Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9708
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeLun 30 Ian 2012, 23:11

Mai bine ar face linia Valcele - Ramnicu Valcea decat sa faca tuneluri pe sub Bucuresti...

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeLun 30 Ian 2012, 23:13

Nu se poate ca ii strica afacerea lui Carabulea..
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9708
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeLun 30 Ian 2012, 23:53



Mai vechi

http://observator.a1.ro/social/Romania-privita-din-elicopter_53842.html

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeMar 31 Ian 2012, 09:23

bai frate cand zicea cucoana aia la tel in direct pe realitatea ca zapada era cat trenul nu credeam , ziceam ca e una la fel ca reporterii aia nescoliti care zic la automotor locomotiva. si cica ar fi avut si viteza oare mecanicul nu i-a trecut prin cap ca poate sa deraieze daca se baga sa traverseze un munte de zapada ??
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9708
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeMar 31 Ian 2012, 11:52

Scris de Gerhard Chwoika in Cultural / 30.01.2012 :

Instituţia Prefectului judeţului Arad, Primăria municipiului, Consiliul Judeţean al municipiului de pe Mureş şi Compania Naţională de Căi Ferate „CN CFR” SA organizează marţi, 31 ianuarie şi miercuri, 1 februarie Centenarul clădirii Staţiei C.F.R. Arad. Programul manifestărilor va debuta marţi de la ora 18, în Gara Arad cu o sesiune de comunicări pe tema: „Gara Arad 100 de ani de existenţă”, o lansare a lucrării „Monografia Staţiei CFR Arad”, semnată de Radu Belu din Braşov şi o prezentare a ing. Valentin Ivănescu intitulată „Călătorie în timp”. Acţiunile dedicate clădirii staţiei Arad vor continua miercuri, 1 februarie, cu vizitarea expoziţiei „Gara Arad – 100 de ani de la inaugurarea clădirii de călători”, urmată de scurte mesaje şi evocări din trecutul gării, a informat Ramona Creţu, purtătorul de cuvânt al Instituţiei prefectului judeţului Arad.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7013
Data de inscriere : 25/04/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeMar 31 Ian 2012, 11:57

paall a scris:
bai frate cand zicea cucoana aia la tel in direct pe realitatea ca zapada era cat trenul nu credeam , ziceam ca e una la fel ca reporterii aia nescoliti care zic la automotor locomotiva. si cica ar fi avut si viteza oare mecanicul nu i-a trecut prin cap ca poate sa deraieze daca se baga sa traverseze un munte de zapada ??
Probabil nici n-a mai avut timp sa franeze... fiind si umiditate pe calea ferata, viteza fiind mare avand in vedere ca era IC, tot posibilul sa nu fi avut cand sa reactioneze in timp util....nici eu n-am crezut ca era un munte de zapada acolo, dar vad ca asa era....
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeMar 31 Ian 2012, 12:23

Cand ai 20t(osie) care actioneaza fier pe fier pe o suprafata niciodata mai mare decat o moneda de 10 bani e cam ciudat(nu folosesc alte cuvinte mai grele) sa spui cum am mai auzit pe forumul asta de mai multe ori si de la mai multi useri ca nu poate sa opreasca o locomotiva din cauza apei de pe sine.
Sau alte fraze de genul trenul nu urca deoarece e uda sina. Atunci imi spuneti si mie de ce cei de la Siemens folosesc apa in loc de nisip atunci cand locomotivele tracteaza trenuri de marfa la plecarea de pe loc 'nisiparele' lor dau cu apa in loc de nisip? Lucru dovedit cu filmari facute pe YouTube.
Inradevar folosesc un fel de 'nisip' niste pulberi cu granulatie speciala dar in tarile civilizate aceasta se foloseste numai in cazul franarilor de urgenta...foarte rar la plecarea trenurilor de pe loc.
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8389
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeMar 31 Ian 2012, 12:52

cum sa pui apa in nisipare pentru aderenta???
instalatia de nisip cuprinde niste particule de silicagel pentru umiditate iar nisipul este incalzit de la temperatura de la -7 grade
apa se foloseste la racirea transformatorului principal in amestec cu antigel
pai gandeste-te cum sa urce daca e uda sina si tu mai dai cu apa pe ea? nu are aderenta .
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeMar 31 Ian 2012, 13:02

Am vazut testele de tractiune de la Siemens. Iar singurele impuritati care pun intradevar probleme vehiculelor feroviare sunt frunzele moarte cazute toamna pe sine si tasate, alea da sunt un real pericol. Iar ca fapt divers inca un singur lucru mai impiedica contactul direct intre roata si sina acesta fiind uleiul industrial care prin particularitatile lui nu da voie sa aiba loc contactul intra 2 suprafete metalice.

Smile
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5464
Data de inscriere : 20/02/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeMar 31 Ian 2012, 13:03

avand o viteza de cel mult 70km/h si vizibilitate de maxim 20m mecanicul a franat dar prea tarziu!la 70km/h cu 3 vagoane drumu de franare in conditii de umezeala e de vreo 300m.Unii spuneau ca a intrat cu 130 in nametele ala imens,niste ABERATII totale!daca intra cu 130 trenu era deraiat total si ajungea pe camp.Eu n am mai auzit ca la nisipare sa curga apa,poate este apa cu nisip sau altceva aderent,dar NUMAI apa nu cred asa ceva
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeMar 31 Ian 2012, 13:05

Daca mai gasesc filmarile le pun aici ok? Poate lamurim de ce si cum.
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5658
Data de inscriere : 04/05/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeMar 31 Ian 2012, 13:07

Citat :
cum sa pui apa in nisipare pentru aderenta???
instalatia de nisip cuprinde niste particule de silicagel pentru umiditate iar nisipul este incalzit de la temperatura de la -7 grade
apa se foloseste la racirea transformatorului principal in amestec cu antigel
pai gandeste-te cum sa urce daca e uda sina si tu mai dai cu apa pe ea? nu are aderenta .

Apa cu antigel in transformatorul principal ???. La electrica daca nu vrei sa ai parte de un foc de artificii prin sala masinii nu e indicat sa umblii cu apa pe nicaieri. Sa bagi apa in transformator e ca si cum torni o galeata de apa peste un panou electric. Daca mai ai si antigel, ai rezolvat toata izolatia din traf, poti sa-l rebobinezi si reizolezi, te costa o caruta de bani.

Transformatorul la electrica e umplut cu ulei de transformator special, circulat prin intermediul unei pompe de ulei actionate cu motor electric si racit prin agregat de racire cu turbina si radiator.


Ultima editare efectuata de catre 060-EA078 in Mar 31 Ian 2012, 13:08, editata de 1 ori
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8389
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeMar 31 Ian 2012, 14:09

060-EA078 a scris:
Citat :
cum sa pui apa in nisipare pentru aderenta???
instalatia de nisip cuprinde niste particule de silicagel pentru umiditate iar nisipul este incalzit de la temperatura de la -7 grade
apa se foloseste la racirea transformatorului principal in amestec cu antigel
pai gandeste-te cum sa urce daca e uda sina si tu mai dai cu apa pe ea? nu are aderenta .

Apa cu antigel in transformatorul principal ???. La electrica daca nu vrei sa ai parte de un foc de artificii prin sala masinii nu e indicat sa umblii cu apa pe nicaieri. Sa bagi apa in transformator e ca si cum torni o galeata de apa peste un panou electric. Daca mai ai si antigel, ai rezolvat toata izolatia din traf, poti sa-l rebobinezi si reizolezi, te costa o caruta de bani.

Transformatorul la electrica e umplut cu ulei de transformator special, circulat prin intermediul unei pompe de ulei actionate cu motor electric si racit prin agregat de racire cu turbina si radiator.
racirea uleiului din trasnformator nu a transformatorului
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5658
Data de inscriere : 04/05/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeMar 31 Ian 2012, 14:11

Da, racirea uleiului o faci cu aer, prin ventilator ,iar uleiul raceste transformatorul !


Ultima editare efectuata de catre 060-EA078 in Mar 31 Ian 2012, 14:11, editata de 1 ori
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8389
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitimeMar 31 Ian 2012, 14:11

AlexD a scris:
Am vazut testele de tractiune de la Siemens. Iar singurele impuritati care pun intradevar probleme vehiculelor feroviare sunt frunzele moarte cazute toamna pe sine si tasate, alea da sunt un real pericol. Iar ca fapt divers inca un singur lucru mai impiedica contactul direct intre roata si sina acesta fiind uleiul industrial care prin particularitatile lui nu da voie sa aiba loc contactul intra 2 suprafete metalice.

Smile
Uleiul ala de unde mai vine?
ce ? crezi ca stau frunzele pe calea ferata? s-au tatat aproape toti copacii de pe marginea liniei
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 36 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 36 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: