|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 25 Feb 2012, 17:48 | |
| Ce doreste "ministrul nostru" sa preia de la englezi in articolul urmator :
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/161909.html |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 26 Feb 2012, 18:33 | |
| - eu a scris:
Astazi ora 22 ROMANIA TV emisiune de investigatii pe subiectul vagoanelor de patrimoniu taiate. http://www.rtv.net/romania-de-poveste-un-tren-de-patrimoniu-a-fost-vandut-la-fier-vechi-video_17869.html e si video fragmente : Un angajat de la Societatea Feroviară de Turism se întreabă de ce s-a recurs la un asemenea gest. "Nu știu ce or fi avut cu ele. Trebuiau băgate în Grivița să le renoveze. Astea au fost în Grivița și acum sunt la Obor. De doi ani de zile sunt acolo. Erau sigilate. Pe interior erau cum e trenul regal. Același comfort", a spus angajatul SFT. Cât despre vagoane, în anul 2000, inventarierea a ceea ce mai rămăsese din patrimoniul fostului CFR, evidenția lipsa a mai bine de 3.000 de vagoane cisternă.Așa cum s-a văzut de multe ori, bunuri subevaluate sau clasificate în categorii banale, odată trecute peste graniță și recondiționate, au devenit obiective turistice inestimabile. Așadar, o societate de stat care are ca obiect de activitate turismul feroviar are cele mai vechi vagoane care pot circula și le vinde ca fier vechi unei societăți de profil. Aceasta le dezmembrează. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 28 Feb 2012, 00:47 | |
| Muzeul locomotivelor din Reşiţa va merge la export?
http://www.jurnalul.ro/anchete/muzeul-locomotivelor-din-resita-va-merge-la-export-605498.htm |
| | | cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4849 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 28 Feb 2012, 15:28 | |
| altii dau bani grei pe obiecte de patrimoniu si fac bani in acest fel si noi ......,nu am cuvinte |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 28 Feb 2012, 18:55 | |
| Un articol din ziarul Adevaru despre Bombardamentele din anul 1944 in care a fost distrusa Gara de Nord."Va doresc Lectura Placuta http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/MARI_DEZASTRE_Bombardarea_Bucurestilor_in_-44-_mii_de_morti_si_sute_de_cladiri_facute_praf_-Fotografii_socante_0_431956817.html |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5732 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: presa Mar 28 Feb 2012, 21:49 | |
|
http://www.rtv.net/o-mie-de-ceferisti-pusi-pe-liber-tarul-necolaiciuc-e-deja-liber-anca-boagiu-e-ocupata_17149.html
|
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 29 Feb 2012, 00:19 | |
| http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/dupa-20-de-ani-sunt-trimise-in-somaj-vezi-povestea-angajatelor-de-la-informatii-din-gara-cluj-video--85206.html
După 20 de ani, sunt trimise în şomaj. Vezi povestea angajatelor de la Informaţii, din Gara Cluj VIDEO de REALITATEA TV Cluj, 28 februarie 2012, 18:51 citiri:270, comentarii:2 Au lucrat peste 20 de ani la CFR şi acum s-au trezit trimise în şomaj fără nici o explicaţie. Este vorba de cele zece angajate ale biroului de informaţii din gara Cluj-Napoca, care vineri au primit notificările de concediere din partea conducerii CFR Călători. Femeile sunt disperate şi se plâng că nu ştiu cum se vor descurca în continuare. Liliana Drăgan lucrează la CFR de mai bine de 24 de ani, iar în ultima perioadă a fost angajata biroului de informaţii din gara din Cluj. Vestea concedierii, povesteşte Liliana cu lacrimi în ochi, a luat-o pe nepregătite. "Vă închipuiţi că nu ştim să facem decât munca aia de ceferist. Vă închipuiţi că la 46 de ani, văduvă, cu doi copii, cine mă mai primeşte în servici? La fel şi pe celelalte colege. Noi am făcut munca asta o viaţă întreagă, ne-am dedicat trup şi suflet biroului de informaţii", spune ea. Salariul de 1.000 de lei pe Liliana Drăgan care îl primea de la CFR abia îi ajungea pentru viaţa de zi cu zi. "O să stau în faţa gării la fel ca boschetarii din gară şi o să vină şeful de unitate să-i cer să-mi dea bani", spune ea. În situaţia Lilianei sunt şi celelalalte angajate ale biroului de informaţii. "Lucrez în locuinţă de intervenţie, care după terminarea contractului meu cu CFR sunt dată în 30 de zile afară din casă", spune şi Elisabeta Cristof, angajată la acelaşi birou.
"Am trei copii şcolari, un elev şi un student. Şi alături de colegele mele nu poate să spună nimeni că nu ne-am făcut datoria, am lucrat conştiincios, n-am avut abateri, n-am avut nici o sancţiune în 20 de ani şi de muncă", spune şi Cecilia Iacob.
La nivel naţional peste 800 de angajaţi de la CFR Călători vor fi trimişi în şomaj începând de la mijlocul lunii martie. Numai în regionala Cluj aproape 100 de persoane vor rămâne fără locuri de muncă. Poşta Română va disponibiliza şi ea alte 600 de persoane, din care 24 în judeţul Cluj. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 29 Feb 2012, 11:50 | |
| Daca studiati atent numarul de angajati din toate caile ferate europene puteti observa numarul mic de angajatii ai cailor ferate din Romania fata de majoritatea tarilor europene. Daca suntem sub conducerea FMI (americanilor foarte pragmatici si duri) nu putem astepta masuri sociale. Pe americani nu-i intereseaza caile ferate ei sunt cu drumurile si autostrazile...
TOATA LUMEA TREBUIE SA FIE CALMA, SA ISI PASTREZE CALMUL, SANATATEA SI AVANTAJELE PE CARE LE ARE IN FAMILIE. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 29 Feb 2012, 12:17 | |
| Arate si noua niste statistici nu arunca doar niste vorbe aiurea!!La toate societatile feroviare sunt inca sunt foarte multi angajati care nu fac nimic pilosi sau angajati politic si de dat afara au dat tot din cei care muncesc!!
La CFR SA 63% din venituri se duc pe cheltuieli de personal pai si mai vrem investitii in Infrastructura!! Veniturile proprii ale companiei realizate din taxa de utilizare a infrastructurii şi alte venituri din exploatare pentru anul 2010 au valoarea estimată de 1,5 miliarde lei, iar cheltuielile cu personalul sunt estimate la valoarea de 958 milioane lei, ceea ce conduce la un raport între cheltuielile cu personalul şi venituri de 63,71 % .
În timp ce societatea CFR Marfă are evoluţia prezentată anterior, performanţele operaţionale ale operatorilor privaţi de transport feroviar sunt net superioare performanţelor CFR Marfă: Productivitatea salariaţilor, masurată în tone.km/salariat este de 3-4 ori mai mare decât productivitatea salariaţilor CFR Marfă Productivitatea vagonului, masurată in tone.km/vagon este de 3-5 ori mai mare decât productivitatea vagonului exploatat de CFR Marfă Numarul de personal utilizat de CFR Marfă pentru fiecare tren îndrumat este de cca. 50 salariaţi/ tren, în timp ce principalii operatori privaţi de transport marfă pe calea ferată utilizează în medie 12 salariaţi/ tren
50 de angajati/tren la stat!! Sa nu mai vorbim de Calatori trenuri cu 3 vagoane cu 2 nasi statii cu IDM care nu isi mai iau rostul revizii de vagoane pline de sefi 3-4 partide de manevra etc... Mi se pare si mie aiurea ca ajungi la 45 de ani si esti dat afara inca e tanara se poate angaja caserita la supermarket numai ca acoo pentru banii aia stai 8 ore in picioare Totusi 10 angajati pentru informatii mi se par multi oricat de mare ar fi gara Cluj doua angajate de la 6-14 14-22 ar fi destul de luni pana vineri Asa si in gara Craiova noaptea erau 3 case deshise si inca o angajata cred ca era de la informatii lasa ca la stat e bine si cald!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 29 Feb 2012, 22:24 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Daca studiati atent numarul de angajati din toate caile ferate europene puteti observa numarul mic de angajatii ai cailor ferate din Romania fata de majoritatea tarilor europene.
Şi putem observa şi numărul redus de trenuri faţă de majoritatea ţărilor europene. În Austria, de ex., trenurile suburbane nici măcar nu mai au naş (!) dacă circulă pe distanţe scurte, iar în staţiile mici sunt automate de bilete, deci adio casă e bilete. Personalul ăla mult se ocupă de infrastructură, se ocupă de întreţinerea materialului rulant, pe când noi avem câte 2 - 3 naşi pe tren, avem o groază de personal de control al angajaţilor (începând cu supracontrolorii din tren şi apoi cu tot felul de angajaţi SC, mecanici instructori şi alte persoane care stau cu ochii pe mecanici), avem o groază de personal care schimbă macaze (pe când în Austria IDM stă bine mersi în birou şi apasă pe butoane). La OBB nu am văzut agenţii de voiaj unde lucrează câteva zeci de angajaţi (care nu prea fac nimic), iar în gările mari sunt instalaţii de alimentare cu aer şi curent electric la peron, pentru a nu mai fi nevoie de manevrarea vagoanelor spre revizie pentru compunerea garniturilor. La noi... vine LDH-ul cu mecanic, mecanic ajutor şi partidă de manevră în el şi mai sunt şi manevranţii în staţie... _________________ :TTT:
|
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5528 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 29 Feb 2012, 22:33 | |
| Ok. Insa ganditi-va ca unii din oamenii aia nu mai au alte perspective. Nu au ca mine 32 de ani, cand pot destul de lejer sa fac altceva decat ce am invatat. La 50 de ani e destul de greu, iar solutia e migratia, pentru foarte multi. Masurile astea sunt justificate economic, si nu prea poate nimeni sa aduca argumente contra lor, insa eu sunt ingrijorat dpdv omenesc de soarta acestor oameni. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 29 Feb 2012, 23:15 | |
| In Austria la OBB au fost aproximativ 45,186 angajatii in 2009, la Deutsche Bahn sunt 229.000 angajatii, la MAV sunt 38 456 angajatii in 2009, in Polonia la PKP GRUP sunt 90,058 salariati, 82,566 angajatii in 2010 la Ferrovie dello Stato in Italia. Nu are rost sa spunem de UZ (monopol in Ucraina) cu 402.000 angajatii in prezent si 1.000.000 salariati la RZD monopol in Rusia care oricum sunt putin in urma fata de noi la mentalitati in transport. Mai multe aici : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_railway_companies#.C2.A0Romania |
| | | cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5051 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: CFR marfa Vin 02 Mar 2012, 14:04 | |
| http://www.adevarul.ro/financiar/Rusii-interesati_sa_cumpere_CFR_Marfa_0_656334565.html se pare ca ajungem la rusi? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 02 Mar 2012, 18:47 | |
| E vorba de o bancă din Rusia... ăştia urmăresc profitul, probabil o să le fie mai simplă să cumpere tot şi apoi să caseze. Şi după aia o să ne vândă nouă tabla... _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 02 Mar 2012, 19:38 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- 1.000.000 salariati la RZD monopol in Rusia care oricum sunt putin in urma fata de noi la mentalitati in transport.
Mai multe aici :
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_railway_companies#.C2.A0Romania
RZD sint in urma fata de noi la mentalitati de transport??? RZD? mai gindeste-te! mai studiaza putin siteul lor. Sau ca sa nu fie suparari, eu cel putin nu sint de acord cu tine. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |