|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+85rich1974 M.I.C.I. user dezactivat... alexmorph3us marius_m Vlad Scoop orestte Caravelle_Zg saint Marius Iulian billy752-istu andreikiki ATM 060DA1076 cnusi cristi CFR Razvan Tudor manuela dandel Dr2005 DAS 2011 Saruman Balto augustin_ciuraru alex03bv clauadrian24 dragutz_blue2010 Zoli bubu Silver get. marissa kristi kkk mtk puscasflaviu ionutz72 popovici Marius v43v63 COSTACHE MIHAIL petre112 Karl ovivi decward redeme nenuandrei halmarius 1nt3rp0l_106 Ryan Anderson iDorin tuborgtnp Costin.H Nk11 Adrian78 bostanesku gigel Luna eu Cobra IonutCFR2009 cardinal Vitosa ravers75 AlexD traian mihaiuc Jhonyla ionutz85 marius_catalin84 lovekomotive Alex Avram cont inactiv Ionutz cortexedge rizelgeorgel2004 calin941-2 Adisoft1991s iuli.hard razvan - trenuri bogdan srl DUAL George33 The Legend Nesebar AndiCFR 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 01 Noi 2011, 04:02 | |
| Văd 20 de pagini de discuţii despre REX şi taxarea lui, când nici măcar nu există tipul ăsta de tren în livretele deja puse pe aici... În ţările unde există REX, el e oricum tarifat ca Regio, deci un fel de personal cu mers de accelerat (cun sunt cele de la TFC la noi).
Zicea cineva că tarifele sunt prea mici... nu sunt de acord, tarifele sunt imense, indiferent că mergi cu trenul de 2 ori pe an sau faci naveta zilnic. CFR lucrează în pierdere? Păi bun, atunci să vindă locomotivele şi vagoanele şi să cumpere automotoare. Cu o subvenţie mai mică decât CFR, rezistă pe piaţă 4 firme private. Ăia cum pot? Păi... au automotoare, mers de tren bun şi chiar tarife mai MICI la călătorie (!!!!!!) decât CFR Călători. D-aia trenul TFG Cluj-Oradea e FULL, d-aia Regiotrans a mai luat o secţie... pentru că se poate.
Tarifele la transportul auto nu pot fi reglementate (să impui minim şi maxim). Pentru că atunci când tu - ca stat - impui ceva, trebuie să poţi să compensezi de la tine când e cazul. Tariful la tren e subvenţionat, de aia poţi să îi impui o valoare maximă. Cel auto NU este subvenţionat, aşa că fiecare operator îşi face tariful în funcţie de cheltuieli, de cerere şi de concurenţă. Pe Bucureşti - Constanţa sunt 2 firme de transport auto... cum ambele îşi pot umple vehiculele pe care le au, deci au cerere chiar şi la 50 RON pe bilet, le convine să ţină preţul ăsta. Pe Bucureşti - Sibiu avem Dacos, Amal Tour, Antares, Ionescu, Normandia, Baran, Transmixt, Fanny, Centotrans, iar dacă ne referim strict la Bucureşti - Piteşti mai putem pune la socoteală şi Transbuz, C&I şi o firmă de dube. Deci concurenţă serioasă, aşa că preţurile sunt pe măsură, adică minimul la care firmele pot scoate profit. Că am zis mai devreme de Bucureşti - Constanţa, biletul de rapid e vreo 65 de RON. Deci ce mijloc de transport e mai ieftin acolo? Nu mai zic de Bucureşti - Cluj, unde biletul de Accelerat e vreo 80 RON, în vreme ce cel de autocar e 45 - 50 RON. De la noul mers, CFR Călători va lovi exact în trenurile cele mai folosite pe distanţe lungi: acceleratele. Credeţi că se vor schimba condiţiile, vagoanele? Nu, va fi aceeaşi Marie, cu altă pălărie şi cu un bilet mai scump. În plus, unele accelerate vor rula ca regio pe anumite secţii. Oare softul de vânzare a biletelor va ştii asta, sau cine merge de la Bucureşti la Sighetu Marmaţiei va plăti tarif de IR pentru tot drumul, chiar dacă vreo 150 km sunt în rang de Regio? Tare îmi e că va fi prima variantă, la fel cum e acum cu Constanţa - Mangalia (dacă vii de la Bucureşti, plăteşti supliment de viteză pentru tot drumul, nu doar până la Constanţa).
--- karpaty, acum câţiva ani gândeam şi eu aşa: mai bine schimb 7 personale decât să dau banii pe accelerat. Problema e că, dacă te apuci şi faci apoi totalul: cât timp ai pierdut aiurea, câţi bani ai cheltuit pe mâncare şi alte costuri neprevăzute (gen WC public, un ziar să nu te plictiseşti aşteptând ş.a.) ajungi cam tot la preţul acceleratului. Deci nu e aşa rentabil cum pare. Că dacă era aşa, să ştii că şi eu m-aş fi dus la concert la Scorpions la Cluj cu 4 personale, dar făceam 17 ore şi ajungeam acolo la 11 noaptea, deci mai bifam o noapte de cazare (100 RON), chiar dacă mă costa biletul vreo 25 RON (asta redus, întreg era 50, deci ca la autocar). Aşa... am dat 50 RON pe accelerat (că n-a vrut aia să îmi accepte cuponul, că s-a dat ordin pe 7.10 să nu se mai dea reduceri la studenţi decât cu legitimaţie vizată pe anul în curs - lucru imposibil în Politehnică, aşa că am luat bilet de la automat) şi am făcut noaptea în el. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 01 Noi 2011, 09:34 | |
| @IONUT2009CFR cand o face duba 45 min de la Ploiesti la Targoviste atunci eu o sa renunt la tren pe acesta ruta. Pe DN 72 un drum foarte circulat si cu o duba care face chiar si 20-25 de opriri in 45 km e foarte greu sa scoata 45 min. 60 min este timpul de parcurs ptr aceasta ruta, 202ul face 25 min plus maxim 7-10 min timp de asteptare ajungi sa dai o caruta de banii pe duba+202 si sa faci cat personalul. Si daca mai punem si conditiile pe care le ofera anumite dube ( jeg, praf, amortizoare distruse etc...) mai bine prefer 11-47 si 39-50 la un pret mult mai mic, iar daca esti si elev sau student atunci e si mai bine. Pacat de frecventa...
@Cardinal. Am vazut duminica dupa-amiaza la Gara.de.Sud din Ploiesti un autocar GSM-TRANS pe ruta PLOIESTI-BUCURESTI camm in jurul orei 16:45-16:50 foarte lung cu 2 rotii pe spate si cu toate locurile pline, cand stiam ca pe ruta asta cele mai mari sunt Mercedes-Cibro.
Sa revenim la topic.
Am o rugaminte pentru cei care posed livrete sau informatii despre noul mers de tren varianta personalelor viitoare REGIO. La ce ora ajunge in PL.Est cele 2 Regio Buzau-PL.Sud-Brazi si la ce ora pleaca din PL.Est cele 2 Regio Brazi-PL.Sud-Buzau.
Si ultima rugaminte orele de trecere prin PL.Vest ale trenurilor Regiotrans si cele Regio cu nr 3023, 3028, si de la 3001 la 3008. Aici sau pe privat.
Multumesc aniticipat. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 01 Noi 2011, 10:25 | |
| - Dr2005 a scris:
- Văd 20 de pagini de discuţii despre REX şi taxarea lui, când nici măcar nu există tipul ăsta de tren în livretele deja puse pe aici...
Inseamna ca nu vezi bine...nimeni nu a vorbit de taxarea REX ci de aparitia sau neaparitia lui de la noul mers ! - Dr2005 a scris:
- În ţările unde există REX, el e oricum tarifat ca Regio, deci un fel de personal cu mers de accelerat (cun sunt cele de la TFC la noi). [quote/]
Foarte corect !
Zicea cineva că tarifele sunt prea mici... nu sunt de acord, tarifele sunt imense, indiferent că mergi cu trenul de 2 ori pe an sau faci naveta zilnic. CFR lucrează în pierdere? Păi bun, atunci să vindă locomotivele şi vagoanele şi să cumpere automotoare. Cu o subvenţie mai mică decât CFR, rezistă pe piaţă 4 firme private. Ăia cum pot? Păi... au automotoare, mers de tren bun şi chiar tarife mai MICI la călătorie (!!!!!!) decât CFR Călători. D-aia trenul TFG Cluj-Oradea e FULL, d-aia Regiotrans a mai luat o secţie... pentru că se poate. Da , eu ziceam ca tarifele sunt prea mici insa ma refeream la tarifele regio si nu la trenurile de rang superior unde tarifele sunt mult mai mari decat la autobuze ! Daca vrei ne plictisim dand exemple de tarife regio mult mai mici decat cele ale dubelor , o tinem asa pana dimineata iar tu nu ai ce argument sa dai impotriva chestiunii... Intr-adevar , CFR ar trebui sa cumpere automotoare , rame sau alte serpuitoare insa si astea costa bani iar banii trebuie scosi de undeva ... Ce este foarte cunoscator la CFR este managementul , fie ca vorbim de programarea trenurilor , fie ca vorbim de imagine si promovare ca si brand national , care brand national se traduce astazi prin: ,,atentie la tren si gara , pericol de viol , talharie , dejectii si stres'' ! Cam asta este profilul serviciului regio pe anumite rute , iar daca mai adaugi si situatia garilor ajungi sa te gandeste de ce clientul ar plati si mai mult la microbuz decat sa mearga cu trenul , pentru ca , hai sa fim seriosi , majoritatea serviciilor sunt de cacao si nu exista notiunea de concurenta tren-microbuz oricat ne-am dori noi sa fie ! Care concurenta ? Concurenta este intr-adevar pe anumite rute dar in rest e jale cu j mare ! Deci , despre ce vorbim noi aici , doar despre o diferenta de preturi , dar unde este imaginea clientului , omului obisnuit fata de CFR ?[/quote] - Dr2005 a scris:
- Cu o subvenţie mai mică decât CFR, rezistă pe piaţă 4 firme private. Ăia cum pot? Păi... au automotoare, mers de tren bun şi chiar tarife mai MICI la călătorie (!!!!!!) decât CFR Călători. D-aia trenul TFG Cluj-Oradea e FULL, d-aia Regiotrans a mai luat o secţie... pentru că se poate.
Rezista pentru ca subventia se acorda pe numar de trenuri plimbate goale sau pline , nu conteaza ! Cat despre tarifele alea mai mici de calatorie la Regiotrans , eu unul nu am auzit de asa ceva , din cate stiu tarifele nu sunt (inca) liberalizate ! Probabil vrei sa spui ca au introduse trenuri de lung parcurs pe post de regio dar asta este cu totul altceva ! [/quote] |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 01 Noi 2011, 12:53 | |
| Am intrebat si eu ceva ieri dar s-a pierdut printre randuri ..................... Trenul Regiotrans Brasov-Timisoara va fi dintr-o bucata fara stationare in Alba si Arad , va avea numarul 14062/14063 , va fi cu rang de Regio Trenul Regiotrans Brasov-Craiova va avea numarul 14064/14065 , acum intrebare ce rang va avea Regio sau IR ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 01 Noi 2011, 13:00 | |
| @paall, chiar daca nu crezi, microbuzul de la Ploiesti (de la Podul Inalt) la Targoviste (Liceul Ienachita Vacarescu) nu face mai mult de 45 minute. Saptamana trecuta am fost eu cu cel de ora 13.00 de la Podul Inalt si la 13:40 era in Targoviste la Liceul Ienachita Vacarescu. A plecat din Ploiesti full, cu toate locurile ocupate. A oprit pana la Mija in toate localitatile. De la Mija a mai oprit doar la Razvad (s-a urcat o persoana).
Referitor la troleibuzul 202, pai la 12.25 a plecat din fata garii Ploiesti Sud, la 12:48 era la capatul de la Podul Inalt, cei drept nu a prins asa mare aglomeratie in oras. Altadata a facut 202 ul si 30 minute pana la Podul Inalt.
Sigur ca este anevoios sa schimbi doua mijloace de transport pe 50 km (troleibuz + microbuz) dar ce sa faci daca CFR nu ofera decat 2 personale pe zi, la ora 8 respectiv 16:55. Ce trebuia sa fac ? Sa stau in Ploiesti Sud de la 12:15 la 16:55 ? Acum ceva timp erau mai multe trenuri spre Targoviste, la 12, la 14, la 16... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mar 01 Noi 2011, 16:34 | |
| Ce timp va scoate cel mai rapid REGIO si cel mai slab REGIO pe sectorul Campina-Predeal si Predeal-Campina ??
Despre compunerile noilor trenuri ce stiti ??
1621/1622 100% va ramane cu vag 20-49 desi la cati calatori va avea si la cate opriri plus distanta pe care o parcurge se merita minim 22-96. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 02 Noi 2011, 00:03 | |
| - popovici a scris:
- Da , eu ziceam ca tarifele sunt prea mici insa ma refeream la tarifele regio si nu la trenurile de rang superior unde tarifele sunt mult mai mari decat la autobuze !
Ploieşti Sud - Scăeni: cu personalul (că nu e Regio încă): 3,7 RON, cu duba 3 - 3,5 RON după cheful şoferului. Deci unde e mai ieftin şi de ce preferă majoritatea duba? Nu mai zic că trenul face o juma' de oră, duba face 15. Deci tarif mare, timp de parcurs mare, orar total neatractiv (la 6 AM şi la 6 PM spre Ploieşti şi dinspre Ploieşti sosesc la 9 AM şi la 5 PM). Aşa că tarifele nu sunt deloc mici. - popovici a scris:
- Rezista pentru ca subventia se acorda pe numar de trenuri plimbate goale sau pline , nu conteaza !
Păi şi CFR Călători primeşte subvenţia pe aceleaşi criterii! Asta încercam să evidenţiez... adică ăia plimbă trenuri goale şi scot profit, iar CFR plimbă trenuri pline şi lucrează pe minus. - popovici a scris:
- Cat despre tarifele alea mai mici de calatorie la Regiotrans , eu unul nu am auzit de asa ceva , din cate stiu tarifele nu sunt (inca) liberalizate ! Probabil vrei sa spui ca au introduse trenuri de lung parcurs pe post de regio dar asta este cu totul altceva !
Nu-mi aduc aminte să fi făcut menţiuni la adresa tarifelor Regiotrans. În schimb, tarifele nu sunt liberalizate, dar au impuse doar o valoare maximă, nu şi una minimă. Prin urmare, compară tarifele Transferoviar Călători ( http://transferoviarcalatori.ro/tarife.html ) cu cele ale CFR Călători. Uite de asta automotoarele TFC sunt pline pe Cluj-Oradea, mai ales că au mers de accelerat, tarif mai mic decât personalul şi orar mai bun decât autobuzul. În schimb, la CFR totul se rezumă la ,,scumpim biletele şi mai anulăm o pereche de trenuri". _________________ :TTT:
|
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: despre tarife de calatorie... Mier 02 Noi 2011, 10:55 | |
| Am tot urmarit cu multa atentie discutiile despre costul biletelor, in ultimile pagini ale acestui topic, desi subiectul este cu totul altul si anume "mersul trenurilor", dar cum noi romanii luam totul in context, trecem peste ...
S-au facut presupuneri, supozitii, contraziceri etc.... Insa vreunul dintre cei care ati scris depre acest subiect (bilete de calatorie cfr) are ceva concret de la care sa porneasca o astfel de discutie? De exemplu nu a aflat nimeni de la nici o casiera cfr cat vor costa biletele? Casierii au fost deja la cursuri pentru implementarea noului soft, implicit au intrat si in posesia noii tarifari. Eu cred ca ar fi o discutie mult mai constructiva si pe niste indici cat se poate de reali. Nu de alta dar e posibil ca multi de aici sa fie surprinsi cand or sa vada noile tarife. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 02 Noi 2011, 11:06 | |
| Din surse sigure doar asta e mai mult ca sigur s-au facut simulari!! CFR Călători a atribuit contractul pentru achiziția de echipamente hardware necesare implementării noii politici tarifare în sistemele de emitere a legitimațiilor de călătorie în trafic intern xSell. Valoarea contractului este de 1,1 mil lei (267 mii EUR), fără TVA. Contractul a fost atribuit prin negociere directă firmei SC Crescendo Internațional SRL. Semnarea contractului va avea loc după trecerea perioadei legale pentru depunerea contestațiilor Sursa: www.e-licitatie.ro
|
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 02 Noi 2011, 21:10 | |
| Am gasit si ordinul MT cu noile denumiri de ranguri pentru cei care vor sa citeasca legea http://www.legestart.ro/Ordinul-153-2011-modificarea-completarea-Regulamentului-circulatia-trenurilor-manevra-vehiculelor-feroviare-005-aprobat-prin-Ordinul-ministrului-transporturilor-constr-(MzcwNjkw).htm , apar aici si IRN . REX , S , U , s.a.m.d. Daca nu o sa le avem pe toate din decembrie nu-i bai , probabil va fi o perioada de trecere si acomodare a calayorilor cu noile denumiri... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 02 Noi 2011, 21:38 | |
| Sa inteleg ca: - IC ramane IC. - R devine IR - AC devine RE (REX) - P devine R (RS) Le-am nimerit bine?
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Mier 02 Noi 2011, 21:50, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 02 Noi 2011, 21:43 | |
| - AlexD a scris:
- Sa inteleg ca:
- IC ramane IC. - R devine IR - AC devine RE (REX) - P devine R (RS) Le-am nimerit bine sau bat campii? Nu , toate R si A devin IR (erau deja denumite si pana acum in anumite comunicate CFR) cu mici exceptii deoarece un R sau 2 devin IC REX nu este A , este un nou rang de tren , ceva de genul regio plus IR adica doua trenuri intr-unul singur. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 02 Noi 2011, 22:01 | |
| O sa fie greu cu transformarile astea, eu astept inca sa vad ce preturi vor fi. |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Mier 02 Noi 2011, 22:49 | |
| Leam trimis eu un email in legatura cu tarifele si astept raspunsu...sper sa nu raman "cunoscator" cand o sa citesc tarifele. |
| | | calin941-2
Numarul mesajelor : 94 Varsta : 33 Localizare : Comanesti/Goioasa Reputatie : 5279 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 03 Noi 2011, 16:14 | |
| In legatura cu livretele de la reg BV care le-am primit s-a mai modificat ceva??? Si la tr regio mai ales la reg Galati tot nu au aparut livretele???Sau macar informatii despre trenuri. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |