|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 27 Noi 2011, 13:05 | |
| Se cam strica legatura de la 1822 cu 3001 pentru acces pe Valea Prahovei. Doar aproximativ 45 de minute timp de asteptare in Bucuresti, cam nasol, mari sanse sa nu il mai pot prinde, mai bine era sa fie interval macar o ora intre ele in Bucuresti. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 27 Noi 2011, 13:12 | |
| - ATM a scris:
- Grupa de Suceava are state vechi ca tren de sine-statator, erau timpuri in care Constanta, in extrasezon, avea ca destinatii lungi trei orase mari si late: Bucuresti, Iasi si Suceava. Drept e ca atunci trenul circula ca un fel de pendul, o singura garnitura ce facea alternativ trasa. de ex din Sv_Cta pleca 1, 3, 5, returul il facea pe 2, 4, 6.
Drept e ca trenul Iasi-Craiova a aparut undeva prin 90-91 si avea intr-adevar 7-10 vagoane...dar asta era demult, cand alte trenuri aveau si 15 vagoane - si alea insuficiente. Probabil ca in momentul de fata n-or exista suficienti calatori pentru o astfel de trasa... iasi -craiova via sibiu a circulat pentru prima data pe 24 mai 1991 laora 15,45 din iasi si avea 8 vagoane cap-coada.din urmatorul an a circulat cu plecare in jurul orelor 5 ca tren de zi mai intai tot via sibiu cu 10 vagoane iar mai apoi cu 10 vagoane 5 iasi-cv si 5 iasi-sb pe care le detasa in podu olt unde atasa 3 vag sibiu-cv.a avut succes inca din primul an de circulatie chiar daca fost tren de noapte.cred ca si in ziua de azi ar fi avut suucces.sv-cta a aparut dupa90 cu circulatie asa cum aizis tu ca mai apoi sa circule doar v,s si d,ulterior fiind pus zilnic.nu are state asa de vechi ca is-cta care alaturi de buc-cta au fost muuuulti ani singurele trenuri extrasezn din cta. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 27 Noi 2011, 13:16 | |
| Poi Nessbar (Nesebar) e si in lista mea de trenuri actuale, stiam ca circula. Eu ma refeream la alealalte care NU mai circula. Dar traficul oricum e foarte, foarte scazut fata de ce era in anii de glorie ai litoralului. Lumea s-anvatat la zboruri charter, nu mai sta nimeni sa vina din Rusia 2-3 zile cu trenul pana la Varna, cand ajunge in 3 ore cu avionul. Pana la urma, concediul are si el un timp limitat, nu? in fine, asta era doar un exemplu care arata cum diverse trase cu traditie nu isi mai gasesc justificare acuma -cu trimitere la Iasi-Craiova. Cat despre viteza vagoanelor si viteza reala de deplasare, n-ai ce-i face, nu aici e problema - orice vagon, oricat de slab si, vechi o fi el, tot a fost construit pentru macar 140 (sa ne gandim pana si la 21-47) sau mai sus. Nu e ca si cum CFR ar plati in plus pentru vagoane de viteza sporita, pur si simplu nu ai de unde sa mai iei vagoane limitate la 100-120 la ora (si sa zici ca faci niscaiva economie la buget prin faptul ca sunt mai lente). Pentru ca asa ceva nu se mai produce - exceptand desigur etajatele si DMU/EMU. Asa ca , indiferent cat de vechi /sh nemtesc/austriac/AVA200 o fi vagonul, tot iti merge cu 160 -200, asta e. Problema e la reversul medaliei, trebuie sa ridicam noi calitatea sinei pentru a exploata ce avem in parc. Pentru Manuela si Suceava-Constanta doar prin 1990 -e drept ca atunci a fost permanentizat, dar tot are 20 de ani...si se mentine...incepe sa devina usor usor un clasic. Pe cand, daca stam sa ne gandim, Iasi-Craiova in forma care o stim (adica 255/258) a circulat doar vreo ...cat...10 ani? ca nu mai tin minte exact cand a disparut, prin 2001, 2002? - Citat :
- si de la anul mai spoiesc 16 gari cu 180 de milioane de euro si podurile podetele tunelurile pica azi maine !!
Mare adevar ai zis. Ma intreb cat or mai tine podurile si podetele astea pana sa se prabuseasca unu' sub un tren. Se tot zice periodic ca mai mult de xx% (de obicei 70%) din lucrarile de arta si-a depasit durata de viata... si ce-i drept, nu de putine ori trenurile trec peste poduri cu nituri, fabricate in 1900-1920-1940... In fine, reintorcandu-ne la Infofer: complicata chestia cu RE pentru un calator normal (adica nu noi, astia pasionatii, care mai stim cate una-alta). Dai si tu pe Infofer cautare la tabela de la Sighet, hopa, prima data ai impresia ca au disparut trenurile de Bucuresti si Timisoara, vezi numai RE care merg ba la Salva, ba la Beclean. Fara notificare c-ar avea vagoane pentru IR cutare-cutare care ala, la randul lui, merge la Buc sau Tm. Nu e bine asa. Pentru calatorul de rand trebe ceva mai clar, sa se lamureasca din prima ...
Ultima editare efectuata de catre ATM in Dum 27 Noi 2011, 13:41, editata de 1 ori |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 27 Noi 2011, 13:35 | |
| - ATM a scris:
- Poi Nessbar (Nesebar) e si in lista mea de trenuri actuale, stiam ca circula. Eu ma refeream la alealalte care NU mai circula. Dar traficul oricum e foarte, foarte scazut fata de ce era in anii de glorie ai litoralului. Lumea s-anvatat la zboruri charter, nu mai sta nimeni sa vina din Rusia 2-3 zile cu trenul pana la Varna, cand ajunge in 3 ore cu avionul. Pana la urma, concediul are si el un timp limitat, nu? in fine, asta era doar un exemplu care arata cum diverse trase cu traditie nu isi mai gasesc justificare acuma -cu trimitere la Iasi-Craiova.
Cat despre viteza vagoanelor si viteza reala de deplasare, n-ai ce-i face, nu aici e problema - orice vagon, oricat de sunt cam nervos, dar bine ca mi-a aparut alta fraza aici si vechi o fi el, tot a fost construit pentru macar 140 (sa ne gandim pana si la 21-47) sau mai sus. Nu e ca si cum CFR ar plati in plus pentru vagoane de viteza sporita, pur si simplu nu ai de unde sa mai iei vagoane limitate la 100-120 la ora (si sa zici ca faci niscaiva economie la buget prin faptul ca sunt mai lente). Pentru ca asa ceva nu se mai produce - exceptand desigur etajatele si DMU/EMU. Asa ca , indiferent cat de vechi /sh nemtesc/austriac/AVA200 o fi vagonul, tot iti merge cu 160 -200, asta e. Problema e la reversul medaliei, trebuie sa ridicam noi calitatea sinei.
Pentru Manuela si Suceava-Constanta doar prin 1990 -e drept ca atunci a fost permanentizat, dar tot are 20 de ani...si se mentine...incepe sa devina usor usor un clasic. Pe cand, daca stam sa ne gandim, Iasi-Craiova in forma care o stim (adica 255/258) a circulat doar vreo ...cat...10 ani? ca nu mai tin minte exact cand a disparut, prin 2001, 2002?
- Citat :
- si de la anul mai spoiesc 16 gari cu 180 de milioane de euro si podurile podetele tunelurile pica azi maine !!
Mare adevar ai zis. Ma intreb cat or mai tine podurile si podetele astea pana sa se prabuseasca unu' sub un tren. Se tot zice periodic ca mai mult de xx% (de obicei 70%) din lucrarile de arta si-a depasit durata de viata... si ce-i drept, nu de putine ori trenurile trec peste poduri cu nituri, fabricate in 1900-1920-1940...
In fine, reintorcandu-ne la Infofer: complicata chestia cu RE pentru un calator normal (adica nu noi, astia pasionatii, care mai stim cate una-alta). Dai si tu pe Infofer cautare la tabela de la Sighet, hopa, prima data ai impresia ca au disparut trenurile de Bucuresti si Timisoara, vezi numai RE care merg ba la Salva, ba la Beclean. Fara notificare c-ar avea vagoane pentru IR cutare-cutare care ala, la randul lui, merge la Buc sau Tm. Nu e bine asa. Pentru calatorul de rand trebe ceva mai clar, sa se lamureasca din prima ...
cam asa,prin 2001-2002 in plina glorie cand ajunsese sa fie full.pe atunci se zvonea ca nu s-au inteles cine sa-l faca si l-au limitat la brasov ca cele 2 reg is ssi bv ajunsesera la un consens . |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 27 Noi 2011, 14:03 | |
| - popovici a scris:
- Pe Valea Prahovei am gasit 2 trenuri care se conecteaza cat de cat bine desi as fi preferat ori sa aiba IC-ul statie la Busteni , ori sa se faca schimbul de trenuri la Sinaia (mai logic).
IC531 Bucuresti Nord 13.15 Predeal 15.06
R3006 Predeal 15.09 Busteni 15.23
Tot la treburi bune avem:
IR1577 Bucuresti Nord 18.10 Ploiesti Sud 18.52
R1764 Ploiesti Sud 19.17 Busteni 20.24
Desi preferam ca pauza de asteptare sa scada la 15' asa cum s-a promis !
O alta constatare trista de asta data... Daca in mersul curent avem trenuri internationale fix din 2 in 2 ore din Arad spre Budapesta si fix cu plecare la minut din gara Arad , din decembrie observam ca 2 din trenurile internationale pur si simplu dispar ... E o mare prostie faptul ca IC 531 nu opreste la Busteni. Ar fi umplut un interval gol de timp in relatia Bucuresti - Busteni. Este insa un lucru mare ca au mentinut trenul Ister cu oprire la Busteni dimineata cel putin spre Bucuresti acesta fiind foarte solicitat, cel putin 10 calatori pe zi utilizand acest tren din Busteni. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 09:26 | |
| Cum ma asteptam, noul IR 1647 la grupa de Tirgu Mures n-are nici macar o cuseta de 6 locuri, nu e cap deloc. Ce scuza or mai avea acum? Tonajul nu cred ca mai e o problema, o sa aiba pentru Bistita 3 vagoane clasa + 1 cuseta + 1 vagon de dormit iar la Tirgu mures 3 vagoane clasa. I m b e c i l i, vagoanele clasa de Tirgu Mures sunt goale, mai bine scoteau unul de cls 2 si bagau o cuseta. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 10:07 | |
| - kristi kkk a scris:
- Cum ma asteptam, noul IR 1647 la grupa de Tirgu Mures n-are nici macar o cuseta de 6 locuri, nu e cap deloc. Ce scuza or mai avea acum? Tonajul nu cred ca mai e o problema, o sa aiba pentru Bistita 3 vagoane clasa + 1 cuseta + 1 vagon de dormit iar la Tirgu mures 3 vagoane clasa. I m b e c i l i, vagoanele clasa de Tirgu Mures sunt goale, mai bine scoteau unul de cls 2 si bagau o cuseta.
cata prostie poate sa existe la cei de la cfr ,ca si cum bistrita este un oras super-important care necesita 2 vag de dormit iar tg mures este un catun unde nu coboara nimeni.sunt ceva d egroaza cei de la cfr.cred ca pentru bistrita or sa fie calatori in cele 5 vagoane cat pentru 1 vagon. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 10:14 | |
| - ATM a scris:
- Poi Nessbar (Nesebar) e si in lista mea de trenuri actuale, stiam ca circula. Eu ma refeream la alealalte care NU mai circula. Dar traficul oricum e foarte, foarte scazut fata de ce era in anii de glorie ai litoralului. Lumea s-anvatat la zboruri charter, nu mai sta nimeni sa vina din Rusia 2-3 zile cu trenul pana la Varna, cand ajunge in 3 ore cu avionul. Pana la urma, concediul are si el un timp limitat, nu? in fine, asta era doar un exemplu care arata cum diverse trase cu traditie nu isi mai gasesc justificare acuma -cu trimitere la Iasi-Craiova.
Cat despre viteza vagoanelor si viteza reala de deplasare, n-ai ce-i face, nu aici e problema - orice vagon, oricat de slab si, vechi o fi el, tot a fost construit pentru macar 140 (sa ne gandim pana si la 21-47) sau mai sus. Nu e ca si cum CFR ar plati in plus pentru vagoane de viteza sporita, pur si simplu nu ai de unde sa mai iei vagoane limitate la 100-120 la ora (si sa zici ca faci niscaiva economie la buget prin faptul ca sunt mai lente). Pentru ca asa ceva nu se mai produce - exceptand desigur etajatele si DMU/EMU. Asa ca , indiferent cat de vechi /sh nemtesc/austriac/AVA200 o fi vagonul, tot iti merge cu 160 -200, asta e. Problema e la reversul medaliei, trebuie sa ridicam noi calitatea sinei pentru a exploata ce avem in parc.
Pentru Manuela si Suceava-Constanta doar prin 1990 -e drept ca atunci a fost permanentizat, dar tot are 20 de ani...si se mentine...incepe sa devina usor usor un clasic. Pe cand, daca stam sa ne gandim, Iasi-Craiova in forma care o stim (adica 255/258) a circulat doar vreo ...cat...10 ani? ca nu mai tin minte exact cand a disparut, prin 2001, 2002?
- Citat :
- si de la anul mai spoiesc 16 gari cu 180 de milioane de euro si podurile podetele tunelurile pica azi maine !!
Mare adevar ai zis. Ma intreb cat or mai tine podurile si podetele astea pana sa se prabuseasca unu' sub un tren. Se tot zice periodic ca mai mult de xx% (de obicei 70%) din lucrarile de arta si-a depasit durata de viata... si ce-i drept, nu de putine ori trenurile trec peste poduri cu nituri, fabricate in 1900-1920-1940...
In fine, reintorcandu-ne la Infofer: complicata chestia cu RE pentru un calator normal (adica nu noi, astia pasionatii, care mai stim cate una-alta). Dai si tu pe Infofer cautare la tabela de la Sighet, hopa, prima data ai impresia ca au disparut trenurile de Bucuresti si Timisoara, vezi numai RE care merg ba la Salva, ba la Beclean. Fara notificare c-ar avea vagoane pentru IR cutare-cutare care ala, la randul lui, merge la Buc sau Tm. Nu e bine asa. Pentru calatorul de rand trebe ceva mai clar, sa se lamureasca din prima ...
problema cu grupele d evagoane este f veche;chiar si pe panouri in gari un tren cu grupa de vag pt o localitate nu este trecut ca avand acea grupa.cel mai simplu ar fi fost cam asa: statia bucuresti nord: ic 551 bucuresti-iasi-suceava nord pe infofer 561 este rtecut in statia cfr iasi ca ic marasesti -iasi(intr-adevara marasesti este o mare METROPOLA a tarii la care trebuia musai INTERCITY. ca sa nu mai vorbim de faptul ca un intercity ar trbuis a opreasca doar in capitale de judet si statiuni importante: tim nord -herculane-severin-craiova-buc nord buc nord -ploiesti sud-buzau-focsani-vaslui-iasi etc |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 10:24 | |
| O alta problema la noul mers e lipsa legaturilor din Bucuresti cu Tg. Carbunesti, Tg. Jiu si restul oraselor din zona la ore mai bune. De exemplu cel mai devreme poti ajunge in Tg. Jiu la ora 17:03 pentru ca NU ai cum sa prinzi trenul regio ce pleaca pe la 8 dimineata din Craiova. Ideea este ca o mare parte din dubele care pleca spre localitatile din judet au ultima ora de plecare inainte de 17. Inainte aveai o "legatura" de IC + Personal cu schimbare in Filiasi, insa IC acum nu mai opreste in Filiasi. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 12:03 | |
| Bine ca in sfarsit au afisat mersul, bine ca au ramas aceleasi tarife la regio si mai bine de combinatia cu reduceri la mai multe trenuri. Sper ca in cateva zile sa dispara toate erorile de pe infofer si sa apara cartea. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 13:46 | |
| - manuela a scris:
- pe infofer 561 este rtecut in statia cfr iasi ca ic marasesti -iasi(intr-adevara marasesti este o mare METROPOLA a tarii la care trebuia musai INTERCITY.
Oreşte pentru că se detaşază de la trenul de Suceava acolo. Când circula prin paşcani nu oprea în Mărăşeşti. _________________ :TTT:
|
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 13:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- manuela a scris:
- pe infofer 561 este rtecut in statia cfr iasi ca ic marasesti -iasi(intr-adevara marasesti este o mare METROPOLA a tarii la care trebuia musai INTERCITY.
Oreşte pentru că se detaşază de la trenul de Suceava acolo. Când circula prin paşcani nu oprea în Mărăşeşti. fix aiurea,isi cam bat joc de intercity-urile astea.putea sa il detaseze la focsani;oricum e aiurea multe dintre ele numai ic nu sunt. mai degraba era pe vremuri ic expresul stefan cel mare de is-buc cu opriri in bacau ,focsani,buzau si ploiesti sud.pleca undeva in jurul orei 16,30 din iasi. |
| | | Scoop
Numarul mesajelor : 112 Varsta : 35 Localizare : Constanta/Bucuresti Reputatie : 5263 Data de inscriere : 21/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 15:02 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 15:16 | |
| In ce priveste oprirea in Marasesti, cel putin in cazul atasarii detasarii grupei de Iasi, cred ca nu e nimic de comentat.
Grupa de la Iasi soseste in Marasesti este trasa spre Adjud de locomotiva cu care a sosit si apoi cuplata la trenul de la Suceava. Simplu si eficient.
Invers la sosirea de la Bucuresti se dezleaga, trenul pleaca la Suceava si vagoanele ramasa primest locomotiva pentru Iasi. Am circulat in ambele sensuri, a,m prins si vremea cind IC de la Iasi il vedea din urma pe cel de la Suceava in gara Buzau. Toatal inutil.
Pentru anumite operatiuni, garile CFR sint mai importante decit localitatile deservite. De exemplu Marasesti, Vintu de Jos, Siculeni, Deda, Salva, Saratel. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 15:34 | |
| Marasesti nu e METROPOLA e nod feroviar .. si fiind nod feroviar e musai sa opreasca IC'ul.La fel cum e si Simeria,Ploiesti Vest,etc,indiferent de marime.De atata timp ar trebuii sa stiti ca la CFR trenurile circula pe PILE ... ai PILE ai 1824 cu vagoane 20-54/55(cand se circula la altii cu 21-47 pe accelerat),apoi a avut 26-16 noi de mirosea si vopseaua pe ele a nou ,apoi 22-96+21-76 iarasi impecabile ,si mai nou 20-83 care circula pe noile IC pe M800 .. asta e.... ROMANIA.Eu zic doar sa mergeti cu 1691 sa vedeti cum au ajuns 22-96'urile care erau pe 1824 inainte .. sa vedeti cum au sa ajunga 20-83'urile ... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |