|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8389 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 14:12 | |
| - 060-EA078 a scris:
- Da, racirea uleiului o faci cu aer, prin ventilator ,iar uleiul raceste transformatorul !
la electrice se face asa la simens am precizat mai sus |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8389 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 14:15 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- avand o viteza de cel mult 70km/h si vizibilitate de maxim 20m mecanicul a franat dar prea tarziu!la 70km/h cu 3 vagoane drumu de franare in conditii de umezeala e de vreo 300m.Unii spuneau ca a intrat cu 130 in nametele ala imens,niste ABERATII totale!daca intra cu 130 trenu era deraiat total si ajungea pe camp.Eu n am mai auzit ca la nisipare sa curga apa,poate este apa cu nisip sau altceva aderent,dar NUMAI apa nu cred asa ceva
la franare nu merge sanie ca masina . nu conteaza ca era umezeala sau nu . nu cred ca a avut KE in functie as franeze si masina |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5658 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 14:20 | |
| - MariusD a scris:
- crezi ca stau frunzele pe calea ferata? s-au tatat aproape toti copacii de pe marginea liniei
Cum s-au taiat ? Ca aici ? By sulzer1150 at 2012-01-31 Ia uite frunzulitele ce mandre zburda prin zona Patinezi pe acolo de poti sa ai mama antipatinajului... |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 31 Ian 2012, 14:52 | |
| @AlexD stiu testele alea de care zici tu cu apa, dar alea voiau sa confirme cat de tare e sistemul antipatinaj, turnand pe sine apa ca sa scada cat mai mult aderenta nu invers cum credeai tu. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 01 Feb 2012, 00:11 | |
| Inapoi la socoteala lui 302 si discutia despre aderenta/non-aderenta pe linie umeda, este totusi clar-zic eu-ca o sina umeda mareste distanta de franare. Lucrul e vizibil fara prea mari discutii daca observam cum se misca/patineaza pana si un tramvai, la accelerare si franare. Luand in considerare urgia care era in ziua aia pe camp, ca parere personala, cred ca mecanicul ar fi reusit sa opreasca trenul doar daca mergea cu vreo 40 km/h. Nu prea ii gasesc mare vina aici. Mai ales ca nametele ala gigantic nu avea ce cauta pe calea ferata, pentru aia exista in dotare pluguri cu freza, cu viteza de lucru maxim 35 km/h, care sa borteleasca un astfel de baraj si sa lase cale libera trenului. Ca veni vorba de namete si ce cauta el acolo, daca poate cineva sa dea o explicatie cum de nu s-au luat masuri pentu indepartarea lui? lasand la o parte niste chestii care se numesc paravanturi/parazapezi, ca trebuia sa circule plugul, s.a.m.d., pe linia aia nu mai circulase dimineata nici un alt tren care sa raporteze formatiuni suspecte pe sina? parca mecanicii au obligatia sa raporteze chestii din astea, nu? dupa socoteala mea, daca accidentul e corect pozitionat intre Sarulesti si Fundulea, atunci 302, conform graficului, ar fi trebuit sa treaca pe acolo pe la 9.20 AM. Probabil ca din cauza limitarii in viteza maxima a trecut chiar mai tarziu. Ori, pana la ora aia ar fi trebuit sa treaca prin zona, incepand cu 5.00 AM, cel putin 4 trenuri de pasageri dinspre Bucuresti si 3 inspre Bucuresti...nu a observat nimeni chiar nimic?
Ultima editare efectuata de catre ATM in Mier 01 Feb 2012, 01:04, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 01 Feb 2012, 00:59 | |
| Totusi tramvaiele franeaza diferit .. si cel mai apropiat de frana lor e vagonul 21-90 si 22-96,care din nefericire nu folosesc frana magnetica |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 01 Feb 2012, 02:08 | |
| - DUAL a scris:
- Totusi tramvaiele franeaza diferit .. si cel mai apropiat de frana lor e vagonul 21-90 si 22-96,care din nefericire nu folosesc frana magnetica
Frâna aia ,,magnetică" (adică electromagnetică) de pe vagoanele de mare viteză e cam diferită de cea de pe tramvai. La tramvai ai patina jos şi ai nevoie doar să bagi curent în ea. La vagoane ai patina cu suspendare înaltă şi ai doi cilindrii pneumatici care o coboară aproape de şină, după care se bagă curent în ea (altfel ar trebui puteri mari pentru a coborî patina de la înălţimea aia). Problema e că la viteze de sub 50 km/h, patina asta te aruncă prin vagon cu scaun cu tot, de aia nici nu se foloseşte la viteze mici (chiar şi la tramvai, unde e doar frână de urgenţă - deşi mulţi vatmani pun controller-ul la zero pe la 15 km/h şi bagă patinele ca disperaţii - produc disconfort călătorilor, deşi, cel puţin cu şina uscată, tramvaiul se poate opri corespunzător doar cu frâna electrică şi apoi cu frâna de staţionare cu resort de acumulare / hidraulică / sau de altă natură). Mai e şi problema că locomotivele noastre nu ştiu să activeze patinele, că nu se generalizaseră în anii '50 când sunt concepute EA-urile noastre. Tot apropo de tramvaie, la vagoanele cu frână pneumatică nu (prea) se utilizează frâna cu patină (vezi Timişurile, care nici nu prea mai aveau patine). Dezavantajul e că dacă nu ştii să foloseşti frâna pneumatică, te duci la vale (mai ales cu vagonul supraîncărcat, vezi accidentele produse la Iaşi). --- Şina umedă / jegoasă reduce coeficientul de frecare dintre roată şi şină. Astfel, scade aderenţa între cele două, deci drumul de frânare creşte. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 01 Feb 2012, 03:41 | |
| Tocmai scrisesem ca seamana dar nu sunt la fel in mesajul initial..ca EA ul nu stie e una ,da de ce nu stiu astea noi e intrbarea pt ca sunt folositoare la vitezr de 120 km /h cum e m800 si nu provoaca uzura mare in roata /disc cum e cu frana pe disc/sabot... Pe alte magistrale nu se pune problema ca sunt dune de nisip si franarea ar fi foarte nasoala..cum e defapt vagonu 5 un 20-49 in compunerea lui 1621 care franeaza vagoanele 6,7,8 care sunt 22-96,10-90,21-86 si au frana pe disc care difera un pic e mai lenta dar constanta. E o senzatie neplacuta in 20-49 le ala ai impresia ca te impinge careva de la spate si el scartie in toti dra-cii
Compunera lui 1621/1622 la grupa cu bar e asa.. EA+1 22-96/20-49(depinde de zi)+2 30-76 +2bis bar gevaro+3 84-96+4 21-86-003+5 20-49-74parca+6,7,8 grupa bv iar la 1622 tot pe garnitura asta e GM+4 20-49,5 21-86-003,6 84-96,6bis bar'ul,7 30-76,6 22-96,grupa de bv se ataseaza in coada cu numerele 20,21,22 si am vazut si 5 vag atasate in weekend,adica si 23,34,iar EA ul in loc de GM evident de la BV la B
Ceaalalta grupa are doar un 21-76 restul fiind 4 21/30-76/96
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 01 Feb 2012, 05:10 | |
| De obicei, cele mai mari şocuri la frânare sunt resimţite în vagonul din mijlocul trenului. Tot acolo e şi cel mai mare risc de ,,rupere a trenului". _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 01 Feb 2012, 08:56 | |
| Ziarul nostru local de ieri a avut mai multe stiri din domeniul feroviar, pe pagina 1 si 6 despre inlocuirea semnalizarii pe linia Ilia -Lugoj. (oare se refoloseste semnalizarea de pe coridor?) pe pagina 3 despre defectarea locomotivei 1692 si preluarea calatorilor de catre IC 592. Intrebare, IC nu putea sa preia si vagoanele IR? pe pagina 7 despre lucrarile de pe linai Buzias-Timisoara Nord. De multa vreme se lucreaza acolo, sper sa termine si sa nu mai faca IR o ora pe acest traseu.
Scuze pt PDF dar nu am gasit decit in acest mod.
http://www.renasterea.ro/pdf/4f27e26e928cb.pdf |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 00:37 | |
| Daca ati observat azi la cateva televiziuni, ziare au fost reportaje despre frigul din noua gara din Drobeta Turnu Severin. Eu am trecut pe acolo mai demult. Consider ca aceea EUROGARA este prea mare fata de traficul pe care il stim pentru zona aceea. In schimb sunt alte gari din localitati mai importante care trebuie sa aibe asa gari mari. Oricum sunt cateva gari nou construite in tara care sunt frumoase, imi plac. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 00:56 | |
| - cristi CFR a scris:
- Scris de Gerhard Chwoika in Cultural / 30.01.2012 :
Instituţia Prefectului judeţului Arad, Primăria municipiului, Consiliul Judeţean al municipiului de pe Mureş şi Compania Naţională de Căi Ferate „CN CFR” SA organizează marţi, 31 ianuarie şi miercuri, 1 februarie Centenarul clădirii Staţiei C.F.R. Arad. Programul manifestărilor va debuta marţi de la ora 18, în Gara Arad cu o sesiune de comunicări pe tema: „Gara Arad 100 de ani de existenţă”, o lansare a lucrării „Monografia Staţiei CFR Arad”, semnată de Radu Belu din Braşov şi o prezentare a ing. Valentin Ivănescu intitulată „Călătorie în timp”. Acţiunile dedicate clădirii staţiei Arad vor continua miercuri, 1 februarie, cu vizitarea expoziţiei „Gara Arad – 100 de ani de la inaugurarea clădirii de călători”, urmată de scurte mesaje şi evocări din trecutul gării, a informat Ramona Creţu, purtătorul de cuvânt al Instituţiei prefectului judeţului Arad. http://www.infotv.ro/news/01-02-2012/un-secol-de-existenta- http://www.ghidularadean.ro/stiri/5013/arădenii-au-celebrat-centenarul-gării-cfr.html _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 09:18 | |
| A mai luat foc un Sulzer azi dimineata pe ruta Craiova-Calafat, avea dupa el 2 vagoane si 20 de calatori. Macar asa de ar lua foc toate sa bage automotoare gen 76-77-78... |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5658 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 09:42 | |
| AlexD, uite cum e treaba, nu vreau sa te superi pe mine,, nu am nimic personal cu tine si sper sa nu isc scandal cu asta, insa observ ca varsta si functia ta de inginer nu prea au legatura cu ceea ce scriim cel putin aici pe forum, desigur asta in cazul in care informatiile tale de acolo sunt cele adevarate. Dupa cum scrii, nu stiu ce sa zic. Eu n-am 30 de ani, dar nici la 15 nu gandeam asa... Ma asteptam la mai mult.
Daca tu crezi ca o solutie este sa ia foc toate sulzerele ca sa bage automotoare, inseamna ca n-ai inteles mare lucru din ce-ar trebui sa se intample si nici din ceea ce e la calea ferata. Pai daca ar fi asa, atunci hai sa ia foc si electricele EA care cara dupa ele 1-2 vagoane, si EC-urile care cara 11 in locul lor, si tot, sa inchidem sa punem lacatul si sa plecam acasa. Hai sa daramam si depourile si triajele si statiile, ca oricum nu sunt rentabile si merg pe pierdere, si hai sa construim mall-uri si blocuri, ca de acolo vine banul. Hai sa scoatem si liniile, incepand cu cele secundare,sa construim eventual sosele cu doua benzi si cat mai multe sensuri giratorii pentru fluidizarea traficului si sa bagam autobuze si dube, ca alea sigur aduc bani.
Nici sa nu cumva sa ne gandim sa vedem ce solutii ar fi pentru a eficientiza tot ceea ce avem in parc, si sa le distribuim in servici in asa fel incat costurile sa fie cat mai mici si veniturile cat mai mari. Sa nici nu ne fi gandit cumva sa propunem o strategie de a rentabiliza activitatile de triere-formare, trenurile locale de marfa sau de calatori prin eradicarea fenomenului numit blatism ori sincronizarea mersului de tren in asa fel incat legatura sa nu-ti plece dintr-o gara exact atunci cand trenul tau e la semnalul prevestitor... Astea sunt lucruri care aduc cele mai mari pierderi la calea ferata : mersul de tren facut cu picioarele si blatistii ! Aparitia privatilor nu este decat o consecinta a dezastrului in care a fost adusa calea ferata din '90 incoace. Privatii nu sunt o cauza !
Sulzerul ar fi rentabil chiar si cu doua vagoane in trenuri cu grad de incarcare peste 50% in cazul in care TOTI calatorii ar avea bilet. Si imi asum ceea ce spun deoarece am facut nu zeci, sute de calcule si peste tot mi-a dat cu plus. Si in cazul electricei cu doua vagoane ar iesi profit in aceleasi conditii. Sigur, nu acelasi profit cat la un automotor, insa pierdere n-ar fi sigur. Problema e ca daca la un tren cu doua vagoane, din 50 de calatori au bilet 15, n-ai cum sa te astepti la profit. Iar asta e valabil si in cazul automotorului/ramei, deoarece si alea functioneaza cu acelasi combustibil ca si locomotivele. Asta e nu s-a inventat inca motorul care functioneaza cu apa sau cu aer. Si daca s-o inventa si o circula la CFR, daca ai 5 calatori si bilet doi tot n-o sa scoti bani.Deci terminati cu ineptia asta cu automotoarele in locul locomotivelor. Da, este o idee buna la care sa se ajunga, insa nu de aici trebuie plecat daca vrei profit.
Pe Brasov-Sf Ghe s-au bagat rame electrice o perioada si ce credeti ? Nici vorba de profit : s-au redus doar pierderile cu 35%, deoarece lumea tot la fel circula ca si in trenul tras de electrica, adica, cu nasul. Nu va mai imbatati cu apa rece si nu mai scrieti ineptii. Atat timp cat nu repari infrastructura, nu faci un plan de mers care sa nu mai frizeze imbecilitatea si n-o termini cu blatistii poti sa circuli si cu supersonic pe ce ruta vrei tu. Bani tot n-or sa iasa.
Sper sa nu fie cu suparare, insa asemenea abordari pentru persoane care pretind ca au varsta de 30 de ani, mi se par complet deplasate. Exista si altii care debiteaza ineptii insa la unii o scuza varsta. La altii n-o scuza nimic...
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 10:28 | |
| Oricine are dreptul la opinie. Eu de cand sunt pe acest forum nu am jignit niciodata pe nimeni si nici nu o s-o fac indiferent de ce spune. Nu spun mai multe ca nu are rost. Numai bine.
PS. Eu macar am bunul simt sa-mi trec varsta si meseria/profesia pubic, nu ca altii... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |