Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeDum 11 Dec 2011, 21:29

Sucul e adus pe tavă la avion... la tren, în cel mai fericit caz, ai un vagon bar-bistro, care n-are decât sucuri la juma' de litru şi la 4 RON o apă şi 5 RON un suc (dacă le mai are şi pe alea, că acum 2 luni, când am venit de la Bekecsaba, nu mai avea NIMIC şi 12 ore am murit de sete şi foame, că la 22 nu prea mai erau deschise chioşcurile prin gară şi eu nu ştiam maghiară), bani cu care de pe peron iei la 2l.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laur

Laur


Numarul mesajelor : 84
Varsta : 47
Localizare : Bucuresti,Drumul Taberei
Reputatie : 5413
Data de inscriere : 06/05/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeDum 11 Dec 2011, 21:40

Vineri,in trenul P 3016 Brasov-Bucuresti,cei de la Gevaro vindeau sucuri,ape minerale,si alte dulciuri(culmea,in personal!).O apa minerala la 1,5 l=5 lei.Nici asta vara la mamaia pe plaja,nu era o apa minerala la jumatate 5 lei;le-am spus raspicat ca nu sunt zdraveni la cap,si eventual sa ma caute pe la vagonul nr.5(trenul avea 4 vagoane Twisted Evil )
:TDD: :AA17: 26--26 26--26
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7575
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeDum 11 Dec 2011, 21:57

Dragos a scris:
nenuandrei a scris:
http://stirileprotv.ro/stiri/social/trenurile-romanesti-si-au-schimbat-numele-cfr-a-scumpit-biletele-toaletele-raman-aceleasi.html

Aceleasi reportaje de 2 lei menite sa defaimeze si mai mult imaginea caii ferate...o fi asa greu pentru navetistii care pana ieri mergeau cu "personalul", sa-si dea seama ca trenul ala cu vagoane evident de generatie noua, nu e un fost personal ? Stau si se sfatuiesc la comanda reporterului: asta e regio ? Interregio ? Numai alura trenului respectiv iti lasa de inteles ca nu este "personal". Evident ca publicul caruia i se adreseaza postul TV nu face distinctia intre etajatele de Pietrosita cu care au mers pana mai ieri si vagoanele din reportaj...e la fel ca reportajul ala de asta vara din Buc Obor cand s-au introdus etajate climatizate pe personale. Ce sa le explici gibonilor cum e cu ushile care se deschid la apasarea de buton si se inchid automat, cum e cu climatizarea in vagon, cum e cu trasul apei la vacuum...

Vizavi de articol:
"Partea buna este ca pe viitor ne vom cumpara un singur bilet, chiar daca mergem cu doua trenuri." Pai pana ieri nu puteai merge cu 2 trenuri pe acelasi bilet ? Evident ca da.
"Altfel spus, nu mai coborati in gari sa va cumparati suc sau tigari de la chisoc, pentru ca riscati sa ramaneti pe peron.". Daca e asa urgent sucul ala, sunt trenuri unde "sucul" este adus "pe tava" de personal dedicat, deci n-ar fi o tragedie. Iar despre tigari, fumatul este interzis in tren, si nu de ieri-de azi...

Cum oare se face ca la orice ora merge cate un reporter in Gara de Nord, filmeaza si pozeaza exact trenurile din "vechea epoca" desi majoritatea garniturilor au in compunere vagoane de generatie noua. Pe ei, reporterii, nu-i mai trage nimeni la raspundere ca strica imaginea companiei, pe noi care pozam si filmam, imediat "ne someaza"...
Ieri, aceiasi reporteri s-au dus chititi in Gara de Nord sa intrebe cat costa biletul pentru a 2a zi, informatie care nu era disponibila nici oficial (decat in procente). Au facut si din asta o stire, vezi-Doamne ca nu stiu ei cat vor plati biletul de a 2a zi...

Unde este obiectivitatea si transparenta acestor reportaje ? De ce se urmareste MEREU numai ratingul postului prin astfel de stiri ?

P.S. Intr-adevar, pe display-urile unora din vagoane, inca scrie R desi trenul este IR. Confuzia asta va fi cat de curand eliminata, daca nu prin resoftarea display-ului respectiv, cu siguranta prin schimbarea mini-tabelelor de pe fiecare peron, lucru care deja e in desfasurare.

Intre a stationa mai putin in statii pentru a ajunge mai repede la destinatie si a stationa mai mult pentru a avea timp sa-mi cumpar suc de la chiosc (asa cum aclama reportajul ala), aleg prima varianta. Confortul acelui suc mi-l pot realiza si singur, cumparand-ul inaintea plecarii. Reducerea duratei totale de calatorie nu o puteam schimba eu, ci doar CFR-ul. Si au facut-o. Din fericire. Durata totala a calatoriei are doua variabile: viteza de deplasare si timpii de stationare. Din pacate doar cu una din ele a putut jongla CFR-ul. Pentru cealalta mai trebuie niste ani si niste bani. Foarte multi.

Asta vara toti aruncau cu noroi ca trenul Satu Mare - Mangalia face 1 milion de ore pana la destinatie. Acum, ca au redus timpii de stationare in statii si implicit durata totala a calatoriei, nu se aude nicio lauda, din contra, afectat se pare ca este de asemenea confortul calatorului, ca nu mai are timp in statie sa fumeze si sa-si cumpere suc.

Cand am zis "sucul e adus pe tava", m-am referit la persoanele care se plimba cu lada frigorifica prin tren si intreaba la fiecare compartiment: "bere, suc, etc". De aceea am pus ghilimele.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeDum 11 Dec 2011, 22:18

Repede pe TVR 2 la stiri espre CFR.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 11:58

RegioTrans strikes again. Pe ruta Zarnesti-Rasnov in automotor RT a luat in plin o cisterna incarcata cu motorina la o trecere de nivel cu calea ferata. Acum stau si ma gandesc(era un automotor din 2 vagoane) e atat de greu de incetinit o scula d'asta daca mecanicul era atent si vedea bezmeticu cu cisterna pe sine? Sau RT angajeaza numai mecanici iesiti la pensie care cer salar mai mic decat cei tineri care stau pe tusa din cauza mecanicilor pensionari care nu vor sa se retraga sa lase altii tineri sa vina din urma???
Am citit pe siteul RT ca astia au angajati numai mecanici pensionari sau aproape pensionari pe trenuri...iar ca numar de accidente feroviare RT bate tot detasat, cam 80% din accidentele de anul asta au fost facute cu rame RT in conditiile in care acestia opereaza daor cateva trenuri fata de CFR, GFR si alti operatori din tara...
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6378
Data de inscriere : 20/08/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 12:09

Acum trebuie sa stim circumstantele accidentului, vizibilitatea in zona respectiva, viteza automotorului, sunt mai multi factori de care trebuie sa se tina cont. Conteaza intr-o masura si varsta mecanicului cand se ia in calcul timpul de reactie, dar trebuie sa vedem detaliile accidentului.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 12:14

Innorat fara soare fara ceata, linie dreapta cu foarte putini pomi pe margine in dreptul treceri de nivel.
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6393
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 12:18

Ar fi putut opri fara probleme daca il vedea la timp
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 12:22

O fi si problema salariului, a turnusului, o problema si nu se duc tinerii sau altii sa lucreze la privat si atunci pensionarii ce sa faca?
Dar cred ca mai e o problema si anume oamenii cred ca motoarele astea merg incet, nu au forta ca o locomotiva si atunci, avind masini puternice se baga sa treaca linia, cum linia prezinta o denivelare la intilnirea cu o sosea se intimpla accidentele.
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6378
Data de inscriere : 20/08/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 12:31

Acuma eu nu cred ca mecanicul cat de batran o fi fost el daca a observat din timp camionul isi freca mainile de bucurie si de-abia astepta sa-l ia in plin, mai ales ca vedea ca de fapt era o cisterna. Automotorul ala nu e McLaren Mercedes SLR care opreste de la 200 km/h in 80 de metri. La tonajul lui si la franele de 2 lei care le are si de la 60 km/h ii ia o distanta apreciabila.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 12:37

dan tm a scris:
t si atunci pensionarii ce sa faca?

Sa stea tamaie , rabdare si tutun" acasa sa se duca la tara sa aiba grija de nepoti. Eu am cea mai mare ura posibila pe natia asta nesuferita de pensionari care au si pensie si salariu. I-as impusca pe toti. Sa-ti spun si de ce, eu sunt inginer si din cauza acestor personaje nu imi pot gasi servici deoarece toate locurile pe profilul meu sunt ocupate de dinozauri care trebuiau de mult sa iasa la pensie dar nu ies si tin locurile ocupate. Iar facultatea am facut-o la stat la invatamant de zi nu la facultate particulara sa dea mami si tati cascavalul si eu sa perd vremea prin cluburi. Nu tata am la activ 5 ani de facultate cu cate 10 ore de cursuri facute pe zi, nu imi permiteam sa lipsesc.
Scuze de off topic dar nu poti sa spui ca nu am dreptate.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 12:53

Subscriu si eu la ideea cu pensionarii, nu prea ii suport, multi si numa din pensie castiga mai bine decat angajatii, dar culmea ei au si cele mai mari pretentii de la tot si gratis daca se poate, au primit si case de la stat.

On-topic: Cu accidentul in care e implicat Regiotrans, v-ati gandit ca poate a intrat cu viteza pe calea ferata cisterna ? Oricum ma indoiesc ca mecanicul sa nu fi incercat sa evite accidentul, mai ales odata ce el e primu si poate singuru care o pateste in cazul unor astfel de accidente.
Sus In jos
orestte
V.I.P Member
V.I.P Member
orestte


Numarul mesajelor : 364
Varsta : 50
Localizare : Timisoara
Reputatie : 6268
Data de inscriere : 28/10/2008

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 12:56

Deci ... ca sa lamurim lucrurile...
1 La Regiotrans nu mai sunt atat de multi mecanici pensionari pe cat credeti voi. Sunt foarte multi mecanici tineri angajati la Regiotrans, mai multi pensionari gasiti la operatorii privati de marfa....
2 La fiecare trecere de nivel cu calea ferata exista indicatorul STOP si crucea Sf. Andrei. cine e sofer stie ce inseamna fiecare.
3 Daca fiecare tren ar incetinii la fiecare trecere de nivel ca oare opreste sau nu opreste masina unde am ajunge? cand indicatorul stop nu este pus degeaba acolo.
4 Pe sectia Brasov - Zarnesti viteza de circulatie este 80 km/h.
5 Fiind deja anotimpul rece si de cele mai multe ori dimineatza sina este uda nu ai cum sa opresti asa brusc... se blocheaza rotile si patineaza pe sine de unde apar exfolieri si locuri plane in bandaje. Trenul trebuie luat la frana din timp . Ori pe dobitoc il vezi in 50 de metrii ca se baga pe pasaj, ca el e viteaz si are masina mare si trece.... deja e clar ce se intampla.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 14:31

Cum arată planul guvern-FMI de restructurare a căilor ferate din România

http://www.zf.ro/companii/cum-arata-planul-guvern-fmi-de-restructurare-a-cailor-ferate-din-romania-9041241
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12458
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 14:43

Deci o linie neinteroperabila cum este 801 Titan - Oltenita va fi inchisa pâna la finele lunii aprilie 2012 daca nu se gaseste un chirias ? Interesant. Înseamna ca e criza mare de fier vechi...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 19 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 19 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: