| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 13:52 | |
| Compania publica aeriana ungara MALEV a intrat in faliment si nu mai opereaza din Romania.
Deci, cel putin pentru o perioada de cateva saptamani cetatenii care circula intre Romania si Budapesta mai au la dispozitie TAROM (din Bucuresti) si WIZZ AIR in afara de autocare.
CFR CALATORI cred ca va inregistra o crestere a numarului de calatori mai ales la/de la Budapesta. Si cred ca vor fii mai ales cetatenii unguri. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 14:15 | |
| Macar ungurii aia is destepti si nu le mai suporta pierderile de la stat cum facem noi cu Taromul pe care si privatii de la Wizzair i-au intrecut anul trecut ca numar de pasageri 2.9 milioane Wizzair 2.2 milioane ai nostri da bine ca Taromul are zeci de agentii aiurea unde tine niste taie frunza de partid sau cu relatii pe bani frumusei!! |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5658 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 15:08 | |
| - AlexD a scris:
- Oricine are dreptul la opinie. Eu de cand sunt pe acest forum nu am jignit niciodata pe nimeni si nici nu o s-o fac indiferent de ce spune. Nu spun mai multe ca nu are rost. Numai bine.
PS. Eu macar am bunul simt sa-mi trec varsta si meseria/profesia pubic, nu ca altii... Eram sigur ca o sa iei totul persona ) Daca ai luat-o ca jignire e clar ... Oricine are dreptul la opinie insa o opinie nu se arunca asa cum arunci cu poze prin subiecte. Daca intai se scrie pe urma se judeca e nasoala treaba ! Datele legate de varsta, profesie, adresa sunt date cu caracter personal pe care le poti pune la dispozitia publicului, sau nu. Daca tu decizi sa-ti faci publice datele tale personale, nu e toata lumea obligata sa o faca la fel, mai ales ca are DREPTUL. Nu cred ca a alege sa nu-ti dezvalui toate datele personale frizeaza nesimtul. O opinie pe care o scrii inainte de o minima documentare, insa, cred ca da ! O zi buna ! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 15:33 | |
| Spune-mi si mie te rog cat consuma un Sulzer la 100km? Si nu ma lua cu copy/paste din alte citate/carti cum ca ar consuma nu stiu cate grame pe cal putere pe ora. Daca tot te dai atotstiutor ca stii sa calculezi spune-mi macar asta, cat consuma un sulzer litrii/100km? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 16:50 | |
| Atest ,pe M207 6 perchi de trenuri,2 facute din rame electrice,restu EA/EC +2 vagoane 20-54/rama TE.Rata de umplere e cam 1 vagon plin adica 60 calatori,uneori mai mult altadata gol pana la 7~10 calatori.Conform CFR sectia e 60% profitabila,asta in mersul facut cu picioarele de acum,care e in halul asta,vine tren de la arad,ca sa nu l remizeze il trimite la HD si la intorcere inapoi la arad,dar el nu e legatura pt nimic,nici macar pt Arad ca asteapta totusi 25 de minute in Simeria. Acum imaginati niste rame electrice si legaturi directe la 1812/3 si 1621/22,1823/4 |
|
| |
Florin C
Numarul mesajelor : 108 Varsta : 37 Localizare : Craiova Reputatie : 4872 Data de inscriere : 15/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 17:30 | |
| - AlexD a scris:
- A mai luat foc un Sulzer azi dimineata pe ruta Craiova-Calafat, avea dupa el 2 vagoane si 20 de calatori. Macar asa de ar lua foc toate sa bage automotoare gen 76-77-78...
De fapt cred ca a fost Calafat - Craiova, pentru ca acest tren personal a avut intarziere de 150 minute la ora 11:45 cand am fost eu in Gara Craiova. Mi s-a parut exagerat de mult pentru aceasta ruta, insa nu m-am gandit la un asemenea eveniment. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 17:43 | |
| Lucrurile astea se mai intampla si se vor intampla in continuare, sunt masini de 35-40-45 de ani care nu mai prezinta siguranta in exploatare oricat de multe revizii au avut. Daca nu se vor baga pe modernizari gen 'Carpathia' mai bine le retrag pe toate spre binele tuturor. |
|
| |
Florin C
Numarul mesajelor : 108 Varsta : 37 Localizare : Craiova Reputatie : 4872 Data de inscriere : 15/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 17:47 | |
| Revin cu o oarecare precizare, pe personalele de la Calafat - Craiova, baga LDH-uri seria 82, de obicei...
Ai dreptate, sunt vechi, unele din ele nu mai prezinta siguranta in exploatare, dar daca ar fi intretinute cum trebuie, nu cred ca ar mai fi probleme de genul asta. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 17:53 | |
| LDH 82 sunt foarte bune pentru trenuri de 3-4-5 vagoane decat o namila de Sulzer mai bine un 82 mai mic mai modern mai economicos. Nu se mai face atata risipa. Ai dreptate cand spui daca ar fi intretinute cum trebuie, nu cred ca ar mai fi probleme dar cum in ultimii 22 de ani la noi toate lucrurile se fac de mantuiala iti dai seama si ce rezultate sunt. |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 21:58 | |
| DAR LDH-urile seria 82 (varianta Remarul) sunt atat de PROASTE ca la 1 din 3 curse crapa (INDUSI, motor, transmisie, orice posibil). Nici unui mecanic de la PELC Tirgu Mures nu-i face placere sa conduca asa ceva, cel putin pe ruta Deda - Razboieni se baga la traseu 89-urile (498 si 621) _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
Grigor
Numarul mesajelor : 355 Reputatie : 5134 Data de inscriere : 09/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 22:53 | |
| Normal ca nu sunt bune 82-urile de Remarul, daca sa lasat la ele transmisia veche. Nici la DA-uri nu ar fi problema chestia asta cu luatul foc ,daca sistemul ala INDA nu ar fi cuplat la generator. Alea si asa sunt vechi , obosite , de unde atata. Cel mai bine era transformarea WIT-urilor sa produca caldura prin energie electrica......cum e vagonul ala ce se afla la Arad parca , si lasau DA-urile in pace. Dar cand cineva are o afacere , nu conteaza ca se distrug masinile....... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin 03 Feb 2012, 23:07 | |
| - AlexD a scris:
- Spune-mi si mie te rog cat consuma un Sulzer la 100km?
Sulzerul e cu transmisie electrică... o estimare mai eficientă ar fi în litri pe oră. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 04 Feb 2012, 11:50 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- DAR LDH-urile seria 82 (varianta Remarul) sunt atat de PROASTE ca la 1 din 3 curse crapa (INDUSI, motor, transmisie, orice posibil). Nici unui mecanic de la PELC Tirgu Mures nu-i face placere sa conduca asa ceva, cel putin pe ruta Deda - Razboieni se baga la traseu 89-urile (498 si 621)
Ce-ti mai place sa te plangi... Cine stie ce rejecturi modernizate cu "reducere de buget v-au dat".534'le clujului a avut atatia ani in CJ si nu s-a prea defectat.. era zilnic la datorie pe trenurile MAV |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Sam 04 Feb 2012, 12:22 | |
| Pe genul asta de 'useri' nici JR 500(Nozomi) nu ii multumeste. La ori ce opinie postezi pe forum imediat se gaseste cate unu' nemultumit/atotstiutor sa comenteze in cel mai nepotrivit fel posibil.
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Revista presei Sam 04 Feb 2012, 12:40 | |
| Managementul la CFR Calatori este jalnic! In mod normal, un material rulant eficient ar trebui sa arate asa: -pe liniile cu trafic redus folosite automotoare noi- de exemplul cele poloneze "SA 105-101" (noi, produse din 2004); -pe liniile cu trafic mediu (gen Ploiesti-Slanic, Ploiesti-Maneciu, etc) folosite automotoarele "Desiro"; -locomotivele clasa 82 folosite la trenurile cu 5-9 vagoane (in anii 80, chiar si trenurile compuse din doua "rame TE/cupluri etajate"- deci echivalentul a 8 vagoane obisnuite erau tractate cu locomotive clasa 80). De ce s-ar strica asa de des locomotivele clasa 82 e mai dificil de zis, deoarece au motoare noi "Caterpillar"! -locomotivele clasa 63/65 sa fie folosite numai la trenurile cu cel putin 9-10 vagoane -pe liniile electrificate cu trafic redus sa fie folosite automotoare electrice noi (poloneze, germane, franceze, etc)
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea II) | |
|