|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 07 Noi 2011, 15:44 | |
| Da Mihai nu zice nimeni ca e adevarat dar la ce tara avem nu ma mai mira nimic cu toate ca eu am luat apararea cand multi ziceau ca sotul e mult prea mare dar cand te gandesti ca in anumite tari civilizate reabilitarea se face cu utilaje numai la noi se face manual ca pe vremea lui opinca cu militari si puscariasi si costurile sunt aceleasi sa nu mai vorbim cu cat este platit un muncitor austriac german sau ungur si un roman!!Si tu ai zis ca suma a fost cu 30 de milioane mai mare la inceput sa nu mai zic ca am auzit din unele discutii ca romanii vroiau sa puna tot macaze de 30 in loc de 90 |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5522 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 07 Noi 2011, 16:22 | |
| - adrian78 a scris:
- Da Mihai nu zice nimeni ca e adevarat dar la ce tara avem nu ma mai mira nimic cu toate ca eu am luat apararea cand multi ziceau ca sotul e mult prea mare dar cand te gandesti ca in anumite tari civilizate reabilitarea se face cu utilaje numai la noi se face manual ca pe vremea lui opinca cu militari si puscariasi si costurile sunt aceleasi sa nu mai vorbim cu cat este platit un muncitor austriac german sau ungur si un roman!!Si tu ai zis ca suma a fost cu 30 de milioane mai mare la inceput sa nu mai zic ca am auzit din unele discutii ca romanii vroiau sa puna tot macaze de 30 in loc de 90
Numai Fundulea-Fetesti s-a facut manual (nu cu puscariasi, ci cu personal angajat), pentru ca CFR credea ca se economisesc bani astfel. N-a fost sa fie, si, cu lenesul mai mult alearga, s-a dovedit a fi solutia mai scumpa, pentru ca a durat mai mult. Pe Bucuresti - Constanta, costul total a fost mai mare decat ce trebuia sa fie, in principal din cauza extrem de slabei organizari a lucrarii, care a lungit organizarea de santier masiv, care a fortat cresterea preturilor. In rest s-a lucrat mecanizat, inclusiv pe Bucuresti - Campina si pe Campina - Predeal. Una din problemele cele mai grele a fost problema cu piatra sparta, de care guvernul, preocupat atunci de circ (mai tineti minte referendumul din 2007?), pur si simplu nu i-a pasat. Prima 'criza de piatra' a aparut in aprilie 2007, exact in vremea circului politic. Apoi, o alta problema, in octombrie 2008, Guvernul Romaniei a incetat sa faca plati catre constructorii de pe M800. Asta a dus la penalitati, si la oprirea lucrului pana in martie cu toate costurile de rigoare. Berceanu, cu relele lui, a facut imediat cum a putut plati si a convenit un angajament de plati pentru a se porni lucrarile din nou. Fenechiu ar trebui sa-si bage capul in pamant pentru asta - in campania din 2008, partidul lui, pentru a lua cateva voturi in plus, au oprit toate santierele in RO, cand vedeau ca incasarile le scadeau la buget din cauza crizei care deja venise, doar ca sa mai poata pompa pomeni electorale pana la alegeri. Asta nu a facut-o nici un alt partid pana atunci. Pe Bucuresti - Constanta nu s-a pus serios niciodata problema de macaze sub norma stabilita prin detaliile de executie (apte de 160 pe directa si de 100 pe abatute). Inclusiv TJD-urile sunt, pe Bucuresti - Constanta, apte de 160 (TJD 65-190), ceea ce e o premiera in Romania. Prinderile sunt, din cate stiu, pandrol e-clip pe directe si indirecte tip K pe abatute. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 07 Noi 2011, 17:01 | |
| Campina-Predeal s-a facut in timp foarte bun si e si linie de munte .. daca lucreaza asa si la Simeria-Atel avem sanse mari sa vedem un viitor roz cat de cat pe M300. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 07 Noi 2011, 18:21 | |
| CFR SA a atribuit contractul de reabilitare a tronsonului Vinţu de Jos-Simeria
Consorţiul Swietelsky – Strabag – Alstom – Arcada – Euro Construct – Transferoviar Grup a câştigat licitaţia privind executarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii (exclusiv ERTMS, GSM-R. Centralizarea electronică) secţiunea 3: Coşlariu – Simeria, tronsonul Vinţu de Jos – Simeria. Propunerea financiară a consorţiului a fost de 1, 350 mld lei (311, 58 mil euro), termenul de execuţie fiind 30 de luni calendaristice. Criteriul de atribuire a fost oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Reamintim că CFR SA a publicat anunţul de participare în data de 2 iulie 2011, valoarea estimată fiind de 340 mil euro (fără TVA). Finanţarea pentru acest proiect provine din fonduri nerambursabile de la Comisia Europeană precum şi de la bugetul de stat. Proiectul cuprinde lucrări de reabilitare/modernizare a infrastructurii şi suprastructurii, electrificare şi energoalimentare, telecomunicaţii feroviare (exclusiv GSM-R) şi lucrări de construcţii civile. |
| | | cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4849 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 07 Noi 2011, 18:30 | |
| - mihaiuc a scris:
- Cotidianul este un site (ca ziar nu mai este) bun de aruncat la gunoi. Tot ce fac este sa arunce cu noroi in oricine nu 'cotizeaza' la ei, fara o minima documentare. Iar articolul asta e ca in bancurile cu Radio Erevan - e adevarat ce scrie acolo cu exceptia tuturor lucrurilor esentiale care sunt minciuni.
oare erau prioritare ? |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5522 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 07 Noi 2011, 18:38 | |
| - cnusi a scris:
- mihaiuc a scris:
- Cotidianul este un site (ca ziar nu mai este) bun de aruncat la gunoi. Tot ce fac este sa arunce cu noroi in oricine nu 'cotizeaza' la ei, fara o minima documentare. Iar articolul asta e ca in bancurile cu Radio Erevan - e adevarat ce scrie acolo cu exceptia tuturor lucrurilor esentiale care sunt minciuni.
oare erau prioritare ? Nu inteleg intrebarea, puteti va rog sa reformulati, ca sa va pot raspunde (daca stiu). Ce sa fie prioritare? Lucrarile de reconstructie? Coslariu - Vintu este una din cele mai aglomerate sectiuni din reteaua feroviara romaneasca, si legatura principala a Romaniei (a Ardealului de Sud, a Dobrogei, a Munteniei si Moldovei de sud) cu Europa Centrala si de Vest. Este parte din CIV trans-european (Helsinki), si legatura Portului Constanta cu clientii din Ungaria, Slovacia etc. Linia e in stare proasta (VS 70-80), si trebuie refacuta. De altfel, ordinea operatiilor de reconstructie a fost data de UE, nu de Guvernul Romaniei. |
| | | cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4849 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 07 Noi 2011, 19:07 | |
| este posibil ca reabilitarea unei halte de cale ferată,cum spunea "cineva" ,citez:"cu un trafic de călători mai mic decât o staţie de autobuz dintr-un oraş", poate să coste în jur de 20 de milioane de euro ? |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5522 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 07 Noi 2011, 19:51 | |
| - cnusi a scris:
- este posibil ca reabilitarea unei halte de cale ferată,cum spunea "cineva" ,citez:"cu un trafic de călători mai mic decât o staţie de autobuz dintr-un oraş", poate să coste în jur de 20 de milioane de euro ?
Nu, nu este posibil. Si nu, nu se intampla, cel putin in Romania. Singurul loc unde se intampla asta e in mintea unui senator care este pe langa cu calea ferata si foarte mare amator de manipulare si propaganda (ca doar e politician). Reabilitarea nu este a unei halte, ci 'a segmentului de la km... la km... din linia M200, inclusiv halta ...., statia ...." (nu stau sa caut exact formularea). De aici, un politician demagog si un site de propaganda ieftina au inceput sa abereze. Documentele sunt publice, poti sa le cauti (am dat datele mai sus), din pacate nu am voie (prin lege) sa le pun pe forum, si nu pot oferi un link direct din cauza metodei tehnice in care e facut e-licitatie. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 07 Noi 2011, 20:09 | |
| Proiectul se gaseste aici
http://www.anpm.ro/upload/22591_Acord%20de%20mediu%20pentru%20proiectul%20%20reabilitare%20cale%20ferta%20pentru%20tronsonul%20COSLARIU%20SIMERIA.pdf |
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5940 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 08 Noi 2011, 22:42 | |
| http://www.puterea.ro/articol/modernizarea_garii_de_nord_va_dura_9_ani |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24334 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar 08 Noi 2011, 22:55 | |
| Gara Progresu pentru iesirea spre Bulgaria sau? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 09 Noi 2011, 21:12 | |
| Era si timpul, dar dureaza prea mult, tipic romanesc... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 11 Noi 2011, 09:32 | |
| L-am auzit acum cateva secunde pe Basexu vorbint la TV (ma mai uit pe net) despre privatizari si a scapat porumbelul citez: "tehnologia si calitatea germana in transportul feroviar" pe langa alte domenii scoase la privatizare a vorbit si de CFR. Speculam sau stie cineva despre ce ar fi vorba, sa-si bage DB "coada" la CFR Marfa? |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: da Vin 11 Noi 2011, 09:48 | |
| - AlexD a scris:
- L-am auzit acum cateva secunde pe Basexu vorbint la TV (ma mai uit pe net) despre privatizari si a scapat porumbelul citez: "tehnologia si calitatea germana in transportul feroviar" pe langa alte domenii scoase la privatizare a vorbit si de CFR.
Speculam sau stie cineva despre ce ar fi vorba, sa-si bage DB "coada" la CFR Marfa? Ar fii cea mai buna varianta ca DB echivalentul Germaniei la CFR sa fioe proprietarul CFR MARFA. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 11 Noi 2011, 11:05 | |
| Cel mai bine ar fi sa ne stapaneasca Germania la toate , numai daca avem un sef calumea facem ceva altfel furam si tragem chiul cat cuprinde , tipic Romanului |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |