Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 03 Feb 2012, 13:52

Compania publica aeriana ungara MALEV a intrat in faliment si nu mai opereaza din Romania.

Deci, cel putin pentru o perioada de cateva saptamani cetatenii care circula intre Romania si Budapesta mai au la dispozitie TAROM (din Bucuresti) si WIZZ AIR in afara de autocare.

CFR CALATORI cred ca va inregistra o crestere a numarului de calatori mai ales la/de la Budapesta. Si cred ca vor fii mai ales cetatenii unguri.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 03 Feb 2012, 14:15

Macar ungurii aia is destepti si nu le mai suporta pierderile de la stat cum facem noi cu Taromul pe care si privatii de la Wizzair i-au intrecut anul trecut ca numar de pasageri 2.9 milioane Wizzair 2.2 milioane ai nostri da bine ca Taromul are zeci de agentii aiurea unde tine niste taie frunza de partid sau cu relatii pe bani frumusei!!
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5658
Data de inscriere : 04/05/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 03 Feb 2012, 15:08

AlexD a scris:
Oricine are dreptul la opinie. Eu de cand sunt pe acest forum nu am jignit niciodata pe nimeni si nici nu o s-o fac indiferent de ce spune. Nu spun mai multe ca nu are rost. Numai bine.

PS. Eu macar am bunul simt sa-mi trec varsta si meseria/profesia pubic, nu ca altii...

Eram sigur ca o sa iei totul persona Smile) Daca ai luat-o ca jignire e clar ... Oricine are dreptul la opinie insa o opinie nu se arunca asa cum arunci cu poze prin subiecte. Daca intai se scrie pe urma se judeca e nasoala treaba !

Datele legate de varsta, profesie, adresa sunt date cu caracter personal pe care le poti pune la dispozitia publicului, sau nu. Daca tu decizi sa-ti faci publice datele tale personale, nu e toata lumea obligata sa o faca la fel, mai ales ca are DREPTUL. Nu cred ca a alege sa nu-ti dezvalui toate datele personale frizeaza nesimtul. O opinie pe care o scrii inainte de o minima documentare, insa, cred ca da !

O zi buna !
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 03 Feb 2012, 15:33

Spune-mi si mie te rog cat consuma un Sulzer la 100km? Si nu ma lua cu copy/paste din alte citate/carti cum ca ar consuma nu stiu cate grame pe cal putere pe ora. Daca tot te dai atotstiutor ca stii sa calculezi spune-mi macar asta, cat consuma un sulzer litrii/100km?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 03 Feb 2012, 16:50

Atest ,pe M207 6 perchi de trenuri,2 facute din rame electrice,restu EA/EC +2 vagoane 20-54/rama TE.Rata de umplere e cam 1 vagon plin adica 60 calatori,uneori mai mult altadata gol pana la 7~10 calatori.Conform CFR sectia e 60% profitabila,asta in mersul facut cu picioarele de acum,care e in halul asta,vine tren de la arad,ca sa nu l remizeze il trimite la HD si la intorcere inapoi la arad,dar el nu e legatura pt nimic,nici macar pt Arad ca asteapta totusi 25 de minute in Simeria.
Acum imaginati niste rame electrice si legaturi directe la 1812/3 si 1621/22,1823/4
Sus In jos
Florin C

Florin C


Numarul mesajelor : 108
Varsta : 37
Localizare : Craiova
Reputatie : 4872
Data de inscriere : 15/11/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 03 Feb 2012, 17:30

AlexD a scris:
A mai luat foc un Sulzer azi dimineata pe ruta Craiova-Calafat, avea dupa el 2 vagoane si 20 de calatori. Macar asa de ar lua foc toate sa bage automotoare gen 76-77-78...

De fapt cred ca a fost Calafat - Craiova, pentru ca acest tren personal a avut intarziere de 150 minute la ora 11:45 cand am fost eu in Gara Craiova. Mi s-a parut exagerat de mult pentru aceasta ruta, insa nu m-am gandit la un asemenea eveniment.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/FlorinROeurope
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 03 Feb 2012, 17:43

Lucrurile astea se mai intampla si se vor intampla in continuare, sunt masini de 35-40-45 de ani care nu mai prezinta siguranta in exploatare oricat de multe revizii au avut. Daca nu se vor baga pe modernizari gen 'Carpathia' mai bine le retrag pe toate spre binele tuturor.
Sus In jos
Florin C

Florin C


Numarul mesajelor : 108
Varsta : 37
Localizare : Craiova
Reputatie : 4872
Data de inscriere : 15/11/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 03 Feb 2012, 17:47

Revin cu o oarecare precizare, pe personalele de la Calafat - Craiova, baga LDH-uri seria 82, de obicei...

Ai dreptate, sunt vechi, unele din ele nu mai prezinta siguranta in exploatare, dar daca ar fi intretinute cum trebuie, nu cred ca ar mai fi probleme de genul asta.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/FlorinROeurope
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 03 Feb 2012, 17:53

LDH 82 sunt foarte bune pentru trenuri de 3-4-5 vagoane decat o namila de Sulzer mai bine un 82 mai mic mai modern mai economicos. Nu se mai face atata risipa.
Ai dreptate cand spui daca ar fi intretinute cum trebuie, nu cred ca ar mai fi probleme dar cum in ultimii 22 de ani la noi toate lucrurile se fac de mantuiala iti dai seama si ce rezultate sunt.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8095
Data de inscriere : 07/02/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 03 Feb 2012, 21:58

DAR LDH-urile seria 82 (varianta Remarul) sunt atat de PROASTE ca la 1 din 3 curse crapa (INDUSI, motor, transmisie, orice posibil). Nici unui mecanic de la PELC Tirgu Mures nu-i face placere sa conduca asa ceva, cel putin pe ruta Deda - Razboieni se baga la traseu 89-urile (498 si 621) Laughing

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Revista presei (partea II) - Pagina 38 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Grigor




Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 5134
Data de inscriere : 09/11/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 03 Feb 2012, 22:53

Normal ca nu sunt bune 82-urile de Remarul, daca sa lasat la ele transmisia veche. Nici la DA-uri nu ar fi problema chestia asta cu luatul foc ,daca sistemul ala INDA nu ar fi cuplat la generator. Alea si asa sunt vechi , obosite , de unde atata. Cel mai bine era transformarea WIT-urilor sa produca caldura prin energie electrica......cum e vagonul ala ce se afla la Arad parca , si lasau DA-urile in pace. Dar cand cineva are o afacere , nu conteaza ca se distrug masinile.......
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeVin 03 Feb 2012, 23:07

AlexD a scris:
Spune-mi si mie te rog cat consuma un Sulzer la 100km?
Sulzerul e cu transmisie electrică... o estimare mai eficientă ar fi în litri pe oră.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeSam 04 Feb 2012, 11:50

mureseanu_976 a scris:
DAR LDH-urile seria 82 (varianta Remarul) sunt atat de PROASTE ca la 1 din 3 curse crapa (INDUSI, motor, transmisie, orice posibil). Nici unui mecanic de la PELC Tirgu Mures nu-i face placere sa conduca asa ceva, cel putin pe ruta Deda - Razboieni se baga la traseu 89-urile (498 si 621) Laughing
Ce-ti mai place sa te plangi... Cine stie ce rejecturi modernizate cu "reducere de buget v-au dat".534'le clujului a avut atatia ani in CJ si nu s-a prea defectat.. era zilnic la datorie pe trenurile MAV
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeSam 04 Feb 2012, 12:22

Pe genul asta de 'useri' nici JR 500(Nozomi) nu ii multumeste. La ori ce opinie postezi pe forum imediat se gaseste cate unu' nemultumit/atotstiutor sa comenteze in cel mai nepotrivit fel posibil.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12289
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitimeSam 04 Feb 2012, 12:40

Managementul la CFR Calatori este jalnic! In mod normal, un material rulant eficient ar trebui sa arate asa:
-pe liniile cu trafic redus folosite automotoare noi- de exemplul cele poloneze "SA 105-101" (noi, produse din 2004);
-pe liniile cu trafic mediu (gen Ploiesti-Slanic, Ploiesti-Maneciu, etc) folosite automotoarele "Desiro";
-locomotivele clasa 82 folosite la trenurile cu 5-9 vagoane (in anii 80, chiar si trenurile compuse din doua "rame TE/cupluri etajate"- deci echivalentul a 8 vagoane obisnuite erau tractate cu locomotive clasa 80). De ce s-ar strica asa de des locomotivele clasa 82 e mai dificil de zis, deoarece au motoare noi "Caterpillar"!
-locomotivele clasa 63/65 sa fie folosite numai la trenurile cu cel putin 9-10 vagoane
-pe liniile electrificate cu trafic redus sa fie folosite automotoare electrice noi (poloneze, germane, franceze, etc)

Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 38 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: