|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+76Cont dezactivat The Legend roseanu alex.alexus.tm 1nt3rp0l_106 Katalin4653 alex1987 Norbi Andrey_tm ionutz85 membru exclus kristi kkk romaniaetc rich1974 Costin.H Kriszti219 laur 133 cstefan Radu Tudor nenuandrei ravers75 DAS 2011 buldozer2 user dezactivat... Rarau membru inactiv mishu_edm srazvi Stratan-Tttggvv 060-EA078 redeme mureseanu_976 iDorin tuborgtnp Silver eu ionutz72 cont dezactivat . alex03bv mihaiuc pannonia express stefan_br vanchorusebulgaria Laur didinul cardinal rizelgeorgel2004 DPS saint COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Vale cont inactiv popovici DUAL lovekomotive Dr2005 Adrian78 Tomi13leu Vlad calin941-2 cristi CFR AndiCFR bogdan srl ATM manuela dandel halmarius AlexD traian razvan - trenuri Nesebar Luna Vitosa get. Alex Avram 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 01 Dec 2011, 21:06 | |
| Am si eu o nedumerire referitoare la ruta Bucuresti OBOR-Constanta:De ce puii mei ar trebuii sa scoata un tren de pe aceasta ruta si sa-l bage doar pana la Fetesti?mi se pare cea mare tampenie dupa parerea mea!pe bune!din cate imi aduc aminte si am vazut pe infofer exista doar 2 trenuri legatura la diferenta de 7-8 min!8015(la 13:00 din Obor)si la 15:45(in Fetesti)si la 15:53 pleaca 8033 spre Constanta! |
| | | get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5248 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 01 Dec 2011, 21:28 | |
| Haha. Ar putea atașa vagoanele din Satu Mare la Oradea pentru destinația Constanța. Atunci ar avea și sătmărenii o cursă în plus spre București. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 01 Dec 2011, 21:41 | |
| Parerea mea e ca IR 1840 si 1841 Cta-Satu Mare si retur va avea totusi succes in perioada sezonului estival mai ales ptr relatia Adjud-Siculeni-Deda-Satu Mare (dezavantajul e ca e tren de zi si caldura...), si stiti de ce? ptr ca sezonierul (IR 1944 si 1945) a fost mutat pe Valea Prahovei. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 02 Dec 2011, 00:10 | |
| Oare R 2082 si R 9004 sunt tot una si acceasi garnitura ce sa isi continue drumu pana la Bucuresti doar numarul sa se schimbe in Craiova ? Sau o fi alta garnitura ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 02 Dec 2011, 00:37 | |
| - Luna a scris:
- Oare R 2082 si R 9004 sunt tot una si acceasi garnitura ce sa isi continue drumu pana la Bucuresti doar numarul sa se schimbe in Craiova ? Sau o fi alta garnitura ?
E garnitura diferita ! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| | | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 02 Dec 2011, 09:16 | |
| Bai fratilor ati exagerat extraordinar de mult cu trenul asta Constanta-Satu.Mare si cu dorinta unora de a se introduce un tren inutil Constanta-Timisoara care are tronson comun si se suprapune cu o gramada de trenuri.
Constanta - Focsani - Miercurea.Ciuc - Dej.Calatori - Satu.Mare asigura legatura cu atatea orase din multe regiunii ale tarii, are si un program bun de circulatie pe langa Constanta-Bucuresti-Craiova-Timisoara cand se poate ajunge cu schimbare in Bucuresti la atatea trenuri.
Credeti ca daca ar fi fost cerere ptr CT - TM nu s-ar fi introdus un astfel de tren ?? pentru maxim 20-30 de calatori sa zicem pe o zi intreaga se merita un tren nou CT - BUC - TM ?? In gara de Nord din Bucuresti se asteapta si se anunta mereu trenurile cu legatura dinspre Craiova spre Galati sau Constanta si cu toate astea nu am vazut mai mult de 10 calatori.
Sunt atatea trenuri si atatia calatori in toata tara care coboara in gari si asteapta tren de legatura si nu se mai vaita nimeni, nu e posibil sa se realizeze toate legaturile in toata tara asta ar insemna ca multe trenuri sa circule mai mult goale nu mai zic cat de mult s-ar aglomera traficul pe cf.
Daca as fi fost in CFR cu o functie care sa-mi permita sa modific ceva la mersul trenurilor l-as transforma din IR in R pe Ct - S.Mare in cazul in care n-ar avea succes decat sa-l anulez sa vedeti pe urma ce succes ar avea.
M-am saturat sa tot vad 20 de paginii de vorbe despre un tren care nu exista CT-TM.
Revenind la topic nici la aceasta ora cartea MT 2012 nu a aparut la Ploiesti desi am inteles ca in orase mult mai mici si mult mai departate de Bucuresti au ajuns deja de vreo 3-4 zile. Azi dimineata un angajat Cfr avea in 3331 5 exemplare de serviciu plus alte hartii a coborat cu ele la PL.Vest.
|
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5135 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 02 Dec 2011, 11:40 | |
| Eu tot nu pricep ce rost are sa fragmenteze Cta-Buc. Obor la Fetesti, cu plecare dupa vreo 20 de minute din Fetesti de la sosire? De ce nu l-au lasat ca si pana acum, chiar nu imi explic! Au asa un dar de a complica lucrurile si de a inebuni oamenii, ca iti vine sa ii faci cu ou si cu otet! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 02 Dec 2011, 12:10 | |
| Are rost ca sa aiba reducere 10 % cei care circula cu el, reducerea aferenta schimbarii a doua trenuri. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 02 Dec 2011, 12:17 | |
| Ce reducere? Oricum nu isi cumpara nimeni bilet pe trenul ala. |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5551 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 02 Dec 2011, 12:21 | |
| - traian a scris:
- Eu tot nu pricep ce rost are sa fragmenteze Cta-Buc. Obor la Fetesti, cu plecare dupa vreo 20 de minute din Fetesti de la sosire? De ce nu l-au lasat ca si pana acum, chiar nu imi explic! Au asa un dar de a complica lucrurile si de a inebuni oamenii, ca iti vine sa ii faci cu ou si cu otet!
Pune mâna matale pe ordinul MTI nr. 153/2011 si o sa vezi in text la definirea rangurilor de trenuri, de ce nu se poate trasa un tren Regio intre 2 localitati cum sunt Buc.si CT! |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 02 Dec 2011, 12:30 | |
| - rich1974 a scris:
- sincer, nu conteaza cat de mare e orasul, conteaza cati calatori folosesc statia aia. oprirea sau nu a unui tren este justificata, logic, de numarul de calatori.
daca niste "competenti" au facut niste reguli ca trebuie sa opreasca un tren dupa nr de locuitori al orasului, asta nu inseamna nimic. un tren opreste intr-o statie in functie da clienti! Sa fim seriosi!!! Calatoresc foarte des pe ruta Craiova-Bucuresti, cumparandu-mi bilet ! Nu sunt justificate opririle tuturor trenurilor in Caracal- Rosiori Nord- Videle! De ce? Foarte simplu: sunt foarte multi blatisiti asta in cazul in care sunt "calatori " care se urca din respectivele statii, pentru ca de exemplu la trenul 594 mai mereu se urca in total 4-5 calatori in total, din Caracal-Rosiori . Sa nu mai vorbesc ce este in actualul accelerat de Cluj Napoca pana la Videle si Rosiori ...parca este tren de navetisti ...din care peste 70 % circula fara bilet !!! Deci de ce opreasca toate trenurile in niste statii doar de dragul de a face oprire acolo ??? |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 02 Dec 2011, 12:35 | |
| - ATM a scris:
- Returul Regiotrans: R14066 Iasi (15.34) - Ploiesti (21.56) - Brasov (00.15).
NU prea se canibalizeaza cu trenul CFR-ului, care are urmatorul orar: IR1764 Iasi (13.00) - Ploiesti (19.22) - Brasov (21.25).
Pentru bucuresteni, cartea MT e de gasit (cel putin eu am gasit-o azi) in Gara de Nord, ca de obicei la casa de bilete 1, rezervari internationale. Probabil ca o fi aparut si la agentia de pe Grivitei.
Siii, dupa cateva rasfoieli alandala, ca nici nu stiu unde sa ma uit prima data:
Scad multisor timpii de mers. Comparatie edificatoare: A 1642, Baia Mare-Bucuresti. Mersul vechi, inca actual: Baia Mare (15.48) - Buc N (5.40 AM) - 13 ore 52 minute Mersul nou, care vine: Baia Mare(18.30) - Buc N (06.10 AM) - 11 ore 40 minute. Desigur, parte din castig se justifica prin pierderea grupelor de Bistrita si Tg Mures, devenite tren separat. Dar, mai sa fie, un castig de 2 ore si 12 minute nu e rau deloc.
Ras-discutatul IR1840 Constanta-Satu Mare are din pacate o pata neagra. Cand is lucrari pe 501 se anuleaza pe distanta Miercurea Ciuc-Ghimes, respectiv Adjud-Siculeni. Sa inteleg ca atunci trenul se sparge in 2...gen Satu Mare-Miercurea Ciuc+Ghimes-Constanta? sau...il anuleaza de nu se vede? un lucru de observat cu atentie.
Apare , in sfarsit cu acte in regula, o pereche clasica de trenuri Regio Buzau -Miercurea Ciuc. Adica 5311 la dus si la intors 5316 (plus inca unul, care dubleaza trasa cu 4 ore mai tarziu, 5205). Da, stiu ca in trecut ruta o facea tot o garnitura , sparta in mai multe trenuri, dar acuma e prima data cand chiar e oficial, un singur tren. Mare lucru vezi zice...hm, nu e chiar putin, ruta e ciudata, iar kilometrii multisori - 274 km pe un sens. Pentru un Regio al CFR-ului nu e deloc de neglijat. E chiar al doilea ca distanta al CFR-ului, dupa 2023 si 2024, Arad-Tg Jiu (288 km).
Pe Valea Prahovei, idei generale: -se merge in continuare destul de lent. Probabil cand s-or finaliza lucrarile s-o schimba ceva -in Floresti Prahova vor opri de acuma numai Regio, nici un IR nu mai opreste. Nici macar Regio celor de la Regiotrans nu opreste -toate trenurile opresc in prostie in statiunile montane - Busteni, Azuga. Busteniul e sarit doar de 5 trenuri in total (calculat pe ambele sensuri). Pana si EN Ister opreste, atat la dus cat si la intors. E cam exagerat cu Isterul, zic eu. S-o fi asteptand CFR la o invazie masiva de turisti unguri pentru Busteni acu' de sarbatori? -au disparut trasele rusinii, prin care acceleratele de lung parcurs (1642, 1742) luat toate statiile la rand. Acuma exista un personal care face asta. -trenul cu cea mai curata trasa ramane IC531 Avram Iancu (opriri doar in Bucuresti, Ploiesti, Sinaia, Predeal, Brasov).
Aaa, sa nu uit. Ce frumos se vede la tabela 800 timpi precum Bucuresti-Ciulnita 1 ora si 3 minute, pentru 109 km...ce frumos s-ar vedea totusi si daca IC-urile ar merge si ele fara oprire pe toata distanta, cum era odata...
Aaaa, sa nu uit nr 2 (bad, bad CFR ). Sa va uitati la tabelele 310, 200 si 213. Veti vedea un IC 535 Cluj-Timisoara - probabil un Desiro, dupa timpii de rebrusare in Arad si Radna (5 min). Prima neregula - parca scapasem de Desiro cu rang de IC. Nimic in neregula cu trasa in sine, dar asta doar la prima vedere, pentru ca daca ne uitam mai atent...: cand se inchide segmentul Arad-Tm il deviaza , ca de obicei, pe Radna, pe tab. 213. Iarasi nimic de zis pana nu vedeti de fapt trasa variantei 535. In loc sa mearga ca un IC ce este, fara oprire, CFR-ul l-a pus sa opreasca (pe langa Radna) in urmatoarele statii: Zabrani Hm, Remetea Mica, Giarmata Hm. NIci una nu e statie de incrucisare, ca linia e libera iar timpii de mers arata clar o stationare de un minut. Si acum stau si ma gandesc oare - DE CE STATIONARILE ASTEA? oare banatenii din Zabrani sau Remetea... chiar or sta ei cu sufletul la gura sa vada cand se inchide linia de Arad, pentru a se devia IC-ul prin Radna si sa mearga cu el la Timisoara? cine, omeneste vorbind, se asteapta sa adune calatori de pe traseu pentru un IC deviat aleator...? ce dreak, ma oameni buni...
Faptul ca trenurile opresc "in prostie " in statiunile de pe Valea Prahovei este justificata , cel putin in cazul statiilor Busteni si Sinaia. Cat despre Ister, el opreste in Busteni fiindca este cerere la acest tren. Si mai este un lucru importtant de stiut. In 2013 pe VAlea Prahovei se va desfasura Festivalul Olimpic pentru Tineretul European, fapt ce va atrage foarte multi turisti . Insa, ca sa ne dam niste pareri trebuie sa avem si un fundament, iar in cazul statiei Busteni ar fi bine de stiut faptul ca aceata statie face vanzari cateodata mai mari si decat Sinaia. Deci opririle acestor trenuri sunt mai mult decat justificate. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 02 Dec 2011, 13:45 | |
| - dandel a scris:
- rich1974 a scris:
- sincer, nu conteaza cat de mare e orasul, conteaza cati calatori folosesc statia aia. oprirea sau nu a unui tren este justificata, logic, de numarul de calatori.
daca niste "competenti" au facut niste reguli ca trebuie sa opreasca un tren dupa nr de locuitori al orasului, asta nu inseamna nimic. un tren opreste intr-o statie in functie da clienti!
Sa fim seriosi!!!
Calatoresc foarte des pe ruta Craiova-Bucuresti, cumparandu-mi bilet ! Nu sunt justificate opririle tuturor trenurilor in Caracal- Rosiori Nord- Videle! De ce? Foarte simplu: sunt foarte multi blatisiti asta in cazul in care sunt "calatori " care se urca din respectivele statii, pentru ca de exemplu la trenul 594 mai mereu se urca in total 4-5 calatori in total, din Caracal-Rosiori . Sa nu mai vorbesc ce este in actualul accelerat de Cluj Napoca pana la Videle si Rosiori ...parca este tren de navetisti ...din care peste 70 % circula fara bilet !!! Deci de ce opreasca toate trenurile in niste statii doar de dragul de a face oprire acolo ??? ai perfecta dreptate;2 perechi de rang superior ar fi arhisuficiente pentru orase ca videle,rosiori,caracal,draganesti olt,filiasi,strehaia. degeaba se supara unii care au un patriotism local iesit din comun. |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Comunicat CFR Vin 02 Dec 2011, 13:52 | |
| Cadou de Sărbatori de la MasterCard si CFR Calatori: bilete online cu 25% reducere 29-11-2011 CFR Călători informează că în pragul Sărbatorilor de iarnă, în perioada 01 – 31 decembrie, pasagerii pot achiziţiona biletele de tren cu o reducere de 25% la cumpărarea online cu cardurile MasterCard® sau Maestro®. Această reducere se acordă numai biletelor cumpărate online cu cardurile MasterCard sau Maestro, prin serviciul Bilete CFR online/e-commerce pus la dispoziţie de CFR Călători şi Raiffeisen Bank. Reducerea la plata cu cardurile MasterCard sau Maestro, indiferent de banca emitentă, se acordă la suma finală, după ce au fost aplicate şi alte eventuale discount-uri acordate de CFR Calatori, cum este de ex cea pentru achiziţionarea unui bilet dus-întors. Biletele se achiziţionează de pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Clientul se înregistrează pe site, alege destinaţia şi selectează modalitatea de plată online, cu cardul. Dupa finalizarea tranzacţiei, acesta va primi pe mail biletul de călătorie, în varianta electronică. Tipărirea biletului nu este obligatorie, clientul fiind identificat în tren doar pe baza cărţii sale de identitate şi a ID-ului de bilet. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |