|
| Revista presei (partea II) | |
|
+94mishu_edm cristyadaX Andrey_tm srazvi andreiutzu George33 cstefan cristi ar Radu Tudor mtk riciu DAS 2011 dany90 stefan_br Rarau user dezactivat... redeme ldh80 Grigor mureseanu_976 060-EA078 Florin C buldozer2 Stratan-Tttggvv didinul bogdan srl Hurricane Vlad kristi kkk membru inactiv mardaryroby cont inactiv ionutz85 1nt3rp0l_106 TVlad Ciprian Vale iDorin manuela RomanianTrain cont dezactivat . bostanescu gigel Polpot AndiCFR traian cardinal halmarius orestte Laur Marius Scoop M.I.C.I. ravers75 Cobra Goanga alex03bv MariusM acdb DPS rizelgeorgel2004 rich1974 laur 133 ATM Balto cristi CFR lovekomotive Gabry Gabriel Vitosa ionutz72 Andrei Dr2005 Amiralul IonutChircu Nesebar Razvan cnusi Norbi COSTACHE MIHAIL tuborgtnp razvan - trenuri bostanesku gigel 040EC100 The Legend eu popovici IonutCFR2009 Nk11 AlexD Adrian78 nenuandrei Costin.H mihaiuc DUAL Luna 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6455 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi Noi 17, 2011 6:59 pm | |
| - cnusi a scris:
- tuborgtnp a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- http://www.valeaprahovei.tv/hotii-au-intarziat-trenurile/
nu zic ca nu ar putea fi asa, dar e la fel de posibil sa dea vina pe ciori, sa isi justifice deranjamentele lor deranjament cu 200 de metri furati,un asemenea cablu are in jur de 50 de firicele care trebuiesc masurate sa se vada exact de unde este fiecare si apoi lipite la loc,un asemenea deranjament impune circulatia trenurilor cu viteza max. de 20 km/h intre doua statii,numai dupa ce IDM transmite din statia respectiva ca acel tren a trecut in "buna stare" atunci se da drumul la celalalt tren din statia vecina.
P.S Asta pentru necunoscatori Hai ca nu-i chiar asa; 20km/h in zona macazelor, apoi VS cu BLA scos din functie ,fara luarea in considerare a indicatiilor semnalelor BL. Intr-adevar, dupa scoaterea din functie a BLA, se circula la cale libera,adica la interval de statie. Iar sina rupta din cauza temperaturii e ceva destul de frecvent la CFJ( cale sudata fara joante) pe timpul iernii. Asta e un dejavantaj din cauza legilor fizicii, iarna crapa, vara se umfla si serpuieste, iar primavara se fac obligatoriu detensionari(sau asa ar trebui cel putin). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi Noi 17, 2011 7:30 pm | |
| Oare la noi de ce nu se poate asa?si cu 170 de milioane de euro bagate in modernizarea garilor ii bagam in infrastructura
Ministerul Transporturilor din Cehia intenţionează să scoată la vânzare clădirile care adăpostesc gările, arată „Hospodářské Noviny”. Planul ministrului Transporturilor, Pavel Dobeš, este ca municipiile şi regiunile să achiziţioneze treptat aceste clădiri, care să rămână astfel în administraţie publică. Această măsură de separare a gărilor de compania feroviară de stat ar avea menirea de a consolida Căile Ferate Cehe, care ar putea obţine astfel 400-500 milioane de euro, pe care i-ar putea utiliza pentru a face faţă competiţiei pe piaţa feroviară. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5277 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: wow Joi Noi 17, 2011 9:31 pm | |
| pai tu te compari cu cehii frate? la ce activitate mai e in garile noastre, se poate face intr-o baraca de 3x4. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi Noi 17, 2011 9:37 pm | |
| Nu ai inteles esentialul garile sunt poarta de intrare in orase si ar trebui sa intre si in competenta autoritatilor locale..Cehia nu este Germania este doar un pic mai avansata decat noi!! |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6182 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi Noi 17, 2011 9:52 pm | |
| Ma tem ca diferenta este de la cer la pamant intre Ro si Cehia. Locuiesc aici de 2 luni si stiu ce vorbesc. Gara centrala a Pragai este o combinatie intre Aeroport si Mall, cu toate utilitatile pe care le visezi, informatii despre orice. Pe langa asta vitezele sunt extraordinare. Personalele care circula in suburbii parcurg 60 de km in 50 de minute, cu 8 opriri. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi Noi 17, 2011 10:10 pm | |
| - rich1974 a scris:
- pai tu te compari cu cehii frate?
la ce activitate mai e in garile noastre, se poate face intr-o baraca de 3x4. Eu am fost in Cehia si au vagoae ca ale noastre, doar au trenuri mai dese. In Cehia nu exista o concurenta acerba din partea firmelor auto de tranport ca la noi. In Cehia autocarele si microbuzele au tarife ca la trenuri sau putin mai scazute. |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6182 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi Noi 17, 2011 11:16 pm | |
| Trenurile in cehia merg cu pana la 160 km pe ora, si niciodata sub 100 km/h. Nu prea m-am informat asupra curselor locale, dar tot ce inseamna cursa internationala lumea merge cu Autocarul, pentru ca spre exemplu, ruta Praga - Bratislava - Budapesta costa 70 de lei la autocar si 200 de lei la tren (exceptie daca cumperi din timp bilete de tren cu oferta Spototicket, cu 19 euro dus). In rest autocarele sunt luxoase si merg doar pe autostrada, fara opriri adiacente, fiind de fapt mai iefine decat trenul. Singurele reduceri la tren sunt pentru copii, seniori, iar pentru categoriile obisnuite doar cu InKarta (un card pentru care dai o anumita suma de bani pe an, si ai 25 sau 50 % reducere, in functie de cat cotizezi). |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8368 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi Noi 17, 2011 11:26 pm | |
| - rizelgeorgel2004 a scris:
- Trenurile in cehia merg cu pana la 160 km pe ora, si niciodata sub 100 km/h. Nu prea m-am informat asupra curselor locale, dar tot ce inseamna cursa internationala lumea merge cu Autocarul, pentru ca spre exemplu, ruta Praga - Bratislava - Budapesta costa 70 de lei la autocar si 200 de lei la tren (exceptie daca cumperi din timp bilete de tren cu oferta Spototicket, cu 19 euro dus). In rest autocarele sunt luxoase si merg doar pe autostrada, fara opriri adiacente, fiind de fapt mai iefine decat trenul. Singurele reduceri la tren sunt pentru copii, seniori, iar pentru categoriile obisnuite doar cu InKarta (un card pentru care dai o anumita suma de bani pe an, si ai 25 sau 50 % reducere, in functie de cat cotizezi).
Sunt cateva aspecte foarte importante : In Cehia microbuze nu exista ca la noi intre marile localitati si care sa circule impreuna cu autocare la interval de o ora sau doua pe ora. La romani nu conteaza asa de mult viteza ci preturile si calitatea. In Romania la trenuri li se face imagine negativa voita si nevoita ceea ce nu se intampla in alte tari mai vestice. |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6182 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Joi Noi 17, 2011 11:30 pm | |
| Intr-adevar, aici nu exista maxi-taxi, nici bilete la sofer, nici calatori peste nr de locuri. Transportul este onorabil, statiile sunt precis determinate, insa foarte multi oameni prefera sa mearga cu trenul, pentru ca nici un alt mijloc nu este mai comod de atat. La tren exista legaturi zilnice cu Amsterdam, Copenhaga, Multe orase din Germania, multe din Polonia, Viena, Budapesta, de Slovacia nici nu mai zic. Autocare exista regulate spre Londra, Paris, Bruxelles, Amsterdam, Viena, Budapesta, chiar si Arad, Bucuresti. Pana anul acesta exista tren direct Bucuresti - Praga, acum de cand locuiesc eu aici l-au scos..... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin Noi 18, 2011 12:04 am | |
| Care era trenul direct Bucuresti-Praga?Ca nu mai avem asa ceva de ani buni |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6182 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin Noi 18, 2011 12:14 am | |
| Era trenul Bucuresti - Munchen, cu vagon de Praga, care in Budapesta era detasat de restul trenului si lipit la trenul Budapesta - Praga - Berlin. Pana in 2009 sau 2010 a mers. |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5704 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin Noi 18, 2011 12:54 pm | |
| - cnusi a scris:
deranjament cu 200 de metri furati,un asemenea cablu are in jur de 50 de firicele care trebuiesc masurate sa se vada exact de unde este fiecare si apoi lipite la loc,un asemenea deranjament impune circulatia trenurilor cu viteza max. de 20 km/h intre doua statii,numai dupa ce IDM transmite din statia respectiva ca acel tren a trecut in "buna stare" atunci se da drumul la celalalt tren din statia vecina. P.S Asta pentru necunoscatori[/quote] Tocmai ce ziceam de Realitatea si uite ca Realitatea dezinformeaza si face reclama negativa CFR-ului. Lovelokomotive de ce ca trebuie sa mearga trenurile cu max 20km/h intre statii? La cale libera circula cu 20km/h numai la iesire in zona macazelor apoi cu VS fara a lua in considerare semnalele de trecere ale BLA. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin Noi 18, 2011 2:03 pm | |
| - rizelgeorgel2004 a scris:
- Era trenul Bucuresti - Munchen, cu vagon de Praga, care in Budapesta era detasat de restul trenului si lipit la trenul Budapesta - Praga - Berlin. Pana in 2009 sau 2010 a mers.
R374/375 ,,Pannonia". Dar vagonul era un 21-80 de te cocoşai în el. Uneori avea şi vagon de dormit spre Praga, alteori avea încă un vagon de clasă, dar spre Cracovia. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin Noi 18, 2011 8:11 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- rizelgeorgel2004 a scris:
- Era trenul Bucuresti - Munchen, cu vagon de Praga, care in Budapesta era detasat de restul trenului si lipit la trenul Budapesta - Praga - Berlin. Pana in 2009 sau 2010 a mers.
R374/375 ,,Pannonia". Dar vagonul era un 21-80 de te cocoşai în el. Uneori avea şi vagon de dormit spre Praga, alteori avea încă un vagon de clasă, dar spre Cracovia. Bucuresti-Praha era atat vagon CFR 21-80 cat si vagon CD similar cu 20-50 ale noastre . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) Vin Noi 18, 2011 11:18 pm | |
| Nu era tot timpul vagonul CD. În 2007, de exemplu, nu era. În 2008 era dar era mai indreptatit ca un 20-50 de-al nostru. În 2009 a dispărut şi vagonul de Praga şi trenul până la Bucureşti (a rămas doar în sezon la Bucureşti). _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea II) | |
| |
| | | | Revista presei (partea II) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |