|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 22 Ian 2012, 12:51 | |
| Cred ca inainte de orice ar trebuie sa studiem un pic caile ferate din fostele state sovietice.
Asa cum a fost si la noi in socialism, s-a pus un mare accent pe caile ferate in detrimentul cailor rutiere, iar angajatii erau individualizati cumva pe grade, care erau evidente in uniforma.Mai era si propaganda, mai erau si evidentele istorice, feroviarii au fost considerati oameni deosebiti care lucrau in conditii grele, pentru a servi tara.
Asa ca s-a investit masiv in imaginea domeniului feroviar.
La noi toate astea s-au sters din motive pe care nu le comentam acum.
In restul tarilor de care se vorbeste situatia e alta, in primul rind distantele enorme care trebuie acoperite combinate cu lipsa unei retele de autostrazi sau sosele a facut ca si in prezent caile ferate sa aiba o mare importanta.(ajunge sa ne uitam pe diverse siteuri de calatorii ca sa vedem cit de importatnte sint caile ferate, adeseori singura legatura intre regiuni intinse)
Mergind pe trendul general din vest de a avea retele de mare viteza, Rusia cel putin a introdus si trenuri de mare viteza, iar pe unele a introdus servicii de lux.
Oarecum de aici ar trebui sa plecam cu discutia. Cei foarte bogati de la Moscova nu folosesc trenul din acelasi snobism de la noi, dar pentru multi acesta a ramas mijlocul principal de deplasare, despre marfa sa nu mai vorbim.
IAr faptul ca RZD isi permite sa aiba vagoane directe pina la Paris sau alte capitale, cred ca trebuie privit in spatele deciziei de a introduce aceste vagoane si a le mentine in circulatie. Este mindria companiei si a tarii. daca ne gindim ca acopera o parte din glob, poti lua trenul la Paris si sa calatoresti pina la Vladivostok sau Phenian.
http://eng.rzd.ru/isvp/public/rzdeng?STRUCTURE_ID=4068
La fel cu Moscova-Nisa, am vazut pe Deutsche Welle un repostaj cu acest tren. Dincolo de incasari e ceva care face sa se vorbeasca despre Rusia. Insa doar Rusia cred ca isi permita sa tina in circulatie astfel de vagoane, dincolo de aspectul economic care ne dicteaza in prezent ritmul vietii.
Comparatia dintre tarile foste sovietice si Romania din punct de vedere feroviar este inutila. |
| | | Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6262 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 22 Ian 2012, 13:19 | |
| 330 euro la cl a 2 a, eu unul as merge odata de la Moscova la Paris cu acesst tren:
EN 452 Moskau - Paris http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,5729741
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 22 Ian 2012, 16:19 | |
| - eu a scris:
Sa-ti spun un partial secret : in R. Moldova, Ucraina, Belarus, Rusia desi sunt mai in urma decat Romania
Mai baiatule!!! Cum poti sa spui asa ceva???? Habar nu ai pe ce lume traiesti!!!! In Rusia trenurile circula cu 160km\h. Moscova este una din cele mai scumpe capitale din lume. Rromania este cea mai de C---T tara din cele de mai sus, si moldovenii sunt mai privilegiati decat noi ca sunt prieteni cu rusii si au o gramada de avantaje economice. Si pe deasupra stiu toti rusa si se duc la munca la ei. Romania are decat o sansa----DISPARITIA!!!!!!!! Tu esti ori moldovean care urasti Romania, ori visezi la o viata in Rusia.
EU NU INVIDIEZ ACELE TARI. CATI ROMANII S-AU DUS LA MUNCA IN TARILE CSI IN ULTIMII 5 ANI? NU MAI MULT DE 10,000.CEI CA TINE SUNT LIBERI SA RAMANA IN MAMA RUSIA SI TATA PUTIN. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 23 Ian 2012, 10:06 | |
| Inca unul.
http://www.realitatea.net/un-microbuz-s-a-rasturnat-in-valcea-din-cauza-poleiului_906650.html |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6204 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 23 Ian 2012, 11:09 | |
| - Hurricane a scris:
- 330 euro la cl a 2 a, eu unul as merge odata de la Moscova la Paris cu acesst tren:
EN 452 Moskau - Paris http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,5729741
De ce pe internationalul Moscova-Sofia nu sunt astfel de vagoane? |
| | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6204 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 23 Ian 2012, 11:14 | |
| |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 23 Ian 2012, 12:12 | |
| - bogdan srl a scris:
- Hurricane a scris:
- 330 euro la cl a 2 a, eu unul as merge odata de la Moscova la Paris cu acesst tren:
EN 452 Moskau - Paris http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,5729741
De ce pe internationalul Moscova-Sofia nu sunt astfel de vagoane? Nu compara Estul Europei cu Vestul , mereu in Vest se trimite ce e mai bun pe cand in Est ce se poate ca merge si asa , exemplu si la trenurile noastre in Vest trimitem ce avem mai bun pe cand in Bulgaria si Serbia trimitem niste jafuri , las ca merge si asa . |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 23 Ian 2012, 13:02 | |
| Acele vagoane le intalnesti pe trenurile sa zic asa premium de la ei, cum e expressul de Paris - Moscova, cel de Viena, Nisa. Pe alte rute nu le vezi acele vagoane de dormit care sunt super la interior dar si tariful e pe masura. Degeaba ar pune pe Bulgaria Express din alea ar fi prea bune raportat la clienti si tarifele pe care acestia ar fi dispusi sa le plateasca. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 23 Ian 2012, 13:38 | |
| Sunt vagoane mai noi pentru că trebuie să poată circula cu ceva viteză. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 23 Ian 2012, 14:16 | |
| Un număr de 46,985 milioane pasageri au optat pentru transportul feroviar în primele nouă luni din 2011, distanţa medie de transport fiind de 84 kilometri, conform statisticilor publicate pe site-ul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii. Din totalul pasagerilor, 46,820 milioane au avut o destinaţie naţională şi 165.000 internaţională. De asemenea, în perioada menţionată, pe căile ferate au fost transportate 44,859 milioane tone mărfuri, din care 6,279 milioane tone au avut o destinaţie internaţională şi 216.000 tone au fost în tranzit. Viteza medie comercială a trenurilor de pasageri a fost de 43 km/h, iar a celor de marfă de 28 km/h.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/29871?lang=ro |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 23 Ian 2012, 16:03 | |
| - adrian78 a scris:
- Un număr de 46,985 milioane pasageri au optat pentru transportul feroviar în primele nouă luni din 2011, distanţa medie de transport fiind de 84 kilometri, conform statisticilor publicate pe site-ul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.
Din totalul pasagerilor, 46,820 milioane au avut o destinaţie naţională şi 165.000 internaţională. De asemenea, în perioada menţionată, pe căile ferate au fost transportate 44,859 milioane tone mărfuri, din care 6,279 milioane tone au avut o destinaţie internaţională şi 216.000 tone au fost în tranzit. Viteza medie comercială a trenurilor de pasageri a fost de 43 km/h, iar a celor de marfă de 28 km/h.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/29871?lang=ro A scazut iar numarul calatoriilor. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 23 Ian 2012, 16:42 | |
| Sa vedem rezultatele pe cele 12 luni cu toate ca in 2010 au circulat 55 de milioane de calatori la CFR plus 9 milioane la privati!! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 23 Ian 2012, 18:22 | |
| Concurenţa îmbunătăţeşte oferta Căilor Ferate Cehe
Pentru a face faţă competiţiei venite din partea operatorilor privaţi, Căile Ferate Cehe au semnat în 2011 şapte contracte pentru achiziţionarea de vagoane noi sau modernizate. Contractele au avut valoarea totală record de 11,25 miliarde de coroane (442 mil. euro). În total, compania a comandat 224 de vagoane noi şi 121 de vagoane modernizate de la Škoda Vagonka, OBB, Pars Nova, ŽOS Trnava, Pesa şi Siemens. |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6231 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 23 Ian 2012, 18:29 | |
| Valoarea furturilor înregistrate, în 2011, în infrastructura feroviară este de circa 8 milioane de euro. Cu 15 milioane de euro ar putea fi montate garduri de beton pe căile ferate modernizate.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/m...or-de-pe-calea-ferata-962736.html |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6470 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 23 Ian 2012, 19:21 | |
| - Gabry_Mafia a scris:
- Cu 15 milioane de euro ar putea fi montate garduri de beton pe căile ferate modernizate.
Da' ce gardurile nu se pot fura? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |