| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5277 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 28 Mar 2012, 09:39 | |
| ce porcarie frate....
asemena oameni ar trebui impuscati, infrastructura este sfanta pentru o tara adevarata. ar trebui pazita cu mitraliera si cine se atinge de ea sa fie gaurit pe loc. dar la noi in UNIUNEA SOCIALISTA EUROPEANA, hotii au mai multe drepturi decat oamenii cinstiti! |
|
| |
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6348 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 29 Mar 2012, 00:29 | |
| Stat militienesc, stiau ca fura, stiau cine fura dar nu erau alegeri |
|
| |
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6182 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 29 Mar 2012, 12:33 | |
| http://www.adevarul.ro/financiar/tren-companie_feroviara-franta-plateste_despagubiri-femeie_concediata-intarzieroi_0_672532895.html |
|
| |
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6348 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 29 Mar 2012, 12:44 | |
| Da, peste 100 de ani va fi si la noi |
|
| |
Goanga V.I.P Member
Numarul mesajelor : 517 Varsta : 30 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 6299 Data de inscriere : 08/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 29 Mar 2012, 15:49 | |
| Simulare de accident chimic in gara Teius http://alba24.ro/foto-simulare-de-accident-chimic-la-statia-cfr-teius-au-participat-forte-isu-politie-jandarmi-ambulanta-si-alte-institutii-83815.html |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6774 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 29 Mar 2012, 18:04 | |
| Macar au spalat bine vagonul, ar trebui si pe unele locomotive (jegoase) sa se faca astfel de simulari, la cat mai multe ! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 30 Mar 2012, 09:09 | |
| http://www.realitatea.net/accident-feroviar-doua-persoane-au-murit_928106.html#comentarii Încă un automotor de la Regiotrans avariat Nu ştiu cine le pune volanul în mână tuturor nefericiţilor... mai grav e că respectivii nu se duc singuri pe lumea cealaltă, mai iau şi pe alţii cu ei. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 30 Mar 2012, 10:25 | |
| Poate mai bine ar fi ca cei de la Infra sa doteze trecerile cu BAT SAT si cam toate sa fie dotate cu bariere nu semibariere!! |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 30 Mar 2012, 10:42 | |
| Pe linia pe care a avut loc accidentul (607 Podu Iloaiei - Harlau) nu exista nici o trecere la nivel cu BAT/SAT in afara de SAT-ul de la iesire din Podu Iloaiei. Ar costa o gramada de bani instalarea acestor bariere avand in vedere ca sectia e cu semafoare si macazuri manuale.
Sunt multe locuri unde s-au bagat restrictii la trecerile la nivel pentru ca e mai ieftin decat instalarea unui SAT/BAT.
Ceea ce spui tu Adrian e cam de domeniul SF cel putin in Romania, din pacate... |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 30 Mar 2012, 11:21 | |
| Si la gara Titan Sud trebuie sa dea drumul la bariere deoarece va creste riscul de accidente dupa introducerea a mai multor trenuri, iar traficul rutier este foarte aglomerat. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 30 Mar 2012, 11:28 | |
| @ Vlad, pe sectia Holod - Vascau s-au montat 2 bariere automate tip BAT cu semibariera. Are un sistem interesant de actionare cu niste senzori numaratori de osie. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 30 Mar 2012, 11:47 | |
| Păi ai nevoie de o pereche de detectoare de masă metalică, 2 semibariere (de fapt, mai indicat ar fi să fie bariere lungi pe toată lăţimea drumului), un calculator, în jur de 2km de cablu şi un branşament electric. Amplasezi detectoarele la o distanţă considerată optimă (la vreo 500 - 1000 m să zicem), apoi ele detectează osiile şi coboară bariera, iar la trecerea peste următorul detector se ridică bariera. Problema e că ar apărea un timp mort (după ce trece trenul), aşa că ar fi indicat încă un rând de detectoare în apropierea trecerii la nivel, care să ridice bariera imediat ce trece trenul. Totul e doar electronică, bănuiesc că orice electronist cu ceva cunoştiinţe de IT poate proiecta şi realiza tot sistemul fără mari bătăi de cap. _________________ :TTT:
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 30 Mar 2012, 12:38 | |
| Automotorul implicat în accidentul de azi-dimineaţă este 97-0798-5, apare în imaginile date pe RealitateaTV.
http://www.feroviarul.ro/accidente-feroviare/2-morti-in-urma-impactului-dintre-un-automotor-regiotrans-si-o-autoutilitara-la-belcesti-judetul-iasi.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29&utm_content=FaceBook _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 30 Mar 2012, 17:20 | |
| A inceput propaganda
În 2012 România ar putea lansa licitaţia privind elaborarea studiului de prefezabilitate pentru linia de mare viteză http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/32546?lang=ro
Pacat ca se fac numai studii peste studii platite bine si in rest nu se misca nimic !!Am scris si eu pe alte topicuri ca varianta Timisoara Ilia Deva Sibiu Brasov e cea mai buna pentru o linie de mare viteza !! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 30 Mar 2012, 17:34 | |
| Numai povesti ca sa nu spun aberatii. Romania nu are nevoie de linii care sa tina 300km/h, nu va circula nimeni niciodata la noi cu asa ceva poate dupa anul 2050 sa avem ceva pentru 200km/h dar pana atunci 140-160km/h pe toate magistralele electrificate(unde se poate) e mai mult decat suficient. Ce am spus eu in a2a parte a mesajului e mult mai realizabil decat tampeniile din articolul respectiv. Auzi aberatii, Craiova-Petrosani-Simeria tronson de 140km/h...daca ma iau dupa harta aia. Astia de la CFR nu sunt in stare sa circule cu 140km/h cap/coada pe M800 sau M1000 si ei viseaza numai HSR. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea II) | |
|