|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Ryan Anderson
Numarul mesajelor : 74 Varsta : 32 Reputatie : 4857 Data de inscriere : 17/10/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 08:41 | |
| EXISTA O SANSA CAT DE MICA CA ''MERSUL TYRENURILOR'' SA APARA "COLORAT"? ADICA ASA CUM A FOST PARCA EDITIA 1999-2000? |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 09:42 | |
| Nu cred. In urma cu vreo 3 ani am trimis o petitie la serviciul ,,Mers de tren'', am cerut ca fiecare rang de tren sa aiba cate o culoare, de asemeni am cerut ca sa apara cartea in format mare asa cum era in trecut si mi s-a raspuns ca din cauza pretului ridicat cartea va aparea la fel. Dar asta in urma cu vreo 3 ani. Acum cred ca va aparea la fel ca anul trecut. Acelasi format. Probabil culoarea de pe coperta va fi alta. Pentru ca in ultima perioada au cam fost numai visinii! |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 09:55 | |
| 2 remarci la noul mers: IR1753 sosete in adjud la 15.02, R5203 pleaca la 14.52 spre Onesti-Comanesti....bullshit!!! IR1651 soseste in adjud la 17.59, R5211 pleaca la 17.52 spre Onesti-Comanesti....bullshit again and again!!!
Sper sa nu ramana asa ... |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 10:18 | |
| Cateva din concluziile mele la mersul trenurilor 2011-2012 acum ca vad in sfarsit si toate trenurile regio plus regioexpres din tara: Incep cu criticile:
1. pe magistrale reabilitate(M800-M300) legaturile de tren au o pauza nefireasca si inexplicabila de cel putin o ora , timp in care calatorul obisnuit poate sa mearga pana in Cismigiu sa se racoreasca un pic sau sa manance 3-4 shaorma la una dintre fericitele unitati de alimentatie publica din cadrul garii de Nord...Prea mare timp de asteptare pentru secolul asta , zau ! 15 minute intre un tren care vine de la Constanta si un tren care pleaca la Brasov era mai mult de-ajuns insa la CFR Calatori lucrurile se pare ca se misca infinit mai greu , e greu al naibii sa corelezi niste trenuri pentru a castiga calatori... Plus ca n-ar mai avea de castigat decat serviciul de catering (a nu se citi ,,caterinca'') al CFR , o cafeluta , o apa , ceva...
2. tot pe magistralele reabilitate (in speta M800) trenurile tot nu se leaga si interconecteaza cum trebuie ...Avem aceeasi sageata de Tulcea care nu primeste bine legatura din Constanta decat la o ora si ceva de asteptare in Medgidia , timp in care poti de exemplu sa filmezi...trenurile , sa bei o bere cu ,,baietii'' din zona s.a.m.d. doar daca nu te grabesti... Zau , nici vorba de acele legaturi tren regio-tren de rang superior la maximum 15 minute...In schimb am vazut o gramada de legaturi bune dar fara noima de tip IR Constanta-Ciulnita apoi R Ciulnita-Obor ...
3. trenurile regioexpres(RE) sunt extrem de putine si sunt departe de definitia data de MT prin ordinul emis la inceputul anului...Acolo scrie ca un RE este trenul care plecand din statia capitala , resedinta de judet , municipiu s.a.m.d. circula fara oprire pana la statia importanta dupa care avem parte numai de opriri in fiecare statie pana la destinatie...Si viceversa si cum mai vreti...Si chiar asa credeti ca este ? Da' de unde , trenul regioexpres a uitat sa mai opreasca in toate statiile dupa ce-a oprit in statia cea mai importanta , el opreste doar in statiile mai importante...
Am vazut RE pe la Comanesti , am vazut unul si pe la Bicaz altul la Resita sau Zalau, am vazut altul fals la Mangalia (greseala este cu siguranta pe Infofer ori la statii ori la rang , deoarece nu are stofa de expres si face cam cat face unul normal plus ca la intoarcere nu mai apare ca RE??!!!).
Nici urma de RE pe Bucuresti-Constanta sau Bucuresti-Brasov , adica exact acolo unde trebuia sa fie... Ganditi-va doar cat de bun era un RE Bucuresti-Predeal la 2 ore care sa circule fara oprire pana la Ploiesti si apoi cu opriri cam peste tot pana la Predeal...La fel de bun era un RE Constanta-Fetesti fara oprire intre Cernavoda si Fetesti se scurtau timpii destul de mult ! Facand o scurta paranteza, in Austria de exemplu RE a inlocuit multe R iar viteza lui medie comerciala ajunge si la 100km/h pe anumite sectoare , de cele mai multe ori insa viteza sa este intre 60-80km/h iar R a ramas doar pe rutele mai vechi nemodernizare (des) sau pe rute noi doar la orele de naveta (dimineata si seara). Pentru noi insa Austria se pare ca nu este un exemplu bun...
4. Plecarile de pe magistralele reabilitate sunt in continuare haotice , fara interval bine determinat in cazul M800 , ce sa mai vorbim de plecari la minut sau de sosiri la minut...dezordonat total . In schimb gasim aceeasi ordine partiala (tentativa) pe M900 ...
Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 25 Noi 2011, 13:05, editata de 2 ori |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 10:40 | |
| La punctul 1 raspund eu, voi credeti ca astia care administreaza Gara de Nord pe langa faptul ca iau bani din chiriile care se platesc nu au si ei o parte din castigul realizat din vanzari? E in interesul tuturor sa piarda timpul cate 1-2 ore calatorii prin gara. Alta explicatie nu vad. Alta "scuza" cu legaturile naspa din tara cum e cea de Tulcea. Aici cred ca CFR vrea sa aiba o marja de siguranta ca sa spun asa, in caz ca se intampla ceva pe traseu si trenul intarzie(inca sport national la noi) sa nu se dea "mersul" peste cap. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 11:20 | |
| - AlexD a scris:
- Alta "scuza" cu legaturile naspa din tara cum e cea de Tulcea. Aici cred ca CFR vrea sa aiba o marja de siguranta ca sa spun asa, in caz ca se intampla ceva pe traseu si trenul intarzie(inca sport national la noi) sa nu se dea "mersul" peste cap.
Pai n-are cum , pentru ca R Constanta-Medgidia nu are cum sa intarzie ci mai degraba cel care vine de la Tulcea , deci un motiv in plus sa ajunga cel de Constanta mai aproape ca timp si sa nu stea omul 1 ora in gara la Medgidia... La intoarcere trebuie insa sa-i laud , iata in sfarsit o legatura buna desi pentru la vara: A 1983 Bucuresti Nord 15.20 Medgidia 17.45 R8693 Medgidia 18.00 Constanta 18.45 Acesta este un exemplu bun deci se poate , desi as fi preferat un tren regioexpres care sa faca mai putin pana la Constanta iar sageata sa fie inlocuita de un Bombardier hibrid ! Alta legatura buna insa pentru la vara... R8692 Constanta 16.34 Medgidia 17.20 IR1982 Medgidia 17.25 Bucuresti Nord 19.56 Legaturile in general sunt foarte proaste acum, iata un exemplu : IR1981 Bucuresti Nord 05.40 Fetesti 07.29 R8201 Fetesti 10.41 ????? Constanta 12.41 E drept ca la 06.10 ai IR direct insa daca tot s-au laudat..... Tot pe M800 constatam ca exista legaturi cat de cat intre trenurile care vin si pleaca de la Constanta si Bucuresti si trenurile spre si dinspre Calarasi via Ciulnita insa si aici suntem departe de cele maxim 15' de asteptare promise intre legaturi . Mai degraba 30' e media insa sunt si momente de 10-15' dar si de 1 ora. O alta constatare este faptul ca desi nu mai exista regio direct Constanta Obor totusi cei de la CFR s-au gandit si la nasi dar si la blatisti sa aibe conditii rapide de schimbare a garniturilor la Fetesti unde se sta doar maxim juma' de ora intre trenuri si minim cateva minute astfel incat calatorul poate sa bea una mica la carciuma garii cu restul de la spaga...Si exista cel putin 4 legaturi foarte bune regio-regio cu schimb la Fetesti pe care eu le-as tine doar de dragul pasionatilor de tren si nu al unor specimene ... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 12:34 | |
| Referitor la remarcile lui Costin H privind plecarile unor trenuri cu citeva minute inainte de sosirea altuia, asa a fost si in prezentul mers, oare nimeni de la CFR nu gindeste? 7-10 minute nu mai puteau astepta? |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 12:48 | |
| - dan tm a scris:
- Referitor la remarcile lui Costin H privind plecarile unor trenuri cu citeva minute inainte de sosirea altuia, asa a fost si in prezentul mers, oare nimeni de la CFR nu gindeste? 7-10 minute nu mai puteau astepta?
Ba puteau astepta cu siguranta . Iata un exemplu de neconcordanta totala , de rea vointa si dezinteres in acest sens de pe linii reabilitate adica unde trenurile ar trebui sa plece si sa vina la secunda: IC584 Constanta 16.25 Bucuresti Nord 18.58 ICN472Bucuresti Nord 19.00 Curtici 05.58 Adica 2 trenuri foarte importante al carui timp de schimbare s-a nimerit sa fie numai de 2' , adica nu de 10' sau 15' . Ce sa mai vorbim de faptul ca desi trenurile ar putea fi trase pe culoare invecinate , trenul de Constanta va intarzia cu prisosinta... Un punct bun insa in favoarea CFR este corelarea buna a legaturilor Constanta-Otopeni via Bucuresti Nord , cel putin la dus se asteapta deseori destul de putin in Nord , pret de 10' insa nu acelasi lucru se poate observa si la intoarcerea de la aeroport cand timpii de asteptare cresc destul de mult... Ce nu am inteles este de ce trenurile trebuie sa plece atat de devreme din statii , vezi cazul IR Constanta-Brasov (05.20 ora de plecare !!!!) si IC Galati-Bucuresti Nord 04.50 !!!!!!!!!!
Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 25 Noi 2011, 12:58, editata de 1 ori |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 12:56 | |
| Stai linistit ca ICN 472 o sa-l astepte mereu pe IC 584 daca acesta are calatori pentru el, s-a mai intamplat de atatea ori treaba asta cu alte trenuri in Gara de Nord care au plecat si cu 50min intarziere deoarece trenul de CT avea calatori pentru el si din cauza catorva fulgi de zapada a avut intarziere o ora...tipic. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 13:02 | |
| - AlexD a scris:
- Stai linistit ca ICN 472 o sa-l astepte mereu pe IC 584 daca acesta are calatori pentru el, s-a mai intamplat de atatea ori treaba asta cu alte trenuri in Gara de Nord care au plecat si cu 50min intarziere deoarece trenul de CT avea calatori pentru el si din cauza catorva fulgi de zapada a avut intarziere o ora...tipic.
Chestia asta chiar nu o cred mai ales ca trenurile internationale au mai mereu probleme daca nu ajung la timp la Lokoshaza. Eu unul nu m-as baza pe asa ceva si daca ajungi la agentie nimeni nu-ti va recomanda acesta legatura ! |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 13:31 | |
| Am vazut noul mers de tren afisat pe cfr calatori si sincer m-am crucit! Pai sa-au bagat cateva MILIARDE de euro in refacerea cai ferate, si acum dupa terminarea lucrarilor sunt trenuri mai putine decat in timp ce se lucra la inrastructura. Cum e posibil ca, de la ora 07:20 pana la ora 14 sa nu fie nici un tren pe distanta Constanta - Bucuresti? Si retur este aceasi problema, de la 08:15 la 14:20 nu este nici un tren. In vechiul (actualul) mers de tren a fost o pereche de trenuri rapide ce plecau la ora 11 din Constanta si la aceiasi ora din Bucuresti. Aceste trenuri au fost scoase chiar daca aveau o utilizare mare chiar si in extrasezon! Marketingul la cfr calatori este egal cu zero. Inca primeaza ineresele firmelor de maxi taxi in defavoarea transportului feroviar. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 13:50 | |
| Pentru cei care n-au aflat cu ce se ocupa viitoarele trenuri RE (regioexpres) cred ca am descifrat problema...Sunt trenuri 100% de legatura cu alte trenuri facand treaba in principal in localitatile care nu sunt legate de linii directe . De exemplu , avem RE Caransebes - Resita si retur care se conecteaza in statia Caransebes cu trenul direct Bucuresti-Timisoara . Ce este interesant este faptul ca aceste RE cara si vagoane de dormit !!!! Un alt RE de pe sectia Adjud-Comanesti face treaba pentru un R de Bucuresti via Marasesti si exemplele pot continua , deci RE sunt singurele trenuri care nu sunt puse aiurea si sunt chiar trenuri de legatura , partea proasta este ca le numeri pe degete... Unde mai apar trenuri RE ? Pai de exemplu pe 409 de la Salva la...Viseu vorba cantecului dar mai precis pana la Sighetul Marmatiei conectate mai mult ca sigur cu trenuri care vin din capitala la fel ca RE din zona Tirgu Mures! Oricum , cele mai multe RE de pe acum le vad intre Suceava Nord si Botosani , adica 3 perechi pe sens...
Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 25 Noi 2011, 14:08, editata de 1 ori |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5318 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 14:05 | |
| Tariful la Regio Expres va fi ca cel de Regio, sau de InterRegio?? |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 14:10 | |
| - M.I.C.I. a scris:
- Tariful la Regio Expres va fi ca cel de Regio, sau de InterRegio??
Tariful va fi acelasi ca la trenurile regio , exista 3 ranguri de tren principale care mai pot avea ramificari iar regioexpres se ramifica din rangul regio. Ce-am mai gasit intre timp...tren regioexpres (RE) cred ca cel mai lung (193km) intre Cluj-Napoca si Baia Mare , n-am verificat dar sigur realizeaza o conectare buna cu un tren de rang superior de Bucuresti...
Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 25 Noi 2011, 14:20, editata de 2 ori |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5135 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 25 Noi 2011, 14:12 | |
| Ati observat ca exista trenuri si din doua cifre? De ex. IR 79 "CRIS" Curtici-Timisoara Nord. Iar referitor la 346 Bucuresti-Viena vad ca are numai clasa a doua? Fara macar cuseta la un drum asa de lung? Chiar nu-i inteleg... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |