|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 22:44 | |
| - AlexD a scris:
- Eu faceam altceva daca eram baron la CFR pe M800 si M300 ca in alte parti e jale, limitam IR la 120km/h si IC cu 140km/h macar asa IC avea si avantajul ca ajungea mai repede la destinatiei datorita vitezei superioare si a numarului mai mic de statii.
Cand mi-am aruncat prima data ochii pe mers , asta este lucrul care m-a enervat cel mai tare : IR -uri clasice si sageti pe M800 reabilitat Adica un fel de intoarcere in trecut si asta datorita lipsei de material rulant si nu dorintei CFR de a mari timpii . Sa fim sinceri , este mare diferenta de pret intre IR si IC , iar IC-uri sunt prea putine ca sa cerem asa ceva . In plus , ar trebui sa inmultim prea mult de pe-acum statiile IR-ului si nu se merita... Eu cred ca baza pe M800 va fi facuta de IR-uri mult timp de acum incolo , mai ales ca si materialul rulant s-a imbunatatit in mod constant . Normal ar fi (peste 4-5 ani) IR de 140 si IC de 160 si atunci se face si diferenta ca timpi... Eu as fixa in cazul asta si as bate in cuie si statiile: Pentru IC: Bucuresti Baneasa Ciulnita Fetesti Medgidia timp de mers - 2h Pentru IR: Bucuresti Baneasa Lehliu Ciulnita Fetesti Cernavoda Pod Medgidia Palas timp de mers 2h30' (90km/h) IC-urile le-as intercala cu IR-urile adica la ora tren spre Bucuresti iar la orele de varf la jumatate de ora ! Ehe, ce frumos ar fi ! Si pentru smecheri macar 2 perechi de ICE tot la ore de varf care sa scoata 1h45' ! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 23:01 | |
| Oare apare cartea saptamana asta sau saptamana viitoare ? :roll: |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 23:46 | |
| Apare pe data de 11 Decembrie |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 28 Noi 2011, 23:54 | |
| - karpaty a scris:
- Oare apare cartea saptamana asta sau saptamana viitoare ? :roll:
DUPA 1 DECEMBRIE CACI AM INTREBAT LA GARA DE NORD. Autostrazile ar putea fi taxate incepand cu 2013, primele care vor avea taxe urmand sa fie Bucuresti - Constanta, Bucuresti - Pitesti si Centura de Sud a Bucurestiului, dar si tronsoanele de pe Coridorul IV, dintre Sibiu si Nadlac, a precizat, recent, ministrul Anca Boagiu. In prezent, discutia se poarta cu consultantii in ceea ce priveste valoarea taxei, suma initiala de care se discuta fiind de 5 euro pe 100 km, dar si modul in care vor fi verificati soferii, fie prin puncte fixe de taxare, fie printr-un sistem mobil sau chiar prin intermediul sistemului de satelit ce va fi instalat prin programul Galileo.ASTA INSEAMNA 40 RON x 2 dus-intors + taxa de pod la Cernavoda + combustibili cu pret ridicat va aduce o crestere a traficului pe calea ferata intre Bucuresti si Constanta. SI NU DOAR INTRE ACESTE LOCALITATI CI CHIAR IN MUNTENIA, OLTENIA SI SUDUL TRANSILVANIEI UNDE VOR FII TAXATE AUTOSTRAZILE CARE ADUC UN COST SUPLIMENTAR AL TRANSPORTULUI RUTIER. Cred ca dupa taxare vor fii si mai multi calatori mai ales daca preturile la trenuri vor creste cu maxim 20% fata de decembrie 2011. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 29 Noi 2011, 00:02 | |
| Da domnule Dr2005 la fel cum IC532/522 opreste in Teius ,si acolo erau solutii : 1 sa vina 532 in Alba Iulia 2 sa le uneasca in Blaj ,cu toate ca Blaj nu e statie de IC... 3 sa fie trenuri individuale si 522 sa cupleze o eventuala grupa de Sibiu. |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5262 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: . Mar 29 Noi 2011, 00:05 | |
| @ manuela Incerc sa nu vorbesc aiurea.In Balota, opresc toate, e varf de panta.In restul statiilor, fara a le lua pe rand, fie se lasa grupe, fie sunt multi calatori (recte Rosiori).Din punctul meu de vedere...caliatea serviciilor oferite (timpi, etc) e direct proportionala cu infrastructura.Si tot o parere personala, e ca ar fi fost normal sa ne agitam pentru IC bucuresti - constanta.IC-urile nu aveau voie sa opreasca pana la destinatie.Parerea mea. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 29 Noi 2011, 00:31 | |
| - nenuandrei a scris:
- Apare pe data de 11 Decembrie
Nu are cum sa apara pe 11 , atunci se schimba , cartea apare cu cateva zile inainte , au fost anii in care am luat-o si cu o luna inainte ! |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 29 Noi 2011, 05:30 | |
| fumatorilor le convin opririle mai dese |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 29 Noi 2011, 07:08 | |
| - karpaty a scris:
- nenuandrei a scris:
- Apare pe data de 11 Decembrie
Nu are cum sa apara pe 11 , atunci se schimba , cartea apare cu cateva zile inainte , au fost anii in care am luat-o si cu o luna inainte ! El incepe sa se schimbe din 9 la depou deci prin 7 trebuie sa apara |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 29 Noi 2011, 07:56 | |
| - DUAL a scris:
- Da domnule Dr2005 la fel cum IC532/522 opreste in Teius ,si acolo erau solutii :
1 sa vina 532 in Alba Iulia 2 sa le uneasca in Blaj ,cu toate ca Blaj nu e statie de IC... 3 sa fie trenuri individuale si 522 sa cupleze o eventuala grupa de Sibiu. asa este,solutii ar fi cu carul,numai vointa ar trebui sa fie.blaj,medias,teius,copsa mica,marasesti,rosiori,balota,barnova,lehliu,ciulnita etc nu sunt statii de intercity.nu cred ca convine cuiva sa dea o caruta de bani pe ic si sa faca pana la destinatie(oricare ar fi ea) fix atat cat face un interregio. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 29 Noi 2011, 08:03 | |
| - tuborgtnp a scris:
- @ manuela Incerc sa nu vorbesc aiurea.In Balota, opresc toate, e varf de panta.In restul statiilor, fara a le lua pe rand, fie se lasa grupe, fie sunt multi calatori (recte Rosiori).Din punctul meu de vedere...caliatea serviciilor oferite (timpi, etc) e direct proportionala cu infrastructura.Si tot o parere personala, e ca ar fi fost normal sa ne agitam pentru IC bucuresti - constanta.IC-urile nu aveau voie sa opreasca pana la destinatie.Parerea mea.
asta era pe vremuri fix ca si in cazul statiei barnova.din cate stiu(circul des pe acolo)oprirea ,,ic,,,inbarnova a fost suprimata iar in balota stationeaza 1 minut timp in care nu cred ca pot face ,,revizii,,.pentru rosiori sunt trenuri interregio si regio.sa facem un calcul simplu,rosiori are undeva la 30 mii locuitori,ar fi de ajuns sa opreasca doar 4-5 perechi de trenuri cu destinatia bucuresti nord(ma refer la tr de rang superior) si nu toate 8.sunt resedinte de judet care au injur de 200.000 loc si sunt legate de 1-2 perechi de trenuri cu capitala si nu mai face nimeni atata caz cu toate ca poate ar trebui mai multe(a se vedea oradea,tg mures). |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5262 Data de inscriere : 05/12/2010
| | | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5262 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 29 Noi 2011, 08:27 | |
| - manuela a scris:
- tuborgtnp a scris:
- @ manuela Incerc sa nu vorbesc aiurea.In Balota, opresc toate, e varf de panta.In restul statiilor, fara a le lua pe rand, fie se lasa grupe, fie sunt multi calatori (recte Rosiori).Din punctul meu de vedere...caliatea serviciilor oferite (timpi, etc) e direct proportionala cu infrastructura.Si tot o parere personala, e ca ar fi fost normal sa ne agitam pentru IC bucuresti - constanta.IC-urile nu aveau voie sa opreasca pana la destinatie.Parerea mea.
asta era pe vremuri fix ca si in cazul statiei barnova.din cate stiu(circul des pe acolo)oprirea ,,ic,,,inbarnova a fost suprimata iar in balota stationeaza 1 minut timp in care nu cred ca pot face ,,revizii,,.pentru rosiori sunt trenuri interregio si regio.sa facem un calcul simplu,rosiori are undeva la 30 mii locuitori,ar fi de ajuns sa opreasca doar 4-5 perechi de trenuri cu destinatia bucuresti nord(ma refer la tr de rang superior) si nu toate 8.sunt resedinte de judet care au injur de 200.000 loc si sunt legate de 1-2 perechi de trenuri cu capitala si nu mai face nimeni atata caz cu toate ca poate ar trebui mai multe(a se vedea oradea,tg mures). prea multa subiectivitate.pe M800 IC opreste in ciulnita=2500 loc. de cate ori mai mic decat rosiori ? astept niste exemple cu acele resedinte de judet cu doar 1-2 perechi de trenuri. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 29 Noi 2011, 08:53 | |
| In anul 2009 erau 2 IC
IC 552 Suceava -Bucuresti Nord am sta linga el in Buzau. A stationat mai mult de 5 minute. Cind IC 562 Iasi - Vaslui -Bucuresti Nord era la o distanta de aproximativ 3 vagoane, IC 552 a plecat si a ramas 562 sa stationeze pina la ora plecarii. IC 562 era cu GM pe intreaga distanta.
Anul urmator aceste 2 trenuri au fost combinate in Marasesti din motivele expuse atit de mine cit si de altii, adica: exista infrastructura, remiza, dormitor, partida de manevra, nu necesita manevre suplimentare datorita directiilor diferite de plecare, nu e necesara plata TUI pentru locomotive izolate pe distanta Focsani-Marasesti, nu se plateste TUI pentru 2 trenuri care sa circule aproape la interval de BLA intre ele.
Sigur ca din punct de vedere al opririlor pentru IC nu se justifica atit de multe, adeseori IC opreste in aceleasi gari ca si acceleratele. Vezi cazul IC 592 si A 1692 care circula la distanta de o ora, dar pentru cazul de la Marasesti, cred ca solutia este buna si ar trebui suprimate alte opriri.
De altfel dupa cum am mai scris importanta unei statii nu e data neaparat de importanta localitatii, dar in anumite cazuri trenurile trebuie sa opreasca acolo, unele pentru ca e nod si - teoretic ar fi legatura la alte trenuri- iar IC in acest caz particular doar pentru atasare detasare.
O astfel de solutie a fost folosita multa vreme si pentru Ister cu Maramures.
Nu doar IC ar trebui sa aiba opriri mai putine ci si celelalte trenuri de lung parcurs, de exemplu cele care vin de la Timisoara Nord sau Arad pe Craiova, nu ar trebui sa mai opreasca la Caracal, Rosiori Nord sau Videle, in principal pentru ca vin de la mare distanta si ar trebui sa cistige timp pentru pasageri, nu sa fie navete spre Bucuresti. Pentru distanta mai scurta Craiova -Bucuresti Nord se pot introduce alte accelerate de scurt parcurs care sa opreasca acolo, in legatura cu cele de lung parcurs.
De asemenea acceleratele de la Satu Mare pentru Bucuresti Nord sint o rusine si ar trebui sa fie inlocuite cu alte trenuri de parcurs mai scurt pentru opriri in statiile din prezent, iar legatura cu Bucurestii sa fie una cu opriri putine, Satu MAre -Carei-Oradea-Cluj Napoca-Teius-Medias-Sighisoara-Brasov-Sinaia-Ploiesti Vest - Bucuresti Nord.
Anumite scurtari ale trenurilor s-au facut, fara insa a cistiga la timpii de mers. de exemplu am circulat cu un tren Bratca-Iasi care avea trasa Oradea-Iasi -Galati, iar alta data am mers cu un accelerat pina la Cluj Napoca, unde am luat alt tren Cluj Napoca-Iasi, care la rindul lui era varianta scurta a ceea ce fusese Cluj Napoca-Iasi -Galati.
Distanta foarte lunga Timisoara Nord-Iasi este acoperita de 3 trenuri. Sint bune, sint folosite pe intreaga distanta dar e o calatorie obositoare si descurajanta. Am mers chiar anul acesta, am amers si alta data si am coborit pe parcurs, ba la Dej Calatori, ba in Ilva Mica sau am urcat, ba in Beclean pe Somes, ba in Salva, Simeria etc dar cred ca si aceste rute ar trebui acoperite de trenuri care sa opreasca si sa favorizeze legaturile in toate nodurile, dar si de trenuri cu opriri putine.
Ceva de tipul Timisoara Nord - Arad -Oradea-Cluj Napoca(ar putea combina cu o grupa sosita de la Deva-Alba Iulia)-Beclean pe Somes-Vatra Dornei-Cimpulung-Suceava-Iasi, ori diverse alte variante in care sa cistigi timp.
Sint multe variante, sint multe discutii, nu cred ca vreodata toata lumea o sa fie multumita.
Astept mersul tiparit si sa vedem atunci ce doresc pasagerii si ce a introdus CFR. Am mai intrebat, mersul apare cu trase CFR pe liniile recent inchiriate?
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 29 Noi 2011, 10:16 | |
| Nu stiu de la noul mers de ce nu au bagat Pannonia pe M200 prin Sibiu ca oricum se apuca de coridor si altfel eliminau pe Transilvania si la Simeria puteau sa il cupleze cu Mures daca ii faceau plecare mai tarziu din Tg Mures!!Iar IR1824 pleaca cu 50 de minute mai devreme din Cluj Napoca ca s-a il plimbe pana la Deva cand R2306 pleaca la 11.58 din Deva spre Simeria!!
As fi curios cata lume va mai merge cu IC 522 cand ai la 12.00 din Deva pe IR1622 care ajunge la o ora civilizata 20.40 fata de IC532 la 22.40 nu vad la ce mai merita diferenta de bani IC
Oare nu putea sa faca o conditie pentru IC sa aiba o viteza medie minima de 90km/h? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |