic, doar el m-a invatat meserie Smile

@laur133 : cand ,,tzipa,, prin statie de la DEF e din cauza ca a intrat mecanicul in ZN conectat, daca ar fi ambele pantografe conectate s-ar rupe firul de contact la conectarea celui de al doilea pantograf indiferent ca e din fata sau din spate. Poti intra si cu ea conectata in ZN dar sa fie pe treapta zero, ventilatia si cu compresoarele scoase din functie, dar sunt convins ca tu sti asta.

@bostanescu gigel : peria nu se arde, in cel mai fericit caz daca nu se rupe se produc santuri, de aceea se face RAC in depou.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeDum 05 Feb 2012, 20:08

bostanescu gigel a scris:
astazi erau in gara de nord locomotive cu ambele pantografe ridicate.Primul curata ghiata si al doilea lua tensiunea necesara locomotivei.Nu toti mecanicii folosesc acest procedeu din pacate,am vazut multi cu un singur pantograf care dezvolta o flama foarte mare riscand sa arda periile saniei pantografului.Pe vremea mea scria clar in Instructii folosirea ambelor pantografe cand pe fir exista ghiata.

Gigi, p'asta ti-o dedic (1595 cu ambele pantografe sus):

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 10vk


Ultima editare efectuata de catre Dragos in Dum 05 Feb 2012, 22:29, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeDum 05 Feb 2012, 22:06

Multumesc celor care au postat filmuletele cu locomotive circuland cu ambele pantografe ridicate.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8757
Data de inscriere : 10/06/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeLun 06 Feb 2012, 19:58

Stie cineva daca IR 14001 a sosit ieri la timp in Brasov? Daca da,ce rama RIO a sosit jur de ora 17 dinspre Darste? Mentionez ca garnitura era compusa din rama RIO+locomotiva RT + 25572,care a plecat in teste pe la pranz.
Sus In jos
buldozer2

buldozer2


Numarul mesajelor : 352
Varsta : 38
Localizare : Buzau
Reputatie : 5899
Data de inscriere : 05/10/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeLun 06 Feb 2012, 21:44

Pentru Riciu un clip facut azi!

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 12:07

ldh80 a scris:
Exact un automotor de asta polonez pe doua osii ar fi perfect pentru rute precum Crasna-Husi, Barlad-Falciu Nord HM, Vatra Dornei-Dornisoara, Dornesti-Siret, etc!
Sunt curios care este pretul de cost!

Oricum, din ce am vazut si pe alte site-uri, in materie de vehicule de transport (automotoare, tramvaiele "PESA", troleibuzele si autobuzele "SOLARIS"), polonezii stau destul de bine, si, spre cinstea lor, investesc in reteaua feroviara!

Funded by a banking consortium led by KfW IPEX-Bank, Benex has placed a €60m order for 38 Stadler Regio-Shuttle railcars to operate Oberfranken services from June 2011.

http://www.stadlerrail.com/en/references/benexagilis/
http://en.wikipedia.org/wiki/Stadler_Regio-Shuttle_RS1

1.5mil de euro bucata las ca la noi CFR modernizeaza EA-uri cu 1 mil de euro bucata!!
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 21:15

Multumesc buldozer2.

Si... inca o intrebare: exista un motiv anume pentru care locomotivele folosesc al doilea pantograf -in raport cu directia de mers (in majoritatea cazurilor (cu mult peste 50%+1))?
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 21:21

CFR ul a devenit o bataie de joc crunta!cum sa faci 26 ore Constanta-Bucuresti,de ce mai lasi trenu sa plece stiind ca nu ai utilaje pt dezapezire?cu plug vechi din 1900 toamna nu faci treaba!si alea vechi cum sunt daca erau intretinute tot isi faceau treaba.Ce minte luminata a trimis trenu in camp cand zapada era de 3m la Cilibia,C.A Rosseti........la CFR au ramas numai p,a,p,a,gali,i.dio.ti si spagari,tot sistemul este putred,eu personal as da afara toata sefimea aia care sta la birouri la caldurica cu program de 8ore
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitimeMar 07 Feb 2012, 21:28

Asta am spus si eu , cum au putut sa indrume trenul din Bucuresti catre Constanta la ora 17 prin Buzau in conditiile in care pe Buzau-Faurei nu se circula , este inchisa linia de 2 zile , cine are astfel de idei stralucite si daca un cap sec din conducere a dat astfel de ordin nu poate sa zica nimeni stai domnule ca linia x e inchisa e blocata nu are pe unde sa treaca acel tren , trimiti tren cu oameni in camp sa stea o noapte aiurea , mare mirara daca ar ajunge la Constanta pentru ca cel de la Galati spre Brasov plecat de ieri , astazi s-a intors la Galati seara la 19 deci acei calatori nu au facut altceva decat sa plece in excursie in baragan pe viscol si ger plus sa doarma si o noapte intreaga in tren fara alimente . Mad

_________________
595423INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Bdeem_8496_aINTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Bdeem_8496_aINTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 24 Icon_minitime

Sus In jos
 
INTREBARI SI RASPUNSURI
Sus 
Pagina 24 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: