|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 18:14 | |
| Daca nu circula oamenii cu bani aproape deloc cu trenul sigur ca nu intereseaza la nivel central CAILE FERATE. In plus la guvernare avem partide si doctrina liberala. Cand va veni PSD - USL la putere sau cu Partidul Poporului sigur se va investi mai mult in caile ferate si in mod sigur tarifele de circulatie nu vor creste mai mult de 10% intr-un an. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 18:41 | |
| Cu riscul sa-mi pun multi oameni in cap va spun ca daca ajunge USL la guvernare se alege praful si de CFR si de tot. Pana acum tot ce s-a modernizat s-a facut in guvernarea PDL nu ii ridic in slavi nu suport nici un partid politic dar deschideti bine ochii care va mai aduceti aminte cat timp a fost PSD la guvernare s-a distrus/vandut toata tara. Tin minte ca si astazi in 2003 cand se stia ca PSD nu va mai castiga nimic in parlament in 2004 cum baronii locali de Teleorman care apartineau de PSD au pus paduri intregi la pamant, au distrus pe ultima suta si furat cat au putut stiind ca nu mai prind minic din 2004 la cascaval...ups, guvernare.
Eu va intreb, ce s-a investit in CFR in perioada 1996-2004 in timpul guvernarii PSD? Din contra, in perioada asta a inceput decaderea CFR... |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5799 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 19:07 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 19:35 | |
| Edward ce se schimba 3 mecanici pe o sectie?Nu am inteles ce ai vrut sa zici... Alex modernizarea a inceput mult mai devreme PDL nu au fost in stare nici sa o termine nu o mai ridicati in slavi pe Ancuta doar ei au aratat la televizor 20 de miliarde ne-au costat numai modernizarile de drumuri nationale in 15 ani!! Toti sunt vinovati au furat cu totii la un loc si e pacat ca am avut fonduri UE si nu am stiut ce sa facem cu ele sa ne uitam doar la Cehia Polonia si datorii avem pana peste cap sa ne uitam la Spania ce retea de cai ferate si autostrazi au bravo lor!!
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mar 21 Feb 2012, 19:40, editata de 1 ori |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5413 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 19:38 | |
| subscriu in totalitate comentariilor facute de radu tudor si alexd,pe vremea psd-ului a inceput devalizarea tarii din toate punctele de vedere. |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 20:01 | |
| Acuma NU prea se mai poate fura, cel putin nu din investitii! Banii vin de la UE si sunt controlati pana la ultimul cent.. |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7013 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 20:27 | |
| Am vrut sa spun ca in halul in care tot dau afara din personalul de la CFR Calatori, o sa ajungem sa deserveasca pe o sectie 3-4 mecanici de locomotiva... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 20:30 | |
| - adrian78 a scris:
- nu o mai ridicati in slavi pe Ancuta
Am specificat ca nu suport pe nimeni . Eu doar am facut comparatia intre 2 rele PSD si PDL si din punctul meu de vedere raul mai mic a fost PDLul. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6557 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 20:54 | |
| In perioada 2000-2004 cand la guvernare a fost psd si 2005-2008 PD si PNL se puteau face investitii, Romania avea crestere economica dar Nastase si Tariceanu au preferat sa dea pomeni, pensii si salarii, prime de craciun, paste , de haine etc.Acuma presa e cu ochii pe ei, ca de nu ar fii presa cred ca ar fii dezastru si cu PDL. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 21:02 | |
| Saracii de la CFR Calatori nu stiu nici macar ce pierderi au avut in urma viscolului cred ca se vor destepta pe la vara si ne vor arunca pastila cu trafuc triplu mega pe M800 si gata au scapat de toate pierderile!!
http://www.zf.ro/eveniment/tarom-inca-aduna-facturile-iar-cfr-calatori-numara-doar-liniile-inchise-9252137
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mar 21 Feb 2012, 22:31, editata de 1 ori |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 22:09 | |
| Trenuri româneşti de epocă, vândute la fier vechi. Statul a dat o garnitură la preţul unei maşini
Trenurile româneşti de epocă sunt vândute la fier vechi. Singura soluţie pe care statul a găsit-o pentru vagoanele din perioada interbelică, unice în Europa, a fost să le vândă la Remat pe o sumă cât o maşină mai răsărită.
Trenul Bucureşti cu vagoane construite în anii '30 a fost făcut bucăţi, iar rămăşiţele mai pot fi văzute încă de curioşi în Gara Obor. Muncitorii au tăiat fără milă, iar bucăţile imense de metal au ajuns la un Remat din Slatina.
Trenul Bucureşti a circulat în România în perioada interbelică şi avea în componenţă vagoane fabricate în Italia şi Germania.
Potenţialul turistic al trenului nu a contat pentru Societatea Feroviară de Turism care a vândut vagoanele pentru o sumă infimă: 43.000 de euro.
Dacă pentru vânzătorii de fier vechi vagoanele au fost mană cerească pentru pasionaţii de trenuri, decizia reprezintă un adevărat măcel.
Tot la un centru de fier vechi a ajuns şi trenul Sanitar. Automotorul a fost vândut la Remat pentru o sumă ce depăşeşte cu puţin 100.000 de euro.
O variantă mult mai potrivită pentru aceste trenuri ar fi fost expunerea în muzee.
http://www.antena3.ro/romania/trenuri-romanesti-de-epoca-vandute-la-fier-vechi-statul-a-dat-o-garnitura-la-pretul-unei-masini-156338.html |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 22:12 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Deci se poate...
http://www.comunic.ro/article.php/Vodafone-anun%C8%9B%C4%83-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torii-concursului-de-aplica%C8%9Bii--Orice-se-poate/10171/ Cine a facut programelul de la mersultrenurilor merita felicitat Eu nu stiam de existenta lui pana am intrat pe acest forum, e super mai ales la trenurile din o anumita gara sau la trenurile internationale (nu ma asteptam ca un IR Buc-Budapesta sa fie aproape personal in Ungaria ) Felicitari ! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 22 Feb 2012, 19:53 | |
| Statele din Europa Centrală şi de Est investesc prea puţin în infrastructura feroviară, comparativ cu statele din Vest, iar acest lucru se reflectă supra transportului de pasageri şi marfă, care pierde în cota de piaţă în competiţie cu transportul rutier. „Dacă nu ai o infrastructură oferantă, nu te poţi aştepta la o creştere reală a comeptitivităţii şi nici la creşterea şi mutarea traficului de pe segmentul rutier pe cel feroviar. Statele din ECE investesc mult mai mult în infrastructura rutieră decât în cea feroviară, făcând comparaţie cu cele din Vestul Europei. Spre exemplu, în 2009, zona ECE a investit 13% din totalul investiţiilor destinate infrastructurii, pe când în Vest, s-a alocat finanţare în procent de 32%”, a declarat Libor Lochman, Director Executiv al CER, în cadrul evenimentului „Conferinţele Club Feroviar” – „Dezvoltarea infrastructurii feroviare – politici, proiecte şi tehnologii”, desfăşurat în perioada 22-23 februarie 2012, la Sibiu (România) şi organizat de Club Feroviar şi Asociaţia Industriei Feroviare din România (AIF). În Polonia, Bulgaria şi România, situaţia este critică, întrucât investiţiile în infrastructura rutieră predomină, iar printre ţările care stau „puţin mai bine, se află Ungaria, Cehia şi Slovacia. În general, situaţia este dificilă, iar diferenţa dintre sectorul feroviar şi cel rutier se va adânci mai mult, dacă aceste tendinţe vor continua”, a precizat Lochman. Creşterea cu 80% a traficului feroviar de marfă, până în 2050, poate fi o ţintă îndeplinită, numai dacă investiţiile vor fi direcţionate către proiectele de infrastructură feroviară, iar autorităţile vor conştientiza importanţa transportului feroviar. „Este nevoie să se investească în proiectele ce au ca scop reducerea aglomerării şi a secţiunilor de cale ferată transfrontalieră şi de asemenea trebuie să se îmbunătăţească legăturile dintre modurile de transport – porturi, aeroporturi, platforme logistice, care necesită o bună conectivitate”, a menţionat Lochman. CER a întaintat o nouă propunere legislativă privind Fondul European de Dezvoltare Regională care în prezent nu poate fi utilizat pentru proiectele de transport în multe regiuni dezvoltate, iar în acest sesn, propunerea CER constă în extinderea scopului Fondului în mai multe regiuni dezvoltate şi în curs de dezvoltare. Conform CER, cca 80% din finanţarea FEDR este alocată către operaţiunile din afara sectorului de transporturi.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/31165?lang=ro
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 22 Feb 2012, 20:22 | |
| Căile Ferate din Republica Moldova se axează pe reabilitarea infrastructurii feroviare
“Suntem interesaţi de realizarea la Chişinău a unui terminal pentru transbordarea şi transvazarea containerelor de mărfuri şi astfel să fim o poartă către Europa pentru tranzitul mărfurilor ce vin dinspre Est”, a declarat Vitalie Struna, directorul general al Căilor Ferate din Republica Moldova, cu ocazia participării la conferinţa „Dezvoltarea infrastructurii feroviare – politici, proiecte și tehnologii” organizată de către Club Feroviar şi Asociaţia Industriei Feroviare din România (AIF) la Sibiu, în perioada 22-23 februarie. „Compania de Căi Ferate din Moldova nu este restructurată, iar piaţa de transport feroviar nu este liberalizată, cu toate acestea compania a avut profit pe anul 2011. Avem proiecte viabile pentru majorarea tranzitului de mărfuri şi al călătorilor pe plan extern. Avem un proiect important alături de CFR SA, conexiunea Odessa – Constanţa şi ieşirea către statele Baltice, de asemenea pentru sporirea traficului de mărfuri. Avem un alt proiect legat de conexiunea cu portul Ismail pentru a spori tranzitul mărfurilor prin Moldova. În plus, am discutat cu Banca Europeană de Reconstrrucţie şi Dezvoltare (BERD) pentru un împrumut de 180 milioane euro în vederea achiziţionării de vagoane noi pentru transportul de călători, transportul pe relaţiile către Moscova, Sankt Petersburg, Rostov şi Bucureşti sunt dintre cele care generează venituri. Am pregătit documentaţia şi sper să primim sprijin de la Uniunea Europeană pentru finanţarea tronsonului transfrontalier Cristeşti – Jijia – Chişinău (între România şi Republica Moldova), ce va avea ecartament de 1435 mm şi va fi complet electrificat. Pentru acest proiect fondurile necesare sunt de 435 milioane euro”, a mai adăugat Vitalie Struna. Deschiderea portului Giurgiuleşti, din Republica Moldova, este un alt proiect important atât pentru Republica Moldova cât şi pentru România, deoarece portul dispune de ambele ecartamente, 1435mm şi 1520mm, şi este specializat pe containere pentru produse petroliere.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/31170?lang=ro _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 22 Feb 2012, 21:02 | |
| Inca o tara care nu acorda transportului feroviar atentia pe care o merita. Argentina are de 3 ori mai multi km de cale ferata dar la ei nu se mai circula mult pe cale ferata, ci doar pe distanta scurte. Dupa cum am vazut in media cred era un tip de automotor ce asigura legatura intre capitala si zona suburbana. Argentina are 2,700,000 km patrati si 42 milioane de locuitori si 34.000 kilometri de cale ferata partial privatizata.
http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora-11572135-accident-tren-buenos-aires-cel-putin-340-persoane-fost-ranite.htm |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |