|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5061 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 05 Noi 2011, 11:30 | |
| Petitii la CFR am trimis cu duiumul, nasi şpagari am filmat si trimis sus. Cat despre alertarea politiei despre vandali, veniti pe sectie si intrebati tot personalul de aici de mine si de colaborarea mea cu politia si autoritatile in legatura cu vandalii din trenurile astea. Pana si domnul Costache Mihail poate garanta implicarea mea in transportul feroviar de pe aici, a fost martor la un episod de tipul asta. Am facut toate astea si le fac in continuare, dar nu credeam necesar sa public pe aici ce fac. Oricum, e apa de ploaie. In urma petitiilor trimise de mine am primit raspunsuri sincere si pline de promisiuni, dar doar atat, nimic altceva. Eu nu stiu ce sa mai fac pt ca sunt singur impotriva tuturor, am facut tot ce-mi statea in puteri si voi face in continuare la fel. Dovezi? Nu trebuie sa va dovedesc voua absolut nimic, eu stiu ce fac pe aici, sunt apreciat de cine trebuie si nu simt nevoia sa va dovedesc voua. Vreti sa stiti ce reprezint pe sectie? Veniti si convingeti-va singuri, ca daca va spun eu ziceti ca bravez. Eu unul inchei aici orice discutie pe tema asta. Haidi pa! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 05 Noi 2011, 12:26 | |
| http://www.renasterea.ro/stiri-banat/actualitate/austriecii-si-italienii-se-bat-pe-podurile-banatene.html http://www.renasterea.ro/stiri-banat/actualitate/cel-mai-blatuit-traseu-feroviar-din-banat-va-fi-dat-cu-chirie.html
|
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5382 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 05 Noi 2011, 15:32 | |
| - 040EC100 a scris:
- Bai copil nesimtit, tu ai mers vreodata cu trenul asta sa vezi ce conditii ni se ofera? Mai baiatule, eu, daca platesc bilet, am dreptul la conditii cel putin decente de calatorie, ori CFR, nu asigura asa ceva. Vagoane cu avizul tehnic expirat de luni bune, mizerabile si infecte. E drept ca nici oamenii nu sunt sfinti, ba dimpotriva, dar cu ce drept iti permiti tu sa judeci oamenii? Sincer sa fiu, daca am fi acum fata in fata, as da cu tine de pamant. Am observat ca ti-ai facut un scop sa ma provoci la scandal, pe unde postez eu hop si tu cu critica Bai baietasule, gaseste-ti ma o fata, ca vad ca duci lipsa si lasa-ma pe mine in durerea mea. Tu, pasionat de trenuri? Ma indoiesc.
Vrei sa vezi poze de-ale mele, inclusiv bilete la trenul oltenitean? Intra pe www.facebook.com/sulzerul0733 si o sa vezi. Oricum, tu esti de o nesimtire crasa, te crezi buricul pamantului. Pt unul care nu duce lipsa de nimic, e usor sa spuna "n-ai bani, stai acasa", dar pt omul simplu, care incearca sa supravietuiasca dintr-un salariu infect, nu e chiar asa simplu, in conditiile in care toate preturile cresc, dar salariul ramane la fel. Nu toata lumea are salarii de peste 1500 lei, ca sa-si permita multe lucruri. Oare tu, la astia 15 ani ai tai, constientizezi ca sunt oameni care muncesc ca niste caini pt 500-600 lei/luna? Stiu ca nu te intereseaza atata timp cat mami si tati lucreaza, au salarii babane(bravo lor daca e asa) si-ti fac toate poftele, dar ar fi cazul sa te trezesti la realitate. Si tu, si altii ca tine Fratilor, lasati snobismul asta deoparte si vedeti crunta realitate Din 12 randuri in 11 faci un text cel putin penibil, dandu-ti cu parerea despre viata mea. Esti sigur de ceea ce spui despre mine? N-are rost sa continui... Veziti de viata ta, eu nu m-am legat de tine personal pana acum. Daca eu sunt nesimtit, tu cum esti... a explodat Vezuviul de la o simpla postare cu citat. Conditii decente? Daca s-ar baga 26-16 pe Oltenita... cat timp crezi ca rezista sa fie distruse... ? De usile automate nu mai zic .. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 05 Noi 2011, 18:13 | |
| Mitica are dreptate, am vazut cat incearca sa sustina aceasta sectie, plina de vandalism de blatism si de alte mizerii infecte care degradeaza incepand de la aceasta sectie intreg transportul feroviar . El este cel care isi cumpara de fiecare data bilet, el atrage atentia unor calatori daca fac mizerie in vagon, daca dau muzica tare la telefon, daca trag de usi! El a reclamat vreo 4 indivizi - pusti care cu o zi in urma aruncau cu pietre in geamurile garniturii ,la controlor sau la politia TF sau pe unii ce incercau sa rupa stinghii din aluminiu de la grilajul de bagaje sau alte mici obiecte metalice spre a fi duse la fier vechi, si bineinteles tot Mitica pregatit de fiecare data sa surprinda imagini din timpul unei curse pe aceasta relatie. Si motivul? Unii controlori au ramas nepasatori, un politist care l-a amenintat pe Mitica de o pasibila amenda ca filmeaza, i-a luat si datele personale, si probabil va castiga si antipatia colegilor de tren care deja il cunosc si in care Mitica se poate alege cu un scandal de proportii cu acestia pentru ca incearca sa puna la punct unele nereguli. Concluzia? Neimplicarea partilor de drept la aceste sesizari. Iar pagubitul nu va fi altul decat Mitica! Pentru ca nu a tacut!
------------------------------------------------------
Revenind la mesajele anterioare, doresc sa puneti punct conversatiei neadecvate mesajelor forumului nostru intre userii 040EC100 si Leo! Altfel voi bloca topicul!
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Sam 05 Noi 2011, 20:42, editata de 1 ori |
| | | 040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5061 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 05 Noi 2011, 19:14 | |
| Nu este necesar sa blocati topicul, eu am incheiat orice discutie pe tema asta. Momentan am luat legatura cu cei de la TFC care s-au aratat interesati de preluarea sectiei, iar acum umblu prin trenuri sa strang semnaturi pt a-i ajuta sa-si faca o idee despre traficul pe sectie. Problema este ca mi se pun bete in roate de catre personalul CFR, care considera ca privatii nu au ce cauta pe aici, iar eu as face bine sa ma potolesc cu prostiile ca nimeni nu vrea un tren la care sa plateasca Numai ca oamenii simpli nu sunt de acord cu punctul asta de vedere si mi-au semnat in tabel cu placere. Oamenii sunt de acord sa plateasca, dar sa aiba trenuri la ore decente si condititii mai bune. Pana acum am strans 93 de semnaturi, numai ca imi trebuie mult mai multe, iar eu reincep serviciul Atat ca nu mi s-a dat un termen limita, ci am fost rugat sa strang cat mai multe semnaturi. Mai trebuie sa mentionez ca fac totul VOLUNTAR, fara sa fiu platit sau sa cer alte beneficii din partea TFC. Eu vreau sa-mi salvez sectia cu orice pret si fac tot ce-mi sta mie in putere pt asta. Deja am primit amenintari din partea unor persoane, dar asta nu ma face sa renunt. Poate pare pompos sau ca ma laud, dar nu asta e intentia mea, ci exact ce am scris mai sus. Nu am facut asta public pt ca nu cred ca intereseaza pe cineva de pe aici sa salveze o sectie oarecare, celebra pe plan negativ. Din ce am vazut, pe forumul asta, sunt judecat si blamat ca din cauza unora ca mine se duce de rapa CFR. Asta e ultimul meu mesaj pe forumul asta, dar voi continua sa urmaresc noutatile din domeniu postate pe aici. O seara placuta tuturor va doresc! |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 05 Noi 2011, 20:46 | |
| Mitica, daca esti de acord deschidem un topic pe forumul acesta , si fiecare membru doreste, poate sa spuna ca este de acord. Apoi pe langa listele stranse de tine, arati si adresa topicului care il infiintam daca esti de acord. Daca esti de acord, te las pe tine sa il deschizi tot la sectiunea Informatii generale. Vizitatorii pot si ei sa se inregistreze si sa trimita un mesaj in care sa spuna ca sunt de acord! Link-ul il putem trimite si prin e-mail celor de la TFC.
Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Sam 05 Noi 2011, 21:22, editata de 2 ori |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 05 Noi 2011, 21:09 | |
| - 040EC100 a scris:
- Bai copil nesimtit, tu ai mers vreodata cu trenul asta sa vezi ce conditii ni se ofera? Mai baiatule, eu, daca platesc bilet, am dreptul la conditii cel putin decente de calatorie, ori CFR, nu asigura asa ceva. Vagoane cu avizul tehnic expirat de luni bune, mizerabile si infecte. E drept ca nici oamenii nu sunt sfinti, ba dimpotriva, dar cu ce drept iti permiti tu sa judeci oamenii?
Conditiile oferite sunt exact pe seama numarului de bilete si abonamente platite. Pe Bucuresti - Oltenita exista 2 (doua) abonamente, conform CFR calatori. Numarul de bilete vandute intr-o zi este de sub 20 de bucati, fiind clar ruta cea mai 'evazionata' din Romania. La fel, oamenii sunt judecati in baza actiunilor lor. Atat individuale cat si colective. Iar atunci cand 95% din oameni FURA, pentru ca mersul fara bilet asta inseamna, furt, nu poti cere absolut nimic. Paradoxal, chiar daca tu, ca individ, esti printre cei 5% care sunt corecti si cinstiti. Pentru ca intr-o societate, suntem judecati si ca grup, si ca individ. Un om corect e o victima in acest caz, dar, din pacate, asa functioneaza societatea. Astfel, intr-o tara civilizata, trenul ala ar fi fost inlocuit de mult cu... aer. Ruta anulata, linia lasata la 'marfa'. Nu CFR-ul este de vina ca se cumpara 2 abonamente dar vagoanele sunt pline. Nu CFR-ul e de vina ca se bea in tren, ca se mananca seminte sau se fumeaza. Nu CFR-ul e de vina ca se fura inclusiv mocheta de pe jos! Atitudinea ta in legatura cu sectia este exemplara! Dar, daca 95% din persoane NU au asemenea atitudine, este greu sa faci ceva. Singura solutie este ca CFR sa depuna plangeri penale (poate face asta) impotriva blatistilor, hotilor, cersetorilor de pe ruta. Apoi, sa vezi cat de repede se schimba treaba. - Citat :
Pt unul care nu duce lipsa de nimic, e usor sa spuna "n-ai bani, stai acasa", dar pt omul simplu, care incearca sa supravietuiasca dintr-un salariu infect, nu e chiar asa simplu, in conditiile in care toate preturile cresc, dar salariul ramane la fel. Nu toata lumea are salarii de peste 1500 lei, ca sa-si permita multe lucruri. Oare tu, la astia 15 ani ai tai, constientizezi ca sunt oameni care muncesc ca niste caini pt 500-600 lei/luna?
Nu supravietuiesti vreodata furand. Asta am fost invatat de mic, si din pacate prea putini romani sunt invatati asta. Faptul ca un om munceste pe 1000, 10.000, 100.000 sau 1.000.000 de lei pe luna NU inseamna ca are dreptul sa fure. Si neplatind un bilet la tren, ASTA face un individ, FURA. Si fura din buzunarul meu, ca EU platesc subventia la CFR, prin taxele mele. Cand X nu plateste biletul pe Oltenita - Bucuresti, imi baga MIE mana in buzunar. Si, iti baga TIE, calator corect, mana in buzunar. Pentru mine ca individ este mai rau ca un furt aleator dintr-o pravalie sau dintr-un buzunar. Pentru ca EU sunt cel furat. Sunt furat odata prin faptul ca platesc impozite mai mari ca sa sustin niste hoti, si a doua oara cu lipsa unui serviciu social care ar fi putut fi acolo daca furtul nu s-ar fi produs. Si furtul din magazine sau din posete, din cate stiu, nu e tolerat de nimeni. Si daca un hot spune 'ti-am bagat mana in buzunar si am furat pentru ca castig 500 de lei pe luna, il iei si la bataie, nu-i asa? P.S. Salariul minim in Romania este de 670 de lei pe luna. Daca nu castigi suma asta macar, TU esti cel furat. Si exista moduri legale in care sa-ti rezolvi problema (iti sugerez sa te adresezi oficiului numit ITM).
Ultima editare efectuata de catre mihaiuc in Sam 05 Noi 2011, 21:13, editata de 2 ori |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8671 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 05 Noi 2011, 21:10 | |
| - 040EC100 a scris:
- Nu este necesar sa blocati topicul, eu am incheiat orice discutie pe tema asta. Momentan am luat legatura cu cei de la TFC care s-au aratat interesati de preluarea sectiei, iar acum umblu prin trenuri sa strang semnaturi pt a-i ajuta sa-si faca o idee despre traficul pe sectie. Problema este ca mi se pun bete in roate de catre personalul CFR, care considera ca privatii nu au ce cauta pe aici, iar eu as face bine sa ma potolesc cu prostiile ca nimeni nu vrea un tren la care sa plateasca Numai ca oamenii simpli nu sunt de acord cu punctul asta de vedere si mi-au semnat in tabel cu placere. Oamenii sunt de acord sa plateasca, dar sa aiba trenuri la ore decente si condititii mai bune. Pana acum am strans 93 de semnaturi, numai ca imi trebuie mult mai multe, iar eu reincep serviciul
Atat ca nu mi s-a dat un termen limita, ci am fost rugat sa strang cat mai multe semnaturi. Mai trebuie sa mentionez ca fac totul VOLUNTAR, fara sa fiu platit sau sa cer alte beneficii din partea TFC. Eu vreau sa-mi salvez sectia cu orice pret si fac tot ce-mi sta mie in putere pt asta. Deja am primit amenintari din partea unor persoane, dar asta nu ma face sa renunt. Poate pare pompos sau ca ma laud, dar nu asta e intentia mea, ci exact ce am scris mai sus. Nu am facut asta public pt ca nu cred ca intereseaza pe cineva de pe aici sa salveze o sectie oarecare, celebra pe plan negativ. Din ce am vazut, pe forumul asta, sunt judecat si blamat ca din cauza unora ca mine se duce de rapa CFR. Asta e ultimul meu mesaj pe forumul asta, dar voi continua sa urmaresc noutatile din domeniu postate pe aici. O seara placuta tuturor va doresc! Mitica si eu mai incerc sa vorbesc cu cei de la TFG/TFC si sa vedem cum o sa stam cu inchirierea sectiei...dar cel mai neplacut lucru este ca in viitorul apropiat nu se poate inchiria sectia de la TFC din cauza lipsei de material rulant !!! |
| | | 040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5061 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 05 Noi 2011, 21:14 | |
| E o idee buna si va multumesc pt sprijin. O sa deschid topicul zilele urmatoare cu siguranta. Intre timp o sa-i intreb si pe cei de la TFC daca sunt de acord si sa vedem ce va iesi din asta. In acelasi timp o sa deschid un topic asemanator si pe railnet, ca nu strica sa fie vizibil pe doua forumuri. Momentan o sa mai fac un raid pe teren maine dimineata sa mai strang ceva semnaturi de la calatori |
| | | 040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5061 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 05 Noi 2011, 21:35 | |
| @Norbi: Lipsa materialului rulant e o problema si pt CFR, dar sper sa se poata ajunge la un compromis in privinta asta. @Mihaiuc: ai perfecta dreptate in tot ce ai scris, numai ca, din pacate, la noi se tolereaza lucrurile astea. Sectia 801 a avut aceste probleme si pe timpul comunismului, numai ca atunci ele erau controlate strict. Si atunci se mergea pe blat, si atunci trenurile erau la fel de mizerabile, numai ca, pe vremea aceea exista frica fata de autoritati. Controlorul facea legea in tren si nimeni nu indraznea sa comenteze in fata lui. Acum situatia s-a inversat, controlorii nu indraznesc sa sufle un cuvant in fata "smecherilor", iar daca vreunul indrazneste sa ia atitudine, nu mai ajunge intreg la destinatie(asta daca mai ajunge). Politia e ca si inexistenta, socializeaza cu infractorii, iar daca eu le atrag atentia tot eu sunt ala gasit vinovat. Pe toata sectia asta e un singur politist TF care isi face treaba ca la carte si e temut de toata lumea de pe aici(a ramas de legenda cand a amendat o impiegata a CFR pe motiv ca scuipa coji de seminte pe jos). Omul asta m-a sprijinit de multe ori si a fost receptiv la sesizarile mele, ba chiar m-a incurajat in privinta asta, numai ca e doar unul singur. Restul sunt de decor pe aici. Sunt vreo 2 agenti de la PTF Oltenita care umbla in civil, dar astia se comporta ca niste infractori in trenuri. Cu asemenea oameni chiar nu poti face treaba pe aici. Aici trebuie o mana de fier care sa aplice legea pt toata lumea, nu aleator. |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8671 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 05 Noi 2011, 21:42 | |
| - 040EC100 a scris:
- @Norbi: Lipsa materialului rulant e o problema si pt CFR, dar sper sa se poata ajunge la un compromis in privinta asta.
@Mihaiuc: ai perfecta dreptate in tot ce ai scris, numai ca, din pacate, la noi se tolereaza lucrurile astea. Sectia 801 a avut aceste probleme si pe timpul comunismului, numai ca atunci ele erau controlate strict. Si atunci se mergea pe blat, si atunci trenurile erau la fel de mizerabile, numai ca, pe vremea aceea exista frica fata de autoritati. Controlorul facea legea in tren si nimeni nu indraznea sa comenteze in fata lui. Acum situatia s-a inversat, controlorii nu indraznesc sa sufle un cuvant in fata "smecherilor", iar daca vreunul indrazneste sa ia atitudine, nu mai ajunge intreg la destinatie(asta daca mai ajunge). Politia e ca si inexistenta, socializeaza cu infractorii, iar daca eu le atrag atentia tot eu sunt ala gasit vinovat. Pe toata sectia asta e un singur politist TF care isi face treaba ca la carte si e temut de toata lumea de pe aici(a ramas de legenda cand a amendat o impiegata a CFR pe motiv ca scuipa coji de seminte pe jos). Omul asta m-a sprijinit de multe ori si a fost receptiv la sesizarile mele, ba chiar m-a incurajat in privinta asta, numai ca e doar unul singur. Restul sunt de decor pe aici. Sunt vreo 2 agenti de la PTF Oltenita care umbla in civil, dar astia se comporta ca niste infractori in trenuri. Cu asemenea oameni chiar nu poti face treaba pe aici. Aici trebuie o mana de fier care sa aplice legea pt toata lumea, nu aleator. Lasa Mitica, ca TFG va face ordine pe aceasta sectie... vezi cum a facut si pe 504 !!! |
| | | 040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5061 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 06 Noi 2011, 07:47 | |
| @Norbi: Stiu asta, de aceea am si apelat la TFC. Am vazut cum e pe 504, m-am urcat de doua ori pana acum in motoare proaspat venite de la Nehoiasu. Curatenie totala in aceste motoare si toata lumea cu bilete, desi si pe aici sunt etnici rromi cu duiumul. Ce mai imi place la TFC Bucuresti e faptul ca e o companie deschisa dialogului cu calatorii sau posibilii viitori calatori. Pe mine unul, m-au castigat ca fan si, sper cat mai repede, in calitate de calator al lor. Oricum, pana deschid eu topicul dedicat acestui subiect, pe aici suntem |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 07 Noi 2011, 14:00 | |
| Pentru două halte şi o gară rang IV Anca Boagiu risipeşte 64 de milioane de euro
http://www.cotidianul.ro/anca-boagiu-risipeste-64-de-milioane-de-euro-162877/
Eu vreau sa cred ca nu e adevarat dar cam miroase urat costul enorm al reabilitarii si cu banii aia furati se puteau repara celelalte magistrale da nahhh vine campania si e nevoie de multe milioane de euro!!
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 07 Noi 2011, 14:11 | |
| Cu 64 milioane de eur reabilitau Predeal-Brasov... |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 07 Noi 2011, 15:34 | |
| - adrian78 a scris:
- Eu vreau sa cred ca nu e adevarat dar cam miroase urat costul enorm al reabilitarii si cu banii aia furati se puteau repara celelalte magistrale da nahhh vine campania si e nevoie de multe milioane de euro!!
Cotidianul este un site (ca ziar nu mai este) bun de aruncat la gunoi. Tot ce fac este sa arunce cu noroi in oricine nu 'cotizeaza' la ei, fara o minima documentare. Iar articolul asta e ca in bancurile cu Radio Erevan - e adevarat ce scrie acolo cu exceptia tuturor lucrurilor esentiale care sunt minciuni. Cum sta treaba: 1. Statiile respective fac parte din tronsonul Simeria - Coslariu, tronson la reabilitare cu fonduri UE prin Programul Operational Sectorial Transporturi (TRANS sau POS-T sunt prescurtarile folosite pentru asta). Banii respectivi NU sunt dati separati de banii pentru reabilitare. 2. Banii respectivi nu vin de la Boagiu, ci vin de la Uniunea Europeana, care finanteaza reabilitarea. Banii aia (si listele de cantitati) sunt odata verificate de experti UE in cadrul MT, a doua oara de experti de la Comisia Europeana, care verifica TOATE actele inaintea aprobarii finantarii (suma fiind mai mare de 30 milioane de EUR). 3. Banii respectivi nu sunt dati pentru statii, ci pentru reabilitarea unui tronson INCLUSIV statia. Ca Fenechiu face demagogie ieftina, inteleg - el nu este altceva decat un politician care nu are nici in clin nici in maneca cu transporturile (e absolvent de TCM, si are o firma de constructii civile si una de calculatoare). 4. Suma de bani pentru reabilitarea Coslariu - Simeria este rezonbila. Include aproape 18 km de linie noua dubla, inclusiv un tunel de cale dubla nou-nout de 880 m. Documentatia este INTEGRAL disponibila pe net, cu tot cu planurile tehnice. Folositi e-licitatie.ro, duceti-va la anunturi de partcipare, si cautati anuntul 125425 din 2.7.2011. Acolo o sa gasiti toate detaliile de executie, fisele de traseu etc. Nu pot pune un link direct, pentru ca e-licitatie genereaza dinamic continutul afisat. Nu o apar pe Boagiu, are si ea relele ei, si nu-s putine. Dar, in fotoliul ala, este una din cele mai competente persoane din Romania, si chiar e implicata in ceea ce face. Si, chiar daca nu este pasionata de calea ferata (drumurile sunt specialitatea ei), intelege importanta cailor ferate. Nu m-ar mira de altfel chiar sa citeasca ocazional forumul nostru (stiu ca citeste unele forumuri de infrastructura rutiera). |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |