| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 30 Ian 2012, 23:11 | |
| Mai bine ar face linia Valcele - Ramnicu Valcea decat sa faca tuneluri pe sub Bucuresti... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 30 Ian 2012, 23:13 | |
| Nu se poate ca ii strica afacerea lui Carabulea.. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 30 Ian 2012, 23:53 | |
|
Mai vechi
http://observator.a1.ro/social/Romania-privita-din-elicopter_53842.html
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 09:23 | |
| bai frate cand zicea cucoana aia la tel in direct pe realitatea ca zapada era cat trenul nu credeam , ziceam ca e una la fel ca reporterii aia nescoliti care zic la automotor locomotiva. si cica ar fi avut si viteza oare mecanicul nu i-a trecut prin cap ca poate sa deraieze daca se baga sa traverseze un munte de zapada ?? |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 11:52 | |
| Scris de Gerhard Chwoika in Cultural / 30.01.2012 :
Instituţia Prefectului judeţului Arad, Primăria municipiului, Consiliul Judeţean al municipiului de pe Mureş şi Compania Naţională de Căi Ferate „CN CFR” SA organizează marţi, 31 ianuarie şi miercuri, 1 februarie Centenarul clădirii Staţiei C.F.R. Arad. Programul manifestărilor va debuta marţi de la ora 18, în Gara Arad cu o sesiune de comunicări pe tema: „Gara Arad 100 de ani de existenţă”, o lansare a lucrării „Monografia Staţiei CFR Arad”, semnată de Radu Belu din Braşov şi o prezentare a ing. Valentin Ivănescu intitulată „Călătorie în timp”. Acţiunile dedicate clădirii staţiei Arad vor continua miercuri, 1 februarie, cu vizitarea expoziţiei „Gara Arad – 100 de ani de la inaugurarea clădirii de călători”, urmată de scurte mesaje şi evocări din trecutul gării, a informat Ramona Creţu, purtătorul de cuvânt al Instituţiei prefectului judeţului Arad. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7013 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 11:57 | |
| - paall a scris:
- bai frate cand zicea cucoana aia la tel in direct pe realitatea ca zapada era cat trenul nu credeam , ziceam ca e una la fel ca reporterii aia nescoliti care zic la automotor locomotiva. si cica ar fi avut si viteza oare mecanicul nu i-a trecut prin cap ca poate sa deraieze daca se baga sa traverseze un munte de zapada ??
Probabil nici n-a mai avut timp sa franeze... fiind si umiditate pe calea ferata, viteza fiind mare avand in vedere ca era IC, tot posibilul sa nu fi avut cand sa reactioneze in timp util....nici eu n-am crezut ca era un munte de zapada acolo, dar vad ca asa era.... |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 12:23 | |
| Cand ai 20t(osie) care actioneaza fier pe fier pe o suprafata niciodata mai mare decat o moneda de 10 bani e cam ciudat(nu folosesc alte cuvinte mai grele) sa spui cum am mai auzit pe forumul asta de mai multe ori si de la mai multi useri ca nu poate sa opreasca o locomotiva din cauza apei de pe sine. Sau alte fraze de genul trenul nu urca deoarece e uda sina. Atunci imi spuneti si mie de ce cei de la Siemens folosesc apa in loc de nisip atunci cand locomotivele tracteaza trenuri de marfa la plecarea de pe loc 'nisiparele' lor dau cu apa in loc de nisip? Lucru dovedit cu filmari facute pe YouTube. Inradevar folosesc un fel de 'nisip' niste pulberi cu granulatie speciala dar in tarile civilizate aceasta se foloseste numai in cazul franarilor de urgenta...foarte rar la plecarea trenurilor de pe loc.
|
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8389 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 12:52 | |
| cum sa pui apa in nisipare pentru aderenta??? instalatia de nisip cuprinde niste particule de silicagel pentru umiditate iar nisipul este incalzit de la temperatura de la -7 grade apa se foloseste la racirea transformatorului principal in amestec cu antigel pai gandeste-te cum sa urce daca e uda sina si tu mai dai cu apa pe ea? nu are aderenta . |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 13:02 | |
| Am vazut testele de tractiune de la Siemens. Iar singurele impuritati care pun intradevar probleme vehiculelor feroviare sunt frunzele moarte cazute toamna pe sine si tasate, alea da sunt un real pericol. Iar ca fapt divers inca un singur lucru mai impiedica contactul direct intre roata si sina acesta fiind uleiul industrial care prin particularitatile lui nu da voie sa aiba loc contactul intra 2 suprafete metalice. |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5464 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 13:03 | |
| avand o viteza de cel mult 70km/h si vizibilitate de maxim 20m mecanicul a franat dar prea tarziu!la 70km/h cu 3 vagoane drumu de franare in conditii de umezeala e de vreo 300m.Unii spuneau ca a intrat cu 130 in nametele ala imens,niste ABERATII totale!daca intra cu 130 trenu era deraiat total si ajungea pe camp.Eu n am mai auzit ca la nisipare sa curga apa,poate este apa cu nisip sau altceva aderent,dar NUMAI apa nu cred asa ceva |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 13:05 | |
| Daca mai gasesc filmarile le pun aici ok? Poate lamurim de ce si cum. |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5658 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 13:07 | |
| - Citat :
- cum sa pui apa in nisipare pentru aderenta???
instalatia de nisip cuprinde niste particule de silicagel pentru umiditate iar nisipul este incalzit de la temperatura de la -7 grade apa se foloseste la racirea transformatorului principal in amestec cu antigel pai gandeste-te cum sa urce daca e uda sina si tu mai dai cu apa pe ea? nu are aderenta . Apa cu antigel in transformatorul principal ???. La electrica daca nu vrei sa ai parte de un foc de artificii prin sala masinii nu e indicat sa umblii cu apa pe nicaieri. Sa bagi apa in transformator e ca si cum torni o galeata de apa peste un panou electric. Daca mai ai si antigel, ai rezolvat toata izolatia din traf, poti sa-l rebobinezi si reizolezi, te costa o caruta de bani. Transformatorul la electrica e umplut cu ulei de transformator special, circulat prin intermediul unei pompe de ulei actionate cu motor electric si racit prin agregat de racire cu turbina si radiator.
Ultima editare efectuata de catre 060-EA078 in Mar 31 Ian 2012, 13:08, editata de 1 ori |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8389 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 14:09 | |
| - 060-EA078 a scris:
-
- Citat :
- cum sa pui apa in nisipare pentru aderenta???
instalatia de nisip cuprinde niste particule de silicagel pentru umiditate iar nisipul este incalzit de la temperatura de la -7 grade apa se foloseste la racirea transformatorului principal in amestec cu antigel pai gandeste-te cum sa urce daca e uda sina si tu mai dai cu apa pe ea? nu are aderenta . Apa cu antigel in transformatorul principal ???. La electrica daca nu vrei sa ai parte de un foc de artificii prin sala masinii nu e indicat sa umblii cu apa pe nicaieri. Sa bagi apa in transformator e ca si cum torni o galeata de apa peste un panou electric. Daca mai ai si antigel, ai rezolvat toata izolatia din traf, poti sa-l rebobinezi si reizolezi, te costa o caruta de bani.
Transformatorul la electrica e umplut cu ulei de transformator special, circulat prin intermediul unei pompe de ulei actionate cu motor electric si racit prin agregat de racire cu turbina si radiator. racirea uleiului din trasnformator nu a transformatorului |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5658 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 14:11 | |
| Da, racirea uleiului o faci cu aer, prin ventilator ,iar uleiul raceste transformatorul !
Ultima editare efectuata de catre 060-EA078 in Mar 31 Ian 2012, 14:11, editata de 1 ori |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8389 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 14:11 | |
| - AlexD a scris:
- Am vazut testele de tractiune de la Siemens. Iar singurele impuritati care pun intradevar probleme vehiculelor feroviare sunt frunzele moarte cazute toamna pe sine si tasate, alea da sunt un real pericol. Iar ca fapt divers inca un singur lucru mai impiedica contactul direct intre roata si sina acesta fiind uleiul industrial care prin particularitatile lui nu da voie sa aiba loc contactul intra 2 suprafete metalice.
Uleiul ala de unde mai vine? ce ? crezi ca stau frunzele pe calea ferata? s-au tatat aproape toti copacii de pe marginea liniei |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea II) | |
|