|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8343 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Mar 2012, 04:32 | |
| - Dragos a scris:
- dan tm a scris:
- Am vazut tranzitind Timisoara Nord fara oprire o marsruta cu Dacii,(Sandero, Stepway, Lodgy, Logan pickup) trasa de CFR Marfa, vagoane ale firmei BLG Logistic, Semivagoanele se gasesc pe http://www.blg.de/.
Dar circula si o marsruta Touax, am vazut-o goala miercuri iesind spre Lugoj, insa nu am vazut cine facea tractiunea. Iata si mesajul meu cu numarul 666, sper sa nu fie intr-un ceas rau Pana acum avem urmatoarele date si rute aproximative vizavi de trenurile cu Dacii: - Mioveni - Titu - Chitila - Baneasa - Constanta (cu varianta Titu - Buftea-Buzau-Faurei-Fetesti-Constanta, cand nu se poate pe M800). Tractiune GFR, vagoane GEFCO (export pe naval) - Mioveni - Slatina - Caracal / Bals ?! - Craiova - Filiasi - Timisoara. Tractiune CFR Marfa, vagoane BLG (export Italia etc ?!) - Mioveni - Craiova - Simeria - Arad. Tractiune CFR Marfa, vagoane Touax (export Austria, Germania etc ?!) care e mai exact traseul spre Arad ?
Rog din suflet sa fiu corectat la cele spuse mai sus ! Adică Ciumești, întrucât Ciumești este stația care deservește uzina Dacia și orașul Mioveni. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8389 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Mar 2012, 07:41 | |
| Pe Simeria numai circula niciun tren cu masini. Trenurile cu masini toate care veneau pe Simeria sunt deviate de la noul mers pe Caransebes. Pe la Caracal rar ies trenurile de masini . Cele care mergeau pe Simeria mergeau in Franta. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Mar 2012, 11:53 | |
| Unde e Ciumesti asta, ca eu pe gmaps il gasesc langa Carei ? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Mar 2012, 12:47 | |
| - Dragos a scris:
- Unde e Ciumesti asta, ca eu pe gmaps il gasesc langa Carei ?
M905 |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Mar 2012, 12:53 | |
| Ciumesti este numele garii din apropierea fabricii de la Mioveni. Este pe teritoriul localitatii Argeselu. Localitate cu numele Ciumesti nu exista in zona (probabil a existat inainte). |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Mar 2012, 13:36 | |
| Inainte toate L pentru masini aveau statia de domiciliu Ciumesti.
Gara e in stinga localitatii Maracineni. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Mar 2012, 14:09 | |
| O harta cu zona respectiva: |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Mar 2012, 18:24 | |
| - Vlad a scris:
- Ciumesti este numele garii din apropierea fabricii de la Mioveni. Este pe teritoriul localitatii Argeselu.
Dacă Argeşelu e lângă Mioveni, atunci staţia Argeşel de ce localitate ţine? _________________ :TTT:
|
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 25 Mar 2012, 18:41 | |
| Bilcesti sau Fantanea, una din astea. Numele statiei e dat de raul/paraul Argesel care trece pe acolo. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 26 Mar 2012, 00:25 | |
| - Vlad a scris:
- O harta cu zona respectiva:
Multumesc de info. Totusi, de la Ciumesti pe ce rute pleaca trenurile cu masini ? E clar ca in Golesti ajung toate dar apoi ? Ruta celor care merg in Constanta o stiu. Mai apar situatii cand merg pe M1000 (de la Sabareni de pe 901 intra pe racord apoi Buftea si mai departe nu stiu, banuiesc ca nu trec muntii spre Brasov, ci doar merg pe ruta alternativa Ploiesti Sud - Buzau - Faurei - Fetesti - Constanta) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 26 Mar 2012, 14:12 | |
| - Vlad a scris:
- Bilcesti sau Fantanea, una din astea. Numele statiei e dat de raul/paraul Argesel care trece pe acolo.
Ce am gasit eu pe o harta |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 26 Mar 2012, 14:47 | |
| mai e un Argesel, ultima statie, dupa Campulung si dupa Holcim, din ce se vede pe harta |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 27 Mar 2012, 09:09 | |
| Ciumesti este de fapt in Comuna Maracineni de care apartine si Argeselu.
Mioveni este fosta comuna Colibasi.
Argeselu de la capatul liniei, unde este Combinatul Holcim, este de fapt doar denumirea garii, stabilimentul fiind amplasat in comuna Valea Mare Pravat.
Am cautat pe net site urile primariilor si al Holcim. Nu am gasit de ce se numste Ciumesti si nu Maracineni dar asta e tipic la CFR si se poate face un topic separat. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 27 Mar 2012, 17:38 | |
| Guvernul AMÂNĂ anularea datoriilor bugetare la CFR Proiectul de ordonanţă de urgenţă prin care datoriile înregistrate de CFR SA la finele anului trecut, de 3,99 miliarde lei (aproximativ 917 milioane euro), sunt anulate prin conversia în acţiuni a fost amânat de Guvern, după o consultare între premier şi ministrul Transporturilor.
Proiectul a fost introdus pe ordinea de zi a şedinţei de marţi a Executivului, dar premierul a decis amânarea acestuia pentru săptămânile următoare, a declarat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Dan Suciu.
Conform proiectului, datoriile înregistrate de CFR SA la finele anului trecut către bugetul consolidat şi fondul de risc, de 3,99 miliarde lei (aproximativ 917 milioane euro), vor fi anulate prin conversia în acţiuni.
Ştergerea datoriilor va fi efectuată prin derogare de la legislaţia actuală care reglementează datoria publică.
La 31 decembrie 2011, compania prelimina datorii către bugete şi Fondul de risc de 3,99 miliarde lei, din care 2,06 miliarde lei reprezintă penalităţi şi majorări pentru neplată sau plata cu întârziere.
Având în vedere că CFR SA este singura companie din România care administrează infrastructura feroviară, Guvernul consideră că acordarea unui sprijin financiar nu reprezintă ajutor de stat.
CFR SA se află pe lista companiilor monitorizate de Fondul Monetar Internaţional, iar neadoptarea acestei măsuri în regim de urgenţă ar împiedica îndeplinirea obiectivelor stabilite în acordul cu instituţia financiară internaţională, se menţionează în proiect.
Un proiect similar a fost lansat la mijlocul lunii ianuarie, prin care urmau să fie şterse în acelaşi mod datoriile CFR SA, care însumau însă atunci 4,5 miliarde lei.
Sursa: http://realitatea.mobi/article/927030 |
| | | mishu_edm
Numarul mesajelor : 40 Localizare : Tecuci, Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 17/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 27 Mar 2012, 18:53 | |
| http://www.evz.ro/detalii/stiri/vestul-salbatic-de-la-marginea-capitalei-972634.html
"Miercuri, 21 Martie 2012. 315 vizualizări, 2 comentarii, 3 voturi Vestul Sălbatic de la marginea Capitalei
Autor: Petrișor Cană
Acţiunea "Mica Indie" a dus la prinderea a 12 hoţi de cale ferată. Ei trăiesc la aceeaşi adresă, într-un cartier construit pe câmp Poliţiştilor le-a luat mai mult timp să întocmească acte. Infractorii n-au mişcat în faţa „mascaţilor”
Amplă acţiune a poliţiştilor de la Transporturi Feroviare (TF). Ieri au avut loc descinderi simultane în 18 locuinţe din sectorul 3 (fostul cartier 23 August) în căutarea hoţilor de cale ferată. Au fost prinşi 12 membri ai unei grupări care a distrus 50 la sută din infrastructura feroviară care leagă Centura de partea din Sud a Capitalei. Poliţiştii i-au găsit într-un adevărat cartier, construit de infractorii care trăiesc din vânzarea componentelor furate.
“Uite, mamă, vin mascaţii!"
Operaţiunea poliţiştilor de la TF a demarat la 4.30. "Şedinţa de lucru" ţinută de comisarul-şef Alexandru Popa, adjunctul şefului unităţii, a fost filmată de o echipă a Discovery Channel. La plecarea din Gara de Nord, unde "s-a dat adunarea", unul dintre poliţiştii de la TF fredona previzibil: "Uite, mamă, vin mascaţii/Să ne aresteze fraţii!".
“Mica Indie"
Coloana de maşini cu sirene şi girofar a traversat repede Bucureştiul. În fostul cartier 23 August, girofarurile s-au stins şi sirenele au tăcut. "Pe muţeşte", maşinile celor de la TF au intrat pe un drumeag greu circulabil. Au ajuns în apropierea unor construcţii cu pereţi din BCA şi carton. "Uite, bă, nu mai stau în barăci", s-a minunat un poliţist. Îi spun "Mica Indie". Sunt vreo 40 de case, toate la aceeaşi adresă: Gheţu Anghel, nr. 10. Prin acel loc, puţini se încumetă să circule. Nici sectoristul nu-i cunoaşte, după cum au spus "băştinaşii".
Luaţi din aşternut
Poliţiştii au intrat în case şi i-au luat din aşternut pe cei căutaţi. Au găsit chiar şi opt copii şi adulţi într-o cameră. "Nu se mai terminau ieşind de sub plapumă. Erau opt", a mărturisit un ofiţer. Cinci suspecţi le-au picat în mână. Unul era urmărit general. La celelalte adrese, pe străzile Orlov şi Frăsinetului, au fost găsiţi încă şapte. Au fost descoperite şi un tub autogen şi o drujbă cu care tăiau şina de tren. După ce a fost încătuşat, unul striga la nevasta care se ruga să meargă cu el: "Taci, fă! Stai acasă că mă întorc repede".
PRINS. Unul dintre infractorii care n-au mai apucat să fugă FOTO: PETRIȘOR CANĂ
PAGUBĂ
Un milion de euro costă reparaţiile
“Mica Indie" e poziţionată la capătul liniilor care fac legătura cu antestaţia CFR Faur, spre Republica. Majoritatea celor care stau pe strada Gheţu Anghel nu au forme forme legale. Figurează la alte adrese din Călăraşi şi Bucureşti. Acum câţiva ani, pe acolo treceau şapte linii de tren. Acum, doar pe una se mai circulă.
Celelalte au fost tăiate în bucăţi şi vândute ca fier vechi. Marin Androne, şef de District la Secţia L 3 - Bucureşti Obor, spunea că refacerea lor ar putea costa în jur de un milion de euro. “Liniile făceau legătura cu societatăţile Faur, Republica, Comet şi Electrica. Oamenii ăştia fură şi distrug. Pun în pericol siguranţa circulaţiei", a precizat Androne. Poliţiştii au avut deseori de furcă cu zecile de indivizi care săluşuiesc aici. Pe 4 martie, o patrulă formată din doi agenţi abia a scăpat cu viaţă. “Au surprins mai mulţi inşi care tăiau şinele. Vreo 50 au ieşit din case şi au început să arunce cu pietre. Doi poliţişti au fost răniţi. Au scăpat după ce au tras cu pistolul în aer", a povestit inspectorul principal Sorin Marinescu, ofiţer la Serviciul Judiciar.
Agenţii loviţi au suferit leziuni la cap şi la coaste. “Printre urmăriţi erau mai mulţi recidivişti", a completat şi şeful serviciului, comisarul Nicolae Paraschiv. “Sunt cercetaţi pentru furt la infrastructura feroviară. Riscă de la 4 la 18 ani de închisoare", a adăugat Marinescu.
Citiţi mai mult: Vestul Sălbatic de la marginea Capitalei - Bucureşti > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/vestul-salbatic-de-la-marginea-capitalei-972634.html#ixzz1qKi0EZCM EVZ.ro " |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |