|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 15:45 | |
| Nu toate trenurile trebuie sa opreasca daca e nod feroviar. Vorbeam strict de cazul de fata cu atasare/detasare de vagoane. |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 15:52 | |
| manuela are intr-un fel dreptate, detasarea s-ar putea face la focsani, dar asta ar insemna personal si locomtive acolo. N-ar fi o idee rea sa se mute revizia de vagoane de la marasesti la focsani, sa se formeze toate trenurile personale de acolo si nu de la marasesti |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 16:06 | |
| - dan tm a scris:
- Nu toate trenurile trebuie sa opreasca daca e nod feroviar. Vorbeam strict de cazul de fata cu atasare/detasare de vagoane.
La Mărășești sunt și alte dedesupturi, cum ar fi supraviețuirea reviziei de vagoane de acolo. Ai două perechi de trenuri cu atașări/detașări de vagoane, încă vreo trei revizii în tranzit și câteva locale - revizia rămâne. Mă întreb ce struțocămilă e regio express și la ce preț vor circula astea! |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 16:53 | |
| |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 16:56 | |
| - dan tm a scris:
- In ce priveste oprirea in Marasesti, cel putin in cazul atasarii detasarii grupei de Iasi, cred ca nu e nimic de comentat.
Grupa de la Iasi soseste in Marasesti este trasa spre Adjud de locomotiva cu care a sosit si apoi cuplata la trenul de la Suceava. Simplu si eficient.
Invers la sosirea de la Bucuresti se dezleaga, trenul pleaca la Suceava si vagoanele ramasa primest locomotiva pentru Iasi. Am circulat in ambele sensuri, a,m prins si vremea cind IC de la Iasi il vedea din urma pe cel de la Suceava in gara Buzau. Toatal inutil.
Pentru anumite operatiuni, garile CFR sint mai importante decit localitatile deservite. De exemplu Marasesti, Vintu de Jos, Siculeni, Deda, Salva, Saratel. manevrele acestea ar trebui sa fie doar la trenurile personale ,ma rog REGIO. la inceputul anilor 80,toate trenurile de iasi spre bucuresti nu-si schimbau sensul de parcurs,locomotiva era schimbat la focsani unde stationau 10 minute pe ceas. acum timp pierdut pentru un tren care se numeste INTERCITY SI CARE FACE DE LA IS LA BUC CAT RASPIDUL SAU ACCELERATUL.JENANAT!!!! |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 16:58 | |
| - didinul a scris:
- dan tm a scris:
- Nu toate trenurile trebuie sa opreasca daca e nod feroviar. Vorbeam strict de cazul de fata cu atasare/detasare de vagoane.
La Mărășești sunt și alte dedesupturi, cum ar fi supraviețuirea reviziei de vagoane de acolo. Ai două perechi de trenuri cu atașări/detașări de vagoane, încă vreo trei revizii în tranzit și câteva locale - revizia rămâne.
Mă întreb ce struțocămilă e regio express și la ce preț vor circula astea! BATAIE DE JOC CA LA NOI nu exista la nimeni. regio expres trebuiau sa opreasca in capitale d ejudet,orase si comune mari,un fel de actualele acceletrate. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 17:04 | |
| - dan tm a scris:
- In ce priveste oprirea in Marasesti, cel putin in cazul atasarii detasarii grupei de Iasi, cred ca nu e nimic de comentat.
Grupa de la Iasi soseste in Marasesti este trasa spre Adjud de locomotiva cu care a sosit si apoi cuplata la trenul de la Suceava. Simplu si eficient.
Invers la sosirea de la Bucuresti se dezleaga, trenul pleaca la Suceava si vagoanele ramasa primest locomotiva pentru Iasi. Am circulat in ambele sensuri, a,m prins si vremea cind IC de la Iasi il vedea din urma pe cel de la Suceava in gara Buzau. Toatal inutil.
Pentru anumite operatiuni, garile CFR sint mai importante decit localitatile deservite. De exemplu Marasesti, Vintu de Jos, Siculeni, Deda, Salva, Saratel. sa fim seriosi,am circulat (si inca foarte des )cu ic buc-iasi de dupa amiaza.cele 5 vagoane erau chiar plinuteasa incat nu stiu cat de inutil ar fi fost sa lase asa. probabil ai circulat cu ic de suceava care era gol ,nu stiu ce sa zic dar cel de iasi nu este gol. si inca ceva ,ic sunt intr emarile orase ale tarii;dinc ate stiu marile orase sunt peste 200.000 loc iar suceava abia daca are 100.000 .este singurul oras (care nu este nici mare ,nici importnat)care este legat cu ic de capitala. in rest sunt: buc tim buc cta buc bv buc -iasi buc gl buc cv buc cj buc oradea. suceava nu prea se incadreaza in acest peisaj feroviar. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 17:07 | |
| - didinul a scris:
- dan tm a scris:
- Nu toate trenurile trebuie sa opreasca daca e nod feroviar. Vorbeam strict de cazul de fata cu atasare/detasare de vagoane.
La Mărășești sunt și alte dedesupturi, cum ar fi supraviețuirea reviziei de vagoane de acolo. Ai două perechi de trenuri cu atașări/detașări de vagoane, încă vreo trei revizii în tranzit și câteva locale - revizia rămâne. Mă întreb ce struțocămilă e regio express și la ce preț vor circula astea! Dane in ani trecuti erau o gramada de trenuri care nu opreau in Teius Marasesti Simeria !!Eu personal as mai desfinta din aceste revizii pentru ca nu iai mai au rostul nu se mai fac revizii pe canal la vagoane si ma intreb daca nu era mai rentabil sa fie alimentate trenurile la mufele de 1500v in revizie pentru incalzirea vagoanelor decat sa stea un EA conectat o ora la retea!! manuela judetul Suceava are 700000 de locuitori si este cel mai important oras din nordul Moldovei sa nu mai zic ca a fost si capitala Moldovei!!Eu personal nu vad rostul pentru rangul de IC pentru Brasov si Galati Craiova Constanta mai ales in afara sezonului tinand cont de distanta dintre ele si Bucuresti iar pentru trenurile IC pentru Suceava Cluj Timisoara as actualiza defunctele IC din anii 96 cand opreau doar in Bacau Brasov Caiova Severin
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Lun 28 Noi 2011, 17:17, editata de 1 ori |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 17:12 | |
| de asemenea nu vad rostul grupei de 3 vag bt-tm atasate la 1765 in veresti (un de se pierde timp ) care sunt mai mult goale.pt 40 km si 3 ir de timisioara .,1 ir de cluj si 1 ir de vatra dornei bai nu cred ca se justifica o grupa separata pentru a iesi la numar trenurile in botosani. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 17:13 | |
| - adrian78 a scris:
- didinul a scris:
- dan tm a scris:
- Nu toate trenurile trebuie sa opreasca daca e nod feroviar. Vorbeam strict de cazul de fata cu atasare/detasare de vagoane.
La Mărășești sunt și alte dedesupturi, cum ar fi supraviețuirea reviziei de vagoane de acolo. Ai două perechi de trenuri cu atașări/detașări de vagoane, încă vreo trei revizii în tranzit și câteva locale - revizia rămâne. Mă întreb ce struțocămilă e regio express și la ce preț vor circula astea! Dane in ani trecuti erau o gramada de trenuri care nu opreau in Teius Marasesti Simeria !!Eu personal as mai desfinta din aceste revizii pentru ca nu iai mai au rostul nu se mai fac revizii pe canal la vagoane si ma intreb daca nu era mai rentabil sa fie alimentate trenurile la mufele de 1500v in revizie pentru incalzirea vagoanelor decat sa stea un EA conectat o ora la retea!!
manuela judetul Suceava are 700000 de locuitori si este cel mai important oras din nordul Moldovei sa nu mai zic ca a fost si capitala Moldovei!! nu ne luam dupa judete si sibiul este un judet mult mai importnat decat suceava si nu este ic bucuresti sibiu si exemplele ar putea continua. |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 17:13 | |
| ati cam sarit Bacaul din peisaj |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 17:20 | |
| - Costin.H a scris:
- ati cam sarit Bacaul din peisaj
bucuresti nord -iasi via bacau asa cum a fost la inceputuri era minunat si se evita rebrusarea la marasesti pentru un tren care s evrea a fi INTERCITY. Oricum m-am referit la orase capat de linie;asa oras mare mai este si ploiestiul dar nu este cap de linie. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 17:22 | |
| trenurile inter city nu ar trebui sa fie cu rebrusari si lipiri de grupe ,etc;cu siguranta s-ar reduce si timpii de parcurs -macar de aici daca din viteza nu. |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 17:34 | |
| - Costin.H a scris:
- manuela are intr-un fel dreptate, detasarea s-ar putea face la focsani, dar asta ar insemna personal si locomtive acolo.
N-ar fi o idee rea sa se mute revizia de vagoane de la marasesti la focsani, sa se formeze toate trenurile personale de acolo si nu de la marasesti :D 561 presupun ca o ia pe 600 spre Iasi, via Tecuci-Barlad-Vaslui-Iasi, ca altfel nu vad rostul detasarii la Marasesti. Motivul detasarii la Marasesti cred ca e, distanta mai scurta intre Iasi si Marasesti, consuma mai putin curent sau motorina decat daca ar detasa la Focsani. Si personalele le gandesc si ei intr-un fel, de la Focsani la Iasi, via 500, e mai mare distanta decat de la Bucuresti la Focsani de exemplu, Marasesti-ul ar mai fi cum ar mai fi, plus ca e nod feroviar....Aceeasi intrebare o putem pune intre Roman si Pascani, care cam tot acolo e ca si marime, nu? Pascani e la jumatatea traseului Bacau-Iasi, deci mai avantajos, plus ca e si nod feroviar. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 17:48 | |
| - edward_w92 a scris:
- Costin.H a scris:
- manuela are intr-un fel dreptate, detasarea s-ar putea face la focsani, dar asta ar insemna personal si locomtive acolo.
N-ar fi o idee rea sa se mute revizia de vagoane de la marasesti la focsani, sa se formeze toate trenurile personale de acolo si nu de la marasesti 561 presupun ca o ia pe 600 spre Iasi, via Tecuci-Barlad-Vaslui-Iasi, ca altfel nu vad rostul detasarii la Marasesti. Motivul detasarii la Marasesti cred ca e, distanta mai scurta intre Iasi si Marasesti, consuma mai putin curent sau motorina decat daca ar detasa la Focsani. Si personalele le gandesc si ei intr-un fel, de la Focsani la Iasi, via 500, e mai mare distanta decat de la Bucuresti la Focsani de exemplu, Marasesti-ul ar mai fi cum ar mai fi, plus ca e nod feroviar....Aceeasi intrebare o putem pune intre Roman si Pascani, care cam tot acolo e ca si marime, nu? Pascani e la jumatatea traseului Bacau-Iasi, deci mai avantajos, plus ca e si nod feroviar.
de la an la an mai baga o oprire si mai [pierd timpul. ce rost are ir 1861/1862(is -cta) sa faca oprire la buzau cand putea f bine sa o ia prin buzau sud. de la iasi la buzau mai sunt 2 trenuri in noapte care sunt arhisuficiente pt legatura dintre cele 2 orase. 1668 iasi-bucuresti 401 iasi-bucuresti deci un non sens ,timp pierdut si nervi ;rebruseaza odata in marasesti9primeste grupa de sv) ,apoi in buzau. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |