Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2011-2012

In jos 
+85
rich1974
M.I.C.I.
user dezactivat...
alexmorph3us
marius_m
Vlad
Scoop
orestte
Caravelle_Zg
saint
Marius Iulian
billy752-istu
andreikiki
ATM
060DA1076
cnusi
cristi CFR
Razvan Tudor
manuela
dandel
Dr2005
DAS 2011
Saruman
Balto
augustin_ciuraru
alex03bv
clauadrian24
dragutz_blue2010
Zoli
bubu
Silver
get.
marissa
kristi kkk
mtk
puscasflaviu
ionutz72
popovici
Marius
v43v63
COSTACHE MIHAIL
petre112
Karl
ovivi
decward
redeme
nenuandrei
halmarius
1nt3rp0l_106
Ryan Anderson
iDorin
tuborgtnp
Costin.H
Nk11
Adrian78
bostanesku gigel
Luna
eu
Cobra
IonutCFR2009
cardinal
Vitosa
ravers75
AlexD
traian
mihaiuc
Jhonyla
ionutz85
marius_catalin84
lovekomotive
Alex Avram
cont inactiv
Ionutz
cortexedge
rizelgeorgel2004
calin941-2
Adisoft1991s
iuli.hard
razvan - trenuri
bogdan srl
DUAL
George33
The Legend
Nesebar
AndiCFR
89 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5414
Data de inscriere : 03/11/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 01:31

maryus74 a scris:
manuela a scris:
statia cfr timisoara nord:
legaturi excelente cu exceptia lipsei tim -cta
statia cfr iasi:
legaturi excelente cu exceptia lipsei prelungirii ir de braasov pana la craiova sau macar sibiu(asa cum a mai fost)si lipsa ir satu mare -iasi (asa cum a mai fost) sau macar grupa d evagoane la ir de cluj ;lipsa ir sau re iasi-bicaz
Pai cum sa-l prelungeasca pe 1750 Suceava-Brasov pana la Sibiu macar, cand IR 1623 Buc pl 16.45 la Brasov sos/pl 19.40/19.50 si atentie nu circula sambata, iar IR 1750 sos in Brasov la 19.52 !!!!!! Buna gandire in cfr-ul asta.

Singurul lucru bun gandit este rangul de IR al unor trenuri internationale in trafic intern, atentie nu toate.

Si o alta remarca pe Valea Prahovei 1741/1742 ramane singurul tren greu (lung - vag ptr Satu Mare, Baia Mare si Oradea) urmat de 1631/1632 (fara sa adaug sezonierele verii Oradea/Cluj/Targu Mures-Mangalia si Satu Mare/Sighet-Mangalia), celelalte trenuri fiind ,,sparte,, (scurte)

spuneam de viitorul ir iasi-brasov via sinaia-predeal sa fi fost prelungit pana la sibiu
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 01:41

Da acum am observat la care tr te referi, era o solutie daca erau si calatori la acea ora ptr Sibiu ptr ca la intoarcere la ora 9.00 plecare din Sibiu cred ca se gaseau cativa rataciti Very Happy , si totusi nu-mi aduc aminte decat de Suceava-Brasov-Sibiu si nu Iasi-...
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5414
Data de inscriere : 03/11/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 01:45

maryus74 a scris:
Da acum am observat la care tr te referi, era o solutie daca erau si calatori la acea ora ptr Sibiu ptr ca la intoarcere la ora 9.00 plecare din Sibiu cred ca se gaseau cativa rataciti Very Happy , si totusi nu-mi aduc aminte decat de Suceava-Brasov-Sibiu si nu Iasi-...

prin anii 90 a fost iasi-brasov-sibiu-craiova,apoi iasi-craiova cu vag iasi-sibiu desprinse in podu olt,apoi iasi-brasov ,apoi suceava/iasi-brasov,apoi suceava/iasi-brasov-sibiu.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 02:31

Vezi tu manuela nu se pune in circulatie un tren de dragul fanteziei sau ca asa vrem noi unii forumisti, explicati si tu de ce internationalul 373-2 Budapesta-Sibiu nu circula la Brasov ca in trecut si sta in Sibiu de la 18.04 pana a doua zi la 11.50 (tr 372-1), era timp berechet si ore convenabile dar calatori????? Ii injuram noi pe astia de la plan mers tren dar stiu ei mai bine ce fac...chiar daca mai fac si legaturile proaste.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6642
Data de inscriere : 10/07/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 10:18

Cat despre trenul IR Iasi-Brasov, din cate stiu e tinut de vagoane brasovene. Daca-l duceau la Sibiu, probabil ca trebuiau sa cedeze vagoanele Sibiului, ori sa faca o trasa combinata, prin care vagoanele sa revina periodic la Brasov pentru intretinere...sau sa preia trenul Iasiul (care n-are vagoane neam)...asta pe langa faptul ca probabil nu ar fi fost foarte multi calatori...in fine. O explicatie, intr-adevar, probabil o exista ea.

Alte lucruri ce imi mai sar in ochi, la compunere:
1838, Foamea, ar trebui sa aiba minim 3 vagoane de dormit+cuseta, cf compunerii anuntate pe site. Unu de dormit, unu cuseta de 6, unu cuseta de 4. Asa o fi? 1766 ar avea si el cica cusete. Asa o fi?
1861, Iasi/Suceava-Constanta, ar trebui sa aiba vagon de biciclete.
IR1667, trenul de noapte Buc-Iasi, ar avea si vagon restaurant. Mare minune Doamne, mai degraba cred ca o fi vreun d-ala cu tava in brate, care are cateva sticle de apa intr-un compartiment cu lacat.
Pe mag. 600 Faurei-Tecuci deocamdata tot CFR opereaza, cu pachetul clasic minim, 2 automotoare pe zi.
La numerotatia generala, dispar numerele de rapid, toate IR-urile sunt bagate la gramada la numerotatia acceleratelor de 4 cifre.

In mod ciudat, 401 Prietenia e aratat ca formandu-se din Iasi, desi e evident ca vine de la Ungheni Prut. Probabil ca se indica doar vagoanele din trafic intern (daca or exista). La fel si 382, Bulgaria Express. Daca de Bulgaria Express stiam ca duce el vreo 1-2 vagoane de Buc- Suceava, eu unul nu stiu ca Prietenia sa duca vagoane de Iasi-Bucuresti. Sau poate mi-o fi scapat mie...
Se mentine timpul infernal de mers pe Buzau-Faurei, 57 de minute pentru IR.
Se mentin oficial vechile cuplajele constantene sincronizandu-se mai bine pentru una din curse- pe segmentul Constanta-Medgidia si retur, trenurile de Tulcea Oras sunt ramuri ale personalelor buzoiene si a galateanului. In fine, ceva cu cap.

Targu Mures-Galati e o mixtura de trase. Pleaca din Tg Mures ca ramura a lui 1646, e detasat in Siculeni, pleaca mai departe ca tren de sine-statator 1871, iar in Adjud mai detaseaza si el o ramura de Iasi (cu numarul 1850, halal numar). Asadar: 1. ramura de Iasi-Tg Mures isi schimba de 3 ori numarul, fiind ramura la 2 trenuri titulare - ce face TUI din om... si 2. bag seama ca datorita numerotatiei sus-mentionate incepe sa fie ingramadeala pe numerele 1501-1999, de vreme ce o ramura de Iasi primeste un astfel de numar).


Urziceniul pierde din trenurile de rang superior. Daca in momentul de fata prin el treceau un rapid si un IC, din 12.12 IC-ul nu mai opreste. Opreste in schimb un IR (nu acelasi cu rapidul actual, are alti timpi) dar care f probabil circula doar iarna pe aici. Deci vara, cand probabil IR-ul respectiv va circula prin Buzau, Urziceniul nu va avea decat personale (regio) la dispozitie.

Trenul accelerat Buzau-Bucuresti chiar l-au facut IR (ma asteptam la un RE). E, daca l-au facut IR, sa vad de unde scot vag de cl I climatizat pentru el. Probabil baga etajat.


Evident, salut revenirea la trasa veche a lui 1621, Bucuresti - Sibiu-Timisoara.



Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5414
Data de inscriere : 03/11/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 10:52

ATM a scris:
Cat despre trenul IR Iasi-Brasov, din cate stiu e tinut de vagoane brasovene. Daca-l duceau la Sibiu, probabil ca trebuiau sa cedeze vagoanele Sibiului, ori sa faca o trasa combinata, prin care vagoanele sa revina periodic la Brasov pentru intretinere...sau sa preia trenul Iasiul (care n-are vagoane neam)...asta pe langa faptul ca probabil nu ar fi fost foarte multi calatori...in fine. O explicatie, intr-adevar, probabil o exista ea.

Alte lucruri ce imi mai sar in ochi, la compunere:
1838, Foamea, ar trebui sa aiba minim 3 vagoane de dormit+cuseta, cf compunerii anuntate pe site. Unu de dormit, unu cuseta de 6, unu cuseta de 4. Asa o fi? 1766 ar avea si el cica cusete. Asa o fi?
1861, Iasi/Suceava-Constanta, ar trebui sa aiba vagon de biciclete.
IR1667, trenul de noapte Buc-Iasi, ar avea si vagon restaurant. Mare minune Doamne, mai degraba cred ca o fi vreun d-ala cu tava in brate, care are cateva sticle de apa intr-un compartiment cu lacat.
Pe mag. 600 Faurei-Tecuci deocamdata tot CFR opereaza, cu pachetul clasic minim, 2 automotoare pe zi.
La numerotatia generala, dispar numerele de rapid, toate IR-urile sunt bagate la gramada la numerotatia acceleratelor de 4 cifre.

In mod ciudat, 401 Prietenia e aratat ca formandu-se din Iasi, desi e evident ca vine de la Ungheni Prut. Probabil ca se indica doar vagoanele din trafic intern (daca or exista). La fel si 382, Bulgaria Express. Daca de Bulgaria Express stiam ca duce el vreo 1-2 vagoane de Buc- Suceava, eu unul nu stiu ca Prietenia sa duca vagoane de Iasi-Bucuresti. Sau poate mi-o fi scapat mie...
Se mentine timpul infernal de mers pe Buzau-Faurei, 57 de minute pentru IR.
Se mentin oficial vechile cuplajele constantene sincronizandu-se mai bine pentru una din curse- pe segmentul Constanta-Medgidia si retur, trenurile de Tulcea Oras sunt ramuri ale personalelor buzoiene si a galateanului. In fine, ceva cu cap.

Targu Mures-Galati e o mixtura de trase. Pleaca din Tg Mures ca ramura a lui 1646, e detasat in Siculeni, pleaca mai departe ca tren de sine-statator 1871, iar in Adjud mai detaseaza si el o ramura de Iasi (cu numarul 1850, halal numar). Asadar: 1. ramura de Iasi-Tg Mures isi schimba de 3 ori numarul, fiind ramura la 2 trenuri titulare - ce face TUI din om... si 2. bag seama ca datorita numerotatiei sus-mentionate incepe sa fie ingramadeala pe numerele 1501-1999, de vreme ce o ramura de Iasi primeste un astfel de numar).


iasi-craiova cu grupa de sibiu chiar avea calatori-am circulat cu ele in mai multe randuri

1838 are si vag de dormit si vag cuseta (am circulat personal cu el si nu este gol deloc)
1766 de asemena are cuseta carede asemnea are calatori.
buc -iasi de noapte si acum si cel de zi are vag restaurant,nicidecum omul cu tava.
iasi-constanta a avut si va avea mereu bcalatori chiar si in extrasezon;grupa de suceava e cam goala si nu i-am inteles rostul.
401 il arataca iasi-bucuresti nord dat fiind faaptul ca in iasi ii ataseaza vag pt aceasta ruta vag care nu sunt goale nici in prezent!!!
tg mures -galati/iasi este fostul tm-gl/is pe care cineva batut in cap l-a rupt in 2.
pana laurmanu conteaza asa de mult numeotarea trenurilor.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5414
Data de inscriere : 03/11/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 10:55

maryus74 a scris:
Vezi tu manuela nu se pune in circulatie un tren de dragul fanteziei sau ca asa vrem noi unii forumisti, explicati si tu de ce internationalul 373-2 Budapesta-Sibiu nu circula la Brasov ca in trecut si sta in Sibiu de la 18.04 pana a doua zi la 11.50 (tr 372-1), era timp berechet si ore convenabile dar calatori????? Ii injuram noi pe astia de la plan mers tren dar stiu ei mai bine ce fac...chiar daca mai fac si legaturile proaste.

nu este vorba de FANTEZIE ci de legaturi directe care ar trebui sa existe intre principalele orase ale tarii.
iar iasi-craiova a avut calatori si era compus din 10 vagoane-5 iasi -craoiova si 5 iasi -sibiu iar in podu olt desprindea grupaq de iasi-sibiu siatasat grupa sibiu-craiova.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5414
Data de inscriere : 03/11/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 11:00

maryus74 a scris:
Vezi tu manuela nu se pune in circulatie un tren de dragul fanteziei sau ca asa vrem noi unii forumisti, explicati si tu de ce internationalul 373-2 Budapesta-Sibiu nu circula la Brasov ca in trecut si sta in Sibiu de la 18.04 pana a doua zi la 11.50 (tr 372-1), era timp berechet si ore convenabile dar calatori????? Ii injuram noi pe astia de la plan mers tren dar stiu ei mai bine ce fac...chiar daca mai fac si legaturile proaste.

iasi-craiova a circulat si prin sibiu unde rebrusa(asa a inceput istoria lui) dupa care avea grupa de 5 vag is sibiu lasate in podu lt unde atasa grupa de 3 vag sibiu-craiova.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6642
Data de inscriere : 10/07/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 11:09

Grupa de Suceava are state vechi ca tren de sine-statator, erau timpuri in care Constanta, in extrasezon, avea ca destinatii lungi trei orase mari si late: Bucuresti, Iasi si Suceava. Drept e ca atunci trenul circula ca un fel de pendul, o singura garnitura ce facea alternativ trasa. de ex din Sv_Cta pleca 1, 3, 5, returul il facea pe 2, 4, 6.
Drept e ca trenul Iasi-Craiova a aparut undeva prin 90-91 si avea intr-adevar 7-10 vagoane...dar asta era demult, cand alte trenuri aveau si 15 vagoane - si alea insuficiente. Probabil ca in momentul de fata n-or exista suficienti calatori pentru o astfel de trasa...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18760
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24340
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 11:17

Uitati acele vremuri 1!!CFR-ul nu va mai avea EVER atatia calatori ca in anii de aur si perioada aniilor 90 tinand cont de situatia economica de atunci cand lumea calatorea cu trenul de placere pentru a-si cheltui banii pe concedii si excursii acuma doar din constrangere si mai sunt alternative de gen microbuze si masini personale!!
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6642
Data de inscriere : 10/07/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 11:39

Poi asta zic si eu. Atunci era bataie pe un loc, plecau acceleratele Bucuresti-Suceava (de exemplu) din Bucuresti cu 15 vagoane, toate locurile ocupate si lumea pe culoar. Iar in Ploiesti era razboi civil in vagoane, ca ploiestenii care-si luasera bilete (cu loc) de la Agentie se certau cu bucurestenii care nu voiau sa le elibereze locurile. Eheheiii, ce vremuri, si acuma imi mai aduc aminte ca se lasa cu injuraturi grele cand, din greseala, se vindea acelasi loc la 2 insi...Acuma cu chiu cu vai de se strang 8 vagoane, si aia cam rar...asa ca unele trase (cum este si Iasi-Craiova, cum era si Galati-Timisoara, Galati-Oradea, cum era odata demult Galati-Suceava) au devenit redundante si pur si simplu au disparut sau au fost ciopartite.

Asta e, nevoile de consum ale oamenilor se schimba in timp si transportul nu e exclus de la asta. Si nu numai la noi, ci global vorbind. Numai ganditi-va la cate internationale ne tranzitau tara la inceputul anilor 90, mergand fie lsa marea noastra fie la a bulgarilor, si venind din tarile blocului ex-sovietic sau chiar din vest. Cine e pasionat stie de denumiri clasice precum Varna, Nord Orient, Danubius, Sofia, Vitosa, Marea Neagra, Plodviv, Romania, Nord Orient (a nu se confunda cu Orient), Wiener Walzer, Cracovia (387, al de iesea prin Halmeu) etc etc. Acuma ciuciu, le numaram pe degete, Bulgaria, Prietenia, Nesebar si expresul de Saratov. Si asta e tot. Lumea merge acuma cu masina, cu avionul, cu autocarul...ce era valabil atunci nu e neaparat necesar si acum.

Acu' ce-i drept, pentru un Iasi-Sibiu/Craiova ma gandesc ca se poate introduce macar un vagon direct care sa fie atasat in succesiune la trenuri (de exemplu in Bucuresti sau in Brasov). Dar e prea complicat pentru CFR la ora actuala, din ce vad eu grupele directe nu sunt mai mici de 3 vagoane minim.
Sus In jos
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5384
Data de inscriere : 28/12/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 11:51

adrian78 a scris:
Uitati acele vremuri 1!!CFR-ul nu va mai avea EVER atatia calatori ca in anii de aur si perioada aniilor 90 tinand cont de situatia economica de atunci cand lumea calatorea cu trenul de placere pentru a-si cheltui banii pe concedii si excursii acuma doar din constrangere si mai sunt alternative de gen microbuze si masini personale!!

Nu va mai avea, dar daca s-ar investi cu adevarat in infrastructura, si am avea magistralele cap - coada cu viteze de peste 100km/h : Bucuresti - Constanta cu 160 sau 140; Bucuresti - Campina cu 140 ; Bucuresti - Craiova 120 ; Iasi - Suceava cu 120 si lista poate continua , numarul calatorilor ar intra intr-o crestere continua. Vagoane moderne avem, dar degeaba daca nu au pe unde sa circule.

Degeaba ai trenuri InterCity cu conditii foarte bune daca viteza lor medie e de 70km/h.


Ultima editare efectuata de catre Nk11 in Dum 27 Noi 2011, 12:09, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18760
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24340
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 12:05

ATM te contrazic cu un exemplu Nessbarul a circulat anul acesta cu 14 vagoane si erau pline poate conteaza ca si circula odata pe saptamana sa nu mai zic de trenurile de sarbatori unguresti care merg in Harghita la fel pline 14-15 vagoane!!

Nk11 si cine e de vina nu cei managementul CFR-ul? nici acuma in al doispelea ceas nu se retrag sa lase pe altii .Avem vagoane de 160 sa circulam pe magistrale cu 70-80km/h si mai cumpara si locomotive de 200km/h si de la anul mai spoiesc 16 gari cu 180 de milioane de euro si podurile podetele tunelurile pica azi maine !!
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7014
Data de inscriere : 25/04/2010

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 12:29

Legat de noul mers, are idee cineva care vor fi compunerile trenurilor pe 509 dupa 11 decembrie, in special RE 5471?
Tot legat de noul mers, pe 509 fac o greseala mare cei din CFR, 5452 e plasat sunt cam nervos, dar bine ca mi-a aparut alta fraza aici cu ora de sosire in piatra neamt, ar trebui sa ajunga la 7:45 eventual cel tarziu 7:50 ca elevii care vin de la bicaz cu trenul, sa ajunga la scoala in timp util....liceul cel mai indepartat de gara fiind la 25 de minute de aceasta....eu personal fac 10 minute sau 15 de la gara la scoala... :roll:
Si sunt cativa elevi care au permise de calatorie si vor fi nevoiti sa isi cumpere abonamente la microbuzele care sunt pline dimineata...chiar nu gandeste nimeni pe acolo. Macar de l-ar expedia din Bacau cu 5 minute mai repede si stationarea in bicaz sa ii ia doar 10 nu 20... in 10 minute cat manevreaza locomotiva in capatul celalalt, au timp sa urce toti calatorii. si asa ar fi expediat din bicaz la ora 7:12-13 incat ar ajunge in timp util si in Piatra Neamt.
In rest mi se par orele destul de decente....exceptandu-l pe 5452 care ajunge la bacau cu jumatate de ora dupa personalul spre Marasesti, acum ajunge in acelasi timp cu el, incepand de pe 11 nu va mai ajunge odata cu el....deci o alta disconcordanta care nu trebuia facuta.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3356
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8370
Data de inscriere : 26/05/2011

Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 12:47

adrian78 a scris:
ATM te contrazic cu un exemplu Nessbarul a circulat anul acesta cu 14 vagoane si erau pline poate conteaza ca si circula odata pe saptamana sa nu mai zic de trenurile de sarbatori unguresti care merg in Harghita la fel pline 14-15 vagoane!!

Nk11 si cine e de vina nu cei managementul CFR-ul? nici acuma in al doispelea ceas nu se retrag sa lase pe altii .Avem vagoane de 160 sa circulam pe magistrale cu 70-80km/h si mai cumpara si locomotive de 200km/h si de la anul mai spoiesc 16 gari cu 180 de milioane de euro si podurile podetele tunelurile pica azi maine !!

Da, ai dreptate.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mersul trenurilor 2011-2012 - Pagina 56 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2011-2012
Sus 
Pagina 56 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» Modificari in Mersul Trenurilor 2011-2012

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: