|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 01 Dec 2011, 20:38 | |
| Da o sa le plateasca TUI mult mai rentabil decat sa platesti si IDM si alte cele!! |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 01 Dec 2011, 20:44 | |
| - ATM a scris:
- Returul Regiotrans: R14066 Iasi (15.34) - Ploiesti (21.56) - Brasov (00.15).
NU prea se canibalizeaza cu trenul CFR-ului, care are urmatorul orar: IR1764 Iasi (13.00) - Ploiesti (19.22) - Brasov (21.25).
Pentru bucuresteni, cartea MT e de gasit (cel putin eu am gasit-o azi) in Gara de Nord, ca de obicei la casa de bilete 1, rezervari internationale. Probabil ca o fi aparut si la agentia de pe Grivitei.
Siii, dupa cateva rasfoieli alandala, ca nici nu stiu unde sa ma uit prima data:
Scad multisor timpii de mers. Comparatie edificatoare: A 1642, Baia Mare-Bucuresti. Mersul vechi, inca actual: Baia Mare (15.48) - Buc N (5.40 AM) - 13 ore 52 minute Mersul nou, care vine: Baia Mare(18.30) - Buc N (06.10 AM) - 11 ore 40 minute. Desigur, parte din castig se justifica prin pierderea grupelor de Bistrita si Tg Mures, devenite tren separat. Dar, mai sa fie, un castig de 2 ore si 12 minute nu e rau deloc.
Ras-discutatul IR1840 Constanta-Satu Mare are din pacate o pata neagra. Cand is lucrari pe 501 se anuleaza pe distanta Miercurea Ciuc-Ghimes, respectiv Adjud-Siculeni. Sa inteleg ca atunci trenul se sparge in 2...gen Satu Mare-Miercurea Ciuc+Ghimes-Constanta? sau...il anuleaza de nu se vede? un lucru de observat cu atentie.
Apare , in sfarsit cu acte in regula, o pereche clasica de trenuri Regio Buzau -Miercurea Ciuc. Adica 5311 la dus si la intors 5316 (plus inca unul, care dubleaza trasa cu 4 ore mai tarziu, 5205). Da, stiu ca in trecut ruta o facea tot o garnitura , sparta in mai multe trenuri, dar acuma e prima data cand chiar e oficial, un singur tren. Mare lucru vezi zice...hm, nu e chiar putin, ruta e ciudata, iar kilometrii multisori - 274 km pe un sens. Pentru un Regio al CFR-ului nu e deloc de neglijat. E chiar al doilea ca distanta al CFR-ului, dupa 2023 si 2024, Arad-Tg Jiu (288 km).
Pe Valea Prahovei, idei generale: -se merge in continuare destul de lent. Probabil cand s-or finaliza lucrarile s-o schimba ceva -in Floresti Prahova vor opri de acuma numai Regio, nici un IR nu mai opreste. Nici macar Regio celor de la Regiotrans nu opreste -toate trenurile opresc in prostie in statiunile montane - Busteni, Azuga. Busteniul e sarit doar de 5 trenuri in total (calculat pe ambele sensuri). Pana si EN Ister opreste, atat la dus cat si la intors. E cam exagerat cu Isterul, zic eu. S-o fi asteptand CFR la o invazie masiva de turisti unguri pentru Busteni acu' de sarbatori? -au disparut trasele rusinii, prin care acceleratele de lung parcurs (1642, 1742) luat toate statiile la rand. Acuma exista un personal care face asta. -trenul cu cea mai curata trasa ramane IC531 Avram Iancu (opriri doar in Bucuresti, Ploiesti, Sinaia, Predeal, Brasov).
Aaa, sa nu uit. Ce frumos se vede la tabela 800 timpi precum Bucuresti-Ciulnita 1 ora si 3 minute, pentru 109 km...ce frumos s-ar vedea totusi si daca IC-urile ar merge si ele fara oprire pe toata distanta, cum era odata...
Aaaa, sa nu uit nr 2 (bad, bad CFR ). Sa va uitati la tabelele 310, 200 si 213. Veti vedea un IC 535 Cluj-Timisoara - probabil un Desiro, dupa timpii de rebrusare in Arad si Radna (5 min). Prima neregula - parca scapasem de Desiro cu rang de IC. Nimic in neregula cu trasa in sine, dar asta doar la prima vedere, pentru ca daca ne uitam mai atent...: cand se inchide segmentul Arad-Tm il deviaza , ca de obicei, pe Radna, pe tab. 213. Iarasi nimic de zis pana nu vedeti de fapt trasa variantei 535. In loc sa mearga ca un IC ce este, fara oprire, CFR-ul l-a pus sa opreasca (pe langa Radna) in urmatoarele statii: Zabrani Hm, Remetea Mica, Giarmata Hm. NIci una nu e statie de incrucisare, ca linia e libera iar timpii de mers arata clar o stationare de un minut. Si acum stau si ma gandesc oare - DE CE STATIONARILE ASTEA? oare banatenii din Zabrani sau Remetea... chiar or sta ei cu sufletul la gura sa vada cand se inchide linia de Arad, pentru a se devia IC-ul prin Radna si sa mearga cu el la Timisoara? cine, omeneste vorbind, se asteapta sa adune calatori de pe traseu pentru un IC deviat aleator...? ce dreak, ma oameni buni...
reeritor la ir contanta-sm ,poti fi sigur ca il anuleaza pe intreaga distanta;intre ghimes si cta nu se justifica dat iind faptul ca de la marassesti intra in parcurs iasi-cta via buzau care preia calatorii doritori de litoral in extrasezon;nu cred ca il vor lasa pe relatia satu mare-m.ciuc.;oricum imi mentin parerea ca acest tren nu va avea multe zile dintre cele nou introduse. |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 01 Dec 2011, 20:58 | |
| - manuela a scris:
- ATM a scris:
- Returul Regiotrans: R14066 Iasi (15.34) - Ploiesti (21.56) - Brasov (00.15).
NU prea se canibalizeaza cu trenul CFR-ului, care are urmatorul orar: IR1764 Iasi (13.00) - Ploiesti (19.22) - Brasov (21.25).
Pentru bucuresteni, cartea MT e de gasit (cel putin eu am gasit-o azi) in Gara de Nord, ca de obicei la casa de bilete 1, rezervari internationale. Probabil ca o fi aparut si la agentia de pe Grivitei.
Siii, dupa cateva rasfoieli alandala, ca nici nu stiu unde sa ma uit prima data:
Scad multisor timpii de mers. Comparatie edificatoare: A 1642, Baia Mare-Bucuresti. Mersul vechi, inca actual: Baia Mare (15.48) - Buc N (5.40 AM) - 13 ore 52 minute Mersul nou, care vine: Baia Mare(18.30) - Buc N (06.10 AM) - 11 ore 40 minute. Desigur, parte din castig se justifica prin pierderea grupelor de Bistrita si Tg Mures, devenite tren separat. Dar, mai sa fie, un castig de 2 ore si 12 minute nu e rau deloc.
Ras-discutatul IR1840 Constanta-Satu Mare are din pacate o pata neagra. Cand is lucrari pe 501 se anuleaza pe distanta Miercurea Ciuc-Ghimes, respectiv Adjud-Siculeni. Sa inteleg ca atunci trenul se sparge in 2...gen Satu Mare-Miercurea Ciuc+Ghimes-Constanta? sau...il anuleaza de nu se vede? un lucru de observat cu atentie.
Apare , in sfarsit cu acte in regula, o pereche clasica de trenuri Regio Buzau -Miercurea Ciuc. Adica 5311 la dus si la intors 5316 (plus inca unul, care dubleaza trasa cu 4 ore mai tarziu, 5205). Da, stiu ca in trecut ruta o facea tot o garnitura , sparta in mai multe trenuri, dar acuma e prima data cand chiar e oficial, un singur tren. Mare lucru vezi zice...hm, nu e chiar putin, ruta e ciudata, iar kilometrii multisori - 274 km pe un sens. Pentru un Regio al CFR-ului nu e deloc de neglijat. E chiar al doilea ca distanta al CFR-ului, dupa 2023 si 2024, Arad-Tg Jiu (288 km).
Pe Valea Prahovei, idei generale: -se merge in continuare destul de lent. Probabil cand s-or finaliza lucrarile s-o schimba ceva -in Floresti Prahova vor opri de acuma numai Regio, nici un IR nu mai opreste. Nici macar Regio celor de la Regiotrans nu opreste -toate trenurile opresc in prostie in statiunile montane - Busteni, Azuga. Busteniul e sarit doar de 5 trenuri in total (calculat pe ambele sensuri). Pana si EN Ister opreste, atat la dus cat si la intors. E cam exagerat cu Isterul, zic eu. S-o fi asteptand CFR la o invazie masiva de turisti unguri pentru Busteni acu' de sarbatori? -au disparut trasele rusinii, prin care acceleratele de lung parcurs (1642, 1742) luat toate statiile la rand. Acuma exista un personal care face asta. -trenul cu cea mai curata trasa ramane IC531 Avram Iancu (opriri doar in Bucuresti, Ploiesti, Sinaia, Predeal, Brasov).
Aaa, sa nu uit. Ce frumos se vede la tabela 800 timpi precum Bucuresti-Ciulnita 1 ora si 3 minute, pentru 109 km...ce frumos s-ar vedea totusi si daca IC-urile ar merge si ele fara oprire pe toata distanta, cum era odata...
Aaaa, sa nu uit nr 2 (bad, bad CFR ). Sa va uitati la tabelele 310, 200 si 213. Veti vedea un IC 535 Cluj-Timisoara - probabil un Desiro, dupa timpii de rebrusare in Arad si Radna (5 min). Prima neregula - parca scapasem de Desiro cu rang de IC. Nimic in neregula cu trasa in sine, dar asta doar la prima vedere, pentru ca daca ne uitam mai atent...: cand se inchide segmentul Arad-Tm il deviaza , ca de obicei, pe Radna, pe tab. 213. Iarasi nimic de zis pana nu vedeti de fapt trasa variantei 535. In loc sa mearga ca un IC ce este, fara oprire, CFR-ul l-a pus sa opreasca (pe langa Radna) in urmatoarele statii: Zabrani Hm, Remetea Mica, Giarmata Hm. NIci una nu e statie de incrucisare, ca linia e libera iar timpii de mers arata clar o stationare de un minut. Si acum stau si ma gandesc oare - DE CE STATIONARILE ASTEA? oare banatenii din Zabrani sau Remetea... chiar or sta ei cu sufletul la gura sa vada cand se inchide linia de Arad, pentru a se devia IC-ul prin Radna si sa mearga cu el la Timisoara? cine, omeneste vorbind, se asteapta sa adune calatori de pe traseu pentru un IC deviat aleator...? ce dreak, ma oameni buni...
reeritor la ir contanta-sm ,poti fi sigur ca il anuleaza pe intreaga distanta;intre ghimes si cta nu se justifica dat iind faptul ca de la marassesti intra in parcurs iasi-cta via buzau care preia calatorii doritori de litoral in extrasezon;nu cred ca il vor lasa pe relatia satu mare-m.ciuc.;oricum imi mentin parerea ca acest tren nu va avea multe zile dintre cele nou introduse. E de asteptat ca dupa 2-3 luni sau chiar 4 trenul acesta IR 1840 va fi anulat o buna perioada de timp!cum se intampla si cu IC581 in anul 2009(daca imi-aduc aminte bine) ------- http://www.forumtrenuri.com/viewtopic.forum?t=1732 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |