Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2011-2012

In jos 
+85
rich1974
M.I.C.I.
user dezactivat...
alexmorph3us
marius_m
Vlad
Scoop
orestte
Caravelle_Zg
saint
Marius Iulian
billy752-istu
andreikiki
ATM
060DA1076
cnusi
cristi CFR
Razvan Tudor
manuela
dandel
Dr2005
DAS 2011
Saruman
Balto
augustin_ciuraru
alex03bv
clauadrian24
dragutz_blue2010
Zoli
bubu
Silver
get.
marissa
kristi kkk
mtk
puscasflaviu
ionutz72
popovici
Marius
v43v63
COSTACHE MIHAIL
petre112
Karl
ovivi
decward
redeme
nenuandrei
halmarius
1nt3rp0l_106
Ryan Anderson
iDorin
tuborgtnp
Costin.H
Nk11
Adrian78
bostanesku gigel
Luna
eu
Cobra
IonutCFR2009
cardinal
Vitosa
ravers75
AlexD
traian
mihaiuc
Jhonyla
ionutz85
marius_catalin84
lovekomotive
Alex Avram
cont inactiv
Ionutz
cortexedge
rizelgeorgel2004
calin941-2
Adisoft1991s
iuli.hard
razvan - trenuri
bogdan srl
DUAL
George33
The Legend
Nesebar
AndiCFR
89 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 20:38

Da o sa le plateasca TUI mult mai rentabil decat sa platesti si IDM si alte cele!!
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5410
Data de inscriere : 03/11/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 20:44

ATM a scris:
Returul Regiotrans: R14066 Iasi (15.34) - Ploiesti (21.56) - Brasov (00.15).

NU prea se canibalizeaza cu trenul CFR-ului, care are urmatorul orar: IR1764 Iasi (13.00) - Ploiesti (19.22) - Brasov (21.25).

Pentru bucuresteni, cartea MT e de gasit (cel putin eu am gasit-o azi) in Gara de Nord, ca de obicei la casa de bilete 1, rezervari internationale. Probabil ca o fi aparut si la agentia de pe Grivitei.

Siii, dupa cateva rasfoieli alandala, ca nici nu stiu unde sa ma uit prima data:

Scad multisor timpii de mers. Comparatie edificatoare: A 1642, Baia Mare-Bucuresti.
Mersul vechi, inca actual: Baia Mare (15.48) - Buc N (5.40 AM) - 13 ore 52 minute
Mersul nou, care vine: Baia Mare(18.30) - Buc N (06.10 AM) - 11 ore 40 minute.
Desigur, parte din castig se justifica prin pierderea grupelor de Bistrita si Tg Mures, devenite tren separat. Dar, mai sa fie, un castig de 2 ore si 12 minute nu e rau deloc.

Ras-discutatul IR1840 Constanta-Satu Mare are din pacate o pata neagra. Cand is lucrari pe 501 se anuleaza pe distanta Miercurea Ciuc-Ghimes, respectiv Adjud-Siculeni. Sa inteleg ca atunci trenul se sparge in 2...gen Satu Mare-Miercurea Ciuc+Ghimes-Constanta? sau...il anuleaza de nu se vede? un lucru de observat cu atentie.

Apare , in sfarsit cu acte in regula, o pereche clasica de trenuri Regio Buzau -Miercurea Ciuc. Adica 5311 la dus si la intors 5316 (plus inca unul, care dubleaza trasa cu 4 ore mai tarziu, 5205). Da, stiu ca in trecut ruta o facea tot o garnitura , sparta in mai multe trenuri, dar acuma e prima data cand chiar e oficial, un singur tren. Mare lucru vezi zice...hm, nu e chiar putin, ruta e ciudata, iar kilometrii multisori - 274 km pe un sens. Pentru un Regio al CFR-ului nu e deloc de neglijat. E chiar al doilea ca distanta al CFR-ului, dupa 2023 si 2024, Arad-Tg Jiu (288 km).

Pe Valea Prahovei, idei generale:
-se merge in continuare destul de lent. Probabil cand s-or finaliza lucrarile s-o schimba ceva
-in Floresti Prahova vor opri de acuma numai Regio, nici un IR nu mai opreste. Nici macar Regio celor de la Regiotrans nu opreste
-toate trenurile opresc in prostie in statiunile montane - Busteni, Azuga. Busteniul e sarit doar de 5 trenuri in total (calculat pe ambele sensuri). Pana si EN Ister opreste, atat la dus cat si la intors. E cam exagerat cu Isterul, zic eu. S-o fi asteptand CFR la o invazie masiva de turisti unguri pentru Busteni acu' de sarbatori?
-au disparut trasele rusinii, prin care acceleratele de lung parcurs (1642, 1742) luat toate statiile la rand. Acuma exista un personal care face asta.
-trenul cu cea mai curata trasa ramane IC531 Avram Iancu (opriri doar in Bucuresti, Ploiesti, Sinaia, Predeal, Brasov).



Aaa, sa nu uit. Ce frumos se vede la tabela 800 timpi precum Bucuresti-Ciulnita 1 ora si 3 minute, pentru 109 km...ce frumos s-ar vedea totusi si daca IC-urile ar merge si ele fara oprire pe toata distanta, cum era odata...


Aaaa, sa nu uit nr 2 (bad, bad CFR Mad ). Sa va uitati la tabelele 310, 200 si 213. Veti vedea un IC 535 Cluj-Timisoara - probabil un Desiro, dupa timpii de rebrusare in Arad si Radna (5 min).
Prima neregula - parca scapasem de Desiro cu rang de IC.
Nimic in neregula cu trasa in sine, dar asta doar la prima vedere, pentru ca daca ne uitam mai atent...: cand se inchide segmentul Arad-Tm il deviaza , ca de obicei, pe Radna, pe tab. 213.
Iarasi nimic de zis pana nu vedeti de fapt trasa variantei 535. In loc sa mearga ca un IC ce este, fara oprire, CFR-ul l-a pus sa opreasca (pe langa Radna) in urmatoarele statii: Zabrani Hm, Remetea Mica, Giarmata Hm. NIci una nu e statie de incrucisare, ca linia e libera iar timpii de mers arata clar o stationare de un minut.
Si acum stau si ma gandesc oare - DE CE STATIONARILE ASTEA? oare banatenii din Zabrani sau Remetea... chiar or sta ei cu sufletul la gura sa vada cand se inchide linia de Arad, pentru a se devia IC-ul prin Radna si sa mearga cu el la Timisoara? cine, omeneste vorbind, se asteapta sa adune calatori de pe traseu pentru un IC deviat aleator...? ce dreak, ma oameni buni...


reeritor la ir contanta-sm ,poti fi sigur ca il anuleaza pe intreaga distanta;intre ghimes si cta nu se justifica dat iind faptul ca de la marassesti intra in parcurs iasi-cta via buzau care preia calatorii doritori de litoral in extrasezon;nu cred ca il vor lasa pe relatia satu mare-m.ciuc.;oricum imi mentin parerea ca acest tren nu va avea multe zile dintre cele nou introduse.
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
Alex Avram


Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 30
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 8374
Data de inscriere : 20/06/2009

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 20:58

manuela a scris:
ATM a scris:
Returul Regiotrans: R14066 Iasi (15.34) - Ploiesti (21.56) - Brasov (00.15).

NU prea se canibalizeaza cu trenul CFR-ului, care are urmatorul orar: IR1764 Iasi (13.00) - Ploiesti (19.22) - Brasov (21.25).

Pentru bucuresteni, cartea MT e de gasit (cel putin eu am gasit-o azi) in Gara de Nord, ca de obicei la casa de bilete 1, rezervari internationale. Probabil ca o fi aparut si la agentia de pe Grivitei.

Siii, dupa cateva rasfoieli alandala, ca nici nu stiu unde sa ma uit prima data:

Scad multisor timpii de mers. Comparatie edificatoare: A 1642, Baia Mare-Bucuresti.
Mersul vechi, inca actual: Baia Mare (15.48) - Buc N (5.40 AM) - 13 ore 52 minute
Mersul nou, care vine: Baia Mare(18.30) - Buc N (06.10 AM) - 11 ore 40 minute.
Desigur, parte din castig se justifica prin pierderea grupelor de Bistrita si Tg Mures, devenite tren separat. Dar, mai sa fie, un castig de 2 ore si 12 minute nu e rau deloc.

Ras-discutatul IR1840 Constanta-Satu Mare are din pacate o pata neagra. Cand is lucrari pe 501 se anuleaza pe distanta Miercurea Ciuc-Ghimes, respectiv Adjud-Siculeni. Sa inteleg ca atunci trenul se sparge in 2...gen Satu Mare-Miercurea Ciuc+Ghimes-Constanta? sau...il anuleaza de nu se vede? un lucru de observat cu atentie.

Apare , in sfarsit cu acte in regula, o pereche clasica de trenuri Regio Buzau -Miercurea Ciuc. Adica 5311 la dus si la intors 5316 (plus inca unul, care dubleaza trasa cu 4 ore mai tarziu, 5205). Da, stiu ca in trecut ruta o facea tot o garnitura , sparta in mai multe trenuri, dar acuma e prima data cand chiar e oficial, un singur tren. Mare lucru vezi zice...hm, nu e chiar putin, ruta e ciudata, iar kilometrii multisori - 274 km pe un sens. Pentru un Regio al CFR-ului nu e deloc de neglijat. E chiar al doilea ca distanta al CFR-ului, dupa 2023 si 2024, Arad-Tg Jiu (288 km).

Pe Valea Prahovei, idei generale:
-se merge in continuare destul de lent. Probabil cand s-or finaliza lucrarile s-o schimba ceva
-in Floresti Prahova vor opri de acuma numai Regio, nici un IR nu mai opreste. Nici macar Regio celor de la Regiotrans nu opreste
-toate trenurile opresc in prostie in statiunile montane - Busteni, Azuga. Busteniul e sarit doar de 5 trenuri in total (calculat pe ambele sensuri). Pana si EN Ister opreste, atat la dus cat si la intors. E cam exagerat cu Isterul, zic eu. S-o fi asteptand CFR la o invazie masiva de turisti unguri pentru Busteni acu' de sarbatori?
-au disparut trasele rusinii, prin care acceleratele de lung parcurs (1642, 1742) luat toate statiile la rand. Acuma exista un personal care face asta.
-trenul cu cea mai curata trasa ramane IC531 Avram Iancu (opriri doar in Bucuresti, Ploiesti, Sinaia, Predeal, Brasov).



Aaa, sa nu uit. Ce frumos se vede la tabela 800 timpi precum Bucuresti-Ciulnita 1 ora si 3 minute, pentru 109 km...ce frumos s-ar vedea totusi si daca IC-urile ar merge si ele fara oprire pe toata distanta, cum era odata...


Aaaa, sa nu uit nr 2 (bad, bad CFR Mad ). Sa va uitati la tabelele 310, 200 si 213. Veti vedea un IC 535 Cluj-Timisoara - probabil un Desiro, dupa timpii de rebrusare in Arad si Radna (5 min).
Prima neregula - parca scapasem de Desiro cu rang de IC.
Nimic in neregula cu trasa in sine, dar asta doar la prima vedere, pentru ca daca ne uitam mai atent...: cand se inchide segmentul Arad-Tm il deviaza , ca de obicei, pe Radna, pe tab. 213.
Iarasi nimic de zis pana nu vedeti de fapt trasa variantei 535. In loc sa mearga ca un IC ce este, fara oprire, CFR-ul l-a pus sa opreasca (pe langa Radna) in urmatoarele statii: Zabrani Hm, Remetea Mica, Giarmata Hm. NIci una nu e statie de incrucisare, ca linia e libera iar timpii de mers arata clar o stationare de un minut.
Si acum stau si ma gandesc oare - DE CE STATIONARILE ASTEA? oare banatenii din Zabrani sau Remetea... chiar or sta ei cu sufletul la gura sa vada cand se inchide linia de Arad, pentru a se devia IC-ul prin Radna si sa mearga cu el la Timisoara? cine, omeneste vorbind, se asteapta sa adune calatori de pe traseu pentru un IC deviat aleator...? ce dreak, ma oameni buni...


reeritor la ir contanta-sm ,poti fi sigur ca il anuleaza pe intreaga distanta;intre ghimes si cta nu se justifica dat iind faptul ca de la marassesti intra in parcurs iasi-cta via buzau care preia calatorii doritori de litoral in extrasezon;nu cred ca il vor lasa pe relatia satu mare-m.ciuc.;oricum imi mentin parerea ca acest tren nu va avea multe zile dintre cele nou introduse.
E de asteptat ca dupa 2-3 luni sau chiar 4 trenul acesta IR 1840 va fi anulat o buna perioada de timp!cum se intampla si cu IC581 in anul 2009(daca imi-aduc aminte bine)

-------

http://www.forumtrenuri.com/viewtopic.forum?t=1732
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 66 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2011-2012
Sus 
Pagina 66 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» Modificari in Mersul Trenurilor 2011-2012

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: