|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 19 Noi 2011, 03:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu era tot timpul vagonul CD. În 2007, de exemplu, nu era. În 2008 era dar era mai indreptatit ca un 20-50 de-al nostru. În 2009 a dispărut şi vagonul de Praga şi trenul până la Bucureşti (a rămas doar în sezon la Bucureşti).
Nu am stat sa verific in fiecare zi daca era sau nu , atat stiu ca in ultimul an in care a circulat Pannonia Buc-Praha a avut si un vagon clasa 2 CD si stiu ca a avut si in anii anteriori . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 19 Noi 2011, 09:45 | |
| Aveti aici compunerea lui Pannonia
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=CD&cislo=375/732&rok=2008
Vagonul de dormit Praha-Bucuresti in perioada 09.06-23.09.2007 circula zilnic.In perioadele 10.12.2005 -05.06.2007 si 25.09 -8.12.2007 circula in zilele de 2/3 si 6/7 |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6231 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 20 Noi 2011, 15:05 | |
| Şoferul unui TIR a scăpat ca prin minune după ce camionul său a căzut, de la o înălţime de opt metri, de pe un pod situat pe Drumul Naţional 7 direct pe o linie de cale ferată electrificată
http://www.evz.ro/detalii/stiri/un-tir-a-cazut-de-pe-un-pod-direct-pe-calea-ferata-foto-954618.html |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 20 Noi 2011, 23:01 | |
| Astazi traficul rutier a fost deviat de pe DN 7 pe Geoagiu-Uroi-Balata-Soimus ,iar cel feroviar nu prea a avut de suferit. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 20 Noi 2011, 23:07 | |
| - DUAL a scris:
- Astazi traficul rutier a fost deviat de pe DN 7 pe Geoagiu-Uroi-Balata-Soimus ,iar cel feroviar nu prea a avut de suferit.
Ba cam a avut de suferit P2701 Petrosani-Simeria a stat pana la 7.30 in statia Calan in rest P2704 Simeria-Petrosani 10 minute intarziere la Calan din cauza ca a venit pe bucla peste M200 unde se circula cu 30km/h |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum 20 Noi 2011, 23:13 | |
| Panonia este filmat de mine in 2009 cand circula cu grupa PKP .Gasiti filmul la mine pe canal. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 21 Noi 2011, 00:33 | |
| Sa speram ca va fii finalizat podul Calafat - Vidin. Puteti sa cititi despre cale ferata in articolul urmator :
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/pierdem-fonduri-ue-pe-mana-bulgarilor-la-calafat-vidin-156743.html |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6231 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun 21 Noi 2011, 17:50 | |
| Circulaţia feroviară a fost blocată, în judeţul Mehedinţi, după ce trenul Rapid Bucureşti-Belgrad a lovit, în această dimineaţă, o autoutilitară la trecerea de calea ferată din apropierea localităţii Butoieşti, fără a exista însă victime. Accidentul a avut loc în jurul orei 4,30. http://www.adevarul.ro/locale/tur...isoara-Mehedinti_0_595140499.html Mai ma doare capul de atatea evenimente nefericite in caile ferate ale noastre. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 23 Noi 2011, 02:01 | |
| Daca se scumpesc foarte mult carburantii s-ar putea sa calatoreasca mai multa lume cu trenul.
Pe de-o parte viata noastra ar fii mult mai scumpa datorita alimentelor, bunurilor dar si tarifele la trenuri vor creste cu procente intre 5-15%.
ORICUM NU ASA DE MULT CUM VOR CRESTE CARBURANTII LA 7-8 LEI/LITRUL.
http://www.evenimentul.ro/articol/benzina-s-ar-putea-scumpi-la-7-8-lei.html
|
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5383 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 23 Noi 2011, 10:10 | |
| Tarifele noi sunt echitabile. macar acum n-au dat-o din nou in bara. E foarte posibil sa creasca numarul calatorilor la CFR in 2012 din diverse motive: -timpii de deplasare scad destul de mult (ex: IC Bucuresti - Craiova cu 20 de min mai putin) -preturile mari la benzina -confortul calatoriei (probabil va creste) -preturile noi care sunt decente -noile denumiri dau senzatia de modern. e foarte posibil ca persoanele care n-au mers de ani buni cu trenul sa se rentoarca (cel putin din curiozitate) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 23 Noi 2011, 10:28 | |
| Să nu uităm că şi CFR Călători (ca să nu mai zic de alţi operatori) consumă destulă motorină, care oricum cuprinde şi taxa de drum (!!!!!) în preţ, ca să nu mai vorbim de risipa făcută de compuneri gen Sulzer + 2 vagoane. Asta va aduce scumpiri şi în ndul biletelor de tren.
De fapt, majoritatea călătorilor pe distanţe medii şi lungi for fi loviţi de scumpire de la noul mers, pentru că trenurile IR - în mare parte fostele accelerate - vor avea tarife mai mari decât acceleratele de acum. În condiţiile în care un bilet de autocar Cluj - Bucureşti e 46 - 55 RON (în funcţie de firmă), iar unul de Acc e deja 60 RON, vă daţi seama ce va înseamna scumpirea biletelor de tren. _________________ :TTT:
|
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5522 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 23 Noi 2011, 16:49 | |
| - Dr2005 a scris:
- Să nu uităm că şi CFR Călători (ca să nu mai zic de alţi operatori) consumă destulă motorină, care oricum cuprinde şi taxa de drum (!!!!!) în preţ, ca să nu mai vorbim de risipa făcută de compuneri gen Sulzer + 2 vagoane. Asta va aduce scumpiri şi în ndul biletelor de tren.
De fapt, majoritatea călătorilor pe distanţe medii şi lungi for fi loviţi de scumpire de la noul mers, pentru că trenurile IR - în mare parte fostele accelerate - vor avea tarife mai mari decât acceleratele de acum. În condiţiile în care un bilet de autocar Cluj - Bucureşti e 46 - 55 RON (în funcţie de firmă), iar unul de Acc e deja 60 RON, vă daţi seama ce va înseamna scumpirea biletelor de tren. 1) Nici motorina, nici benzina NU cuprind niciun fel de 'taxa de drum'. Pretul la pompa este format din trei component dupa formula asta: ((pretul producatorului + accizele statului) x TVA (adica 1.24)). Si asta e situatia din momentul in care au fost introduse vinietele in Romania. Nici acciza, nici TVA-ul nu se duc in 'drumuri' mai mult decat se duc in alte parti (pensii, spitale, scoli, armata, politie, ajutoare sociale, drumuri, cai ferate, aeroporturi, subventii la metrorex, alocari pentru primarii sau mai stiu eu ce), banii astia fiind turnati in bugetul de stat. Pana in ianuarie 2011, mai exista o taxa pe benzina si motorina, celebrul 'cent pe litru', care se aplica pentru acoperirea pagubei facute de Compania Romana de Petrol (CRP) in anii '90, cand benzina era subventionata, si costul petrolului era mai mare ca pretul de vanzare a benzinei pe piata interna (ca sa acopere diferenta, CRP s-a imprumutat la Bancorex, si, desigur, n-a avut cu ce sa plateasca inapoi - asta, si nu 'tunurile' au fost motivul principal al falimentului Bancorex). 2) Chiar daca grila de tarife nu va fi modificata in niciun fel in afara coeficientilor astora (va spun aproape sigur ca nu este asa, si ca diferentele respective sunt 'in medie'), majoritatea trenurilor de rang superior de pe reteaua CFR nu erau A-uri ci R-uri. Numarul de accelerate a scazut drastic in ultimii 10 ani, fiind inlocuite tot mai mult de rapide. In plus, pe trenurile A pe rute pe care circulau multe R-uri, se puneau adesea vagoane de confort mult inferior, pentru a determina calatorii sa aleaga trenurile tip R. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 23 Noi 2011, 19:32 | |
| - Citat :
- majoritatea trenurilor de rang superior de pe reteaua CFR nu erau A-uri ci R-uri.
Nu am la îndemână livretul în vigoare, dar în livretul pe 2009-2010 erau 40 de perechi de trenuri R şi 102 perechi Acc (excluzându-le pe cele private). Deci majoritatea călătorilor vor fi afectaţi de aceste măriri de preţuri. Sunt rute lungi, gen Bucureşti - Cluj, Timişoara - Iaşi pe care nu existau deloc trenuri R. Un motiv în plus să mergem cu autocarul/duba... _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 23 Noi 2011, 20:08 | |
| Tariful la calatoria cu tren IR va fi mai mare cu 12 % fata de tariful actual la un tren accelerat. In cresterea de pret nu este inclus tariful pentru rezervarea locului care va ramâne tot 3,3 Lei. Astfel, noul tarif la tren IR pe distanta Bucuresti Nord - Constanta, CL. 2a va fi format din: Tarif tren regio (R): 27,4 Lei (tarif neschimbat) Supliment tren IR: 24,2 Lei (tarif majorat cu 30 % fata de valoarea suplimentului de tren Accelerat, actual) Tichet rezervare loc: 3,3 Lei (tarif neschimbat) PRET TOTAL BILET: 54,9 Lei
-------------------------- PS. Comparatie a cresterii de pret inregistrata in ultimul an: * Bucuresti - Constanta, CL. 2a, Tren A, 15 sep 2010 - 41,80 Lei * Bucuresti - Constanta, CL. 2a, Tren IR, din 11 dec 2011 - 54,90 Lei Majorarea de pret reprezinta: 31,33 % |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mier 23 Noi 2011, 20:51 | |
| -aplicarea unui „Procent de fidelitate”, care va menţine un tarif convenabil la călătoria cu mai multe trenuri aparţinând CFR Călători, astfel: reduceri de 10% pentru două trenuri, 15% pentru trei trenuri, 20% pentru patru trenuri, procentele fiind aplicate la biletele întregi adult şi 50% reducere la copii. -utilizarea biletului ca bon fiscal. -aplicarea simultană a reducerii de anticipaţie şi a procentului de fidelitate la călătoria cu mai multe trenuri. -aplicarea unei reduceri la biletele vândute prin sistemul online, pentru perioadele în care nu vor exista alte oferte la acest canal de distribuţie (5%).
ACESTE REDUCERI VOR AVEA DREPT CONSECINTA CALATORIA IN NUMAR MAI RIDICAT AL CETATENILOR CARE LOCUIESC IN ORASE MICI, IN ZONA RURALA SI
ATUNCI CAND NU AI TRENURI DIRECTE INTRE DOUA LOCALITATI. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |