Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 26 Ian 2012, 16:46
kristi kkk a scris:
Eu intru pe infofer de cateva ori pe zi, da nu cumpar de fiecare data bilet, e o logica super desteapta
Statistica e bazata /IP/timp 1,2 zile.Poti sa intrii de 50 de ori pe zi , tot odata se ia in considerare.Ip ul la si doar la rds cu cnx directa se schimba doar la repornire,cu model la repornirea modemului,asa ca ma indoiesc ca ti rebootezi pc ul odata pe oora sa conteze accesul tau.Probabil lumea se orienteaza spre tren ca pe auto e dezastru ,cu trenul ajungi greu dar macar ajungi.Oricum e bine ca CFR a suplimentat garniturile.1621 a avut 11 vagoane.Plugurile reparate pe milioane de euro vor ajunge la vara probabil si pana la iarna urmatoare vor fi iar defecte.
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6182 Data de inscriere : 23/10/2009
Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 26 Ian 2012, 17:06
Si, bineinteles, magaria pe care toata lumea o astepta.
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6231 Data de inscriere : 06/04/2009
Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 26 Ian 2012, 17:24
Este adevarat ca locomotiva 42-0302 era la comanda lui IC 582 ? :shock: Se spune ca a lovit un banc de gheata si a deraiat si cu primele 2 vagoane,dar ce doamne a fost bancu' ala si cum s-a facut asa tare acolo de a sarit locomotiva de pe sine?Cum zicea cineva a lovit un iceberg si s-a ''rupt'' in doua ca Titanicul .. Si vad ca il ''scufunda'' presa acum ca naiba
Numarul mesajelor : 108 Varsta : 37 Localizare : Craiova Reputatie : 4872 Data de inscriere : 15/11/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 27 Ian 2012, 14:43
Vlad a scris:
Gabry_Mafia a scris:
Este adevarat ca locomotiva 42-0302 era la comanda lui IC 582 ? :shock:
Intradevar EA2-302 era la tractiunea IC 582. Speram totusi ca nu a patit nimic grav.
Chiar ma gandeam la EA2 -302 cand am auzit stirea, speram totusi sa fie una din seria 45. Insa cum spui si tu, speram sa nu fi patit nimic grav.
Stratan-Tttggvv V.I.P Member
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 35 Localizare : Constanta Reputatie : 5853 Data de inscriere : 23/02/2009
Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 27 Ian 2012, 23:26
Citez de pe faceboook-ul unui amic de-al meu .
42-0302-2 a fost pusa pe linie. Nu are pagube semnificative, decat pantograful din fata rupt, plugul rupt (chestie care i-a salvat boghiurile ca s-a ridicat pe zapada), izolatori sparti, si probabil cuplajul transversal afectat. In rest e intreaga, fara geamuri sparte, fara carcasa indoita. A aparut si la Antena 1 intr-un reportaj despre autostrada soarelui
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 27 Ian 2012, 23:58
Va las sa comentati pe voi
Florin C
Numarul mesajelor : 108 Varsta : 37 Localizare : Craiova Reputatie : 4872 Data de inscriere : 15/11/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 28 Ian 2012, 00:05
Ce ma enerveaza povestitoarea care vorbeste in clip, la 0:28 - niste sine ruginite, pai, cum ar vrea sa fie? vopsite? din inox? daca si femeile se pricep... Nu zic ca nu au dreptate, dar, de multe ori mai si exagereaza pentru senzational.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 28 Ian 2012, 01:47
Cred ca pe Regionala CFR TIMISOARA autoritatiile trebuie sa investeasca mai mult. In ultimi ani au lasat-o la margine desi oamenii acolo circula mai mult decat in alte parti din tara.
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8759 Data de inscriere : 10/06/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 30 Ian 2012, 17:27