| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6348 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 22 Mar 2012, 19:17 | |
| - MariusD a scris:
- srazvi a scris:
- La Mintia nu era restrictie de 15 la ora in zona haltei, acolo fiind si trecerea la nivel?
La Mintia la halta este cu 30km/h ; nu este ptr trecerea la nivel ci pentru un pod dupa halta. Pai si cum avea IR-ul 100 la ora in zona cu restrictie de 30 la ora :shock: |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6449 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 23 Mar 2012, 00:25 | |
| nu mai stiu unde am vazut ca se vorbea de podu Vidin-Calafat...uitati aici un video recent :
https://www.youtube.com/watch?v=yQAGYRSKi3g&feature=channel |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 23 Mar 2012, 13:01 | |
| Inca doua linii de cale ferata ce vor fii modernizate in anii urmatorii cu fonduri europene. Practic in urmatorii 20 de ani cred ca majoritatea magistralelor vor avea viteze sporite de circulatie. O veste foarte buna de azi. Dar mai multe cititi aici : http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/vezi-ce-a-obtinut-romania-la-negocierile-retelelor-transeuropene-de-transport-163448.html http://www.mt.ro/nou/comunicate.php?id=156 - inclusiv harta. Sunt multe articole de presa :
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Vin 23 Mar 2012, 13:14, editata de 1 ori |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 23 Mar 2012, 13:12 | |
| Sa dea Dumnezeu sa existe cat mai multi anii UE caci este cam singura noastra sansa sa ne modernizam caile ferate. Liniile modernizate vor fii intre localitatile Bucuresti - Craiova prin Rosiori si Ungheni - Iasi - Suceava - Cluj Napoca - Alba Iulia.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Vin 23 Mar 2012, 13:16, editata de 1 ori |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5704 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 23 Mar 2012, 13:14 | |
| Ford va lansa prouctia la Craiova in iunie.Oare vor transporta masinile cu camione sau vor lua exemplu de la Dacia? Cu trenu se pot transporta 270 masini odata ,avantajele fiind multiple. In articolul de mai sus scrie ca GEFCO va aduce si masini importate,deci nu trenul nu se va intoarce gol,assa cum se intampla acum cu vagoanele care trasporta Dacia.
|
|
| |
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5394 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 23 Mar 2012, 13:23 | |
| - laur 133 a scris:
- Ford va lansa prouctia la Craiova in iunie.Oare vor transporta masinile cu camione sau vor lua exemplu de la Dacia? Cu trenu se pot transporta 270 masini odata ,avantajele fiind multiple.
In articolul de mai sus scrie ca GEFCO va aduce si masini importate,deci nu trenul nu se va intoarce gol,assa cum se intampla acum cu vagoanele care trasporta Dacia.
Sanse is sa ia exemplul de la Dacia..dar nu stiu de ce prevad un contract cu GFR..din pacate |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 23 Mar 2012, 13:32 | |
| - cristyadaX a scris:
- laur 133 a scris:
- Ford va lansa prouctia la Craiova in iunie.Oare vor transporta masinile cu camione sau vor lua exemplu de la Dacia? Cu trenu se pot transporta 270 masini odata ,avantajele fiind multiple.
In articolul de mai sus scrie ca GEFCO va aduce si masini importate,deci nu trenul nu se va intoarce gol,assa cum se intampla acum cu vagoanele care trasporta Dacia.
Sanse is sa ia exemplul de la Dacia..dar nu stiu de ce prevad un contract cu GFR..din pacate Pai GFR-ul duce Daciile la Constanta pe vagoane GEFCO iar CFR Marfa le duce spre Arad (nu stiu ale cui sunt vagoanele), nu ? Deci ar fi posibil ca Dacia sa incheie contracte si cu GFR si cu CFR Marfa (pe partea de tractiune), eu asa cred. Sau GEFCO se ocupa de contractarea celor care fac tractiunea ? Oricum, sunt curios cand va trece prima naveta cu Ford-uri spre Constanta !!! Abia astept ! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 23 Mar 2012, 22:57 | |
| - Dragos a scris:
- cristyadaX a scris:
- laur 133 a scris:
- Ford va lansa prouctia la Craiova in iunie.Oare vor transporta masinile cu camione sau vor lua exemplu de la Dacia? Cu trenu se pot transporta 270 masini odata ,avantajele fiind multiple.
In articolul de mai sus scrie ca GEFCO va aduce si masini importate,deci nu trenul nu se va intoarce gol,assa cum se intampla acum cu vagoanele care trasporta Dacia.
Sanse is sa ia exemplul de la Dacia..dar nu stiu de ce prevad un contract cu GFR..din pacate Pai GFR-ul duce Daciile la Constanta pe vagoane GEFCO iar CFR Marfa le duce spre Arad (nu stiu ale cui sunt vagoanele), nu ? Deci ar fi posibil ca Dacia sa incheie contracte si cu GFR si cu CFR Marfa (pe partea de tractiune), eu asa cred. Sau GEFCO se ocupa de contractarea celor care fac tractiunea ? Oricum, sunt curios cand va trece prima naveta cu Ford-uri spre Constanta !!! Abia astept ! Dacia in incheie contracte cu firme care se ocupa cu logistica gen GEFCO care la randul lor contracteaza un operator de tractiune!! Spre arad am mai vazut vagoane SIVA la CFR Marfa si TOUAX la OBB mai des GEFCO foarte rar!! Cat despre planurile alea marete vin campania electorala si in ritmu in care se construieste si o sa le termine in 2020 |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 24 Mar 2012, 11:56 | |
| Am vazut tranzitind Timisoara Nord fara oprire o marsruta cu Dacii,(Sandero, Stepway, Lodgy, Logan pickup) trasa de CFR Marfa, vagoane ale firmei BLG Logistic, Semivagoanele se gasesc pe http://www.blg.de/.
Dar circula si o marsruta Touax, am vazut-o goala miercuri iesind spre Lugoj, insa nu am vazut cine facea tractiunea. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 24 Mar 2012, 17:19 | |
| Dacia Lodgy se produce în Maroc, nu în România. Ce căutau Lodgy-urile acolo? Le aduc cu barca până la Constanţa şi apoi cu trenul spre Occident? Mi se pare nerentabil. _________________ :TTT:
|
|
| |
Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6231 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 24 Mar 2012, 17:39 | |
| Trenurile-fantomă din România: 2 călători, 2 controlori şi un mecanic
http://www.evz.ro/detalii/stiri/t...trolori-si-un-mecanic-973243.html |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 24 Mar 2012, 21:11 | |
| - dan tm a scris:
- Am vazut tranzitind Timisoara Nord fara oprire o marsruta cu Dacii,(Sandero, Stepway, Lodgy, Logan pickup) trasa de CFR Marfa, vagoane ale firmei BLG Logistic, Semivagoanele se gasesc pe http://www.blg.de/.
Dar circula si o marsruta Touax, am vazut-o goala miercuri iesind spre Lugoj, insa nu am vazut cine facea tractiunea. Iata si mesajul meu cu numarul 666, sper sa nu fie intr-un ceas rau Pana acum avem urmatoarele date si rute aproximative vizavi de trenurile cu Dacii: - Mioveni - Titu - Chitila - Baneasa - Constanta (cu varianta Titu - Buftea-Buzau-Faurei-Fetesti-Constanta, cand nu se poate pe M800). Tractiune GFR, vagoane GEFCO (export pe naval) - Mioveni - Slatina - Caracal / Bals ?! - Craiova - Filiasi - Timisoara. Tractiune CFR Marfa, vagoane BLG (export Italia etc ?!) - Mioveni - Craiova - Simeria - Arad. Tractiune CFR Marfa, vagoane Touax (export Austria, Germania etc ?!) care e mai exact traseul spre Arad ? Rog din suflet sa fiu corectat la cele spuse mai sus !
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Sam 24 Mar 2012, 21:18, editata de 2 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 24 Mar 2012, 21:15 | |
| !!Nu toata garnitura merge in acelasi loc si mai merg si in Franta si Belgia!!
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Sam 24 Mar 2012, 22:05, editata de 1 ori |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 24 Mar 2012, 21:48 | |
| Inca unul caruia nu i-a mai ajuns sina.
http://www.realitatea.net/o-locomotiva-a-deraiat-in-mehedinti_926216.html |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5704 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 24 Mar 2012, 21:50 | |
| Defileul Jiului ar putea fi supragheat video. http://www.gds.ro/Actualitate/2012-03-24/Defileul+Jiului%2C+supravegheat+video |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea II) | |
|