Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeDum 22 Ian 2012, 12:51

Cred ca inainte de orice ar trebuie sa studiem un pic caile ferate din fostele state sovietice.

Asa cum a fost si la noi in socialism, s-a pus un mare accent pe caile ferate in detrimentul cailor rutiere, iar angajatii erau individualizati cumva pe grade, care erau evidente in uniforma.Mai era si propaganda, mai erau si evidentele istorice, feroviarii au fost considerati oameni deosebiti care lucrau in conditii grele, pentru a servi tara.

Asa ca s-a investit masiv in imaginea domeniului feroviar.

La noi toate astea s-au sters din motive pe care nu le comentam acum.

In restul tarilor de care se vorbeste situatia e alta, in primul rind distantele enorme care trebuie acoperite combinate cu lipsa unei retele de autostrazi sau sosele a facut ca si in prezent caile ferate sa aiba o mare importanta.(ajunge sa ne uitam pe diverse siteuri de calatorii ca sa vedem cit de importatnte sint caile ferate, adeseori singura legatura intre regiuni intinse)

Mergind pe trendul general din vest de a avea retele de mare viteza, Rusia cel putin a introdus si trenuri de mare viteza, iar pe unele a introdus servicii de lux.

Oarecum de aici ar trebui sa plecam cu discutia. Cei foarte bogati de la Moscova nu folosesc trenul din acelasi snobism de la noi, dar pentru multi acesta a ramas mijlocul principal de deplasare, despre marfa sa nu mai vorbim.

IAr faptul ca RZD isi permite sa aiba vagoane directe pina la Paris sau alte capitale, cred ca trebuie privit in spatele deciziei de a introduce aceste vagoane si a le mentine in circulatie. Este mindria companiei si a tarii. daca ne gindim ca acopera o parte din glob, poti lua trenul la Paris si sa calatoresti pina la Vladivostok sau Phenian.


http://eng.rzd.ru/isvp/public/rzdeng?STRUCTURE_ID=4068

La fel cu Moscova-Nisa, am vazut pe Deutsche Welle un repostaj cu acest tren. Dincolo de incasari e ceva care face sa se vorbeasca despre Rusia. Insa doar Rusia cred ca isi permita sa tina in circulatie astfel de vagoane, dincolo de aspectul economic care ne dicteaza in prezent ritmul vietii.

Comparatia dintre tarile foste sovietice si Romania din punct de vedere feroviar este inutila.
Sus In jos
Hurricane
V.I.P Member
V.I.P Member
Hurricane


Numarul mesajelor : 509
Localizare : Iasi
Reputatie : 6262
Data de inscriere : 27/04/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeDum 22 Ian 2012, 13:19

330 euro la cl a 2 a, eu unul as merge odata de la Moscova la Paris cu acesst tren:

EN 452 Moskau - Paris
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,5729741

Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeDum 22 Ian 2012, 16:19

eu a scris:


Sa-ti spun un partial secret : in R. Moldova, Ucraina, Belarus, Rusia desi sunt mai in urma decat Romania

Mai baiatule!!! Cum poti sa spui asa ceva???? Habar nu ai pe ce lume traiesti!!!! In Rusia trenurile circula cu 160km\h. Moscova este una din cele mai scumpe capitale din lume. Rromania este cea mai de C---T tara din cele de mai sus, si moldovenii sunt mai privilegiati decat noi ca sunt prieteni cu rusii si au o gramada de avantaje economice. Si pe deasupra stiu toti rusa si se duc la munca la ei. Romania are decat o sansa----DISPARITIA!!!!!!!!

Tu esti ori moldovean care urasti Romania, ori visezi la o viata in Rusia.

EU NU INVIDIEZ ACELE TARI. CATI ROMANII S-AU DUS LA MUNCA IN TARILE CSI IN ULTIMII 5 ANI? NU MAI MULT DE 10,000.


CEI CA TINE SUNT LIBERI SA RAMANA IN MAMA RUSIA SI TATA PUTIN. Very Happy
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 10:06

Inca unul.

http://www.realitatea.net/un-microbuz-s-a-rasturnat-in-valcea-din-cauza-poleiului_906650.html
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6204
Data de inscriere : 16/11/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 11:09

Hurricane a scris:
330 euro la cl a 2 a, eu unul as merge odata de la Moscova la Paris cu acesst tren:

EN 452 Moskau - Paris
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,5729741

De ce pe internationalul Moscova-Sofia nu sunt astfel de vagoane?
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6204
Data de inscriere : 16/11/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 11:14

eu a scris:


si moldovenii sunt mai privilegiati

Chiar la noi in tara sunt privilegiati Twisted Evil .Am ajuns sa fim umiliti in propria tara. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 12:12

bogdan srl a scris:
Hurricane a scris:
330 euro la cl a 2 a, eu unul as merge odata de la Moscova la Paris cu acesst tren:

EN 452 Moskau - Paris
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,5729741

De ce pe internationalul Moscova-Sofia nu sunt astfel de vagoane?

Nu compara Estul Europei cu Vestul , mereu in Vest se trimite ce e mai bun pe cand in Est ce se poate ca merge si asa , exemplu si la trenurile noastre in Vest trimitem ce avem mai bun pe cand in Bulgaria si Serbia trimitem niste jafuri , las ca merge si asa .

_________________
595423Revista presei (partea II) - Pagina 32 Bdeem_8496_aRevista presei (partea II) - Pagina 32 Bdeem_8496_aRevista presei (partea II) - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6378
Data de inscriere : 20/08/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 13:02

Acele vagoane le intalnesti pe trenurile sa zic asa premium de la ei, cum e expressul de Paris - Moscova, cel de Viena, Nisa. Pe alte rute nu le vezi acele vagoane de dormit care sunt super la interior dar si tariful e pe masura. Degeaba ar pune pe Bulgaria Express din alea ar fi prea bune raportat la clienti si tarifele pe care acestia ar fi dispusi sa le plateasca.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 13:38

Sunt vagoane mai noi pentru că trebuie să poată circula cu ceva viteză.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 14:16

Un număr de 46,985 milioane pasageri au optat pentru transportul feroviar în primele nouă luni din 2011, distanţa medie de transport fiind de 84 kilometri, conform statisticilor publicate pe site-ul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.
Din totalul pasagerilor, 46,820 milioane au avut o destinaţie naţională şi 165.000 internaţională.
De asemenea, în perioada menţionată, pe căile ferate au fost transportate 44,859 milioane tone mărfuri, din care 6,279 milioane tone au avut o destinaţie internaţională şi 216.000 tone au fost în tranzit.
Viteza medie comercială a trenurilor de pasageri a fost de 43 km/h, iar a celor de marfă de 28 km/h.


http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/29871?lang=ro
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 16:03

adrian78 a scris:
Un număr de 46,985 milioane pasageri au optat pentru transportul feroviar în primele nouă luni din 2011, distanţa medie de transport fiind de 84 kilometri, conform statisticilor publicate pe site-ul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.
Din totalul pasagerilor, 46,820 milioane au avut o destinaţie naţională şi 165.000 internaţională.
De asemenea, în perioada menţionată, pe căile ferate au fost transportate 44,859 milioane tone mărfuri, din care 6,279 milioane tone au avut o destinaţie internaţională şi 216.000 tone au fost în tranzit.
Viteza medie comercială a trenurilor de pasageri a fost de 43 km/h, iar a celor de marfă de 28 km/h.


http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/29871?lang=ro

A scazut iar numarul calatoriilor.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 16:42

Sa vedem rezultatele pe cele 12 luni cu toate ca in 2010 au circulat 55 de milioane de calatori la CFR plus 9 milioane la privati!!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18755
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24334
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 18:22

Concurenţa îmbunătăţeşte oferta Căilor Ferate Cehe

Pentru a face faţă competiţiei venite din partea operatorilor privaţi, Căile Ferate Cehe au semnat în 2011 şapte contracte pentru achiziţionarea de vagoane noi sau modernizate. Contractele au avut valoarea totală record de 11,25 miliarde de coroane (442 mil. euro).
În total, compania a comandat 224 de vagoane noi şi 121 de vagoane modernizate de la Škoda Vagonka, OBB, Pars Nova, ŽOS Trnava, Pesa şi Siemens.
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6231
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 18:29

Valoarea furturilor înregistrate, în 2011, în infrastructura feroviară este de circa 8 milioane de euro. Cu 15 milioane de euro ar putea fi montate garduri de beton pe căile ferate modernizate.

http://www.evz.ro/detalii/stiri/m...or-de-pe-calea-ferata-962736.html
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6470
Data de inscriere : 31/08/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 19:21

Gabry_Mafia a scris:
Cu 15 milioane de euro ar putea fi montate garduri de beton pe căile ferate modernizate.


Da' ce gardurile nu se pot fura?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 32 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: