|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
+111catalinu' stefan_br mihaiuc get. Marius razvan - trenuri traian Cosmin5 redeme laur 133 cristyadaX Nk11 jimmy Teodor ATM nokia2010 Cobra bostanescu gigel Luna DUAL vilhelm ravers75 IonutChircu AlexD romero69 riciu Jhonyla VeV mstupariu alinx3330 Vitosa Razvan Tudor decward raoul PrisecaruFlorin ultras nelu_cfr spsdc7 RazvanCFR iuli.hard rares03 Adrian78 kaan FeroFan97 SULZERUL 0733 cont dezactivat . DooLs Laur jionutz 19jimmy84 The Legend Shinkansen sorinucu Stefan Mircea Hirjau dan ciprian pannonia express rizelgeorgel2004 halmarius knd Cito TVlad Razvan cont inactiv AMX 97-0548-4 ionutz72 Traveller Bobses buldozer2 Costin.H didi Nesebar Rosshhu mi.tudor Caravelle_Zg membru inactiv mtk bogdan srl marius_catalin84 vrabieionut stegaru IonutCFR2009 cortexedge didinul alex.alexus.tm srazvi Codrut1985 KQQ tudor_vl lovekomotive zenox4500 stinky Vlad Ionutz discoid21 Norbi Hurricane cristi ar cristi CFR orestte Gongutza robypedia COSTACHE MIHAIL MariusM mureseanu_976 Lde 2100 mardaryroby DonVILLy tiberio kristi kkk myster2008 115 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mier 15 Iun 2011, 00:03 | |
| Acum sincer nu conteaza ce,cum,cand,care regionala face/nu face curat.Am mai spus-o si o mai repeta de 1000 de ori daca e nevoie;ca sa pastrezi aspectul unui vagon/locomotive/locuinte acestea trebuiesc curatate,pentru ca traim intr-un mediu foarte poluat. Multi dintre dumneavoastra ziceti ca regionala Bucuresti are vagoane bune,dar uitati ca toate vagoanele ajung cam de noi la regionala Bucuresti,asadar daca aveti nevoie de exemple putem sa le luam de la 20-55 pana la 21-78,mie indiferent.Aceste 55 uri care sunt in regionala Timisoara au facut trenurile A 1766,etc in care cu toti stim(ma rog unii) ce fel de jungla e.In urmatorii ani cel mai probabil vagoanele 20-49 epoca 1 care nu ajung spre epoca 2 si vor intra pe Personale,veti zice .. daaa ca aia de la Timisoara nu freaca cu sapun etc.Eu nu i absolv de nici o vina dar am vazut 20-49 1xx nou dat in folosita pe 1766 si tot cu el am fost dupa 2 saptamani si deja scaunele erau patate(bere,suc .. habar n am .. putea sa fie si urina,ca nu m am aplecat sa miros) |
| | | Cosmin5
Numarul mesajelor : 49 Reputatie : 4995 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Mier 15 Iun 2011, 01:33 | |
| @karpaty, nu inteleg ce-i in neregula la trenul ala! in comparatie cu Craiova - Calafat sau Craiova - Orsova asta sclipeste de curatenie! Sincer sa fiu prima oara cand am aruncat un ochi peste poze am crezut ca vrei sa dai un exemplu despre cat de curat este trenul ala in comparatie cu altele! Si nu, nu fac misto. Adevarul este, cum spunea cineva pe-aici...regionala Craiova trimite cele mai jegoase vagoane la traseu! O parte dintre bancile pe care trebuie sa stea calatorii sa astepte trenul pe peronul dintre liniile 2 si 3 din gara Craiova au fost trase mai intr-o parte langa niste dulapuri si stau pe ele angajatii, vorbesc, bea bere si mananca seminte. Toate astea in timp ce tablitele raman neschimbate(cele electronice nici vorba sa fie pornite sau setate e prea greu pentru bosorogii din sistem), vagoanele nematurate, fara apa in rezervoare si pleaca exact cum vin. Mi-e mila de exemplu cum arata vagoanele 26/36-16 care acum sunt numai pe personale in zona noastra. Sunt pline de jeg de abia se mai vede pe geam in timp ce, instalatia de spalat sta si rugineste cateva zeci de metri mai departe de gara. Era intr-o zi de week-end la linia 3 trenul personal Craiova - Bucuresti Basarab format din 5 vagoane 26/36-16. Incredibil contrast : 2 vagoane mega-jegoase si deja cu un inceput de rugina [Statia de Domiciliu : Craiova] si 3 spalate si ingrijite (ce-i drept nu stralucitoare) cu statia de domiciliu Bucuresti Grivita sau Basarab nu mai stiu exact. Sa nu mai zic de faptul ca multe dintre automatizarile acestor vagoane au fost trecute pe "manual" spre exemplu usile dintre salon si hol sau dintre vagoane. Este acel buton pe care scrie "Pentru actionare manuala". Multi nasi prefera sa lase usile ca cele de moda veche, adica cu actionare clasica in loc de automata pentru ca exista fff multi oameni inapoiati care nu stiu sa atinga panoul dedicat si trag de ele injurand ca "ce-are ma fir-ar a sezonier". La toate astea se mai adauga faptul ca le-a luat cam doi ani sa se obisnuiasca sa porneasca sistemul de aer conditionat. La inceput (cam prin 2008) era si in acest tip de vagoane sauna ca si in cele vechi, pentru ca probabil nasii nu stiau cum sa foloseasca instalatia de climatizare, situatia schimbandu-se abia prin 2010, an din care nu am mai vazut niciun astfel de tren pe timp de vara cu instalatia oprita. Minusuri imense ale cfr-ului. Vina? Conducerea pe de-o parte ca inchide ochii la asa ceva: nasi spagari, trenuri jegoase si la ore cunoscator puse, sau vagoane prea putine trimise pe trenuri aglomerate in asa fel incat unii stau in picioare (mai ales pe personal) dar si unii calatori fara bun simt care in tren se cred pe tarla si scuipa seminte si nu numai, miros a tomberon, polueaza fonic si din motive doar de ei stiute se razbuna pe materialul rulant. In capul cui se sparg toate astea? Calatorii cinstiti care se urca in tren in speranta ca vor calatori linistit si care platesc bilete ca sa-i tina in spate pe cei ce doar cotizeaza la nas. Pur si simplu mor cand vad cate o stire dinaia pe la TV si ma intreb cum e posibil asa ceva : 600 de calatori fara bilet depistati in trenul Bucuresti Oltenita, 200 de oameni calatoreau clandestin pe ruta X, aglomeratie in trenurile spre litoral, un numar de X calatori nu au mai avut locuri pe scaune si au stat pe podea pana la destinatie. Culmea culmilor este la material rulant. Zeci de automotoare economice, silentioase, rapide si confortabile (pentru personal) Desiro stau trase la gard asteptand ca cineva sa le faca revizia in timp ce pe unele rute o locomotiva diesel taraste 2 vagoane si consuma cat 5 automotoare de acest tip. |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5136 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 27 Iun 2011, 10:53 | |
| Trenule, masina mica: http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/actualitate-ploiesti-trenuri_gara_sinaia-intarziere_trenuri_sinaia_0_506949413.html Pai ne mai miram de ce prospera dubarii in conditiile actuale? Vedeti, degeaba se reabiliteaza nu stiu ce linie daca tot nu sunt in stare sa respecte orele de sosire! Cu toate ca de anul asta intarzierile au fost incluse in timpii de parcurs! Deci intarziere peste intarziere! De ce credeti ca au amanat legea despagubirilor 5 ani? Tocmai pentru ca stiu si ei ca nu sunt capabili sa respecte timpii de parcurs, dar ce, sunt prosti sa recunoasca, e mai usor sa arunce replica "nu sunt bani"! Cine-i mai crede? |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 27 Iun 2011, 11:06 | |
| - traian a scris:
- Trenule, masina mica:
http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/actualitate-ploiesti-trenuri_gara_sinaia-intarziere_trenuri_sinaia_0_506949413.html Pai ne mai miram de ce prospera dubarii in conditiile actuale? Vedeti, degeaba se reabiliteaza nu stiu ce linie daca tot nu sunt in stare sa respecte orele de sosire! Cu toate ca de anul asta intarzierile au fost incluse in timpii de parcurs! Deci intarziere peste intarziere! De ce credeti ca au amanat legea despagubirilor 5 ani? Tocmai pentru ca stiu si ei ca nu sunt capabili sa respecte timpii de parcurs, dar ce, sunt prosti sa recunoasca, e mai usor sa arunce replica "nu sunt bani"! Cine-i mai crede? o juma' de ora intarziere nu e capatul pamantului! sa fim seriosi acum; un articol de 2 lei ca de obicei...trebuiau sa faca o statistica printre toti calatorii din statie sa vedem cam cati erau decisi sa renunte la bilet eu unu as fi asteptat si 3 ore trenul |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5136 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 27 Iun 2011, 11:17 | |
| Stii cum e, o juma' de ora colo, alta dincolo si tot asa se aduna, daca adunam intarzierile pe parcursul unui an stii bine cat iese, si problema nu e de ieri de azi! Au reparat liniile, au mai adus vagoane noi, acum ce justificare mai gasesc? Oamenii obsinuiti, obositi, care vor sa vina la mare ce vina au? De ce nu pot sa mearga lucrurile struna sau macar pe aproape si la noi, ca la nemti macar, daca nu ca la japonezi? Cati ani de acum incolo va mai continua bataia de joc? Crezi ca de bine a scazut numarul calatorilor din 1990 pana azi cu aproape 90%, de la 407 milioane de calatori la ~58 milioane in 2010? Intreb si eu... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: o parere personala... Lun 27 Iun 2011, 14:13 | |
| Un lucru negativ este aceea ca trenurile accerelat si rapid stationeaza in unele gari mai mult decat este necesar (in special pentru schimbarea locomotivelor) si nu trebuie sa suferim noi calatori. |
| | | Marius V.I.P Member
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5421 Data de inscriere : 04/03/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 27 Iun 2011, 14:53 | |
| Razvane.....ceea ce ai zis tu cu schimbarea locomotivelor,cat poate sa stea un tren accelerat sau rapid sa faca schimb de masini?Sa luam un exemplu:R 661 ori A 1662 fac schimb de masini in Tecuci mai mult de 10 15 minute nu depasesc.Sper ca nu am inteles gresit,si daca era vorba de vreo masina stricata pe traseu,asta e alta treaba. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 27 Iun 2011, 15:04 | |
| - traian a scris:
- Stii cum e, o juma' de ora colo, alta dincolo si tot asa se aduna, daca adunam intarzierile pe parcursul unui an stii bine cat iese, si problema nu e de ieri de azi! Au reparat liniile, au mai adus vagoane noi, acum ce justificare mai gasesc?
Oamenii obsinuiti, obositi, care vor sa vina la mare ce vina au? De ce nu pot sa mearga lucrurile struna sau macar pe aproape si la noi, ca la nemti macar, daca nu ca la japonezi? Cati ani de acum incolo va mai continua bataia de joc? Crezi ca de bine a scazut numarul calatorilor din 1990 pana azi cu aproape 90%, de la 407 milioane de calatori la ~58 milioane in 2010? Intreb si eu... La cehi saptamana trecuta au fost intarzieri de 700 de minute la trenurile EC Intarzierile se pot produce si din cauze neprevazute se defecteaza o locomotiva ,pica o substatie de alimentare in luna decembria o batrana a facut stopcardiac in gara brasov trenul nu a putut pleca 2 ore si altele Numarul calatoriilor a scazut din cauza ca a aparut concurenta auto,aeriana pana la revolutie oamenii era limitati numai la tren plus ca fiecare dintre noi si-au cumparat masini si se deplaseaza cu autoturismul personal sau de serviciu!! Ca CFR-ul nu stie sa isi tina calatorii sau ca nu creste numarul lor asta e altceva si asa se vrea sa castige cei cu transportul auto si CFR-ul sa mearga spre faliment!! |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 27 Iun 2011, 16:17 | |
| - karpaty a scris:
- Pentru 30 de minute nu moare nimeni , astea sunt fite ca vai a intarziat 30 de minute si pietre aruncate aiurea in CFR , am fost in Europa si intarziere la trenuri exista si in Germania si in Franta sa nu mai zic de alte tari mai mici chiar am vazut in Germania la trenurile ICE o intarziere de 120 minute si nu mai moare nimeni . x si y prefera microbuzele ca da 7 lei pai 7 lei da da si 7 lei face ba chiar mai putin ca eu nu as da nici 5 lei pe microbuz mai bine astept trenul o ora sau doua decat sa ma duc cu microbuzele alea care te zdruncina si vai de capu lor ba mai mult daca nu prinzi loc stai in picioare inghesuit si la 50 de grade dar na asta e gandirea omului p r o s t am dat domne mai putin decat la tren , trenul e scump aici am iesit mai ieftin dar nu vede ca a stat ca o sardea clocita in cosciugul pe roti . Daca as avea o putere toate rutele ce dubleaza trenurile le-as desfinta punct .
Din pacate nu avem putere karpaty. Toate cosciugele pe roti ar trebui ingropate pana nu ingroapa ele oameni. Nu imi dau seama de ce calatorii aleg acest josnic mijloc de transport. Transportul pe sosea este cel mai riscant, cel mai nesigur. Am vazut microbuze cu scaune rupte, cu geamuri din placaj sau carton, fara spoilere , microbuze care scot un fum si un zgomot groaznic, care scartie din toate incheieturile, sunt microbuze care circula legal si care au multe defectiuni. In microbuz de multe ori ti se face rau, nu ai unde sa te plimbi prin el daca te plictisesti, nu ai o toaleta, trebuie sa te abtii pana opresc ele la restaurantele cu care au contract patronii acestora. In multe microbuze calatorii circula in picioare, mirosul pestilential al transpiratiei se amesteca cu cel al mirosului de benzina sau motorina si nu in ultimul rand cu cel al mirosului de la tigara soferului, si in afara de aceste aspecte aproape nici un sofer nu mai elibereaza bilet! Toate ar trebuie desfiintate daca cei in drept ar controla asa cum ar trebui aceste cosciuge!!! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: De ce merge multa lume cu microbuze? Lun 27 Iun 2011, 17:57 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- karpaty a scris:
- Pentru 30 de minute nu moare nimeni , astea sunt fite ca vai a intarziat 30 de minute si pietre aruncate aiurea in CFR , am fost in Europa si intarziere la trenuri exista si in Germania si in Franta sa nu mai zic de alte tari mai mici chiar am vazut in Germania la trenurile ICE o intarziere de 120 minute si nu mai moare nimeni . x si y prefera microbuzele ca da 7 lei pai 7 lei da da si 7 lei face ba chiar mai putin ca eu nu as da nici 5 lei pe microbuz mai bine astept trenul o ora sau doua decat sa ma duc cu microbuzele alea care te zdruncina si vai de capu lor ba mai mult daca nu prinzi loc stai in picioare inghesuit si la 50 de grade dar na asta e gandirea omului p r o s t am dat domne mai putin decat la tren , trenul e scump aici am iesit mai ieftin dar nu vede ca a stat ca o sardea clocita in cosciugul pe roti . Daca as avea o putere toate rutele ce dubleaza trenurile le-as desfinta punct .
Din pacate nu avem putere karpaty. Toate cosciugele pe roti ar trebui ingropate pana nu ingroapa ele oameni. Nu imi dau seama de ce calatorii aleg acest josnic mijloc de transport. Transportul pe sosea este cel mai riscant, cel mai nesigur. Am vazut microbuze cu scaune rupte, cu geamuri din placaj sau carton, fara spoilere , microbuze care scot un fum si un zgomot groaznic, care scartie din toate incheieturile, sunt microbuze care circula legal si care au multe defectiuni. In microbuz de multe ori ti se face rau, nu ai unde sa te plimbi prin el daca te plictisesti, nu ai o toaleta, trebuie sa te abtii pana opresc ele la restaurantele cu care au contract patronii acestora. In multe microbuze calatorii circula in picioare, mirosul pestilential al transpiratiei se amesteca cu cel al mirosului de benzina sau motorina si nu in ultimul rand cu cel al mirosului de la tigara soferului, si in afara de aceste aspecte aproape nici un sofer nu mai elibereaza bilet! Toate ar trebuie desfiintate daca cei in drept ar controla asa cum ar trebui aceste cosciuge!!! Iata cateva motive : - sunt de cele mai multe ori mai ieftine decat trenurile accelerate; - la multa lume i se pare josnic sa circule cu trenurile personale (asa s-au format in Romania conceptiile) desigur acum romanii prefera din nou trenurile personale cu vagoane moderne; - circula cadentat la intervale egale de timp, sau sunt mai dese decat trenurile; - parcurg distantele la fel de rapid ca trenurile; - microbuzele ajung mai usor langa casele oameniilor si in localitati unde trenurile nu ajung; - MICROBUZELE CIRCULA PE RUTE UNDE NU SUNT TRENURI DAR SI UNDE SUNT TRENURI; - majoritatea sunt curate si au aer conditionat; SI DESIGUR OAMENII CIRCULA DEOARECE DORESC SA MEARGA PE SOSELE (unii si-ar dori masini personale dar pt. ca nu le au prefera sa circule pe sosele cu microbuze si autocare). EU IUBESC TRENURILE SI AM FOST PESTE 90% CU TRENURI IN TARA SI IN AFARA, DAR ACUM TREBUIE SA PLATESC BILETUL SI DACA INTRE 2 LOCALITATI NU GASESC TRENURI (nu imi permit intercity) SIGUR MERG CU MICROBUZUL CA NU AM DE ALES. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: o veste utila Lun 27 Iun 2011, 17:59 | |
| De la sfarsitul anului microbuzele care au mai putin de 22 de locuri nu vor mai putea circula pe distante mai mari de 200 kilometri. LEGEA TRANSPORTURILOR. |
| | | get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5249 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 10 Iul 2011, 12:25 | |
| Nesimtire! Cum sa ne dea asa ceva la cuseta? Mi se pare penibil sa dau 27 de lei si sa mi se dea polyester! A1632 Oradea - Constanta Sa scada pretul biletului daca nu se mai spala si calca nicio lenjerie de pat! Mai bine merg la cl. I. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 11 Iul 2011, 03:46 | |
| - traian a scris:
De ce nu pot sa mearga lucrurile struna sau macar pe aproape si la noi, ca la nemti macar, daca nu ca la japonezi? Cati ani de acum incolo va mai continua bataia de joc? Crezi ca de bine a scazut numarul calatorilor din 1990 pana azi cu aproape 90%, de la 407 milioane de calatori la ~58 milioane in 2010? Intreb si eu... Mers lucrurile struna nu o sa se intample vreodata intr-un sistem atat de complex precum cel feroviar. Oriunde in lume. O sa iti spun trei povesti, experienta proprie: Intarzierea cea mai mare pe care am avut-o vreodata a fost in Norvegia - trenul trebuia sa traga in gara Bergen la 6.59. A ajuns, dupa multe chinuri, la 14:02, pe ceas. Nu s-a plans nimeni, nu a facut taraboi nimeni, a intarziat, asta e - se (mai) intampla. Din cele 5 trenuri pe care le-am folosit in calatoria respectiva, 0 (zero) au ajuns la timp. Unele au plecat din gara de formare a garniturii cu 50 de minute intarziere. Locuiesc si lucrez in Suedia, in domeniu feroviar (lucrez la o firma care se ocupa cu consultanta si organizare pentru servicii locale si regionale de transport feroviar, fac orare si planuri de mers, trasez si ma ocup de trase cu clienti, etc.). Fac naveta - dimineata si seara, de 2-5 ori pe saptamana (avem 2 birouri) cu SJ (desi lucrez la o companie care le face, indirect, concurenta). Cred ca peste 40% din trenuri sunt intarziate - ba ia foc locomotiva (Rc6-urile, surori indepartate ale EA-urilor si EC-urilor noastre, sunt vechi si cunoscator intretinute, fiind chinuite constant tragand 6-7 vagoane la 140-160, combinate cu 2 restrictii minunate de 50, timp de 14-16 ore pe zi, zi dupa zi), ba se strica semnalizarea, ba ingheata macazurile, ba nu exista linie de garare disponibila, ba a programat iar Trafikverket linia la 115% din capacitatea normala, si s-a intamplat... asteptatul, adica totul n-a mers perfect si linia e blocata. Uneori trenurile sunt si anulate - mai ales dimineata devreme, la ora de varf - atunci vezi 1500 de oameni inghesuiti in vagoane care pot transporta 880 de pasageri pe scaune... Mai mult, recent, pentru ca se intampla ceva lucrari la linie legate de un proiect de construire a unui tunel prin Stockholm, au decalat toate regionalele spre Uppsala, facandu-le sa plece cu 5' mai devreme. Stiam asta ca am primit notificarea oficiala de la Trafikverket in brieful zilnic oficial. Frumos, in minunatul PDF albastru de circulatie interna. Desigur, asta, si tabela electronica de plecari din Stockholm C. a fost cam singurul mod prin care SJ a catadicsit sa anunte pasagerii de modificarea survenita (pe site au schimbat in motorul de rezervari dupa 4 zile). Trenul de 6.41, devenit de 6.36, in prima zi a modificarii,era trei sferturi gol. Alti 1000, nervosi, vedeau trenul cum pleaca pe peron (dimineata, usile se inchid cu 1' inainte de plecarea trenului - majoritatea pasagerilor veneau cu 4-5' inainte de plecarea trenului in gara. Erori de genul asta se intampla, dar din pacate sunt inevitabile... Am vazut inclusiv reteaua suedeza blocata sub nameti. In sensul ca pe retea, la un anumit moment, singurul lucru care se misca la un moment dat era un singur utilaj de deszapezire - cele trei zile de iad din Februarie 2010. Totul, dar absolut totul era oprit, sub nameti, sub zapada, sub viscol, la -20. Pe CFR nu s-a intamplat niciodata, dar absolut niciodata asta. A luat 3 zile sa aducem totul la normal, dispecerii de la regulator (sunt 5 dispecerate mari, nationale), planner-ii companiilor, sefii de departament, toti am dormit sub birouri, cate o jumate de ora, in noptile alea! La fel cum la CFR am vazut un IDM cu un ajutor in gara, undeva la Pascani, pe un viscol napraznic de nu vedeai 2 metri in fata, cu lopata, o matura si o carpa cu motorina aprinsa intr-o galeata, chinuindu-se sa tina macazul in functiune, sa nu inghete, sa mearga trenurile, sa ajunga oamenii acasa - nu stiu cati oameni, de-aici, de la Trafikverket, ar fi facut asta. In 2010 cu siguranta n-au facut-o - dispecerii povesteau ca nu aveau pe cina sa trimita sa verifice daca un cablu de semnalizare a fost rupt - spuneau ca sindicatul nu-i lasa, e inuman sa iesi in conditiile alea pe teren si pace! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 11 Iul 2011, 14:32 | |
| Aseara P2024 intarziat o ora a stationat la semnalul de intrare in gara Meri 7 minute ca sa gareze un marfar GFR!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |