|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 11 Dec 2011, 21:29 | |
| Sucul e adus pe tavă la avion... la tren, în cel mai fericit caz, ai un vagon bar-bistro, care n-are decât sucuri la juma' de litru şi la 4 RON o apă şi 5 RON un suc (dacă le mai are şi pe alea, că acum 2 luni, când am venit de la Bekecsaba, nu mai avea NIMIC şi 12 ore am murit de sete şi foame, că la 22 nu prea mai erau deschise chioşcurile prin gară şi eu nu ştiam maghiară), bani cu care de pe peron iei la 2l. _________________ :TTT:
|
| | | Laur
Numarul mesajelor : 84 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti,Drumul Taberei Reputatie : 5413 Data de inscriere : 06/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 11 Dec 2011, 21:40 | |
| Vineri,in trenul P 3016 Brasov-Bucuresti,cei de la Gevaro vindeau sucuri,ape minerale,si alte dulciuri(culmea,in personal!).O apa minerala la 1,5 l=5 lei.Nici asta vara la mamaia pe plaja,nu era o apa minerala la jumatate 5 lei;le-am spus raspicat ca nu sunt zdraveni la cap,si eventual sa ma caute pe la vagonul nr.5(trenul avea 4 vagoane ) :TDD: :AA17: |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 11 Dec 2011, 21:57 | |
| - Dragos a scris:
- nenuandrei a scris:
- http://stirileprotv.ro/stiri/social/trenurile-romanesti-si-au-schimbat-numele-cfr-a-scumpit-biletele-toaletele-raman-aceleasi.html
Aceleasi reportaje de 2 lei menite sa defaimeze si mai mult imaginea caii ferate...o fi asa greu pentru navetistii care pana ieri mergeau cu "personalul", sa-si dea seama ca trenul ala cu vagoane evident de generatie noua, nu e un fost personal ? Stau si se sfatuiesc la comanda reporterului: asta e regio ? Interregio ? Numai alura trenului respectiv iti lasa de inteles ca nu este "personal". Evident ca publicul caruia i se adreseaza postul TV nu face distinctia intre etajatele de Pietrosita cu care au mers pana mai ieri si vagoanele din reportaj...e la fel ca reportajul ala de asta vara din Buc Obor cand s-au introdus etajate climatizate pe personale. Ce sa le explici gibonilor cum e cu ushile care se deschid la apasarea de buton si se inchid automat, cum e cu climatizarea in vagon, cum e cu trasul apei la vacuum...
Vizavi de articol: "Partea buna este ca pe viitor ne vom cumpara un singur bilet, chiar daca mergem cu doua trenuri." Pai pana ieri nu puteai merge cu 2 trenuri pe acelasi bilet ? Evident ca da. "Altfel spus, nu mai coborati in gari sa va cumparati suc sau tigari de la chisoc, pentru ca riscati sa ramaneti pe peron.". Daca e asa urgent sucul ala, sunt trenuri unde "sucul" este adus "pe tava" de personal dedicat, deci n-ar fi o tragedie. Iar despre tigari, fumatul este interzis in tren, si nu de ieri-de azi...
Cum oare se face ca la orice ora merge cate un reporter in Gara de Nord, filmeaza si pozeaza exact trenurile din "vechea epoca" desi majoritatea garniturilor au in compunere vagoane de generatie noua. Pe ei, reporterii, nu-i mai trage nimeni la raspundere ca strica imaginea companiei, pe noi care pozam si filmam, imediat "ne someaza"... Ieri, aceiasi reporteri s-au dus chititi in Gara de Nord sa intrebe cat costa biletul pentru a 2a zi, informatie care nu era disponibila nici oficial (decat in procente). Au facut si din asta o stire, vezi-Doamne ca nu stiu ei cat vor plati biletul de a 2a zi...
Unde este obiectivitatea si transparenta acestor reportaje ? De ce se urmareste MEREU numai ratingul postului prin astfel de stiri ?
P.S. Intr-adevar, pe display-urile unora din vagoane, inca scrie R desi trenul este IR. Confuzia asta va fi cat de curand eliminata, daca nu prin resoftarea display-ului respectiv, cu siguranta prin schimbarea mini-tabelelor de pe fiecare peron, lucru care deja e in desfasurare. Intre a stationa mai putin in statii pentru a ajunge mai repede la destinatie si a stationa mai mult pentru a avea timp sa-mi cumpar suc de la chiosc (asa cum aclama reportajul ala), aleg prima varianta. Confortul acelui suc mi-l pot realiza si singur, cumparand-ul inaintea plecarii. Reducerea duratei totale de calatorie nu o puteam schimba eu, ci doar CFR-ul. Si au facut-o. Din fericire. Durata totala a calatoriei are doua variabile: viteza de deplasare si timpii de stationare. Din pacate doar cu una din ele a putut jongla CFR-ul. Pentru cealalta mai trebuie niste ani si niste bani. Foarte multi. Asta vara toti aruncau cu noroi ca trenul Satu Mare - Mangalia face 1 milion de ore pana la destinatie. Acum, ca au redus timpii de stationare in statii si implicit durata totala a calatoriei, nu se aude nicio lauda, din contra, afectat se pare ca este de asemenea confortul calatorului, ca nu mai are timp in statie sa fumeze si sa-si cumpere suc. Cand am zis "sucul e adus pe tava", m-am referit la persoanele care se plimba cu lada frigorifica prin tren si intreaba la fiecare compartiment: "bere, suc, etc". De aceea am pus ghilimele. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 11 Dec 2011, 22:18 | |
| Repede pe TVR 2 la stiri espre CFR. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 12 Dec 2011, 11:58 | |
| RegioTrans strikes again. Pe ruta Zarnesti-Rasnov in automotor RT a luat in plin o cisterna incarcata cu motorina la o trecere de nivel cu calea ferata. Acum stau si ma gandesc(era un automotor din 2 vagoane) e atat de greu de incetinit o scula d'asta daca mecanicul era atent si vedea bezmeticu cu cisterna pe sine? Sau RT angajeaza numai mecanici iesiti la pensie care cer salar mai mic decat cei tineri care stau pe tusa din cauza mecanicilor pensionari care nu vor sa se retraga sa lase altii tineri sa vina din urma??? Am citit pe siteul RT ca astia au angajati numai mecanici pensionari sau aproape pensionari pe trenuri...iar ca numar de accidente feroviare RT bate tot detasat, cam 80% din accidentele de anul asta au fost facute cu rame RT in conditiile in care acestia opereaza daor cateva trenuri fata de CFR, GFR si alti operatori din tara... |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 12 Dec 2011, 12:09 | |
| Acum trebuie sa stim circumstantele accidentului, vizibilitatea in zona respectiva, viteza automotorului, sunt mai multi factori de care trebuie sa se tina cont. Conteaza intr-o masura si varsta mecanicului cand se ia in calcul timpul de reactie, dar trebuie sa vedem detaliile accidentului. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 12 Dec 2011, 12:14 | |
| Innorat fara soare fara ceata, linie dreapta cu foarte putini pomi pe margine in dreptul treceri de nivel. |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 12 Dec 2011, 12:18 | |
| Ar fi putut opri fara probleme daca il vedea la timp |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 12 Dec 2011, 12:22 | |
| O fi si problema salariului, a turnusului, o problema si nu se duc tinerii sau altii sa lucreze la privat si atunci pensionarii ce sa faca? Dar cred ca mai e o problema si anume oamenii cred ca motoarele astea merg incet, nu au forta ca o locomotiva si atunci, avind masini puternice se baga sa treaca linia, cum linia prezinta o denivelare la intilnirea cu o sosea se intimpla accidentele. |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 12 Dec 2011, 12:31 | |
| Acuma eu nu cred ca mecanicul cat de batran o fi fost el daca a observat din timp camionul isi freca mainile de bucurie si de-abia astepta sa-l ia in plin, mai ales ca vedea ca de fapt era o cisterna. Automotorul ala nu e McLaren Mercedes SLR care opreste de la 200 km/h in 80 de metri. La tonajul lui si la franele de 2 lei care le are si de la 60 km/h ii ia o distanta apreciabila. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 12 Dec 2011, 12:37 | |
| - dan tm a scris:
- t si atunci pensionarii ce sa faca?
Sa stea tamaie , rabdare si tutun" acasa sa se duca la tara sa aiba grija de nepoti. Eu am cea mai mare ura posibila pe natia asta nesuferita de pensionari care au si pensie si salariu. I-as impusca pe toti. Sa-ti spun si de ce, eu sunt inginer si din cauza acestor personaje nu imi pot gasi servici deoarece toate locurile pe profilul meu sunt ocupate de dinozauri care trebuiau de mult sa iasa la pensie dar nu ies si tin locurile ocupate. Iar facultatea am facut-o la stat la invatamant de zi nu la facultate particulara sa dea mami si tati cascavalul si eu sa perd vremea prin cluburi. Nu tata am la activ 5 ani de facultate cu cate 10 ore de cursuri facute pe zi, nu imi permiteam sa lipsesc. Scuze de off topic dar nu poti sa spui ca nu am dreptate. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 12 Dec 2011, 12:53 | |
| Subscriu si eu la ideea cu pensionarii, nu prea ii suport, multi si numa din pensie castiga mai bine decat angajatii, dar culmea ei au si cele mai mari pretentii de la tot si gratis daca se poate, au primit si case de la stat.
On-topic: Cu accidentul in care e implicat Regiotrans, v-ati gandit ca poate a intrat cu viteza pe calea ferata cisterna ? Oricum ma indoiesc ca mecanicul sa nu fi incercat sa evite accidentul, mai ales odata ce el e primu si poate singuru care o pateste in cazul unor astfel de accidente. |
| | | orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 50 Localizare : Timisoara Reputatie : 6268 Data de inscriere : 28/10/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 12 Dec 2011, 12:56 | |
| Deci ... ca sa lamurim lucrurile... 1 La Regiotrans nu mai sunt atat de multi mecanici pensionari pe cat credeti voi. Sunt foarte multi mecanici tineri angajati la Regiotrans, mai multi pensionari gasiti la operatorii privati de marfa.... 2 La fiecare trecere de nivel cu calea ferata exista indicatorul STOP si crucea Sf. Andrei. cine e sofer stie ce inseamna fiecare. 3 Daca fiecare tren ar incetinii la fiecare trecere de nivel ca oare opreste sau nu opreste masina unde am ajunge? cand indicatorul stop nu este pus degeaba acolo. 4 Pe sectia Brasov - Zarnesti viteza de circulatie este 80 km/h. 5 Fiind deja anotimpul rece si de cele mai multe ori dimineatza sina este uda nu ai cum sa opresti asa brusc... se blocheaza rotile si patineaza pe sine de unde apar exfolieri si locuri plane in bandaje. Trenul trebuie luat la frana din timp . Ori pe dobitoc il vezi in 50 de metrii ca se baga pe pasaj, ca el e viteaz si are masina mare si trece.... deja e clar ce se intampla. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 12 Dec 2011, 14:31 | |
| Cum arată planul guvern-FMI de restructurare a căilor ferate din România
http://www.zf.ro/companii/cum-arata-planul-guvern-fmi-de-restructurare-a-cailor-ferate-din-romania-9041241 |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 12 Dec 2011, 14:43 | |
| Deci o linie neinteroperabila cum este 801 Titan - Oltenita va fi inchisa pâna la finele lunii aprilie 2012 daca nu se gaseste un chirias ? Interesant. Înseamna ca e criza mare de fier vechi... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |