Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeSam 19 Noi 2011, 03:35

Dr2005 a scris:
Nu era tot timpul vagonul CD. În 2007, de exemplu, nu era. În 2008 era dar era mai indreptatit ca un 20-50 de-al nostru. În 2009 a dispărut şi vagonul de Praga şi trenul până la Bucureşti (a rămas doar în sezon la Bucureşti).

Nu am stat sa verific in fiecare zi daca era sau nu , atat stiu ca in ultimul an in care a circulat Pannonia Buc-Praha a avut si un vagon clasa 2 CD si stiu ca a avut si in anii anteriori .

_________________
595423Revista presei (partea II) - Pagina 10 Bdeem_8496_aRevista presei (partea II) - Pagina 10 Bdeem_8496_aRevista presei (partea II) - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeSam 19 Noi 2011, 09:45

Aveti aici compunerea lui Pannonia

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=CD&cislo=375/732&rok=2008

Vagonul de dormit Praha-Bucuresti in perioada 09.06-23.09.2007 circula zilnic.In perioadele 10.12.2005 -05.06.2007 si 25.09 -8.12.2007 circula in zilele de 2/3 si 6/7
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6231
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeDum 20 Noi 2011, 15:05

Şoferul unui TIR a scăpat ca prin minune după ce camionul său a căzut, de la o înălţime de opt metri, de pe un pod situat pe Drumul Naţional 7 direct pe o linie de cale ferată electrificată

http://www.evz.ro/detalii/stiri/un-tir-a-cazut-de-pe-un-pod-direct-pe-calea-ferata-foto-954618.html
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeDum 20 Noi 2011, 23:01

Astazi traficul rutier a fost deviat de pe DN 7 pe Geoagiu-Uroi-Balata-Soimus ,iar cel feroviar nu prea a avut de suferit.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeDum 20 Noi 2011, 23:07

DUAL a scris:
Astazi traficul rutier a fost deviat de pe DN 7 pe Geoagiu-Uroi-Balata-Soimus ,iar cel feroviar nu prea a avut de suferit.

Ba cam a avut de suferit P2701 Petrosani-Simeria a stat pana la 7.30 in statia Calan in rest P2704 Simeria-Petrosani 10 minute intarziere la Calan din cauza ca a venit pe bucla peste M200 unde se circula cu 30km/h
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeDum 20 Noi 2011, 23:13

Panonia este filmat de mine in 2009 cand circula cu grupa PKP Smile.Gasiti filmul la mine pe canal.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeLun 21 Noi 2011, 00:33

Sa speram ca va fii finalizat podul Calafat - Vidin.
Puteti sa cititi despre cale ferata in articolul urmator :

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/pierdem-fonduri-ue-pe-mana-bulgarilor-la-calafat-vidin-156743.html
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6231
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeLun 21 Noi 2011, 17:50

Circulaţia feroviară a fost blocată, în judeţul Mehedinţi, după ce trenul Rapid Bucureşti-Belgrad a lovit, în această dimineaţă, o autoutilitară la trecerea de calea ferată din apropierea localităţii Butoieşti, fără a exista însă victime. Accidentul a avut loc în jurul orei 4,30.

http://www.adevarul.ro/locale/tur...isoara-Mehedinti_0_595140499.html

Mai ma doare capul de atatea evenimente nefericite in caile ferate ale noastre. Crying or Very sad Mad pale
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeMier 23 Noi 2011, 02:01

Daca se scumpesc foarte mult carburantii s-ar putea sa calatoreasca mai multa lume cu trenul.

Pe de-o parte viata noastra ar fii mult mai scumpa datorita alimentelor, bunurilor dar si tarifele la trenuri vor creste cu procente intre 5-15%.

ORICUM NU ASA DE MULT CUM VOR CRESTE CARBURANTII LA 7-8 LEI/LITRUL.

http://www.evenimentul.ro/articol/benzina-s-ar-putea-scumpi-la-7-8-lei.html

Sus In jos
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5383
Data de inscriere : 28/12/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeMier 23 Noi 2011, 10:10

Tarifele noi sunt echitabile. macar acum n-au dat-o din nou in bara. Smile

E foarte posibil sa creasca numarul calatorilor la CFR in 2012 din diverse motive:
-timpii de deplasare scad destul de mult (ex: IC Bucuresti - Craiova cu 20 de min mai putin)
-preturile mari la benzina
-confortul calatoriei (probabil va creste)
-preturile noi care sunt decente
-noile denumiri dau senzatia de modern. e foarte posibil ca persoanele care n-au mers de ani buni cu trenul sa se rentoarca (cel putin din curiozitate)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeMier 23 Noi 2011, 10:28

Să nu uităm că şi CFR Călători (ca să nu mai zic de alţi operatori) consumă destulă motorină, care oricum cuprinde şi taxa de drum (!!!!!) în preţ, ca să nu mai vorbim de risipa făcută de compuneri gen Sulzer + 2 vagoane. Asta va aduce scumpiri şi în ndul biletelor de tren.

De fapt, majoritatea călătorilor pe distanţe medii şi lungi for fi loviţi de scumpire de la noul mers, pentru că trenurile IR - în mare parte fostele accelerate - vor avea tarife mai mari decât acceleratele de acum. În condiţiile în care un bilet de autocar Cluj - Bucureşti e 46 - 55 RON (în funcţie de firmă), iar unul de Acc e deja 60 RON, vă daţi seama ce va înseamna scumpirea biletelor de tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5522
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeMier 23 Noi 2011, 16:49

Dr2005 a scris:
Să nu uităm că şi CFR Călători (ca să nu mai zic de alţi operatori) consumă destulă motorină, care oricum cuprinde şi taxa de drum (!!!!!) în preţ, ca să nu mai vorbim de risipa făcută de compuneri gen Sulzer + 2 vagoane. Asta va aduce scumpiri şi în ndul biletelor de tren.

De fapt, majoritatea călătorilor pe distanţe medii şi lungi for fi loviţi de scumpire de la noul mers, pentru că trenurile IR - în mare parte fostele accelerate - vor avea tarife mai mari decât acceleratele de acum. În condiţiile în care un bilet de autocar Cluj - Bucureşti e 46 - 55 RON (în funcţie de firmă), iar unul de Acc e deja 60 RON, vă daţi seama ce va înseamna scumpirea biletelor de tren.

1)
Nici motorina, nici benzina NU cuprind niciun fel de 'taxa de drum'. Pretul la pompa este format din trei component dupa formula asta: ((pretul producatorului + accizele statului) x TVA (adica 1.24)). Si asta e situatia din momentul in care au fost introduse vinietele in Romania.

Nici acciza, nici TVA-ul nu se duc in 'drumuri' mai mult decat se duc in alte parti (pensii, spitale, scoli, armata, politie, ajutoare sociale, drumuri, cai ferate, aeroporturi, subventii la metrorex, alocari pentru primarii sau mai stiu eu ce), banii astia fiind turnati in bugetul de stat. Pana in ianuarie 2011, mai exista o taxa pe benzina si motorina, celebrul 'cent pe litru', care se aplica pentru acoperirea pagubei facute de Compania Romana de Petrol (CRP) in anii '90, cand benzina era subventionata, si costul petrolului era mai mare ca pretul de vanzare a benzinei pe piata interna (ca sa acopere diferenta, CRP s-a imprumutat la Bancorex, si, desigur, n-a avut cu ce sa plateasca inapoi - asta, si nu 'tunurile' au fost motivul principal al falimentului Bancorex).

2)
Chiar daca grila de tarife nu va fi modificata in niciun fel in afara coeficientilor astora (va spun aproape sigur ca nu este asa, si ca diferentele respective sunt 'in medie'), majoritatea trenurilor de rang superior de pe reteaua CFR nu erau A-uri ci R-uri. Numarul de accelerate a scazut drastic in ultimii 10 ani, fiind inlocuite tot mai mult de rapide. In plus, pe trenurile A pe rute pe care circulau multe R-uri, se puneau adesea vagoane de confort mult inferior, pentru a determina calatorii sa aleaga trenurile tip R.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeMier 23 Noi 2011, 19:32

Citat :
majoritatea trenurilor de rang superior de pe reteaua CFR nu erau A-uri ci R-uri.
Nu am la îndemână livretul în vigoare, dar în livretul pe 2009-2010 erau 40 de perechi de trenuri R şi 102 perechi Acc (excluzându-le pe cele private). Deci majoritatea călătorilor vor fi afectaţi de aceste măriri de preţuri. Sunt rute lungi, gen Bucureşti - Cluj, Timişoara - Iaşi pe care nu existau deloc trenuri R. Un motiv în plus să mergem cu autocarul/duba...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12458
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeMier 23 Noi 2011, 20:08

Tariful la calatoria cu tren IR va fi mai mare cu 12 % fata de tariful actual la un tren accelerat. In cresterea de pret nu este inclus tariful pentru rezervarea locului care va ramâne tot 3,3 Lei.
Astfel, noul tarif la tren IR pe distanta Bucuresti Nord - Constanta, CL. 2a va fi format din:
Tarif tren regio (R): 27,4 Lei (tarif neschimbat)
Supliment tren IR: 24,2 Lei (tarif majorat cu 30 % fata de valoarea suplimentului de tren Accelerat, actual)
Tichet rezervare loc: 3,3 Lei (tarif neschimbat)
PRET TOTAL BILET: 54,9 Lei

--------------------------
PS. Comparatie a cresterii de pret inregistrata in ultimul an:
* Bucuresti - Constanta, CL. 2a, Tren A, 15 sep 2010 - 41,80 Lei
* Bucuresti - Constanta, CL. 2a, Tren IR, din 11 dec 2011 - 54,90 Lei
Majorarea de pret reprezinta: 31,33 %
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitimeMier 23 Noi 2011, 20:51

-aplicarea unui „Procent de fidelitate”, care va menţine un tarif convenabil la călătoria cu mai multe trenuri aparţinând CFR Călători, astfel: reduceri de 10% pentru două trenuri, 15% pentru trei trenuri, 20% pentru patru trenuri, procentele fiind aplicate la biletele întregi adult şi 50% reducere la copii.
-utilizarea biletului ca bon fiscal.
-aplicarea simultană a reducerii de anticipaţie şi a procentului de fidelitate la călătoria cu mai multe trenuri.
-aplicarea unei reduceri la biletele vândute prin sistemul online, pentru perioadele în care nu vor exista alte oferte la acest canal de distribuţie (5%).


ACESTE REDUCERI VOR AVEA DREPT CONSECINTA CALATORIA IN NUMAR MAI RIDICAT AL CETATENILOR CARE LOCUIESC IN ORASE MICI, IN ZONA RURALA SI

ATUNCI CAND NU AI TRENURI DIRECTE INTRE DOUA LOCALITATI.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 10 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: