Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11658
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeMar 20 Mar 2012, 18:12

Da, este Timisoara Nord.
Sus In jos
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6348
Data de inscriere : 20/07/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeMar 20 Mar 2012, 19:35

Frumos sulzerul, pozat de pe pasarela in Timisoara, articolul nu, in afara de casastrofa si alte exagerari nu stiu sa scrie, oricum ii judeca in libertate pe faptasi
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeMar 20 Mar 2012, 20:29

Pe de-o parte, compania Ford a anunţat că va demara în această săptămână un proces de angajare a 500 de muncitori pentru fabrica de la Craiova. De cealaltă parte, Electroputere Craiova va disponibiliza 350 de salariaţi, reprezentând 21% din numărul total de angajaţi, din cauza lipsei de comenzi, a reorganizării activităţii şi a creşterii costurilor cu personalul.
Plăţi compensatorii la Electroputere
Disponibilizările de la Electroputere Craiova vor fi operate începând cu luna mai şi până la 1 decembrie, iar persoanele care vor rămâne fără loc de muncăă vor primi plăţi compensatorii. Compania a mai recurs la disponibilizări şi în octombrie 2010, când au plecat 350 de oameni.
La finalul lunii iunie a anului trecut, Electroputere avea 1.620 de angajaţi.
„Conducerea societăţii, prin Adresa nr.6428/16 martie 2012, a făcut cunoscut Sindicatului Liber Electroputere, ITM Dolj şi AJOFM-Dolj, notificarea prin care intenţionează să efectueze concedieri colective. Notificarea cuprinde motivele care determină concedierile preconizate, în principal motive de natură economico-financiară, generate de situaţia existentă în acest moment. Societatea se confruntă cu o reducere a volumului de activitate ca urmare a diminuării comenzilor“, se arată într-un comunicat transmis, marţi, de Electroputere Bursei de Valori Bucureşti.
Compania nu a comunicat nivelul plăţilor compensatorii şi perioada de acordare
Sus In jos
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5940
Data de inscriere : 14/04/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeMar 20 Mar 2012, 20:44

http://www.gandul.info/financiar/cfr-calatori-si-operatorii-privati-vor-sa-monitorizeze-trenurile-prin-satelit-ce-beneficii-ar-aduce-sistemul-9392817
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6231
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeMar 20 Mar 2012, 23:42

Am citit doar o informatie pe un alt forum ca locomotiva EA 428 a GFR ar fi luat foc la Pajura azi stie cineva ceva mai multe? Crying or Very sad
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5732
Data de inscriere : 05/05/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeMier 21 Mar 2012, 19:14



http://www.zf.ro/companii/cfr-reintroduce-de-proba-trenul-spre-otopeni-dupa-ce-low-costurile-se-muta-pe-henri-coanda-9421818
Sus In jos
andreiutzu




Numarul mesajelor : 168
Reputatie : 5120
Data de inscriere : 05/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 00:07

Electroputere, fără Locomotive şi Aparataj


Cele două fabrici vor fi desfiinţate, iar activităţile în care sunt agrenaţi circa 200 de salariaţi ar putea fi preluate de doi investitori români

Electroputere SA Craiova va trece în perioada următoare printr-un nou proces de restructurare, din cauza conjuncturii economice nefavorabile. Societatea a anunţat că în perioada 1 mai - 1 decembrie 2012 va concedia alţi 350 de salariaţi din cauza diminuării comenzilor. Iniţial, 600 de angajaţi ar fi urmat să plece acasă, însă numărul celor disponibilizaţi a rezultat în urma negocierilor cu sindicatul.
Pe de altă parte, surse din societate susţin că diviziile de Locomotive şi Aparataj, unde lucrează circa 200 de oameni, ar urma să fie preluate de doi investitori români.
Pentru Aparataj era vehiculat numele lui Cornel Mondea, implicat acum la Reloc SA şi Softronic SRL, însă fostul director general de la Electroputere a infirmat informaţia.
Fabrica de Locomotive ar urma să fie preluată de Grup Feroviar Român (GFR), companie controlată de Gruia Stoica, om de afaceri român cotat cu o avere de 380-400 de milioane de euro. GFR a fost interesată de preluarea Electroputere în combinaţie cu alte companii înainte de 2007. Înfiinţată în 2001, compania are o cifră anuală de afaceri de 300 de milioane de euro, iar în prezent operează 13.500 de vagoane şi 260 de locomotive. GFR face parte din grupul Grampet, alături de alte firme, cum ar fi Reva Simeria, Remar Paşcani, Turist Semenic sau Poiana Ciucaş.
Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor (AGOA) de la Electroputere Craiova, convocată pentru data de 23 aprilie, are pe ordinea de zi desfiinţarea diviziilor VFU (vehicule feroviare şi urbane) şi RMU (reparaţii şi modernizări utilaje). În aceste condiţii, Electroputere SA va rămâne cu cel mult 800 de salariaţi şi cu două fabrici de bază: Tranformatoare (TRAFO) şi Motoare electrice rotative (MER).
Electroputere a primit cele mai mari lovituri la export. „Sunt probleme în ceea ce priveşte relaţiile comerciale cu Grecia şi Siria“, a recunoscut Petre Săbăilă, directorul comercial al firmei. După cum se ştie, UE a impus un embargou economic Siriei din cauza regimului politic din această ţară, iar Grecia a fost nevoită să-şi reducă investiţiile în sectorul energetic ca urmare a crizei severe.


http://www.gds.ro/Actualitate/2012-03-22/Electroputere%2C+fara+Locomotive+si+Aparataj
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6231
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 00:07

Doi bărbaţi şi-au pierdut viaţa după ce maşina în care se aflau a fost spulberată de tren

http://www.adevarul.ro/locale/hunedoara/Doi_barbati_si-au_pierdut_viata_dupa_ce_masina_in_care_se_aflau_a_fost_spulberata_de_tren_0_667733666.html
Sus In jos
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6348
Data de inscriere : 20/07/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 00:52

La Mintia nu era restrictie de 15 la ora in zona haltei, acolo fiind si trecerea la nivel?
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 00:53

andreiutzu a scris:
Electroputere, fără Locomotive şi Aparataj



, UE a impus un embargou economic Siriei din cauza regimului politic din această ţară, iar Grecia a fost nevoită să-şi reducă investiţiile în sectorul energetic ca urmare a crizei severe.



toate bolile rele, in curul babei mele Sad
unde e un embargou, un razboi ceva pe mapamond, trebuie sa pierdem noi ceva
mai ales deciziile UE, parca numai de rau sunt.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 01:53

România e un stat de consum, prin urmare orice industrie a mai rămas trebuie să dispară. Oricum, în general, ce se produce la noi e mai p***t decât ce se face în Germania şi mai ieftin pentru cumpărătorii din afara UE.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8389
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 06:37

srazvi a scris:
La Mintia nu era restrictie de 15 la ora in zona haltei, acolo fiind si trecerea la nivel?
La Mintia la halta este cu 30km/h ; nu este ptr trecerea la nivel ci pentru un pod dupa halta.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 10:16

Si la EP acelasi sistem de r***t ca la CFR trebuie sa para ca este falimentara se mentine pe pierdere cum trece la privat renaste ca pasarea Phoenix de parca vin aia cu nu stiu ce minune tehnologica!!Mie scarba de tara asta


Ultimul pilon, cu o înălţime de 44,76 metri, al podului Vidin-Calafat care ar urma să facă legătura între Bulgaria şi România, a fost ridicat, potrivit unui anunţ al companiei spaniole de construcţii FCC. Podul va avea o lungime de aproximativ 2 kilometri, două benzi rutiere pe sens, o linie de cale ferată, două trotuare şi o pistă pentru biciclişti.



Podul Vidin-Calafat era finalizat în proporţie de 72% la sfârşitul lunii februarie, în timp ce infrastructura adiacentă de pe teritoriul Bulgariei era realizată în proporţie de 88%. În acest moment, FCC lucrează la terminarea platformei podului, a liniilor rutiere şi a celei feroviare.

Podul va fi finalizat până la sfârşitul lunii noiembrie 2012, în condiţiile în care Parlamentul bulgar a votat aprobarea măsurilor luate de ministrul de resort, Ivailo Moskovski, în ultimii doi ani cu scopul de a asigura finalizarea podului între Vidin (Bulgaria) şi Calafat (România), a anunţat, la 3 februarie, ministerul bulgar al Transporturilor.

Estimat la circa 225 de milioane de euro până în anul 2011, costul construcţiei se va ridica cel mai probabil la peste 250 milioane de euro până la finalizarea proiectului. Prin programul ISPA, grant al Fondului de Coeziune sunt asigurate 70 de milioane, alte 70 de milioane sunt acordate de Banca Europeană de Investiţii sub formă de împrumut, bugetul de stat al Bulgariei asigură 60 de milioane, banca germană de dezvoltare KfW (Kreditanstalt fur Wiederaufbau) acordă 2 milioane de euro sub formă de ajutor şi 18 milioane sub formă de împrumut, iar Agenţia Franceză de Dezvoltare - un ajutor de 5 milioane de euro.

Uniunea Europeană prin programul ISPA, cu 34 de milioane de euro, şi bugetul de stat al României, cu 33 de milioane de euro, vor asigura finanţarea accesului de pe malul românesc, scrie Agerpres.

http://www.puterea.ro/articol/a_fost_ridicat_ultimul_pilon_al_podului_vidin_calafat
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5277
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 11:29

Dr2005 a scris:
România e un stat de consum, prin urmare orice industrie a mai rămas trebuie să dispară. Oricum, în general, ce se produce la noi e mai p***t decât ce se face în Germania şi mai ieftin pentru cumpărătorii din afara UE.

tara consumatoare pe naiba....tot aud mitul asta!
cine sa consume frate? aia cu salarii de 700 ron sau pensii de 350?
si nu mai spune tu ca ce se face in romania este mai p***t decat ce se face in germania. am venit ieri cu un automotor desiro si intre costesti si pitesti a oprit de doua ori...am avut pana la golesti, o juma de ora intarzaiere!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitimeJoi 22 Mar 2012, 11:47

Rich suntem piata de consum pentru statele UE de aia ne-au primit in UE si de aia ne-au pus pe butuci si agricultura sa importam de afara!!Iar la industrie te cumpara firmele mari ca sa nu le faci concurenta sa aiba ei monopol daca nu reusesc asta te falimenteaza oricum nu putem concura cu ei la ce tehnologie si eficienta muncii la noi doar prin forta de munca ieftina nu faci nimic!!
Deci singura noastra sansa ori ne vindem la ei ori luam licente sa producem produsele lor!!
Automotoarele alea Desiro sunt ansamblate la Astra Arad deci ieftinatura romaneasca!!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 56 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 56 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: