|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
+111catalinu' stefan_br mihaiuc get. Marius razvan - trenuri traian Cosmin5 redeme laur 133 cristyadaX Nk11 jimmy Teodor ATM nokia2010 Cobra bostanescu gigel Luna DUAL vilhelm ravers75 IonutChircu AlexD romero69 riciu Jhonyla VeV mstupariu alinx3330 Vitosa Razvan Tudor decward raoul PrisecaruFlorin ultras nelu_cfr spsdc7 RazvanCFR iuli.hard rares03 Adrian78 kaan FeroFan97 SULZERUL 0733 cont dezactivat . DooLs Laur jionutz 19jimmy84 The Legend Shinkansen sorinucu Stefan Mircea Hirjau dan ciprian pannonia express rizelgeorgel2004 halmarius knd Cito TVlad Razvan cont inactiv AMX 97-0548-4 ionutz72 Traveller Bobses buldozer2 Costin.H didi Nesebar Rosshhu mi.tudor Caravelle_Zg membru inactiv mtk bogdan srl marius_catalin84 vrabieionut stegaru IonutCFR2009 cortexedge didinul alex.alexus.tm srazvi Codrut1985 KQQ tudor_vl lovekomotive zenox4500 stinky Vlad Ionutz discoid21 Norbi Hurricane cristi ar cristi CFR orestte Gongutza robypedia COSTACHE MIHAIL MariusM mureseanu_976 Lde 2100 mardaryroby DonVILLy tiberio kristi kkk myster2008 115 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 19 Apr 2010, 08:29 | |
| - srazvi a scris:
- Ce-am ajuns, sa urle cineva ca au bagat vagoane bune pe personal
Pai normal. De exemplu, mai bine ar lua niste 20-54/55 mai uzate de pe un accelerat si le-ar inlocui. |
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5832 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 19 Apr 2010, 09:49 | |
| Am spus-o si cu alta ocazie: pe personale nu se merita sa bagi altceva decit vagoane 11-47 sau 21-47. Pentru ce sa se puna vagoane bune? Gradul de civilizatie din tara asta nu permite (sau nu ar trebui sa permita) lucrul asta. Nu stiu pe ruta de mai sus cum sint oamenii, insa stiu pe altele. De exemplu: Brasov-Teius. Te ingrozesti cind vezi cine se urca din Brasov.Pai daca ar fi acolo vagoane 20-76 n-ar rezista mai mult de citeva zile. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 22 Apr 2010, 18:06 | |
| @Srazvi : nu se merita.Alea erau mult mai bune in trenul R 742/741 Bucuresti-Satu Mare (de noapte) in care se gasesc saloane AVA200 (21-76,21-86).Nu-i tot una sa stai in toata harmalaia din salon sau sa dormi linistit intr-un compartiment de vagon 20-76! Alta porcarie facuta de CFR Calatori.Introducerea de vagoane AVA200 seria 21-87 in R 832/831 (desi sunt clasate drept IR,adica accelerat!) . Pe A 1679 Bucuresti-Galati au bagat in schimb AVA200 compartimentat.Deci tocmai invers _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 25 Apr 2010, 22:42 | |
| vreo cateva minusuri pentru cfr ar fi.In primul rand infrastructura.Cum mai bine preciza unul dintre cei de pe forum: in legatura cu placutele de atentionare a mecanicilor care in prezent mai sunt legate si cu sarma si retusate cu carioca,e foarte adevarat, si foarte adevarat e ca cei de la conducere permit sa se intample asta.Ma mira faptul ca au curatat anul asta terasamentul de pe ruta Bacau-Bicaz.in sfarsit e un pic mai ordine pe partea superioara a terasamentului, insa m-am nimerit intr-o dimineata in compartiment cu unii lucratori ai infrastructurii si printre ei se afla si seful de grupa iar din discutia lor reiesea incompetenta sau altfel spus, lenea celor ce se ocupa de infrastructura,si nepasarea celor de mai sus. deci cu infrastructura o ducem extrem de prost. Despre vagoane si populatie: vagoanele ar fi foarte bune reconditionate si aduse la standarde bunicele,cum se pare ca pe unele trenuri personale se mai intampla,insa aici intervine populatia care desi nu e lucrul lor distrug tot ce prind,sau mazgalesc tot ce prind,depinde de caz,in ultimul timp nu mai vad banchetele semnate in fiecare locusor cu carioca,insa pana nu demult majoritatea compartimentelor purtau amprenta elevilor,sau mai bine zis,viitorilor vandali,sau micilor vandali de astazi.ma intreb cat vor mai rezista banchetele curate.insa aici mai intervine intr-un fel si cfr-ul,acesta poarta o mare vina,daca tot face vagoane care sunt foarte bune,ma refer la cele noi sau reconditionate,de ce nu face ca accesul in acestea sa se faca doar pe baza de bilet electronic,ca cel primit de la casa? aaaa, e prea mare investitia?mie nu prea mi se pare.Cat despre populatie, majoritatea s-a invatat cu nasul," lasa ca in loc de 4 lei cat dau pe bilet ,dau numa' 3",de restul un leu imi iau tutun" sau mai stu eu ce.Multi procedeaza asa,dar procedeaza asa fiindca trenurile au devenit din ce in ce mai rare, nu multi mai circula cu trenul si fiind putini in tren fiecare gandeste ca doar nu il vede x sau y ca defapt nu isi ia bilet,si comportamentul celor din tren,a micilor vandali, lasa de dorit,chiar astazi ma regaseam in tren,intorcandu-ma spre casa si am avut de a face cu mai multe specimene,nu in mod direct, insa este frapant pe zi ce trece,ceea ce se intampla in trenuri,fiindca supravegherea lasa de dorit,si accesul ,cum spuneam, il are oricine atat timp cat nasul nu e in zona sau trenul stationeaza mai mult timp intr-o gara.Cu raritul trenurilor, probabil ceea ce voi spune e in mare parte adevarat, spunea cineva mai sus ca din 9 trenuri care circulau pe nu stiu ce ruta in '94 acum mai circula 2. vreau sa spun ca pe ruta Bacau-Bicaz, unde urcau si coborau trenuri la deal si la vale tot timpul,in momentul actual mai circula 2.unul dimineata care pleaca de la bicaz la orele 6:50 si unul care pleaca de la bicaz in jurul orelor 16:50.si vreau sa precizez ca e aceeasi locomotiva si aceeasi garnitura.mai schimba vagoanele o data la 4-5 zile si pune o alta ganitura,cele 2 functionand in tandem,4 zile una ,5 cealalta.si tot asa,acum cativa ani tremurau geamurile de la casa din cauza trepidatiilor din 2 in 2 ore la cat de des treceau trenurile.si astfel de la 9 -10 trenuri pe zi ,in primul an au taiat cel mai important tren al zilei,si muncitorii au ales alte mijloace de transport,si au ajuns cfr-ul sa nu mai aiba calatori, si acum mai plimba 2-3 trenuri pe fiecare ruta goale.adica am ajuns sa ne facem de ras la ramura feroviara.traim in romania totusi.in locul lor in loc sa dau bani pe pacura pt fiecare locomotiva diesel pe care o plimb pe o ruta pe care nu am clienti,mai bine as lua banii aia,as electrifica ruta aia si as baga o locomotiva electrica care sa taraie dupa ea 3 vagoane 20-47 sau 20-57,si as pune-o pe aia diesel supa un timp dupa ce as reface toata parte programelor trenurilor,incat sa stiu ca am clienti sau as pune diesel pe rutele unde ies bani multi,ca oricum curentul il consumi sau nu tot se pierde,si pe deasupra mai e si curent continuu, sau macar as face in asa fel incat nici locomotivele diesel hidraulice sa nu le folosesc doar la manevre.de ex rama te are incalzire pe abur,de ce sa pun slulzer-ul sa traga mai din greu iarna daca am ldh-uri care pot incalzi pe abur? e foarte posibil ca cfr-ul incet-incet sa se duca de rapa si el daca nu se redreseaza repede....cat despre gari,constructii? stiu o halta care e inceputa de 3 ani,si cred ca in 2 luni sa fie terminata ar fi doar joaca....insa personalul cfr-ului nu se omoara cu asa ceva.....Stima pt cei ce poarta o pasiune pentru tot ceea ce e legat de calea ferata! |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 25 Apr 2010, 23:12 | |
| - edward_w92 a scris:
- Cu raritul trenurilor, probabil ceea ce voi spune e in mare parte adevarat, spunea cineva mai sus ca din 9 trenuri care circulau pe nu stiu ce ruta in '94 acum mai circula 2.!
Te-ai referit la sectia Bucuresti - Oltenita. Eu am spus acest lucru, si este adevarat, din 9 perechi mai circula doar doua,numai ca pe aceasta sectie ar fi calatori din belsug,dar sunt fortati intr-un fel de CFR sa renunte la transprtul pe calea ferata. Prin prezenta a doar doua perechi de trenuri, calatorii sunt obligati sa foloseasca microbuzele care circula din 30 in 30 de minute intre Bucuresti si Oltenita, deci iata dovada ca ar fi calatori. Daca C.F.R. Calatori ar renunta la aceasta sectie si ar fi preluata de un operator privat, cu siguranta acesta ar introduce cel putin 10 perechi de automotoare si ar falimenta cosciugele parazitare din zona. Asa cum am mai spus, un bilet Bucuresti Oltenita cu microbuzul costa 100.000 lei vechi, pe cand biletul unui tren costa DUS-INTORS numai 97.200 lei vechi. Dar cefereul tine blocat traficul pe aceasta sectie cu doar doua perechi de trenuri. Nici nu mai adauga garnituri dar nici nu renunta la sectie spre a putea fi inchiriata. Singurii care se bucura pe deplin, sunt soferii microbuzelor.
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Dum 25 Apr 2010, 23:48, editata de 2 ori |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6345 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 25 Apr 2010, 23:44 | |
| Aici ar fi o problema, cate din companiile existente isi risca materialul rulant pe o sectie in care tiganii sunt principalii beneficiari ai CFR-ului |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6201 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 09 Mai 2010, 14:40 | |
| Acum 2 saptamani m-am gandit sa merg la Suceava prin Ploiesti si greseala mare am facut.Am ales ca trenuri rapidul 347 din Brasov pana in Ploiesti Vest,iar din Ploiesti Sud rapidul 651.Cum era de asteptat R 347 a inregistrat o intarziere de 90 minute,prin urmare legatura am pierdut-o si a trebuit sa astept urmatorul tren cu care am ajuns la destinatie la ora 23 in loc de ora 21. |
| | | didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6567 Data de inscriere : 28/09/2009
| | | | vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7060 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 16 Mai 2010, 21:04 | |
| - didi a scris:
- Initial nu am vrut sa pozez aceste vagoane dar mi-a atras atentia ceva de la departare.La cls 1 -a calatoresti mai prost ca la a 2-a.Cred ca era rapidu de Satu mare 13741 nu mai stiu exact
Didi acest vagon arata urat pe dinafara dar scaunele sunt mai confortabile,mai mari si se pot intinde |
| | | didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6567 Data de inscriere : 28/09/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 16 Mai 2010, 21:12 | |
| Din cate stiu eu acele Iva rosii sunt mult mai bune decat acelea 21-57 |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Dum 16 Mai 2010, 21:33 | |
| Oricum , vagoanele sunt foarte vechi, si multe din scaune arata jalnic.Nu merita sa dai atatia bani in plus pentru diferenta de clasa si stai in asemenea vagoane care le gasesti si pe personale, care sunt folosite ca vagoane de cls. a doua,(nu antaia) din lipsa celor de cls. a doua. Ma refer de ex pe rutele Videle-Giurgiu, Bucuresti Basarab- Rosiori, Oltenita-Bucuresti 23 August, unde aceste vagoane circula ca vagoane de cls a doua, intrucat garniturile nu sunt prevazute cu vagoane de cls 1 pe aceste sectii si nu mai au de inlocuit vagoane de cls a doua si baga din acestea!!! |
| | | Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6259 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 17 Mai 2010, 01:34 | |
| Vagonul de cl1 este un Y 19-50, 21-57 este vagonul cl2 suburban de P, iar scaunele de la 20-55 arata la fel de prost ca cele de la Y cl1 si mult mai incomode. Parerea mea. |
| | | didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6567 Data de inscriere : 28/09/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Lun 17 Mai 2010, 14:55 | |
| Mie Iva mi se pare mult mai ok decat acel vagon albastru in descompunere(izolatie proasta la geamuri , banchete vechi)E chiar o bataie de joc la adresa calatorilor.Tin minte ca pozam si rasetele pasionatilor mi-au aras atentia( cu uite ce vagoane le-a dat la saracii).Pentru cls a 1 a pentru un tren rapid sau accelerat oamenii meritau mai mult.E pentru prima data cand vad ca pleaca din Gara de Nord vagoane destinate personalelor pe alte ranguri.Si majoritatea personalelor sunt formate ba din desiro( cel de otopeni) sau acelea 26-16. |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6201 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Joi 20 Mai 2010, 20:33 | |
| Pe foarte multe trenuri vagoanele de cl.1 arata jalnic.Care mai este rostul sa mai dai un ban in plus sa mergi la o clasa superioara cand nivelul confortului e mult sub cel din vagoanele de cl.2? |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6201 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) Vin 21 Mai 2010, 15:25 | |
| Unul din lucrurile negative de cativa ani incoace este vegetatia de pe platforma caii ferate care poate in pericol siguranta circulatiei.In urma cu ceva ani, in fiecare vara liniile erau stropite cu erbicide.Nu stiu daca se mai fac astfel de lucrari pe undeva ,cel putin pe M500 n-am mai vazut. Gara Brasov 15-05-2010-plantulele provin din parcul Tractorul aflat in fata in fata garii. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |