Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea II)

In jos 
+94
mishu_edm
cristyadaX
Andrey_tm
srazvi
andreiutzu
George33
cstefan
cristi ar
Radu Tudor
mtk
riciu
DAS 2011
dany90
stefan_br
Rarau
user dezactivat...
redeme
ldh80
Grigor
mureseanu_976
060-EA078
Florin C
buldozer2
Stratan-Tttggvv
didinul
bogdan srl
Hurricane
Vlad
kristi kkk
membru inactiv
mardaryroby
cont inactiv
ionutz85
1nt3rp0l_106
TVlad
Ciprian
Vale
iDorin
manuela
RomanianTrain
cont dezactivat .
bostanescu gigel
Polpot
AndiCFR
traian
cardinal
halmarius
orestte
Laur
Marius
Scoop
M.I.C.I.
ravers75
Cobra
Goanga
alex03bv
MariusM
acdb
DPS
rizelgeorgel2004
rich1974
laur 133
ATM
Balto
cristi CFR
lovekomotive
Gabry Gabriel
Vitosa
ionutz72
Andrei
Dr2005
Amiralul
IonutChircu
Nesebar
Razvan
cnusi
Norbi
COSTACHE MIHAIL
tuborgtnp
razvan - trenuri
bostanesku gigel
040EC100
The Legend
eu
popovici
IonutCFR2009
Nk11
AlexD
Adrian78
nenuandrei
Costin.H
mihaiuc
DUAL
Luna
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeJoi Noi 17, 2011 6:59 pm

cnusi a scris:
tuborgtnp a scris:
IonutCFR2009 a scris:
http://www.valeaprahovei.tv/hotii-au-intarziat-trenurile/

nu zic ca nu ar putea fi asa, dar e la fel de posibil sa dea vina pe ciori, sa isi justifice deranjamentele lor Very Happy

deranjament cu 200 de metri furati,un asemenea cablu are in jur de 50 de firicele care trebuiesc masurate sa se vada exact de unde este fiecare si apoi lipite la loc,un asemenea deranjament impune circulatia trenurilor cu viteza max. de 20 km/h intre doua statii,numai dupa ce IDM transmite din statia respectiva ca acel tren a trecut in "buna stare" atunci se da drumul la celalalt tren din statia vecina.

P.S Asta pentru necunoscatori
Hai ca nu-i chiar asa; 20km/h in zona macazelor, apoi VS cu BLA scos din functie ,fara luarea in considerare a indicatiilor semnalelor BL. Intr-adevar, dupa scoaterea din functie a BLA, se circula la cale libera,adica la interval de statie.
Iar sina rupta din cauza temperaturii e ceva destul de frecvent la CFJ( cale sudata fara joante) pe timpul iernii. Asta e un dejavantaj din cauza legilor fizicii, iarna crapa, vara se umfla si serpuieste, iar primavara se fac obligatoriu detensionari(sau asa ar trebui cel putin).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeJoi Noi 17, 2011 7:30 pm

Oare la noi de ce nu se poate asa?si cu 170 de milioane de euro bagate in modernizarea garilor ii bagam in infrastructura

Ministerul Transporturilor din Cehia intenţionează să scoată la vânzare clădirile care adăpostesc gările, arată „Hospodářské Noviny”. Planul ministrului Transporturilor, Pavel Dobeš, este ca municipiile şi regiunile să achiziţioneze treptat aceste clădiri, care să rămână astfel în administraţie publică.
Această măsură de separare a gărilor de compania feroviară de stat ar avea menirea de a consolida Căile Ferate Cehe, care ar putea obţine astfel 400-500 milioane de euro, pe care i-ar putea utiliza pentru a face faţă competiţiei pe piaţa feroviară.
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5277
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: wow   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeJoi Noi 17, 2011 9:31 pm

pai tu te compari cu cehii frate?
la ce activitate mai e in garile noastre, se poate face intr-o baraca de 3x4.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeJoi Noi 17, 2011 9:37 pm

Nu ai inteles esentialul garile sunt poarta de intrare in orase si ar trebui sa intre si in competenta autoritatilor locale..Cehia nu este Germania este doar un pic mai avansata decat noi!!
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 608
Reputatie : 6182
Data de inscriere : 23/10/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeJoi Noi 17, 2011 9:52 pm

Ma tem ca diferenta este de la cer la pamant intre Ro si Cehia. Locuiesc aici de 2 luni si stiu ce vorbesc. Gara centrala a Pragai este o combinatie intre Aeroport si Mall, cu toate utilitatile pe care le visezi, informatii despre orice. Pe langa asta vitezele sunt extraordinare. Personalele care circula in suburbii parcurg 60 de km in 50 de minute, cu 8 opriri.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeJoi Noi 17, 2011 10:10 pm

rich1974 a scris:
pai tu te compari cu cehii frate?
la ce activitate mai e in garile noastre, se poate face intr-o baraca de 3x4.

Eu am fost in Cehia si au vagoae ca ale noastre, doar au trenuri mai dese.

In Cehia nu exista o concurenta acerba din partea firmelor auto de tranport ca la noi. In Cehia autocarele si microbuzele au tarife ca la trenuri sau putin mai scazute.
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 608
Reputatie : 6182
Data de inscriere : 23/10/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeJoi Noi 17, 2011 11:16 pm

Trenurile in cehia merg cu pana la 160 km pe ora, si niciodata sub 100 km/h. Nu prea m-am informat asupra curselor locale, dar tot ce inseamna cursa internationala lumea merge cu Autocarul, pentru ca spre exemplu, ruta Praga - Bratislava - Budapesta costa 70 de lei la autocar si 200 de lei la tren (exceptie daca cumperi din timp bilete de tren cu oferta Spototicket, cu 19 euro dus). In rest autocarele sunt luxoase si merg doar pe autostrada, fara opriri adiacente, fiind de fapt mai iefine decat trenul. Singurele reduceri la tren sunt pentru copii, seniori, iar pentru categoriile obisnuite doar cu InKarta (un card pentru care dai o anumita suma de bani pe an, si ai 25 sau 50 % reducere, in functie de cat cotizezi).
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8368
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeJoi Noi 17, 2011 11:26 pm

rizelgeorgel2004 a scris:
Trenurile in cehia merg cu pana la 160 km pe ora, si niciodata sub 100 km/h. Nu prea m-am informat asupra curselor locale, dar tot ce inseamna cursa internationala lumea merge cu Autocarul, pentru ca spre exemplu, ruta Praga - Bratislava - Budapesta costa 70 de lei la autocar si 200 de lei la tren (exceptie daca cumperi din timp bilete de tren cu oferta Spototicket, cu 19 euro dus). In rest autocarele sunt luxoase si merg doar pe autostrada, fara opriri adiacente, fiind de fapt mai iefine decat trenul. Singurele reduceri la tren sunt pentru copii, seniori, iar pentru categoriile obisnuite doar cu InKarta (un card pentru care dai o anumita suma de bani pe an, si ai 25 sau 50 % reducere, in functie de cat cotizezi).

Sunt cateva aspecte foarte importante : In Cehia microbuze nu exista ca la noi intre marile localitati si care sa circule impreuna cu autocare la interval de o ora sau doua pe ora. La romani nu conteaza asa de mult viteza ci preturile si calitatea.

In Romania la trenuri li se face imagine negativa voita si nevoita ceea ce nu se intampla in alte tari mai vestice.
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 608
Reputatie : 6182
Data de inscriere : 23/10/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeJoi Noi 17, 2011 11:30 pm

Intr-adevar, aici nu exista maxi-taxi, nici bilete la sofer, nici calatori peste nr de locuri. Transportul este onorabil, statiile sunt precis determinate, insa foarte multi oameni prefera sa mearga cu trenul, pentru ca nici un alt mijloc nu este mai comod de atat. La tren exista legaturi zilnice cu Amsterdam, Copenhaga, Multe orase din Germania, multe din Polonia, Viena, Budapesta, de Slovacia nici nu mai zic. Autocare exista regulate spre Londra, Paris, Bruxelles, Amsterdam, Viena, Budapesta, chiar si Arad, Bucuresti. Pana anul acesta exista tren direct Bucuresti - Praga, acum de cand locuiesc eu aici l-au scos.....
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeVin Noi 18, 2011 12:04 am

Care era trenul direct Bucuresti-Praga?Ca nu mai avem asa ceva de ani buni Sad
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 608
Reputatie : 6182
Data de inscriere : 23/10/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeVin Noi 18, 2011 12:14 am

Era trenul Bucuresti - Munchen, cu vagon de Praga, care in Budapesta era detasat de restul trenului si lipit la trenul Budapesta - Praga - Berlin. Pana in 2009 sau 2010 a mers.
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5704
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeVin Noi 18, 2011 12:54 pm

cnusi a scris:

deranjament cu 200 de metri furati,un asemenea cablu are in jur de 50 de firicele care trebuiesc masurate sa se vada exact de unde este fiecare si apoi lipite la loc,un asemenea deranjament impune circulatia trenurilor cu viteza max. de 20 km/h intre doua statii,numai dupa ce IDM transmite din statia respectiva ca acel tren a trecut in "buna stare" atunci se da drumul la celalalt tren din statia vecina.

P.S Asta pentru necunoscatori[/quote]
Tocmai ce ziceam de Realitatea si uite ca Realitatea dezinformeaza si face reclama negativa CFR-ului.

Lovelokomotive de ce ca trebuie sa mearga trenurile cu max 20km/h intre statii? La cale libera circula cu 20km/h numai la iesire in zona macazelor apoi cu VS fara a lua in considerare semnalele de trecere ale BLA.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeVin Noi 18, 2011 2:03 pm

rizelgeorgel2004 a scris:
Era trenul Bucuresti - Munchen, cu vagon de Praga, care in Budapesta era detasat de restul trenului si lipit la trenul Budapesta - Praga - Berlin. Pana in 2009 sau 2010 a mers.

R374/375 ,,Pannonia". Dar vagonul era un 21-80 de te cocoşai în el. Uneori avea şi vagon de dormit spre Praga, alteori avea încă un vagon de clasă, dar spre Cracovia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeVin Noi 18, 2011 8:11 pm

Dr2005 a scris:
rizelgeorgel2004 a scris:
Era trenul Bucuresti - Munchen, cu vagon de Praga, care in Budapesta era detasat de restul trenului si lipit la trenul Budapesta - Praga - Berlin. Pana in 2009 sau 2010 a mers.

R374/375 ,,Pannonia". Dar vagonul era un 21-80 de te cocoşai în el. Uneori avea şi vagon de dormit spre Praga, alteori avea încă un vagon de clasă, dar spre Cracovia.

Bucuresti-Praha era atat vagon CFR 21-80 cat si vagon CD similar cu 20-50 ale noastre . Wink

_________________
595423Revista presei (partea II) - Pagina 9 Bdeem_8496_aRevista presei (partea II) - Pagina 9 Bdeem_8496_aRevista presei (partea II) - Pagina 9 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitimeVin Noi 18, 2011 11:18 pm

Nu era tot timpul vagonul CD. În 2007, de exemplu, nu era. În 2008 era dar era mai indreptatit ca un 20-50 de-al nostru. În 2009 a dispărut şi vagonul de Praga şi trenul până la Bucureşti (a rămas doar în sezon la Bucureşti).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei (partea II) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Revista presei (partea II) - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea II)
Sus 
Pagina 9 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: