|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5799 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 18:51 | |
| Ar fi ceva daca si tarifele de la CFR ar scadea cu 10% ca lumea sa poata alege trenul. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 18:54 | |
| Se va introduce acel card prin care vei avea reducere de 25% la toate trenurile , pentru cine calatoreste frecvent va fi bun , acel card va fi eliberat cu un tarif unic de achizitionare pentru toata lumea . |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 19:46 | |
| Bucuresti - Brasov cea mai profitabila :
Ca şi încasări ruta Braşov-Bucureşti este urmată de Bucureşti - Roşirori - Craiova şi Bucureşti - Buzău - Iaşi.\
CFR Călători a transportat anul trecut 53,45 milioane de pasageri, în scădere cu 7,3% faţă de anul precedent, printre cauze fiind concesionarea unor secţii de cale ferată către operatori privaţi, creşterea parcului auto, dar şi reducerea numărului de navetişti şi a puterii de cumpărare a populaţiei, potrivit bzb.ro .
Chiar dacă numărul călătorilor transportaţi s-a redus, încasările din vânzarea biletelor de tren ale companiei au urcat cu 9% faţă de 2010, motivul fiind însă scumpirea creşterea cu 18% în luna august din 2011. CFR Călători a înregistrat anul trecut venituri de 2,61 miliarde lei şi cheltuieli de 2,608 miliarde lei.
MAI MULTE AMANUNTE AICI :
http://www.adevarul.ro/locale/brasov/brasov-Brasov_-_Bucuresti_este_cea_mai_profitabila_ruta_a_CFR_Calatori_0_649735154.html |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5413 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 20:34 | |
| pai in cazul acesta,dragul meu razvan,ar trebui introduse trenuri regio expres din 2 in 2 ore intre bucuresti si brasov(ploiesti vest,floresti prahova,campina,breaza,comarnic,sinaia,busteni,azuga ,predeal) respectiv craiova (videle,rosiori nord,draganesti olt,caracal si titu,gaiesti,golestipitesti,costesti,slatina,piatra olt,bals)si din 3 in 3 ore catre iasi(ic la ploiesti sud,buzau,focsani,bacau;ir la ploiesti sud,,buzau,r.sarat,focsani,,adjud,bacau,pascani,roman,tg frumos si regioexpres la ploiesti sud,mizil,buzau,r.sarat,focsani,marasesti,tecuci nord,barlas,crasna,vaslui,buhaesti,barnoba,nicolina).alo cfr-ul ,aude si vede cineva?doamnelor si domnilor din minister si de la conducerea cfr,mai dureaza mult pana cand va adapatati realitatii din teren???
ps:bine ca va faceti ca nu vedeti ca ic de suceava merg goale de la bacau la suceava doar pt faptul ca flutur este din suceava. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 20:43 | |
| Este necesar sa fie IC intre Bucuresti si Suceava deoarece Bucovina este regiune turistica, pe langa romani mai circula si turisti straini. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 21:11 | |
| Plus ca judetul Suceava e printre primele la numar de locuitori. Calatori merg si in restul judetului nu numai la Suceava. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5413 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 21:14 | |
| nu am spus sa anuleze trenurile spre suceava,m-am referit doar la ic. si daca mergeau asa de multi calatori,ar fi fost in primele 3 rute ca si incasari or acest lucru nu s-a intamplat.de la bacau unele merg mai mult goale ,ceva calatori sunt pe grupa de botosani si in ir de vatra dornei bai. |
| | | ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5904 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 21:35 | |
| - manuela a scris:
- nu am spus sa anuleze trenurile spre suceava,m-am referit doar la ic.
si daca mergeau asa de multi calatori,ar fi fost in primele 3 rute ca si incasari or acest lucru nu s-a intamplat.de la bacau unele merg mai mult goale ,ceva calatori sunt pe grupa de botosani si in ir de vatra dornei bai. Manuela iar te iei de Icc de Suceava? Vezi ti de IR ala propus de tine,nu te mai da cu parerea ca habar nu ai cum se circula pe ruta Bucuresti Suceava Ceva calatori sunt pe grupa de botosani. )) hai ca asta e poanta buna. Hai sa mergem impreuna odata cu un IR spre Suceava si in gara la veresti ii numaram impreuna. De aia au ajuns de la 3-4 dimitroave la un malaxa 700 pe veresti-botosani, de multi calatori ce sunt. Sunt asa multi calatori pe Veresti-Botosani incat saracii se dau jos din malaxa ca nu mai incap si asteapta grupa RE a IR de Suceava. Icc de Suceava a fost de cand s-a lansat, si inainte de a fi Flutur.Indata sunt alegeri scapa Suceava de Flutur si de PDL,ce spui se desfiinteaza Icc? Si ca sa vezi cum se circula spre Botosani, mergi la autogara IDM,langa gara Basarab si vezi cum pleaca autocarul Apetrans dupa amiaza,ce full e si ce tarife are. |
| | | ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5904 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 21:50 | |
| - manuela a scris:
- pai in cazul acesta,dragul meu razvan,ar trebui introduse trenuri regio expres din 2 in 2 ore intre bucuresti si brasov(ploiesti vest,floresti prahova,campina,breaza,comarnic,sinaia,busteni,azuga ,predeal) respectiv craiova (videle,rosiori nord,draganesti olt,caracal si titu,gaiesti,golestipitesti,costesti,slatina,piatra olt,bals)si din 3 in 3 ore catre iasi(ic la ploiesti sud,buzau,focsani,bacau;ir la ploiesti sud,,buzau,r.sarat,focsani,,adjud,bacau,pascani,roman,tg frumos si regioexpres la ploiesti sud,mizil,buzau,r.sarat,focsani,marasesti,tecuci nord,barlas,crasna,vaslui,buhaesti,barnoba,nicolina).alo cfr-ul ,aude si vede cineva?doamnelor si domnilor din minister si de la conducerea cfr,mai dureaza mult pana cand va adapatati realitatii din teren???
ps:bine ca va faceti ca nu vedeti ca ic de suceava merg goale de la bacau la suceava doar pt faptul ca flutur este din suceava. Eu am calatorit pe cele 3 rute Pe Bucuresti Brasov sunt calatori,la toate tipurile de trenuri,si sunt calatori educati si civilizati Pe Bucuresti Craiova stau controlorii la usile trenurilor si le verifica biletele,in rest multi tigani si tarani Pe Bucuresti Iasi este multa lume,Iasi este un oras mare si circula lumea. Totusi sunt rezultatele arbitrare. una e sa ai 100 calatori de la statia A la statia Z si alta e sa faci rodaju, merg x calatori de la a la b si y calatori de la b la z. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 20 Feb 2012, 22:06 | |
| Trebuie sa tinem cont ca Bucuresti-Brasov e o zona de tranzit din Brasov se despart 3 magistrale si se leaga cam toata Transilvania si Bucuresti-Craiova nu are de ce sa nu fie profitabila leaga doua orase mari plus ca mai vin si trenurile dinspre Transilvania si Banat eu am ramas surprins de numarul mare de calatori din Tg Jiu spre Bucuresti!! Poate daca am avea niste magistrale de viteza medie de 160km/h si s-ar face 1h30min intre Craiova Galati Brasovi spre Bucuresti si 1h intre Buzau Pitesti spre Bucuresti am avea o miscare mare in migratia fortei de munca!! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 14:47 | |
| http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/tren-de-persoane-blocat-in-maramures-in-urma-unei-avalanse-254392.html |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 15:37 | |
| Aproape 1.200 de angajaţi ai CFR Călători vor fi daţi afară: Concedierile au fost stabilite cu FMI 1.143 de angajaţi ai CFR Călători vor fi daţi afară. Angajaţii au primit azi preavizele şi vor fi concediaţi începând cu 23 martie. http://www.antena3.ro/romania/aproape-1-200-de-angajati-ai-cfr-calatori-vor-fi-dati-afara-concedierile-au-fost-stabilite-cu-fmi-156296.html |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 16:58 | |
| Deci se poate... http://www.comunic.ro/article.php/Vodafone-anun%C8%9B%C4%83-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torii-concursului-de-aplica%C8%9Bii--Orice-se-poate/10171/ |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7013 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 17:04 | |
| - Rarau a scris:
- Aproape 1.200 de angajaţi ai CFR Călători vor fi daţi afară: Concedierile au fost stabilite cu FMI
1.143 de angajaţi ai CFR Călători vor fi daţi afară. Angajaţii au primit azi preavizele şi vor fi concediaţi începând cu 23 martie. http://www.antena3.ro/romania/aproape-1-200-de-angajati-ai-cfr-calatori-vor-fi-dati-afara-concedierile-au-fost-stabilite-cu-fmi-156296.html Asa isi plateste Romania datoriile catre FMI? Trupa asta de pitici de gradina care conduc si administreaza CFR Calatori, crede ca daca concediaza 1200 de angajati, restul vor face programul suplimentar in aceiasi bani, mie mi se pare ca e vorba doar de asigurarile care nu vor mai fi nevoiti sa le plateasca si toate darile la stat... Vom ajunge cu mecanici de locomotiva 3 pe o sectie intreaga care vor face prin rotatie , doamne doamne sper sa se invarta raposatul in mormant cand vede ce s-o ales de ceea ce-o incercat el sa faca si o perioada buna de timp o si facut, pana a ajuns in Japonia, dar e alta poveste. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 21 Feb 2012, 17:34 | |
| Sa fi sigur ca daca mai era Ceausescu calea ferata nu ajungea in halul asta si nu numai calea ferata , toate fabricile si uzinele care au fost rase de pe fata pamantului , totul a fost distrus cu buna stiinta ! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |