Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6393
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeMar 06 Dec 2011, 19:37

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/experienta-ingrozitoare-prin-care-au-trecut-70-de-calatori-dintr-un-tren-personal.html
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6378
Data de inscriere : 20/08/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeMar 06 Dec 2011, 19:43

Cand vad titlurile astea, experienta ingrozitoare, catastrofa, muicaaaa parca a deraiat trenul ala la 300 km/h si au murit 200 de oameni. Presa in Romania e de 2 bani si poate nici de atat, faptul ca se folosesc de niste imagini false care actioneaza negativ la nivel psihologic, ganditi-va la majoritatea poporului care se lasa imbecilizat de tembelizor cand vede niste imagini preluate de la alte accidente feroviare mai grave, se sperie si nu-i mai trebuie tren toata viata mai ales daca isi mai aduce aminte si de vreo patanie cu trenul din tinerete cand a ramas ori fara caldura in vagoane ori fara hartie la toaleta. Acum pe partea cealalta observati si voi cum se fac lucrarile in Romania...aici e groaza, nu ca a sarit locomotiva aia de pe sine, asta se mai intampla si pe la case mai mari, dar faptul ca isi bat joc cand lucreaza la infrastructura nu mai poate fi tolerat, cred ca si la linia de mocanita de pe Valea Vaserului sinele sunt prinse mai bine Mad
Sus In jos
M.I.C.I.

M.I.C.I.


Numarul mesajelor : 541
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5321
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeMar 06 Dec 2011, 20:58

Daca nu le mai trebuie tren toata viata si se sperie dintr-atat, vor merge pe sosea, dar acolo situatia este de mii de ori mai dramatica!!
De moarte nu poti scapa! Tot trenul ramane cel mai sfant...
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6393
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeMar 06 Dec 2011, 21:12

Sa stii ca ai dreptate Very Happy
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6641
Data de inscriere : 10/07/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeMar 06 Dec 2011, 21:29

Hm, omul e obisnuit cu accidentele rutiere, suntem suprasaturati cu stiri despre ele, as ca in principiu cam toti zicem " n-o sa mi se-ntample tocmai mie".
In schimb, impactul psihologic al unui accident feroviar e mai mare, tocmai datorita raritatii lui. Mai ales daca e prezentat complet neprofesionist (si folosesc un termen bland, ca ar merita unul mult mai...neaos), alarmist, incomplet, etc etc. Am zis si pe threadul celalalt de accidente, aseara am bantuit netul ca prostu' ca sa vad si eu o poza de-a locomotivei deraiate. Nimic, neam, nici o filmare, decat o stire copiata la indigo si niste poze infernale - de la accidentul de la Valea Calugareasca din 2009...ba mai rau, de la un accident la austrieci, niste vagoane verzi (????), Doamne apara si pazeste...In seara asta am dat de alta poza - presupun ca totusi nici asta nu e cea reala (sper) ca vagoanele arata destul de rau:
http://www.romaniainternational.com/social/doua-vagoane-ale-unui-tren-personal-au-deraiat-in-bacau-58505

Pai si atuncea sa nu intri in panica?

Pe acelasi nivel de discutie, cam de-aia lumea se teme de avion ca de dreak'. Ca daca pica avionul, nu mai scapi neam. Pana si mie mi-ar fi frica sa mai sui intr-un avion a doua zi dupa ce am vazut o catastrofa aviatica. Dar nu multa lume realizeaza ca de fapt, procentual in totalul de zboruri vs accidente, avionul e in realitate cel mai sigur mijloc de transport.
Sus In jos
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5383
Data de inscriere : 28/12/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeMier 07 Dec 2011, 09:26

http://www.gandul.info/news/perchezitii-in-bucuresti-sunt-vizati-membrii-unei-grupari-specializate-in-furtul-de-componente-de-cale-ferata-9035903
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeMier 07 Dec 2011, 09:54

Pe linga prezentarea absolut aiurita a evenimentelor observ altceva la preentarea acestora:

daca pina la urma ,,ziaristii" ajung la fata locului prezinta situatia infrastructurii.

A deraiat un tren la Salva, pe linga stirea ca locomotiva a ramas zeci de minute pe un pasaj fara sa fie aratata, apare un nene care trage bucati de traversa si isi da cu parerea, la cazul de la Tirgu Ocna, unu isi dadea cu parerea privitor la prinderea sinei.

Intrebari, in cazul unui accident probele nu se pastreaza, nu se izoleaza zona, intra care cum vrea pe acolo, pe baza a ce probe stabileste apoi OIFR cauzele accidentului?

Inteleg ca in anumite cazuri linia trebuie redata circulatiei in cel mai scurt timp, inteleg ca pina vine comisia de la Bucuresti la fata locului e ceva timp dar totusi din factorii de decizie locali, care ajung la fata locului inaintea comisiei nimeni nu se ocupa de pastrarea probleor? sau e vorba de stergerea urmelor de fapt?
Sus In jos
Cobra




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5444
Data de inscriere : 28/09/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeMier 07 Dec 2011, 12:24

ATM a scris:
Hm, omul e obisnuit cu accidentele rutiere, suntem suprasaturati cu stiri despre ele, as ca in principiu cam toti zicem " n-o sa mi se-ntample tocmai mie".
In schimb, impactul psihologic al unui accident feroviar e mai mare, tocmai datorita raritatii lui. Mai ales daca e prezentat complet neprofesionist (si folosesc un termen bland, ca ar merita unul mult mai...neaos), alarmist, incomplet, etc etc. Am zis si pe threadul celalalt de accidente, aseara am bantuit netul ca prostu' ca sa vad si eu o poza de-a locomotivei deraiate. Nimic, neam, nici o filmare, decat o stire copiata la indigo si niste poze infernale - de la accidentul de la Valea Calugareasca din 2009...ba mai rau, de la un accident la austrieci, niste vagoane verzi (????), Doamne apara si pazeste...In seara asta am dat de alta poza - presupun ca totusi nici asta nu e cea reala (sper) ca vagoanele arata destul de rau:
http://www.romaniainternational.com/social/doua-vagoane-ale-unui-tren-personal-au-deraiat-in-bacau-58505

Pai si atuncea sa nu intri in panica?

Pe acelasi nivel de discutie, cam de-aia lumea se teme de avion ca de dreak'. Ca daca pica avionul, nu mai scapi neam. Pana si mie mi-ar fi frica sa mai sui intr-un avion a doua zi dupa ce am vazut o catastrofa aviatica. Dar nu multa lume realizeaza ca de fapt, procentual in totalul de zboruri vs accidente, avionul e in realitate cel mai sigur mijloc de transport.

Cred ca poza este de la accidentul de la Carcea, din septembrie 2009. Cat despre jurnalistii din ziua de azi, sunt toti o apa si-un pamant si nu fac decat sa bage panica in cei care se lasa manipulati.
Sus In jos
Scoop

Scoop


Numarul mesajelor : 112
Varsta : 35
Localizare : Constanta/Bucuresti
Reputatie : 5266
Data de inscriere : 21/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 14:23

http://www.cargomagazin.com/stiri/numarul-12/a2985-CFR-Marfa-va-fi-vanduta-pana-in-toamna-lui-2012.html#a2985
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 14:38

Cea mai mare greseala, mai bine vand CFR Calatori. CFR Marfa anul asta a scos profit cat sa "subventioneze" si din pierderile CFR Calatori, aici e gaura neagra la CFR nu la Marfa.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9708
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 14:59

CFR SA demoleaza gara din Nusfalau
http://www.graiulsalajului.ro/index.php?cmd=articol&idart=26318

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 08 Dec 2011, 16:11

Daca ai stii ca peste tot in lume(mai putin India,ca aia merg pe tren) calatorii sunt subventionati de tren pentru ca teoretic nu e rentabil sa transporti pe CF 3 vagoane.CF a fost inventata pentru traficul de marfa ,nu pentru calatori,dar interesele de la conducere fac ca CFR Marfa sa o arda aiurea sa aiba 200 de mecanici si 1000 de sefi.
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5522
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeVin 09 Dec 2011, 17:48

DUAL a scris:
Daca ai stii ca peste tot in lume(mai putin India,ca aia merg pe tren) calatorii sunt subventionati de tren pentru ca teoretic nu e rentabil sa transporti pe CF 3 vagoane.CF a fost inventata pentru traficul de marfa ,nu pentru calatori,dar interesele de la conducere fac ca CFR Marfa sa o arda aiurea sa aiba 200 de mecanici si 1000 de sefi.

In India subventia pentru calatori exista si este extrema, aproape 29% din veniturile totale ale IR fiind un transfer anual de la buget. Bugetul IR este discutat anual cu cateva saptamani inaintea bugetului national, in parlament, legea fiind de aceiasi natura cu bugetul national.

Toate tarile isi subventioneaza transportul de calatori in diverse masuri. Romania NU este o exceptie - peste 1 miliard de lei se duc de la diverse ministere in vistieria CFR Calatori anual. Ca procent, subventia din RO destinata transporturilor de calatori este undeva in prima treime (subventia pentru infrastructura e universal in ULTIMA treime).

Cat de subventiile incrucisate (marfa -> calatori), se practica din ce in ce mai putin, pentru ca sunt extrem de ineficiente economic - marfa prea scumpa creaza externalitati negative care depasesc avantajul subventiei directe din bugetul de stat. In UE27 nu mai exista nici o tara care sa practice subventia incrucisata. Doar in Rusia se mai practica (dar redusa drastica), si in cateva tari din CSI
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6393
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeVin 09 Dec 2011, 17:54

Voua nu vii se pare ceva necurat la mijloc?Daca peste 1 miliard de lei se duc de la diverse ministere in vistieria CFR Calatori anual atunci de ce se mai scumpesc biletele de tren?
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitimeVin 09 Dec 2011, 18:08

@ mahaiuc.Da orice stat are trenul ca o alternativa la mijloacele de transport auto si teoretic in marea majoritate a statelor el este mai ieftin decat cel auto , pentru a da posibilitatea cetateanului sa se deplaseze.La noi CFR e o modalitate de a scoate bani pentru campanie.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 17 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: