| Lucruri pozitive (+) la CFR !!! | |
|
+132get. Vale_ntin alliens neluadi bobi ciprian71 George CFR ets2oltromânia AeroX dan tm Luca tgv mariuscfrbucuresti c o r v i n TudorVD alex.barac.5 matei vulcan ovidiu.ghita.752 gvd Katalyn marius664 TonyCFR ALEXCFR mielutu zburator LanceR IonutChircu enstendhal bubu rizelgeorgel2004 Vlad Singeorzan Razvan Tudor cristy79 alex1987 florin29sv ORWO Hawkuletz spiderpc DPS ATM lifetec cristi_tgv 92Dragos adytm maris.constantin dexter23 Katalin4653 NicuS Spartan1948 didinul rich1974 @ndrey stefanb.steff revenge manuzisu allred Adisoft1991s Radu.B baiazid Andrey_tm Adirmvl Radu Tudor Kriszti219 Dr2005 Rarau popovici AndiCFR manuela eu mariuskl nenuandrei traian 040EC100 ana imfinity romaniaetc TonyGFR Nk11 nokia2010 The Legend kristi kkk cristyadaX Cosmin5 razvan - trenuri TVlad Hurricane mihaiuc Silver DUAL bondarel SULZERUL 0733 stefan_br laur 133 bostanescu gigel Teodor Luna IonutCFR2009 billy752-istu decward Vitosa AlexD membru inactiv alinutz23 Jhonyla alexandruh jionutz stinky cont dezactivat . Adrian78 Tomi13leu Caravelle_Zg ionutz72 user dezactivat... srazvi didi mureseanu_976 Nesebar bogdan srl Codrut1985 cortexedge mardaryroby Vlad marius_catalin84 Amiralul cristi CFR discoid21 KQQ cristi ar Ionutz alex.alexus.tm MariusM COSTACHE MIHAIL Lde 2100 tiberio myster2008 136 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 10:43 | |
| - dan tm a scris:
- Sa fim seriosi, nu se confirma ce spui tu macar pentru trenul in cauza.
Am vazut ceferisti din Birlad care mergeau la Iasi cu trenul 1667.
Pentru trenul Timisoara Nord -Resita Sud ce cantoane si ce gari mai sint pe parcurs? Cornutel Banat nu e izolata, Brebu parca mai e gara iar ezeris o o halta fara personal, restul e abandonat de CFR si distrus, CFR nu s-a gindit sa valorifice imensul patrimoniu imobiliar.
De fapt la ,,reorganizarea" CFR s-a desfiintat ceva structura la Caransebes.Aia fiind gugulani (daca intelegi)au facut si au dres si au fost mutati la Timisoara de aceea au si tren care opreste sa ii ia de acasa si sa ii aduca la Timisoara. Am scris undeva ca de aceea inca au comanda de personal la Caransebes care culmea face si trrenuri Timisoara -Bucuresti, Timisoara -Mangalia. Nu totul este exact cum se vede din birou.
La Caransebes e regulator de circulatie de aia s-ar putea sa mai aiba tren oricum la Cfr se intampla numai lucruri bizare acum multi ani acceleratul TG Jiu-Timisoara oprea in halta Livadia doar ca era seful de la Cenafer de acolo si facea naveta cu el la Timisoara rapidul Cluj-Craiova a circulat prin 2008 doua saptamani doar pentru cineva de la minister si altele |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 10:48 | |
| Astea cu nepotismele mereu a fost la CFR. Cunosc si eu destule cazuri cu mari sefi pentru care trenurile opresc special pentru ei, mai sunt si altele care fac ONI la comanda unor alti sefi in anumite cazuri pentru a se urca barosani. Daca iti anuleaza Regio si esti navetist te lasa fara tren sa te certe la munca. Poate da dispozitie sa opreasca un IR doar pentru cfr-isti pentru cei de jos nu se poate noroc ca printre navetisti mai sunt si sotiile unora care lucreaza ca IDM si gasesc ei ceva ca sa opreasca trenul, pana anunta si se aproba deja trec 3-4 ore. Si la compunerea trenurilor la fel s-a facut acum cativa ani cand s-au introdus etajatele pe Personalele Bucuresti-Brasov-Bucuresti la inceput au circulat doar pe trenurile cu angajati din CFR si minister |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 11:57 | |
| Stai să vezi, că mai sunt opriri pentru revizorii de cale, de exemplu trenul de dimineaţă Medgidia - Tulcea oprea la Derin şi Pod Casian pentru revizorul de cale... din 2 drumuri, la unul era zi liberă pentru revizor, la celălalt era în concediu medical revizorul, dar trenul oprea acolo că ,,e pe livret şi apare pe bandă dacă nu opresc".
Opriri de trenuri pentru unii am mai văzut... ştiu cazuri când s-a cotizat puţin la mecanic să oprească un Desiro într-o haltă unde nu avea oprire itinerarică. Omul a trecut în raport că erau oi pe linie (lucru frecvent în zona aia).
Ca să oprească un tren unde nu are oprire, trebuie trimisă telegramă, dar staţiile nu au fax şi internet (e-mail-iul oricum nu are valoare juridică), aşa că se transmite telegrama la staţia mare cea mai apropiată şi se comunică pe hârtie cu următorul tren cu oprire itinerarică în staţia la care se referă telegrama. Bine, în lipsă de altceva, dacă vrei să-ţi oprească IR-ul la Valea Călugărească, îi dai telegrama de la Mizil, dar asta e la limita instrucţiei, pentru că se presupune că telegrama trebuie să ajungă înaintea trenului. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 12:01 | |
| Eu iti spun ca intre Mizil si Ploiesti Est am avut 2 colegi care aveau nevestele ca IDM si cand nu circula Cursa 5072 sau Cursa 5074 oprea in acea statie/statii primul IR sau un IR intarziat cum facea legal sau ilegal cu aprobari sau fara aprobari putin imi pasa cert este ca venea lumea la munca dimineata cu IR 1654 Vatra.Dornei-Buc.Nord sau seara cu IR 1572 Galati-Buc.Nord evident cu abonamente de Regio fara plata diferentelor. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11657 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 12:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- Trenul Timişoara - Reşiţa e pentru transportul personalului, dacă anulezi trenul ăla nu mai au ceferiştii cu ce să vină la muncă.
Stau și mă întreb de ce CFR-iștii nu pot să vină la muncă cu trenurile Regio. Sau de ce nu au transformat acest IR fantomă în tren regio, ca să poată ajunge la muncă și oamenii de rând. E ciudat cum un tren cu DA și două vagoane e risipă, dar un tren cu EC/EA și două vagoane nu |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 12:11 | |
| Macar are calatori sa circule pline cele 2 vagoane, cu tot cu cfr-isti aia ? Ce tip de vagoane are ? Vad ca are opriri in plus fata de un IR normal la Recas, Cornutel Banat si Brebu. Asta era numai bun de bagat oferta tarif Regio dar cine sa gandeasca ? |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11657 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 12:20 | |
| Păi nu are călători de două vagoane. În afară de CFR-iști nu circulă lumea cu el. De ce să arunce banii pe acest tren, când la doar 5 minute pleacă un tren regio în aceeași direcție. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 12:20 | |
| Vad ca poate fi folosit doar de cei cu abonamente la Regio pe ruta Resita - Caransebes si retur. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11657 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 12:35 | |
| Iată mersul: Se vede foarte clar că trenul IR e la ore foarte apropiate de două trenuri regio. De ce trebuie un tren special pentru angajații CFR, când aceștia pot folosi și trenuri regio cu schimbare? Nu le convine că trebuie să schimbe trenul în Caransebeș? Nu le convine că au de așteptam trei sferturi de oră în Caransebeș? Nu le convine ora la care ajung la locul de muncă? Nu le place să stea împreună cu oamenii de rând? Nu le convine că trenul regio oprește în fiecare stație? |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7107 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 12:58 | |
| Cui crezi ca i-ar conveni sa faca 8 ore dus-intors pe drumul spre / dinspre locul de munca ? Referitor la compunere, nu este tot timpul stabila : A avut si rama electrica 58 (cand inca circulau prin Banat), 20-55 si 20-49.0 si 20-49 + 21-70 la un moment dat ... In prezent sincer nu mai stiu ce compunere are, probabil este format din cele doua 20-54 / 20-55 vopsite in schema Express. Ar fii fost ok o oferta cu tarife Regio pe acest tren ca sa mai adune cativa calatori. Desi ca si ora de sosire si plecare din Timisoara este ok, atat cat sa reusesti sa iti faci treaba la oras si sa pleci inapoi acasa. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 13:08 | |
| Atata timp cat ar face lucruri bune si pentru populatie nu am nimic cu ei ca au trenuri special pentru ei si daca tot vorbim de Timisoara-Resita, nu puteau sa faca cumva ca in Caransebes sa stea pana vina 1691 sa fie legatura Bucuresti-Resita, nu, ei ii da drumu spre Resita si 1691 vine imediat dupa ce pleaca 1699, deja asta e bataie de joc.
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 14:40 | |
| Pai cam așa s-a procedat si la București unde dupa sau începând cu 1998 Depoul Ploiești a preluat in subordine Revizia si Remiza Basarab plus ca au fost îndepărtați bucureștenii facandu-le loc ploieștenilor (electricieni, revizori, șefi de tura si alte posturi). Si uite așa s-a ajuns si la puzderia asta de trenuri IR/R Bucuresti - Ploiești Sud, unul după altul. Si de fapt nu numai pentru aceștia pentru ca mai sunt angajați si prin minister ce fac naveta. Problema cu opritul neitineraric sau la intrare in gări ori pe parcurs e meteahna veche. Exemple stiu destule. Prin 2011 era un personal Fetesti-Obor cu sosire pe la 18 si ceva parca, acesta oprea mai mereu desi in livret nu avea oprire (posibil sa fie trecuta in OC înmânat la Brănești) la fosta bariera de la fostul punct de oprire Cezieni dintre Brănești Sat h si Pasarea (parca acolo e pădurea Pustnicu iar de câțiva ani buni e pod peste CF) sa urce câteva persoane printre care si cantonierul. Tatăl meu de cate ori circulam cu el vara si veneam cu fostul accelerat 828 (sos ora 22) ma lăsa sub podul Grant indiferent de indicația semnalului de intrare in Nord, el terminând serviciul in jurul orei 24. Acum puneti-va si voi in situația de a fi mecanici si sa aveți cu voi colegi, prieteni, angajați pe alte posturi ori superiori, n-ați proceda la fel să-i lăsați mai in apropiere de casa ori serviciu ? Ba va spun eu ca da ! Așa voi acum din fata pc-ului multi dintre voi care n-ați avut de-a face cu domeniul feroviar, n-ați avut un părinte, bunic, unchi sa va povestească cate ceva ori sa va ia cu ei cândva ori acum, e normal sa criticați. Așa si cu problema titularizării mașinilor, de când s-a renunțat la ea s-a ales praful de ele si probabil ca se va mai alege. Putin despre IR1699/1698 vreau sa mai istorisesc ca tot s-a pomenit de el cateva postari mai in urma. Parca prin 2011 sau 2012 o perioada a fost compus si dintr-un Desiro. Era in vremea când s-a scos de sub tensiune linia Reșița Nord - Reșița Sud si înainte sa se închidă statia Reșița Sud. N-am sapat dar daca nu ma inseala memoria chiar si pe aici pe forum la topicul despre compunerile acelui an apar postari cu Desiro la acea pereche de trenuri. |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7107 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 15:24 | |
| - Karpaty a scris:
- nu puteau sa faca cumva ca in Caransebes sa stea pana vina 1691 sa fie legatura Bucuresti-Resita,
Fiind gandit ca un tren strict pentru angajatii CFR sau pentru cei care circula de la Timisoara la Cornutel / Brebu (direct), nu cred ca s-au mai gandit ca ar putea asigura o legatura buna in Caransebes pentru cei care vin de la Bucuresti cu 1691, din pacate. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Mier 30 Dec 2015, 17:10 | |
| Cred ca e format din cele 2 vagoane revizuite la Simeria parca 20 54 001 si 20 55 069.
E un tren inutil doar cineva care nu stie merge cu el. Eram linga casa de bilete cind o femeie a intrebat de tren spre Resita. Desigur nu a fost indrumata spre RT ci i s-a indicat acest tren(fiind aproape de ora lui) a lua la personal pina la Caransebs spunindu-i casierei ca de la Caransebes vine cineva sa o ia cu masina. trenul are acele opriri pe ruta 915 pentru ca in acele gari urca ceva coiosi care vin la Timisoara. Ramine de explicat de ce nu se poate face un mers la alte trenuri personale ca sa vina si ei cu personalul sau de ce nu merge o malaxa 900 pe acolo fara opriri? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! Joi 11 Feb 2016, 05:22 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri pozitive (+) la CFR !!! | |
| |
|
| |
| Lucruri pozitive (+) la CFR !!! | |
|