|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Dec 2011, 19:37 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/experienta-ingrozitoare-prin-care-au-trecut-70-de-calatori-dintr-un-tren-personal.html |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Dec 2011, 19:43 | |
| Cand vad titlurile astea, experienta ingrozitoare, catastrofa, muicaaaa parca a deraiat trenul ala la 300 km/h si au murit 200 de oameni. Presa in Romania e de 2 bani si poate nici de atat, faptul ca se folosesc de niste imagini false care actioneaza negativ la nivel psihologic, ganditi-va la majoritatea poporului care se lasa imbecilizat de tembelizor cand vede niste imagini preluate de la alte accidente feroviare mai grave, se sperie si nu-i mai trebuie tren toata viata mai ales daca isi mai aduce aminte si de vreo patanie cu trenul din tinerete cand a ramas ori fara caldura in vagoane ori fara hartie la toaleta. Acum pe partea cealalta observati si voi cum se fac lucrarile in Romania...aici e groaza, nu ca a sarit locomotiva aia de pe sine, asta se mai intampla si pe la case mai mari, dar faptul ca isi bat joc cand lucreaza la infrastructura nu mai poate fi tolerat, cred ca si la linia de mocanita de pe Valea Vaserului sinele sunt prinse mai bine |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5321 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Dec 2011, 20:58 | |
| Daca nu le mai trebuie tren toata viata si se sperie dintr-atat, vor merge pe sosea, dar acolo situatia este de mii de ori mai dramatica!! De moarte nu poti scapa! Tot trenul ramane cel mai sfant... |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Dec 2011, 21:12 | |
| Sa stii ca ai dreptate |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 06 Dec 2011, 21:29 | |
| Hm, omul e obisnuit cu accidentele rutiere, suntem suprasaturati cu stiri despre ele, as ca in principiu cam toti zicem " n-o sa mi se-ntample tocmai mie". In schimb, impactul psihologic al unui accident feroviar e mai mare, tocmai datorita raritatii lui. Mai ales daca e prezentat complet neprofesionist (si folosesc un termen bland, ca ar merita unul mult mai...neaos), alarmist, incomplet, etc etc. Am zis si pe threadul celalalt de accidente, aseara am bantuit netul ca prostu' ca sa vad si eu o poza de-a locomotivei deraiate. Nimic, neam, nici o filmare, decat o stire copiata la indigo si niste poze infernale - de la accidentul de la Valea Calugareasca din 2009...ba mai rau, de la un accident la austrieci, niste vagoane verzi (????), Doamne apara si pazeste...In seara asta am dat de alta poza - presupun ca totusi nici asta nu e cea reala (sper) ca vagoanele arata destul de rau: http://www.romaniainternational.com/social/doua-vagoane-ale-unui-tren-personal-au-deraiat-in-bacau-58505
Pai si atuncea sa nu intri in panica?
Pe acelasi nivel de discutie, cam de-aia lumea se teme de avion ca de dreak'. Ca daca pica avionul, nu mai scapi neam. Pana si mie mi-ar fi frica sa mai sui intr-un avion a doua zi dupa ce am vazut o catastrofa aviatica. Dar nu multa lume realizeaza ca de fapt, procentual in totalul de zboruri vs accidente, avionul e in realitate cel mai sigur mijloc de transport.
|
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5383 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 07 Dec 2011, 09:26 | |
| http://www.gandul.info/news/perchezitii-in-bucuresti-sunt-vizati-membrii-unei-grupari-specializate-in-furtul-de-componente-de-cale-ferata-9035903 |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 07 Dec 2011, 09:54 | |
| Pe linga prezentarea absolut aiurita a evenimentelor observ altceva la preentarea acestora:
daca pina la urma ,,ziaristii" ajung la fata locului prezinta situatia infrastructurii.
A deraiat un tren la Salva, pe linga stirea ca locomotiva a ramas zeci de minute pe un pasaj fara sa fie aratata, apare un nene care trage bucati de traversa si isi da cu parerea, la cazul de la Tirgu Ocna, unu isi dadea cu parerea privitor la prinderea sinei.
Intrebari, in cazul unui accident probele nu se pastreaza, nu se izoleaza zona, intra care cum vrea pe acolo, pe baza a ce probe stabileste apoi OIFR cauzele accidentului?
Inteleg ca in anumite cazuri linia trebuie redata circulatiei in cel mai scurt timp, inteleg ca pina vine comisia de la Bucuresti la fata locului e ceva timp dar totusi din factorii de decizie locali, care ajung la fata locului inaintea comisiei nimeni nu se ocupa de pastrarea probleor? sau e vorba de stergerea urmelor de fapt?
|
| | | Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5444 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 07 Dec 2011, 12:24 | |
| - ATM a scris:
- Hm, omul e obisnuit cu accidentele rutiere, suntem suprasaturati cu stiri despre ele, as ca in principiu cam toti zicem " n-o sa mi se-ntample tocmai mie".
In schimb, impactul psihologic al unui accident feroviar e mai mare, tocmai datorita raritatii lui. Mai ales daca e prezentat complet neprofesionist (si folosesc un termen bland, ca ar merita unul mult mai...neaos), alarmist, incomplet, etc etc. Am zis si pe threadul celalalt de accidente, aseara am bantuit netul ca prostu' ca sa vad si eu o poza de-a locomotivei deraiate. Nimic, neam, nici o filmare, decat o stire copiata la indigo si niste poze infernale - de la accidentul de la Valea Calugareasca din 2009...ba mai rau, de la un accident la austrieci, niste vagoane verzi (????), Doamne apara si pazeste...In seara asta am dat de alta poza - presupun ca totusi nici asta nu e cea reala (sper) ca vagoanele arata destul de rau: http://www.romaniainternational.com/social/doua-vagoane-ale-unui-tren-personal-au-deraiat-in-bacau-58505
Pai si atuncea sa nu intri in panica?
Pe acelasi nivel de discutie, cam de-aia lumea se teme de avion ca de dreak'. Ca daca pica avionul, nu mai scapi neam. Pana si mie mi-ar fi frica sa mai sui intr-un avion a doua zi dupa ce am vazut o catastrofa aviatica. Dar nu multa lume realizeaza ca de fapt, procentual in totalul de zboruri vs accidente, avionul e in realitate cel mai sigur mijloc de transport.
Cred ca poza este de la accidentul de la Carcea, din septembrie 2009. Cat despre jurnalistii din ziua de azi, sunt toti o apa si-un pamant si nu fac decat sa bage panica in cei care se lasa manipulati. |
| | | Scoop
Numarul mesajelor : 112 Varsta : 35 Localizare : Constanta/Bucuresti Reputatie : 5266 Data de inscriere : 21/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 08 Dec 2011, 14:23 | |
| http://www.cargomagazin.com/stiri/numarul-12/a2985-CFR-Marfa-va-fi-vanduta-pana-in-toamna-lui-2012.html#a2985 |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 08 Dec 2011, 14:38 | |
| Cea mai mare greseala, mai bine vand CFR Calatori. CFR Marfa anul asta a scos profit cat sa "subventioneze" si din pierderile CFR Calatori, aici e gaura neagra la CFR nu la Marfa. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 08 Dec 2011, 14:59 | |
| CFR SA demoleaza gara din Nusfalau http://www.graiulsalajului.ro/index.php?cmd=articol&idart=26318 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi 08 Dec 2011, 16:11 | |
| Daca ai stii ca peste tot in lume(mai putin India,ca aia merg pe tren) calatorii sunt subventionati de tren pentru ca teoretic nu e rentabil sa transporti pe CF 3 vagoane.CF a fost inventata pentru traficul de marfa ,nu pentru calatori,dar interesele de la conducere fac ca CFR Marfa sa o arda aiurea sa aiba 200 de mecanici si 1000 de sefi. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5522 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 09 Dec 2011, 17:48 | |
| - DUAL a scris:
- Daca ai stii ca peste tot in lume(mai putin India,ca aia merg pe tren) calatorii sunt subventionati de tren pentru ca teoretic nu e rentabil sa transporti pe CF 3 vagoane.CF a fost inventata pentru traficul de marfa ,nu pentru calatori,dar interesele de la conducere fac ca CFR Marfa sa o arda aiurea sa aiba 200 de mecanici si 1000 de sefi.
In India subventia pentru calatori exista si este extrema, aproape 29% din veniturile totale ale IR fiind un transfer anual de la buget. Bugetul IR este discutat anual cu cateva saptamani inaintea bugetului national, in parlament, legea fiind de aceiasi natura cu bugetul national. Toate tarile isi subventioneaza transportul de calatori in diverse masuri. Romania NU este o exceptie - peste 1 miliard de lei se duc de la diverse ministere in vistieria CFR Calatori anual. Ca procent, subventia din RO destinata transporturilor de calatori este undeva in prima treime (subventia pentru infrastructura e universal in ULTIMA treime). Cat de subventiile incrucisate (marfa -> calatori), se practica din ce in ce mai putin, pentru ca sunt extrem de ineficiente economic - marfa prea scumpa creaza externalitati negative care depasesc avantajul subventiei directe din bugetul de stat. In UE27 nu mai exista nici o tara care sa practice subventia incrucisata. Doar in Rusia se mai practica (dar redusa drastica), si in cateva tari din CSI |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 09 Dec 2011, 17:54 | |
| Voua nu vii se pare ceva necurat la mijloc?Daca peste 1 miliard de lei se duc de la diverse ministere in vistieria CFR Calatori anual atunci de ce se mai scumpesc biletele de tren?
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 09 Dec 2011, 18:08 | |
| @ mahaiuc.Da orice stat are trenul ca o alternativa la mijloacele de transport auto si teoretic in marea majoritate a statelor el este mai ieftin decat cel auto , pentru a da posibilitatea cetateanului sa se deplaseze.La noi CFR e o modalitate de a scoate bani pentru campanie. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |