Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 21 Feb 2012, 18:14

Daca nu circula oamenii cu bani aproape deloc cu trenul sigur ca nu intereseaza la nivel central CAILE FERATE.
In plus la guvernare avem partide si doctrina liberala. Cand va veni PSD - USL la putere sau cu Partidul Poporului sigur se va investi mai mult in caile ferate si in mod sigur tarifele de circulatie nu vor creste mai mult de 10% intr-un an.

Very Happy
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 21 Feb 2012, 18:41

Cu riscul sa-mi pun multi oameni in cap va spun ca daca ajunge USL la guvernare se alege praful si de CFR si de tot. Pana acum tot ce s-a modernizat s-a facut in guvernarea PDL nu ii ridic in slavi nu suport nici un partid politic dar deschideti bine ochii care va mai aduceti aminte cat timp a fost PSD la guvernare s-a distrus/vandut toata tara. Tin minte ca si astazi in 2003 cand se stia ca PSD nu va mai castiga nimic in parlament in 2004 cum baronii locali de Teleorman care apartineau de PSD au pus paduri intregi la pamant, au distrus pe ultima suta si furat cat au putut stiind ca nu mai prind minic din 2004 la cascaval...ups, guvernare.

Eu va intreb, ce s-a investit in CFR in perioada 1996-2004 in timpul guvernarii PSD? Din contra, in perioada asta a inceput decaderea CFR...
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5799
Data de inscriere : 06/02/2012

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 21 Feb 2012, 19:07

Ai perfecta dreptate!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 21 Feb 2012, 19:35

Edward ce se schimba 3 mecanici pe o sectie?Nu am inteles ce ai vrut sa zici...
Alex modernizarea a inceput mult mai devreme PDL nu au fost in stare nici sa o termine nu o mai ridicati in slavi pe Ancuta doar ei au aratat la televizor 20 de miliarde ne-au costat numai modernizarile de drumuri nationale in 15 ani!!
Toti sunt vinovati au furat cu totii la un loc si e pacat ca am avut fonduri UE si nu am stiut ce sa facem cu ele sa ne uitam doar la Cehia Polonia si datorii avem pana peste cap sa ne uitam la Spania ce retea de cai ferate si autostrazi au bravo lor!!


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mar 21 Feb 2012, 19:40, editata de 1 ori
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5413
Data de inscriere : 03/11/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 21 Feb 2012, 19:38

subscriu in totalitate comentariilor facute de radu tudor si alexd,pe vremea psd-ului a inceput devalizarea tarii din toate punctele de vedere.
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5523
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 21 Feb 2012, 20:01

Acuma NU prea se mai poate fura, cel putin nu din investitii! Banii vin de la UE si sunt controlati pana la ultimul cent..
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7013
Data de inscriere : 25/04/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 21 Feb 2012, 20:27

Am vrut sa spun ca in halul in care tot dau afara din personalul de la CFR Calatori, o sa ajungem sa deserveasca pe o sectie 3-4 mecanici de locomotiva...
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 21 Feb 2012, 20:30

adrian78 a scris:
nu o mai ridicati in slavi pe Ancuta
Am specificat ca nu suport pe nimeni Razz .
Eu doar am facut comparatia intre 2 rele PSD si PDL si din punctul meu de vedere raul mai mic a fost PDLul.
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6557
Data de inscriere : 28/05/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 21 Feb 2012, 20:54

In perioada 2000-2004 cand la guvernare a fost psd si 2005-2008 PD si PNL se puteau face investitii, Romania avea crestere economica
dar Nastase si Tariceanu au preferat sa dea pomeni, pensii si salarii, prime de craciun, paste , de haine etc.Acuma presa e cu ochii pe ei, ca de nu ar fii presa cred ca ar fii dezastru si cu PDL.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 21 Feb 2012, 21:02

Saracii de la CFR Calatori nu stiu nici macar ce pierderi au avut in urma viscolului cred ca se vor destepta pe la vara si ne vor arunca pastila cu trafuc triplu mega pe M800 si gata au scapat de toate pierderile!!

http://www.zf.ro/eveniment/tarom-inca-aduna-facturile-iar-cfr-calatori-numara-doar-liniile-inchise-9252137


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mar 21 Feb 2012, 22:31, editata de 1 ori
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5455
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 21 Feb 2012, 22:09

Trenuri româneşti de epocă, vândute la fier vechi. Statul a dat o garnitură la preţul unei maşini


Trenurile româneşti de epocă sunt vândute la fier vechi. Singura soluţie pe care statul a găsit-o pentru vagoanele din perioada interbelică, unice în Europa, a fost să le vândă la Remat pe o sumă cât o maşină mai răsărită.

Trenul Bucureşti cu vagoane construite în anii '30 a fost făcut bucăţi, iar rămăşiţele mai pot fi văzute încă de curioşi în Gara Obor. Muncitorii au tăiat fără milă, iar bucăţile imense de metal au ajuns la un Remat din Slatina.

Trenul Bucureşti a circulat în România în perioada interbelică şi avea în componenţă vagoane fabricate în Italia şi Germania.

Potenţialul turistic al trenului nu a contat pentru Societatea Feroviară de Turism care a vândut vagoanele pentru o sumă infimă: 43.000 de euro.

Dacă pentru vânzătorii de fier vechi vagoanele au fost mană cerească pentru pasionaţii de trenuri, decizia reprezintă un adevărat măcel.

Tot la un centru de fier vechi a ajuns şi trenul Sanitar. Automotorul a fost vândut la Remat pentru o sumă ce depăşeşte cu puţin 100.000 de euro.

O variantă mult mai potrivită pentru aceste trenuri ar fi fost expunerea în muzee.



http://www.antena3.ro/romania/trenuri-romanesti-de-epoca-vandute-la-fier-vechi-statul-a-dat-o-garnitura-la-pretul-unei-masini-156338.html
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5455
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 21 Feb 2012, 22:12

razvan - trenuri a scris:
Deci se poate...

Very Happy

http://www.comunic.ro/article.php/Vodafone-anun%C8%9B%C4%83-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torii-concursului-de-aplica%C8%9Bii--Orice-se-poate/10171/


Cine a facut programelul de la mersultrenurilor merita felicitat

Eu nu stiam de existenta lui pana am intrat pe acest forum, e super mai ales la trenurile din o anumita gara sau la trenurile internationale (nu ma asteptam ca un IR Buc-Budapesta sa fie aproape personal in Ungaria Sad )

Felicitari !
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMier 22 Feb 2012, 19:53

Statele din Europa Centrală şi de Est investesc prea puţin în infrastructura feroviară, comparativ cu statele din Vest, iar acest lucru se reflectă supra transportului de pasageri şi marfă, care pierde în cota de piaţă în competiţie cu transportul rutier.
„Dacă nu ai o infrastructură oferantă, nu te poţi aştepta la o creştere reală a comeptitivităţii şi nici la creşterea şi mutarea traficului de pe segmentul rutier pe cel feroviar. Statele din ECE investesc mult mai mult în infrastructura rutieră decât în cea feroviară, făcând comparaţie cu cele din Vestul Europei. Spre exemplu, în 2009, zona ECE a investit 13% din totalul investiţiilor destinate infrastructurii, pe când în Vest, s-a alocat finanţare în procent de 32%”, a declarat Libor Lochman, Director Executiv al CER, în cadrul evenimentului „Conferinţele Club Feroviar” – „Dezvoltarea infrastructurii feroviare – politici, proiecte şi tehnologii”, desfăşurat în perioada 22-23 februarie 2012, la Sibiu (România) şi organizat de Club Feroviar şi Asociaţia Industriei Feroviare din România (AIF).
În Polonia, Bulgaria şi România, situaţia este critică, întrucât investiţiile în infrastructura rutieră predomină, iar printre ţările care stau „puţin mai bine, se află Ungaria, Cehia şi Slovacia. În general, situaţia este dificilă, iar diferenţa dintre sectorul feroviar şi cel rutier se va adânci mai mult, dacă aceste tendinţe vor continua”, a precizat Lochman.
Creşterea cu 80% a traficului feroviar de marfă, până în 2050, poate fi o ţintă îndeplinită, numai dacă investiţiile vor fi direcţionate către proiectele de infrastructură feroviară, iar autorităţile vor conştientiza importanţa transportului feroviar.
„Este nevoie să se investească în proiectele ce au ca scop reducerea aglomerării şi a secţiunilor de cale ferată transfrontalieră şi de asemenea trebuie să se îmbunătăţească legăturile dintre modurile de transport – porturi, aeroporturi, platforme logistice, care necesită o bună conectivitate”, a menţionat Lochman.
CER a întaintat o nouă propunere legislativă privind Fondul European de Dezvoltare Regională care în prezent nu poate fi utilizat pentru proiectele de transport în multe regiuni dezvoltate, iar în acest sesn, propunerea CER constă în extinderea scopului Fondului în mai multe regiuni dezvoltate şi în curs de dezvoltare. Conform CER, cca 80% din finanţarea FEDR este alocată către operaţiunile din afara sectorului de transporturi.

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/31165?lang=ro
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9708
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMier 22 Feb 2012, 20:22

Căile Ferate din Republica Moldova se axează pe reabilitarea infrastructurii feroviare

“Suntem interesaţi de realizarea la Chişinău a unui terminal pentru transbordarea şi transvazarea containerelor de mărfuri şi astfel să fim o poartă către Europa pentru tranzitul mărfurilor ce vin dinspre Est”, a declarat Vitalie Struna, directorul general al Căilor Ferate din Republica Moldova, cu ocazia participării la conferinţa „Dezvoltarea infrastructurii feroviare – politici, proiecte și tehnologii” organizată de către Club Feroviar şi Asociaţia Industriei Feroviare din România (AIF) la Sibiu, în perioada 22-23 februarie.
„Compania de Căi Ferate din Moldova nu este restructurată, iar piaţa de transport feroviar nu este liberalizată, cu toate acestea compania a avut profit pe anul 2011. Avem proiecte viabile pentru majorarea tranzitului de mărfuri şi al călătorilor pe plan extern. Avem un proiect important alături de CFR SA, conexiunea Odessa – Constanţa şi ieşirea către statele Baltice, de asemenea pentru sporirea traficului de mărfuri. Avem un alt proiect legat de conexiunea cu portul Ismail pentru a spori tranzitul mărfurilor prin Moldova. În plus, am discutat cu Banca Europeană de Reconstrrucţie şi Dezvoltare (BERD) pentru un împrumut de 180 milioane euro în vederea achiziţionării de vagoane noi pentru transportul de călători, transportul pe relaţiile către Moscova, Sankt Petersburg, Rostov şi Bucureşti sunt dintre cele care generează venituri. Am pregătit documentaţia şi sper să primim sprijin de la Uniunea Europeană pentru finanţarea tronsonului transfrontalier Cristeşti – Jijia – Chişinău (între România şi Republica Moldova), ce va avea ecartament de 1435 mm şi va fi complet electrificat. Pentru acest proiect fondurile necesare sunt de 435 milioane euro”, a mai adăugat Vitalie Struna.
Deschiderea portului Giurgiuleşti, din Republica Moldova, este un alt proiect important atât pentru Republica Moldova cât şi pentru România, deoarece portul dispune de ambele ecartamente, 1435mm şi 1520mm, şi este specializat pe containere pentru produse petroliere.

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/31170?lang=ro

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitimeMier 22 Feb 2012, 21:02

Inca o tara care nu acorda transportului feroviar atentia pe care o merita. Argentina are de 3 ori mai multi km de cale ferata dar la ei nu se mai circula mult pe cale ferata, ci doar pe distanta scurte. Dupa cum am vazut in media cred era un tip de automotor ce asigura legatura intre capitala si zona suburbana.
Argentina are 2,700,000 km patrati si 42 milioane de locuitori si 34.000 kilometri de cale ferata partial privatizata.

http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora-11572135-accident-tren-buenos-aires-cel-putin-340-persoane-fost-ranite.htm
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 49 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 49 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: