| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum Noi 13, 2011 2:00 pm | |
| - Razvan a scris:
- Apropo de chestia asta cu "simplificatul"..la calatori stiam ca in locomotiva e doar mecanicul..insa am vazut o gramada de poze in care apare si ajutorul de mecanic sa ce o fii...chiar f multe poze...e nevoie de asa ceva la calatori? sau depinde si de sectia in care merge trenul respectiv?... :roll:
Poate fi personal de insotire tren, instructor, instructor regional, inginer, personal superior de la L, alt mecanic, chiar ajutor de mecanic, si ceva of topic prieten, pasionat, calator... |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6455 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum Noi 13, 2011 6:05 pm | |
| - Razvan a scris:
- Apropo de chestia asta cu "simplificatul"..la calatori stiam ca in locomotiva e doar mecanicul..insa am vazut o gramada de poze in care apare si ajutorul de mecanic sa ce o fii...chiar f multe poze...e nevoie de asa ceva la calatori? sau depinde si de sectia in care merge trenul respectiv?... :roll:
Reciteste postul meu anterior....seful de tren, este al doilea agent. Fie in tren, fie pe locomotiva, dar e al doilea agent. Pe locomotiva de exemplu e obligat sa fie daca instalatia autostop e scoasa din functie.Ori e un organ de control, sau nu, cum zice maryus74 |
|
| |
Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6231 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Dum Noi 13, 2011 10:55 pm | |
| Companiile Grup Feroviar Român, RCCF Trans şi Viaterra Spedition vor plăti în total 785.000 de lei pe an pentru cei aproape 320 de kilometri de infrastructură. http://www.adevarul.ro/financiar/Particularii_preiau_13_linii_ferate_publice_0_590341321.html
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun Noi 14, 2011 9:19 am | |
| - Razvan a scris:
- Apropo de chestia asta cu "simplificatul"..la calatori stiam ca in locomotiva e doar mecanicul..insa am vazut o gramada de poze in care apare si ajutorul de mecanic sa ce o fii...chiar f multe poze...e nevoie de asa ceva la calatori? sau depinde si de sectia in care merge trenul respectiv?... :roll:
La calatori pe anumite sectii o sa vezi ca seful de tren urca pe locomotiva, de exemplu la Balota, opreste trenul seful urca repede si la drum spre Drobeta. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun Noi 14, 2011 9:48 am | |
| Şi la Predeal parcă urca... oricum, alea sunt cazuri speciale (şeful ăla de tren urcă acolo pentru că aşa scrie în instrucţie, nu e ca la Desiro/Malaxa unde şeful de tren stă la bârfă cu mecanicul că oricum e trecut ca însoţitor pe foaia de parcurs şi - dacă e trenul plin - oricum nu are unde să stea). _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun Noi 14, 2011 11:54 am | |
| E tare ziaristul care a scris articolul a mutat Faurei in Neamt si Pestis in Cluj Oare pentru ce operator ofera ministresa conducerea simplificata?DB deja au inceput pe Timisoara-Arad simplificat |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun Noi 14, 2011 12:58 pm | |
| Este o comuna in Neamt care se cheama Faurei, dar nicidecum nu are acces la calea ferata. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun Noi 14, 2011 1:10 pm | |
| Pai si ei ca si ziaristi scriu asa la intimplare?
E ca in bancul ala cu Vintu se Jos?
Pai daca vreau sa ajung la Roma sau in Liban, sau pur si simplu in Venetia?
Si toate sint localitati din Romania. Doar ca nu au gara. |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun Noi 14, 2011 1:21 pm | |
| Eu nu scuzam pe ziaristi, ci pur si simplu am zis ca exista o localitate cu aceeasi denumire si in judetul Neamt. Acum stim si noi cum se face presa in Romania si nu numai, presa in general e pe langa si e doar asa dupa senzational. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun Noi 14, 2011 2:01 pm | |
| Problema e alta... probabil a dat BAC-ul din sport pentru ca la cata geografie cunoaste... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6774 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Lun Noi 14, 2011 10:49 pm | |
| Mii de kilometri de cale ferata, inchiriati operatorilor privati. Statul le acorda subventii de 90%
http://stirileprotv.ro/stiri/social/mii-de-kilometri-de-cale-ferata-inchiriati-operatorilor-privati-statul-le-acorda-subventii-de-90.html |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: aha Mar Noi 15, 2011 12:00 am | |
| Hai mai bine intrati si comentati la urmatorul articol :http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-10693621-fenomenul-tot-mai-multe-autocare-internet-gratuit-wireless-cfr-inca-analizeaza-daca-ofere-internet-gratuit-pentru-calatori.htm |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar Noi 15, 2011 3:23 am | |
| Incep eu: - Citat :
- Intr-un sondaj postat in vara acestui an pe site-ul propriu, CFR Calatori intreaba calatorii daca ar alege sa mearga cu trenurile IC (Inter City) daca, la clasa I, ar avea internet gratuit. Aproape 80% dintre respondenti au raspuns afirmativ.
Aha, cu rotile. Imi si inchipui lumea dand buluc la vagoanele Intercity de cl 1, varsand bani frumosi pe bilet si lasand acceleratele in paragina. Siiigur, cum sa nu. Oricum, rezultatele sondajului ala cam induc in eroare - cred eu. Cand vezi prima data 80% zici oau, e o problema stringenta, toata lumea e pusa pe treaba. De fapt, repondentii si segmentul-tinta sunt doar cei care merg cu laptopuri in geanta - si nu sunt chiar asa multi in ponderea totala a calatorilor. La sondaj au raspuns afirmativ 3362 de calatori. Acu' na, e frumos sa fie Wireless, si eu am laptuca, dar cred ca sunt probleme mai stringente la orizont. Gen scurtarea vitezelor de mers, asigurarea curateniei tapiteriei scaunelor - unele dintre ele arata de zici ca s-a varsat borcanul de castraveti pe ele - si nu m-ar mira ca sa fie chiar asta cauza jegului lor - sau asigurarea prezentei hartiei igienice si a sapunului la toaleta s.a.m.d. (drept e ca poate problema Wi-fi e mai ieftin de rezolvat decat altele). Pe de alta parte sa nu uitam ca au mai existat si alte servicii ce tindeau sa asigure confortul pentru calatori si s-a ales prafu de ele. Sa mentionez: -ca vagoanele 20-57 sau 20-47 Meva aveau de cand hau si balalau, de pe vremea comunismului, difuzoare, la care n-am auzit niciodata ceva? sau prize de curent pentru masina de ras? dar fara curent, ca deh, ala costa. -ca vagoanele 20-54 si 20-55 aveau de asemenea difuzoare insa doar de vreo 2-3 ori am auzit muzica la ele, pentru ca dup-aia s-au furat si casetofoane si boxe? -ca sunt niscaiva vagoane de calatori care au si display in vagon- dar ca anunturi n-am vazut mai niciodata la ele? My point: nu e suficient sa implementezi serviciul, trebuie sa il si intretii in timp. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar Noi 15, 2011 9:32 am | |
| Inclusiv serviciul de internet wifi a mai existat in trenuri, parca prin 2006. Unele vagoane au si acum semnul de wifi pe ele parca. Pe de alta parte eu sunt de parere ca ar trebui introdus si la clasa a 2 a si pe trenuri accelerate sau chiar personale, nicidecum doar la intercity. Daca e sa mergi cu intercity la clasa 1 nu renteaza, costa mai mult biletu la tren decat o optiune de internet mobil nelimitat pe o luna, deci clar nu vei alege intercity-ul pentru asta. Insa daca ar fi in toate vagoanele modernizate internet unii din randu tinerilor ar alege cu siguranta sa calatoreasca cu trenu in locu transportului auto, de exemplu elevii navetisti, majoritatea avand device-uri cu wifi, insa nu multi au bani de optiuni cu net (cu trafic nelimitat). |
|
| |
cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4849 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Mar Noi 15, 2011 10:27 am | |
| EVOLUŢIE: De la naş la stewardesă. Crăpeul salvează CFR-ul! http://infoinsider.ro/2011/08/05/evolutie-de-la-nas-la-stewardesa-crapeul-salveaza-cfr-ul/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea II) | |
|